Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 666 дървета
English

Програма: Транспорт и транспортна инфраструктура

Район за планиране: Всички

Описание

Целта на проекта е осигуряване на заетост на 16 (шестнадесет)  лица до 12 месеца субсидирана заетост (вкл. и чрез ползване на  инвестиционна подкрепа), както и след това за още 12 месеца Бенефициента да предостави запазване на минимум 8 (осем) работни места. 
Бенефициент на проекта е Сamp;T EООД, дружество с опит в изпълнение на дейности, подобни на тези, включени в проектното предложение, вкл. и проекти, финансирани от АЗ. Предложеният ръководител на проекта има повече от 10 годишен опит с проекти с Европейско финансиране и е участвал в организацията и управление на над 15 броя проекти по ФАР Човешки ресурси и ОП "РЧР".
Представителите на целевата група са безработни и неактивни лица, като се предвижда: 
- да се осигури заетост на 16 (шестнадесет)  лица, от които минимум  8 (осем) лица ще са от следните специфични категории: 
-- безработни лица на възраст над 54 г. - 3 лица.
-- безработни младежи до 29 г. вкл. - 5 лица.
Общата стойност на проекта и на безвъзмездното финансиране е 182 944,64 лева без ДДС. Предвидени са 4 (четири) дейности - Д1: Организация и управление на проекта и индикативна стойност 18 294 лева без ДДС, ; Д2: Информиране и публичност - с инд. стойност  3 658 лева без ДДС; Д3: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца - инд. стойност - 106 109,64 лева и Д4: Придобиване оборудване / стопански инвентар за новите работни места - 54 883 лева без ДДС. Разходите по проекта са ефективни, ефикасни и икономически обосновани, както и е спазена структурата на бюджета и изискванията на схемата. 
Проектът е в синхрон и изпълнява трите хоризонтални принципа на ОП РЧР . Срокът на проекта е 22 месеца, но не по-късно от 31.12.2017 г. Място на изпълнение на проекта е гр. Велико Търново, България. Индикатор за изпълнение (1) е включени в заетост  безработни и неактивни лица с целева стойност - 16 лица, а индикатор за резултат (2) е безработни и неактивни лица, които при напускане на операцията имат работа - целева стойност - 8 лица.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта: Целта на дейността е успешното, целево и финансово ефективно реализиране на проекта. Тя ще включва в себе си два етапа - подготвителен и изпълнение. Подготвителният етап ще представлява - създаване на екип, ръководен от Ръководителя на проекта. В екипа ще бъдат включени представител на ръководство на Дружеството, както и ще бъде направен избор на "външен изпълнител" , вкл. ЮЛ, съобразно разпоредбите на ПМС 118/2014г., с цел да се подпомогне администрирането и координацията на проекта. Дружеството е наясно, че за да се признават разходите по тази дейност, в случай на избор на външен изпълнител - този избор е обект на избор по реда на ПМС № 118/20.05.2014 г. След като се направи проучване ще се направи подбор на икономически най-изгодното предложение и ще се направи конкретния избор. Тъй като индикативната цена е под границата от 30 000 лева без ДДС се очаква да се приложи "Избор без прилагане на процедура по указания на УО", съобразно ПМС 118/2014г. В случай, че към момента на изпълнение има промяна в нормативната уредба по този повод, Дружеството е наясно, че е длъжно да се съобрази. В този етап се планира документално да се регламентират отношенията между дружеството, ръководителя на проекта и изпълнителя (изпълнителите). Предвижда се детайлно определяне на отговорностите, както и точно и ясно запознаване с проекта и изискванията на схемата, включително с Ръководството за бенефициенти. Ще бъдат изготвени процедури за вътрешен мониторинг и оценка. Всички действия, отговорности и задължения