В изпълнение на стратегическите си бизнес цели и в пълно съзвучие с целите на ОП "Развитие на човешките ресурси", "Варсис" ООД ще реализира настоящия проект, който предвижда наемането на три безработни или неактивни лица от целевите групи (2 бр. продължително безработни или неактивни лица и 1 бр. безработни или неактивни лица на възраст между 30 и 54 г.) на позициите "продавач консултант", "техник компютърни системи" и програмист уеб сайтове", осигуряването на заетост и трудови възнаграждения за срок от 12 месеца и създаването на подходящи условия за извършването на професионалните задължения на новонаетите лица чрез оборудването на три нови работни места. След приключването на изпълнението на проекта „Варсис“ ООД ще поеме ангажимента да запази работните места за минимален срок от още 12 месеца, като по този начин ще се осигури заетост за минимален срок от 24 месеца. Успешната реализация на проектното предложение ще има изцяло положително въздействие върху представителите на целевата група. В резултат на професионалния опит, който ще получат, наетите лица ще придобият нови умения, които ще ги направят по-адаптивни към пазара на труда и в дългосрочен план ще бъдат полезни за по-активното им участие на него. Придобитите компетенции и професионален опит ще бъдат използвани от представителите на целевата група и след края на проекта. Успешното осъществяване на проектното предложение ще доведе до интеграцията на пазара на труда на безработните лица, осигуряването на трайна заетост, повишаване на доходите и икономическата активност и социалната им интеграция, при спазването на хоризонталните принципи на ЕС.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Дейности за организация и управление на проекта: Екип от 2 души (ръководител и счетоводител) ще отговаря за цялостната организация и координация на дейностите по проекта. С оглед точното и своевременно изпълнение на всички дейности предвидени за осъществяване по проекта, екипът по управление включва лица, които са теоретично и практически подготвени в областта на управление на проекти. Основните под-дейности включват:
1.1. Подготовка на индивидуалните ангажименти на членовете на екипа.
1.2.Провеждане на регулярни месечни срещи на екипа с цел разпределение на текущите за месеца задачи, решаване на оперативни въпроси, планиране на предстоящото и отчитане на направеното.
1.3. Провеждане на разширени екипни срещи с участието на всички заинтересовани и пряко ангажирани с изпълнението на проекта лица.
1.4. Непрекъсната комуникация между представителите на екипа с цел ефективно планиране, организация и управление на проектните дейности.
1.5. Текущо обработване и поддържане на документацията.
5 600.00
5 600.00
Провеждане на избор на доставчици на стоки и услуги по реда на ПМС №118/20.05.2014 : Дейността ще бъде извършена от екипа за управление на проекта и цели осигуряване на прозрачно, ефективно, ефикасно и икономично разходване на средствата от безвъзмездната помощ и спазване на принципите на публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация при избора на изпълнители по доставката на услуги и оборудване.
0.00
0.00
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца : Средносрочната стратегия за развитие на „Варсис“ ООД до 2017 г. предвижда откриването на нов магазин през четвъртото тримесечие на 2015 г., за чието функциониране ще е необходимо наемането на допълнителен персонал на три длъжности - "Продавач консултант“, "Техник компютърни системи" и "Програмист уеб сайтове". Ще бъдат подбрани най-подходящите кандидати, представители на целевите групи на проекта, ще бъдат назначени на трудови договори, за което ще получават възнаграждение за период от 12 месеца в рамките на изпълнението на проекта.
В сътрудничество с Бюрото по труда ще бъдат избрани най-подходящите кандидати за новооткритите работни места, по предварително определени и ясни критерии. Дружеството има разработена процедура за подбор с алгоритъм за определяне на профили на подходящи кандидати за всички позиции. Кандидатите ще бъдат подбирани чрез обяви на уеб страницата на фирмата, както и в специализираните сайтове, в случай, че се касае за неактивни лица, които нямат регистрация в Бюрото по труда.
32 371.44
32 371.44
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места.: С цел привеждане на новите работни места в състояние, подходящо за работа на наетите лица и постигане на максимална функционалност на работната среда, отговаряща на изискванията за безопасни и здравословни условия на труд ще бъде закупено офис оборудване, което да се използва от новонаетите лица. Оборудването и обзавеждането са изцяло съобразени със спецификата на конкретната трудова дейност по определената работна позиция и са пряко необходими за изпълнение задълженията на всяко новонаето лице.
16 870.00
16 870.00
Дейности за информиране и публичност по ОП „Развитие на човешките ресурси”.: Дейности, свързани с осигуряване на публичност с цел информиране на обществеността за финансиращия орган, целите и дейностите по проекта и постигнатите резултати.
1 100.00
1 100.00
Застраховка на придобитото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар: Обзавеждането и оборудването, закупени със средства по проекта, ще бъдат застраховани против рискове от погиване - пожар, наводнение, кражба и др.
330.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN