Реализиране на пазара на предприемаческата идея ЧАСТ I
(ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 4 бр.; наем на работнo помещениe - 18 месеца,; Създаване на интернет страница на предприемаческата идея - 1 бр.; Придобиване на ДНА - 4 бр.): За успешното реализиране на дейността, е планирано изпълнението на комплекс от мерки, свързани с осъществяването на следните разходи:
ПОДДЕЙНОСТ 1: Наемане на квалифициран персонал, необходим за реализирането на пазара на предприемаческата
Екипът е в състав от 4 експерта, като длъжностите са планирани така, че да обезпечават всички етапи и аспекти в инженерното проектиране на пречиствателни станции. Основни функции и изисквания към необходимия квалифициран персонал за реализиране на предприемаческата идея:
1. Инженер, водоснабдяване и канализация, (предприемач), който основно ще изготвя проекти и становища по част ВиК , като събиране на изходна информация и проучвания на място. С цел осъществяване на услугата по Техническа консултация - Изготвяне на експертна оценка, становища, препоръки , служителят ще осъществява основната комуникация с клиенти и възложители. Експертът, ще участва в приемателни комисии на обектите и ще осъществява авторски надзор по време на строителство на обектите
2. Инженер, пречистване на води (квалифициран персонал, обект на оценка), който основно ще спомага за насочване на всички услуги на фирмата към техническата специфика на ПСОВ. Експертът ще събира изходна информация и проучвания на място, с цел координиране на проектите с всички специалисти, възложители и изпълнители. Ще участва в работни и експертни срещи за представяне, защита и съгласуване на проектите с държавни институции, възложители и строителен надзор.
3. Инженер, конструктор в строителството, който основно ще изготвя проекти и становища по част Строително-Конструктивна за строителните съоръжения (стоманобетонните съоръжения) в пречиствателните станции за отпадни води. Служителят ще се занимава с изготвянето на количествени и количествено-стойностни сметки. Ще обследват и оценяват годността и експлоатационният живот на съществуващи съоръжения от стоманобетон.
4. Строителен техник, проектно-технически отдел (лице с ТЕЛК), който основно ще осигури замервания на техническите параметри на съоръженията, като заснема съществуващи терени, съоръжения и пречиствателни станции с Тоталната станция. Ще обработва заснетата информация с Тоталната станция в CAD софтуер. Служителят ще трасира (нанася) на място с Тоталната станция новите съоръжения и коти (височини)
ПОДДЕЙНОСТ 2: Наем на работно помещение.
За реализацията на предприемаческата идея се налага фирмата да наеме работно помещение, в което ще се извършва инженерно-технологичната работа по създаване на ПСОВ проекти, от страна на квалифицирания екип на кандидата. Помещението ще се използва като работен офис и място за бизнес срещи и консултации. Местонахождението на офиса, в което ще се реализира проектът и ще бъде даден старт на предприемаческата идея се предвижда да бъде на територията на гр. Пазарджик.
В общата стойност на разходите за наем, са включени режийните разходи и разходите за офис консумативи.
ПОДДЕЙНОСТ 3: Създаване на интернет страница на предприемаческата идея
Целта на дейността е да се разработи и създаде интернет страница на фирмата, чрез която да се популяризират услугите, които предлага. Акцентът ще се постави върху иновативността на предприемаческата идея. Създаването на сайт на Стиим ООД ще спомогне за както за намирането на клиенти, така и за презентиране на преимуществата на биологичните ПСОВ пред партньори и заинтересовани страни
ПОДДЕЙНОСТ 4: Придобиване на ДНА
Софтуерът, който се предвижда да бъде закупен по проекта, е пряко свързан с реализирането на предприемаческата идея. Системите автоматизирано компютърното проектиране (CAD) са неизменна част от инженерното проектиране, като заместват напълно ръчното чертане. С направените измервания от тоталната станция, CAD софтуерът визуализира техничния проект по зададени параметри. Стиим ООД планира закупуването на софтуерна CAD платформа, която не изисква месечен абонамент и е предназначена за 4 бр. компютри.
|
247 789.00
|
187 996.30
|
Реализиране на пазара на предприемаческата идея ЧАСТ II
(ще бъде осъществена чрез придобиване на дълготрайни материални активи - 7 бр.; технически анализ - 1 бр.; пазарен анализ и проучване - 1 бр.; участие в изложение - 1 бр.): ПОДДЕЙНОСТ 5: Придобиване на ДМА
За реализирането на пазара на новосъздаденото предприятие и обезпечаване на дейностите по проекта Стиим ООД планира придобиване на ДМА, необходимо на фирмата за извършване на основната й дейност - инженерни дейности и технически консултации.
Оборудването, което ще бъде закупено в рамките на проекта, може да бъде разграничено в две основно категории, в зависимост от функциите и предназначението си:
- Компютърно оборудване, необходимо за изготвяне на инженерните ПСОВ проекти:
ДМА 2 (Лаптоп) - 2 броя
ДМА 3 (Компютърна конфигурация) - 2 броя
ДМА 4 (Сървърна конфигурация) - 1 брой
ДМА 5 (Комбиниран Принтер) - 1 брой
Лаптопите и компютърните конфигурации ще са нужни на наетите служители във фирмата за обезпечаване на работния им процес, като поради своята мобилност, лаптопите ще са в полза при работа на терен и срещи с клиенти. Сървърната конфигурация ще е нужна за поддържане на база данни, която ще изгради портфолиото на фирмата. Комбинираният принтер (лазерно многофункционално устройство) е от изключително значение за изработване на техническите чертежи, визуализиране на ПСОВ проектите, окомплектоване на прединвестиционните проучвания, както и материализиране на експертните оценки.
