Организационна дейност по изпълнение на проекта - управление, наблюдение и отчетност на проекта: За целите на изпълнението на проекта, ще бъде сформиран екип за управление и координация, който ще се състои от хора с различни профили, необходими за качественото реализиране на заложените дейности.
Екипът ще следи изпълнението на проектните дейности да се извършва в съответствие с установените процедури и изисквания на Възложителя и съответно заложените в договора. Ще отговаря и за спазване на заложените срокове, ще оказва постоянен мониторинг и контрол върху дейността на подизпълнителите, както и за предоставяне на информация на обществеността.
В екипа ще бъдат включени следните позиции:
- Ръководител проект;
- Координатор проект;
- Инвеститорски контрол част "Строително-конструктивна"
- Инвеститорски контрол част "Пътна";
- Инвеститорски контрол част "Ландшафтна архитектура";
- Инвеститорски контрол част "Електро";
- Инвеститорски контрол част "ВиК";
- Експерт "Обществени поръчки";
- Счетоводител.
След сформирането си, екипът ще разработи график на дейностите и ще определи конкретни отговорни лица за изпълнението им; ще разработи методология за извършване на мониторинг и контрол и план за реализиране на информационната кампания. Периодично ще извършва контрол и по отношение на изразходването на бюджетните средства, ще следи за постигането и измерването на конкретните резултати. Екипът ще подпомогне и дейностите, свързани с изготвянето на конкурсната документация и провеждането на обществените поръчки за избор на изпълнители.
Екипът е отговорен и за регулярното отчитане на проекта пред Възложителя, като за целта ще бъдат изготвяни, съгласно образците, приложени към договора:
- междинни технически и финансови отчети, съгласно изискванията на Специалните условия на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по схемата. Те ще бъдат изготвяни, когато се представят искания за плащане и ще бъдат представяни в УО на ОПРР;
- годишни отчети;
- окончателен финансов и технически отчет за цялостното изпълнение на проекта и общо направените разходи. Тези доклади ще бъдат изготвени и представени в рамките на последните два месеца от проекта, последващи приключването на реалните дейности.
Екипът ще бъде отговорен и за провеждане на начална пресконференция за популяризиране целите, задачите и дейностите на проекта; провеждане на междинни публични срещи, отчитащи напредъка по проекта; провеждане на заключителна пресконференция за отчитане приключването на проектните дейности и финализирането на проекта.
Отговорен: Община Стара Загора, ръководител проект
Продукт: Сформиран Екип за управление на проекта – 9 членен екип
|
0.00
|
0.00
|
Подготовка и провеждане на тръжни процедури: По настоящия проект ще бъдат подготвени и проведени 7 процедури за възлагане на обществени поръчки, съгласно ЗОП за избор на изпълнители на дейности за публичност, СМР и строителен надзор, доставка на оборудването, които ще бъдат проведени паралелно. Разработването на тръжната документация за провеждането на обществени поръчки за изпълнение на дейности по проекта ще бъде извършено от експерти на Община Стара Загора. Изготвената документацията на всяка една обществена поръчка ще бъде изпратена за становище на АОП.
Всички процедури по настоящето проектно предложение ще бъдат проведени съгласно ЗОП:
a. За СМР;
b. За строителен надзор;
c. За авторски надзор;
d. За възлагане дейностите по публичност и визуализация;
e. За финансов одит на проекта;
f. За извършване на геодезическо заснемане на обектите за издаване на удостоверение по чл. 54а от ЗКИР;
g. За изготвяне на доклади за контрол на детските съоръжения. |
0.00
|
0.00
|
Извършване на строително-монтажни работи : Извършването на строително-монтажни работи включва интервенция върху три обекта:
1. Реконструкция, благоустрояване и подобряване на физическата среда на Площадно пространство около сградата на Община Стара Загора – в западната част ще бъде изградена ниска сцена със 7-8 стъпала към площада. Под сцената ще бъде изградено техническо помещение. Ще бъдат оформени места за сядане в близост до съществуващата зеленина, с което ще се оформи зона за почивка и срещи. Водни фонтани със звук и светлина, излизащи директно от земята ще разхлаждат въздуха и ще организират голямата празна площ. Фонтаните ще бъдат прикрити с декоративни метални решетки от неръждаема стомана и гранитни декоративни плочи с отвори за отводняване. Предвижда се изграждане на компенсаторен съд под тях и помпено помещение с необходимото оборудване и помещение за Ел табла, обслужващи сцената при организирани събития. Предвиждат се поставянето на масивни пейки, обвързани функционално и естетически със зоната на фонтаните. По южната граница ще бъдат засадени нови високи широколистни дървета, зад които ще има чугунени решетки с вградено лед осветление. Зоната на фонтана с птицата Феникс ще бъде преустроена, като пластиката ще бъде преместена на по-висок постамент и ще представлява основен акцент в площадното пространство. Предвижда се и художествено осветление около птицата Феникс и преустройство на стълбите южно и източно от сградата на Община Стара Загора, изграждане на нова междинна площадка с вкопани кашпи.
