Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 175 дървета
English

Програма: Транспорт и транспортна инфраструктура

Район за планиране: Всички

Описание

Карол Стандарт ЕООД извършва дейност в сферата на застрахователните брокери и агенти.
Идеята на ръководството е да разкрие нови работни места за млади специалисти, които да обхванат анализа по управление и организация, както и експертната дейност във фирмата. Иновирайки дейността си като утвърдена фирма в застрахователната дейност, притежаваща необходимите качества за предоставяне на своите услуги, Карол Стандарт ЕООД ще наеме безработни лица, относително по-големия брой от които ще бъдат на възраст до 29 години, като им даде шанс те да се реализират за по-дълъг период от време, създавайки им благоприятни условия за работа, сигурност и увереност. 
Основните дейности и мерки, чрез които ще бъде постигнато това са:
- Осигуряване на заетост на търсещите работа лица 
Дружеството ще наеме безработни лица, като по-голяма част от тях ще бъдат до 29-годишна възраст. Те ще бъдат насочени към заетост основно в длъжности, свързани с дейността на застрахователните брокери и агенти - експерт застраховане, застрахователен брокер,финансов анализатор, системен анализатор, инвестиционен консултант, оперативен счетоводител.
-	Закупуване на оборудване и обзавеждане на новоразкритите работни места
Във връзка с разкриването на новите работни места се предвижда да се закупи необходимото оборудване за осъществяване на трудовата дейност на конкретните работни места. Предвижда се да се закупи оборудване за нормално протичане на работния процес.
Залагат се и дейности по организация и управление на проекта, както и осигуряване на публичност. 
-	Дейността по организация и управление ще допринесе за ефективното и своевременно изпълнение на дейностите на проектното предложение. За да се гарантира нормалното и безпрепятствено реализиране на проекта, ще бъде сформиран екип от специалисти с опит.
- Дейността по осигуряване на публичност ще включва информиране за извършваните дейности и постигнатите цели, заложени в проектното предложение.  
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта: Екипът за управление на проекта се състои от трима членове: Ръководител на проекта, Координатор на проекта и Счетоводител на проекта. Техният опит е в основата на избора на ръководството на „Карол Стандарт” ЕООД да ги ангажира с дейностите по организация и управление, с цел постигане на заложените в проекта цели, както и успешното приключване на дейностите по проекта. Разпределението на отговорностите на екипа по управление ще бъдат както следва: 1. Ръководител на проекта Основни задължения: - организира дейността на целия екип за управление на проекта; - организира и координира процедурите за определяне на изпълнители; - контролира изпълнението на дейностите по проекта; - отчита изпълнението на дейността на всяка фаза от реализирането на проекта до окончателното му приключване като изготвя доклади, в които отчита: техническото изпълнение на проекта; финансовото изпълнение на проекта; изпълнението на календарния график на проекта; показателите за изпълнение на целите на проекта; проблемите и мерките за тяхното преодоляване. Отговорности: - отговаря за техническото, административното и финансовото управление на проекта; - законосъобразното организиране и провеждане на процедурите за избор на/ изпълнители на проекта съобразно правилата на ЗОП/ПМС №118/2014г. или други нормативни актове; - наблюдението и контрола за изпълнението на сключените договори; - контрола по спазването на календарния график за изпълнението на проекта и успешното приключване на проекта; - предлагането на необходимите мерки за преодоляване на възникнали проблеми в процеса на изпълнение на проекта. 2. Координатор на проекта Задължения: - координира изпълнението на дейностите по проекта; - координира взаимодействието между Бенефициента и изпълнителите относно възложените работи; - съдейства на ръководителя при съблюдаване коректното провеждане на процедурите съгл. ЗОП/ПМС №118/2014г. или други нормативни актове; - отчита постигнатия напредък въз основа на заложените индикатори; - отговаря за документооборота и архивирането на документите. Отговорности: - общата координация на проектните дейности и заинтересовани страни; - техническата отчетност на проектните дейности; - съдействие на УО на ОП Развитие на човешките ресурси 2014-2020 при провеждане на външен оперативен мониторинг. 