-Техническо оборудване, необходимо за осъществяване на инженерните замервания:
ДМА 1- геодезическа тотална станция (1 бр.)
Тоталната станция е инструмент за замерване на терен и съоръжения – височина на разположение (кота) спрямо съществуващ геодезически еркер, разположение на точките една спрямо друга и т.н. Данните от замерванията се използват в CAD програмата за изчертаване на заснетото положение. Геодезическата тотална станция ще улеснява в голяма степен изготвянето на качествен проект за нови и съществуващи ПСОВ, като ще се заснемат изключително точно като обем и разположения на терена.
ПОДДЕЙНОСТ 6: Технически анализ
Изготвянето на техническия анализ е необходимо с цел събирене и систематизиране на техническа информацията в сферата на ПСОВ. Ще включва и част, описваща биологично-екологичния ефект на ISBS технологията, както и технико-икономическо сравнение със стандартните процеси на пречистване. Документът ще включва статистическа информация за референтни обекти, както и съществуващи патентованата технология за пречистване. Техническият анализ ще е от полза на фирмата при представянето на технически доказаните преимущества пред клиенти и партньори.
ПОДДЕЙНОСТ 7: Пазарен анализ и проучване.
Целта на дейността е да се направят пазарен анализ и проучвания за нагласите на потенциалните потребители на услугите на Стиим ООД и в резултат на това да бъде изготвен маркетингов план за пазарната реализация на предприемаческата идея. Пазарният анализ изследва в дълбочина структурата на пазара, продуктите, перспективите и възможните рискове за реализация на идеята. Освен аналитична си част, документът ще съдържа и стратегическа част, позволяваща организацията да концентрира своите ресурси в най-добрите възможности за реализиране на предприемаческата идея и постигане на устойчиво конкурентно предимство.
ПОДДЕЙНОСТ 8: Участие в изложение
Предприемаческата идея е част от стратегията за „сини“ технологии и приложение на нови методи за пречистване на водните ресурси. Темата е изключително актуална в световен план, като ежегодно се организират научни изложение по темата,
"Wien-Expo 2021"се провежда във Виена. Събитието събира на едно място световни лидери във управлението на водните ресурси, като целта на срещата е представяне на интегрирани решения и холистични подходи за справяне с предизвикателствата на замърсяването.
Подобно събитие е от изключителна важност за реализацията на проекта, поради възможността за създаване на бизнес контакти, партньорски отношения, намиране на клиенти, както и поради възможност за достъп до най-актуалната информация в сферата на пречистване на водите.
|
0.00
|
28 490.00
|
Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 брой плакати, 1 брой табела, 10 броя стикери, 2 броя публикации, 50 броя папки и 100 броя химикали): Настоящата дейност е цели да се постигне популяризиране и визуализиране на програмата за безвъзмездна финансова помощ, която е финансирана от ОП "Иновации и конкурентоспособност" от една страна и от друга информирането на целевите групи и всички заинтересовани страни, както и широката общественост
от друга страна за целите на проекта и програмата. Дейността ще бъде реализирана на територията на гр. Пазарджик с цел популяризиране на предприемаческата идея и мотиворане на повече заитересовано страни за вклюяване в подобни начинанив
Изпълнението на проекта ще включва реализирането на всички мерки за публичност и визуализация съгласно „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020 и изискванията на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност 20142020”. За целта в рамките на настоящата дейност се предвижда:
- Изработка на 1 брой плакат (по време на изпълнението на проекта) и 1 брой постоянна обяснителна табела (след приключване на дейностите по проекта), и поставянето им на адреса на изпълнение на проекта в гр. Пазарджик, който предприятието ще ползва за целите на предприемаческата си идея;
- Отпечатване 10 стикера за визуализация, които ще бъдат поставени на закупеното по проекта оборудване; 2 броя публикации, 50 броя папки и 100 броя химикали, допринасящи за реализирането на пазара на предприемаческата идея.
- Всички документи, изготвени във връзка с изпълнението на проекта ще съдържат информация, указваща приноса на ОПИК 2014 – 2020 за изпълнението му и ще отговарят на изискванията съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020.
- В случай, че докато трае изпълнението на проекта, бъде създадена интернет страница на компанията, на нея ще бъде качена информация за изпълнявания проект, в т.ч. основна цел, дейности по проекта, постигнати резултати, обща стойност на получената подкрепа по линия на Европейския фонд за регионално развитие и националния бюджет. На интернет страницата на компанията ще бъде обявявана и всяка информация, свързана с провеждането на процедурите за избор на изпълнители по проекта с цел осигуряването на публичност и прозрачност на дейностите, изпълнявани по проекта;
Необходимите стъпки за изпълнение на дейността, включват:
- Публикуване на съобщение за избор на изпълнител (1 месец);
- Сключване на договор с изпълнител (2 месец);
- Изпълнение на мерки за публичност и визуализация (от 1 до 18 месец)
Бюджетен ред 11.1 |
1 200.00
|
1 200.00
|