на ръководителя на проекта и изпълнителите ще подлежат на контрол и окончателно изпълнение след одобрението на Управителя на дружеството, който има единствено право да представлява дружеството. Същинската част от дейността ще е - проекто-управление. Изпълнението на дейността ще се изпълнява от структураta ангажирани експерти, вкл. ръководител на проекта, създадена и подчинена на управителя на дружеството, който има юридическото право да представлява дружеството и да поема задължения от негово име. Изпълнението на тази дейност се планира да бъде извършена съобразно дадените подробни и изчерпателни инструкции в Ръководството за бенефициента. Ангажираните експерти по проекта (ръководител, външни изпълнители и др.) ще имат задължение да провеждат среща и да запознават управителя на дружеството с всички текущи въпроси, да докладват за свършената работа и да планират дейността си за следващия месец. Екипът е длъжен да информира ръководството на дружество в лицето на неговия управител за всички възникнали непредвидени ситуации и трудности и да се изяснява необходимостта от взимане на корективни мерки. Документите, които ще са необходими за отчитането на планираните разходи за организация и управление ще бъдат подготвени, съобразно описанието в Ръководството за бенефициента. Отговорност и задължение на ръководителя на проекта ще са да ръководи цялостно проекта: • Избор на лица за включване в проекта • Изготвяне на стандартни документи на всички членове на екипа; • Изготвяне график за оперативни срещи на екипа; • Подготовка на документи за избор на доставчици. • Отчетност и изпълнение на проекта, според най-добрите практики в тази област • Координиране работата на външните изпълнители и др. (моля, виж, т.7 - екип) Отговорности по администриране и координация на проекта, които ще залегнат като ангажимент на избран "външен изпълнител" съобразно ПМС 118/2014г. • Административно ръководство; • Координиране връзките с финансиращата институция; • Финансово управление и отчетност; • Подготовка на документацията към финансираща институция; • Следене спазването на сроковете; • Подготовка на мониторинг от финансиращата институция; • Подготовка на архив на проекта; • Корекция и проверка на междинни и финални отчитания; • Координиране дейности по публичността на проекта; • Подготовка на процедури за избор на изпълнители. 18 294.00 18 294.00
Информиране и публичност: Целта на дейността е популяризиране на Проекта, ОП и ЕСФ, запознаване с проекта - неговите цели, резултати и ползи. По време на изпълнение на проекта ще бъдат приложени подходящи мерки за информиране и публичност, в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Конкретните мерки предвидени по проекта с цел публичност и информиране са: 1. Изготвяне и монтиране на информационна табела на входа на офиса на Дружеството. 2. Изготвяне и разпространение на 600бр. информационни брошури 3. Осъществяване на 2 бр. публични събития в началото и края на проекта. 4. 2бр. прес-публикации в местни и/или регионални медии и 2 бр. ПР - съобщения 5. Поставяне на визуализационни символи на всичко , придобито по проекта 6. Използване на визуализационните символи на всички документи, публикации и др. по проекта. 7. Публикуване на актуална информация за проекта на сайта на дружеството 3 658.00 2 638.00