2. Благоустрояване и подобряване на физическата среда на пешеходна зона по бул. „Цар Симеон Велики“ – от ул. „Хаджи Димитър Асенов“ до бул. „Патриарх Евтимий“:
- Сектор 1 – от ул. „Хаджи Димитър Асенов“ до бул. “Митрополит Методий Кусев“ – началото на пешеходната зона ще бъде поставено от рекреационна зона в нейната ос. В самото начало на острова ще има място за монумент, който да подчертае тази ос, а след него започва зелена зона с питейна фонтанка, пейки и елементи на градската среда;
Пространството пред хотел „Верея“ (зоната по бул. „М.М.Кусев“ на юг от главната улица) – поставяне на нови столчета на мястото на съществуващите, обособяване на ивици за свободно преминаване с ширина от минимум 5 м, позициониране на заетите площи от заведенията изцяло по периферията на улицата, ясно дефиниране на границите и организиране на заетите търговско-развлекателни площи, ремонт на настилката;
- Сектор 2 – участъкът от бул. „М.М.Кусев“ до бул. „Руски“ се разделя на централна ос, рекреационни пояси и периферна ивица. В рекреационните пояси 1 и 2 се оформя преходна зона между улицата и парка, от северната част се поставят пейки, подходящо осветление и се облагородяват зелените зони около дърветата. Върху кашпите на дърветата, намиращи се от южната страна на пешеходната зона се оформят места за почивка;
- Сектор 3 – в участъкът от бул. „Руски“ до ул. „Цар Иван Шишман“ ще бъдат оформени зони за почивка и срещи. Пред Музея на религиите ще бъдат засадени дървета и поставени пейки за оформяне на зоната. Развива се зоната пред сградата на Областна управа, като се организират места за събиране на по-големи групи при организиране на концерти и масови изяви;
- Сектор 4 – от ул. „Цар Иван Шишман“ до ул. „Парчевич“ на нивото на улицата ще бъде оформено ново площадно-рекреационно пространство. Площадът ще бъде изпълнен с квадратни зелени острови, между които ще бъдат разположени пейки, а като акцент ще бъде оформено ново водно огледало на дъното на което ще бъдат монтирани релефни гранитни плочи, които изобразяват различните епохи от историята на града и неговите 7 имена;
- Сектор 5 – от ул. „Парчевич“ до ул. „Кольо Ганчев“ - подобно на сектор 2 ще бъде обособена рекреационна зона;
- Сектор 6 – от ул. „Кольо Ганчев“ до бул. „Патриарх Евтимий“ е предвидено пространство за детски игри и мероприятия, което да е открито и достъпно. Ще бъде развит площад, обрамчен от стълби-пейки и дървета. Целта е той да се превърне в културно-комуникационна зона, необходима за младежите в града. |
12 770 207.48
|
14 683 903.47
|
Строителен надзор : Упражняване на строителен надзор при извършване на строително-монтажните работи на обектите:
1. Реконструкция, благоустрояване и подобряване на физическата среда на Площадно пространство около сградата на Община Стара Загора;
2. Благоустрояване и подобряване на физическата среда на пешеходна зона по бул. „Цар Симеон Велики“ – от ул. „Хаджи Димитър Асенов“ до бул. „Патриарх Евтимий“;
3. Паркоустрояване, благоустрояване и подобряване на физическата среда на парк „М.Методий Кусев“ (Аязмото) |
19 050.00
|
22 860.00
|
Авторски надзор: Авторският надзор ще бъде възложен на проектанта, изработил работния инвестиционен проект, в съответствие с разпоредбите на Чл. 79. (1), т. 3 от ЗОП. Авторският надзор ще следи за точното спазване на изработения от проектанта инвестиционен проект, оформяне на техническа документация, подготовка на писмени становища и участие в приемателни комисии, съгласно разпоредбите на Закона за устройство на територията. |
32 480.00
|
38 580.00
|
Въвеждане на обектите в експлоатация - включва дейността включва изготвяне на геодезически заснемания за издаване на удостоверение от службата по "ГКК" по чл. 54а от ЗКИР" : След изпълнение на строително-монтажните работи, предвидени в проекта за въвеждане на обектите в експлоатация, ще се съберат набор от документи, подготвени по време на строителството от строителния надзор за издаване на удостоверение за въвеждане на всеки от обектите в експлоатация. Дейността се извършва от фирмите изпълнителки в продължение на два месеца. |