3. Счетоводител по проекта: Задължения: - Отговаря за правилното финансово отчитане на Проекта, съгласно действащото законодателство, принципите и регулациите на ОП Развитие на човешките ресурси 2014-2020 - получава фактури от изпълнителите на проектните дейности и верифицира разходите; - осъществява текущото счетоводно отчитане на проектните дейности и изготвя необходимите платежни документи; - изготвя месечни финансови справки с цел улесняване процедурите по наблюдение и оценка на напредъка на проекта; - изисква и отчита фактури и разходни докученти от партньорите по проекта; - поддържа адекватна одитна пътека за целите на проекта; - съхранява цялата документация за разходите по проекта. Отговорности: - финансовия контрол на проекта, вкл. контрола на съответствието на извършените разходи с предвидените; - финансовата отчетност на проектните дейности и контрола на съотношението „разходи – резултати – ефект”; - съдействието на УО на ОП Развитие на човешките ресурси 2014-2020 при провеждане на външен финансов мониторинг. Дейността по организация и управление включва цялостното администриране на проекта, в т.ч. подготовка и подаване документи за авансово, междинно и окончателно плащане. Освен с необходимия екип по управление на проекта, дейността ще бъде обезпечена и с канцеларски материали, предвидени за адекватното изпълнение на дейността в рамките на целия период на изпълнение на проекта 11 370.80 10 952.47
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Предоставяне на възможност на безработни лица - младежи до 29-години, лица на възраст над 30 г. и лица на възраст над 54 г. за тяхната заетост на новоразкрити работни места, обезпечени с необходимото оборудване за протичане на работния процес. По време на своята нова работа, безработните лица ще има възможност да изградят трудови навици, които ще им помогнат при тяхната бъдеща професионална реализация. Дружеството ще развие идеята за разкриване на нови работни места за млади специалисти, което един от най-важните фактори за развитие и просперитет. Във връзка с ново разкритите работни места се предвижда наемането на следните длъжности: - Експерт Застраховане – 2 лица; - Финансов анализатор – 2 лица; - Инвестиционен консултант – 1 лице; - Застрахователен брокер – 1 лице; - Системен администратор – 1 лице; - Оперативен счетоводител – 1 лице. Дружеството залага да наеме 4 безработни лица на възраст до 29 години: двама финансови анализатори, инвестиционен консултант, системен администратор, 1 лице над 54 години - експерт застраховане, и 3 безработни лица на възраст над 30 години: експерт застраховане, застрахователен брокер и оперативен счетоводител 95 725.44 87 831.54
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: С тази дейност се цели техническа и материална обезпеченост на ново разкритите работни места. Във връзка с разкриването на нови работни места се предвижда да се закупи необходимото оборудване за осъществяване на трудовата дейност на конкретните работни места. Предвижда се да се закупи оборудване за нормално протичане на работния процес, а именно: лаптопи, мултифункционални устройства и ергономични столове. Тъй като дружеството разполага с офис-обзавеждане - бюра и секции за документи, такива не се предвиждат за закупуване по проекта. Всяко новоразкрито работно място ще бъде обезпечено с лаптоп и ергономичен стол. Предвидено е обезпечаване и с 2 броя мултифункционални устройства (принтер, скенер, копир) за формат А4 и 1 брой мултифункционално устройство (принтер, скенер, копир), което да е за формат А3-А5 и да извършва двустранно сканиране, които ще се ползват общо от ново назначените служители. 14 040.00 13 555.96
Информиране и публичност: Целта на настоящата дейност е да се осигури информация за извършване и постигане на целите, заложени в проектното предложение. Дейността включва: - Подготовка, отпечатване и разпространение на брошури, пълноцветен печат, тираж от 300 броя. Брошурата ще съдържа информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта; - Провеждане на 2 пресконференции във връзка със стартирането и финализирането на проекта, с оглед популяризиране целите, дейностите и очакваните резултати. - Изготвяне на 1 информационна табела, която ще се постави на видно място в офиса на „Карол Стандарт“ ООД 1 860.00 1 824.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.