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца : Целта на дейността е подбор и наемане на лица от целевата група и осигуряване на тяхната заетост - Дружеството ще осигури чрез проекта субсидирана заетост за период до 12 месеца на 16 (шестнадесет) лица - безработни и неактивни лица, като задължително условие е да бъде назначени минимум 8 (осем) лица от следната специфична категория: -- Безработни лица на възраст над 54 г. - 3 лица. -- Безработни младежи до 29 г. вкл. - 5 лица. Дейността ще премине през два етапа - - първи етап: подбор на лицата - втори етап: назначаване и осигуряване на заетост. Дружеството ще направи подбор на лицата , следвайки своите процедури и практики, като целта е да се направи анализ на професионалните и личностни качества, както и задължителните изисквания, съобразно програмата и изискванията към длъжността. Вторият етап цели да се осигури заетост - лицата да се мотивират и да станат интегрирана част от работната сила. Трудовите и осигурителните отношения на наетите в рамките на проекта лица от работодателя, ще се уреждат при условията на българското трудово и осигурително законодателство, следвайки най-добрите практики в тази област. Дружеството е наясно, че когато назначението не представлява нетно увеличение на броя на персонала в съответното предприятие в сравнение със средния брой на персонала през последните дванадесет месеца, длъжността трябва да е била овакантена поради пенсиониране по възраст, правомерно уволнение поради извършено нарушение, а не в резултат от съкращаване на персонал. По своята същност трудовият договор е двустранно споразумение, което постановя права и задължения за всяка от страните, а взаимоотношенията между тях се определят от основните правила, регламентирани от трудовото законодателство. Предвид ограниченията на проекта Дружеството ще предложи трудово възнаграждение в рамките на МОД за длъжността, но все пак ще има предвид и личностните качества, като образование, професионален опит, умствени и физически възможности, както и сложността, отговорността и специфичните условия на труда и резултатите от изпълняваната работа. За защита на интересите на наетите работници Дружеството ще изпълнява стриктно Кодекса на труда и свързаните нормативни актове по неговото прилагане във връзка с трудовото възнаграждение, отпуските и обезщетенията, които са задължителни за спазване от работодателите. Тези 16 лица се планира да бъдат подбрани и в последствие назначени на следните позиции: 1 Счетоводител с код по НКПД 2411-6004 и МОД: 582,00 - 1 лице 2 Експерт, застраховане с код по НКПД 2412-6006 и МОД: 582,00 - 2 лица 3 Приемчик в автосервиз с код по НКПД 3115-3065 и МОД: 516,00 - 2 лица 4 Склададжия с код по НКПД 4321-2014 и МОД: 360,00 - 1 лице 5 Бояджия, превозни средства с код по НКПД 7132-1002 и МОД: 431,00 - 2 лице 6 Автотенекеджия с код по НКПД 7213-1001 и МОД: 431,00 - 2 лица 7 Фактурист с код по НКПД 4311-2005 и МОД: 360,00 - 1 лице 8 Специалист, маркетинг и реклама с код по НКПД 3339-3005 и МОД: 516,00 - 1 лице 9 Диагностик моторно превозно средство с код по НКПД 7231-3009 и МОД: 431,00 - 1 лице 10 Автомеханик, профилиран в техническо обслужване, поддръжка и ремонт на автомобили марка "Мерцедес" с код по НКПД 7231-3008 и МОД: 431,00 - 1 лице 11 Автомеханик, профилиран в техническо обслужване, поддръжка и ремонт на хладилно оборудване за лекотоварни и товарни автомобили, ремаркета и полуремаркета с код по НКПД 7231-3008 и МОД: 431,00 - 1 лице 12 Автомеханик, профилиран в техническо обслужване, поддръжка и ремонт на хладилно оборудване за лекотоварни и товарни автомобили, ремаркета и полуремаркета с код по НКПД 7231-3008 и МОД: 431,00 - 1 лице (Приложение 4 към Заповед № PД01-931/27.12.2010 г. с влезлите в сила промени в НКПД-2011 от 01.01.2015 г.) 106 109.64 98 797.34