14 500.00
|
21 922.85
|
Осигуряване на публичност и информираност по проекта: Информационната кампания ще стартира непосредствено след подписване на договора за изпълнение на проекта. Информационно разяснителна кампания ще информира широката общественост в Община Стара Загора за проекта, за целите и средствата, с които ще се постигнат те. За целта преди започване на проектните дейности ще бъде монтиран билборд с информация за името на проекта, флагът на ЕС, названието “Европейски съюз”, единното лого "Една посока-много възможности".
Община Стара Загора ще организира официална церемония/ии за ефективният старт на проекта "първа копка" за всеки един от обектите, включени в проектното предложение, както и при приключване на строително-монтажните работи - ще бъдат организирани церемонии по откриването им. На подходящи места при провеждане на официалните церемонии, ще бъде поставен информационен банер, който ще информира за наименованието на проекта, общия бюджет, стойността на помощта от ЕС чрез ЕФРР и съфинансирането от държавния бюджет.
След приключване на всяко събитие ще се изготвя и разпространява прессъобщение, в което резюмирано ще се представя текуща информация за проекта. Текстът на прессъобщението ще бъде публикувано и на интернет страницата на Община Стара Загора - www.starazagora.bg, Община Стара Загора ще уведомява УО на ОПРР за датата на провеждането на всяко публично събитие.
След приключване на проектните дейности ще бъдат монтирани пет броя табели пред обновените обекти, съдържащи същата информация, както и билборда. Периодично до всички медии в региона ще бъдат изпращани съобщения с информация за хода на проекта. На Интернет страницата на Община Стара Загора регулярно ще се публикува информация за изпълнението на проекта.
Всички информационни и комуникационни материали, вкл. и тези, разпространявани по електронен път, ще съдържат следната информация - единното лого "Една посока - много възможности", името на проекта, името на ОПРР (изписано изцяло-Оперативна програма “Региони в растеж” 2014-2020), източника на финансиране, флагът на ЕС, българския национален флаг и интернет сайта на ОПРР. При изпълнение на всички дейности за осигуряване на информация и публичност на проекта ще се спазват стриктно техническите изискванията заложени и в „Единният наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация” (2014-2020). |
24 975.00
|
29 970.00
|
Извършване на финансов одит на проекта: Изборът на лицензиран одитор – регистриран експерт счетоводител - ще се извърши с съгласно ЗОП. Одиторът ще провери наличието и правилното попълване на всички разходни документи. Извършването на дейността ще започне с проверка на документацията по всички проведени обществени поръчки и ще продължи с проверка на разходооправдателните документи, издадени при изпълнение на дейностите по проекта. В края на одита ще се подготви одиторски доклад, който ще се приложи към финалния отчет на проекта.
Одитът на проекта ще бъде извършен от лицензиран експерт-счетоводител, като докладът за фактическите констатации ще бъде приложен към окончателно искането за плащане. Одиторският доклад ще бъде изготвен в съответствие с действащата нормативна уредба, Закона за счетоводството и Международните счетоводни стандарти. |
15 000.00
|
18 000.00
|
Изготвяне на доклади за контрол на детските съоръжения съгласно чл. 63, ал. 1 от Наредба 1/2009: Извършване контрол на безопасността на новоизградените детски площадки за игра чрез комплексна проверка по документи, визуален оглед, изпитване/измерване.
|
2 400.00
|
2 880.00
|