Придобиване оборудване/стопански инвентар на новите работни места: Предвиденото по проекта оборудване и обзавеждане за придобиване е: 1. Количка с инструменти за тенекеджийска работа 2. Ексцентършлайф, безчетков 400W, 6000-10000 об./мин; Ексцентрицитет 3мм; Работен плот 150мм, с прахозасмукване 3. Прахосмукачка, Вместимост на резервоар(кош)*: 15 л, 4. Хидравлична ръчна система за тенекеджийски ремонти на товарни автомобили и ремаркета; Макс. усилие до 10 т. 5. Пневматичен уред за демонтаж на предно стъкло. с прав накрайник 55мм, 6. К-т инструменти (8 бр) за смяна на автомобилни стъкла 7. Многофункц. пневматична шлайф машина, за почистване на широк кръг повърхности и материали. 8. Пневматично зеге - Предназначен за рязане на метал, както и на широк кръг повърхности и материали. 9. Количка метална за инструменти , капацитет 1200 кг 10.К-т от 147 инструмента в тави: К-т ключове звездогаечни (17 броя - 6-7-8-10-11-12-13-14-16-17-18-19-21-22-24-27-30 mm) К-т Г-образни шестограми с дръжка (6 броя - 2-2.5-3-4-5-6 mm) К-т инструменти 1/2"" общо 24 бр. инструменти (вложки шестостенни - 19 броя 920A 1/2"" р-ри: 10-11-12-13-14-15-16-17-18-19-20-21-22-23-24-26-27-30-32 mm; тресчотка 72 зъба; удължения - 2 броя 125mm и 225mm; твърд върток на 1/2""; каре на 1/2"") К-т инструменти, битове и аксесоари 1/4"" общо 80 бр. инструменти (вложки шестостенни - 13 броя 900A 1/4"" р-ри: 4-4.5-5-5.5-6-7-8-9-10-11-12-13-14 mm; тресчотка 48 зъба; удължение - 150mm; твърд върток, отвертка и каре на 1/4"". Двустранна тресчотка, отвертка и битове 1/4"") К-т клещи - 3 броя - комбинирани, резачки и полукръгли К-т зегер клещи - 4 броя К-т клещи 2 бр. раздвижни и чираци К-т отвертки 7 бр. - 4 прави и 3 кръстати К-т инструменти 4 бр.(чук с дървена дръжка - 1 брой, чук със силиконова глава - 1 брой, секачи на 100 мм и 200 мм - 2 броя" 11. Пистолет бояджийски дюза 1,6 0,6 l QCC 12. Системи за заваряване на стоманени, алуминиеви и др. елементи от високоякостни стомани и сплави 13. Монофазен апарат за плазмено рязане, налягане на сгъстения въздух 2,5gt;6bar., Консумация на сгъстен въздух 115л/м" 14. Канален подов подемник 15т., Пневмохидравличен "подов" подемник - с телескопичен повдигащ цилиндър с товароподемност 15 тона 15. Диагностичен център за автомобили - марка Мерцедес (компютърна станция, софтуер, връзки за контакт) Всички артикули са по един брой. Оборудването от 1 до 14 е необходимо за изпълняване на задълженията на Бояджия, превозни средства, Автотенекеджия и тримата Автомеханика. Описаното оборудване е конкретно за изпълняване на техните трудови задължения по ремонт на автомобилите, теникиджийски и бояджийски дейности, проверка техническото състояние на автомобилите, извършване на необходимите ремонти. 14 -тия артикул - Диагностичният център за автомобил - марка Мерцедес е предназначен за Диагностик моторно превозно средство и Автомеханик, профилиран в техническо обслужване, поддръжка и ремонт на автомобили марка "Мерцедес". Чрез него те ще извършват диагностика на превозните средства при приемане и по време на ремонта. В съвременните автомобили 90 % от системите се управляват от автомобилни компютри,които извършват диагностика на системите в автомобила и събират данни. Тези така наречени контролни модули управляват системата и събират диагностична информация относно състоянието й. Тази информация се предоставя във формата на данни в реално време. На базата на тези данни с помощта на автодиагностична система може точно да се диагностицира работоспособността и параметрите на дадената система. Предвиденото оборудване е планирано да отговаря на най-съвременните стандарти за енергийна ефективност, ергономичност, опазване на околната среда и изискванията за безопасен труд. Дружеството разполага с всичкото останало оборудване и съоръженията за обезпечаване дейността на планираните новоназначени лица, както ще има ангажимент за своя сметка да обезпечи работниците с работно облекло, лични и колективни предпазни средства и да осигури услугите на СТМ и др. 54 883.00 54 883.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.