Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 332 дървета
English

Програма: Транспорт и транспортна инфраструктура

Район за планиране: Всички

Описание

Общата цел на настоящото проектно предложение  е да осигури модерна, здравословна и функционална образователна инфраструктура с високо ниво на енергийна ефективност в общинските детски градини и благоустроени прилежащи площи на училищата на територията на град Панагюрище.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
ЕКИП ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА: Дейността ще бъде изпълнявана по време на цялата продължителност на проекта, тъй като е основополагаща за успешното му изпълнение. След одобряване на проектното предложение със Заповед ще бъде определен екип за управление на проекта. Екипът ще включва експерти от община Панагюрище и външни експерти. Екипа за управление на проекта се състои от следните експерти: - ръководител на проекта; - технически експерт; - счетоводител; - координатор; - юрист. 90 143.82 79 539.16
ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВО ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА РЕМОНТ, ВЪВЕЖДАНЕ НА МЕРКИ ЗА ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ И ДОСТЪПНОСТ НА СРЕДАТА, БЛАГОУСТРОЯВАНЕ НА ПРИЛЕЖАЩИ ПЛОЩИ КЪМ ОБРАЗОВАТЕЛНИ ИНСТИТУЦИИ В ГРАД ПАНАГЮРИЩЕ: За обекти Благоустрояване и паркоустрояване на прилежащите площи към СОУ „Нешо Бончев”, към ОУ „Марин Дринов” и към ОУ „20-ти април” е необходимо да бъде изготвен идеен и работен и изпълнен одобрен работен проект, които предлага съвременно решение за обновяване, съчетаващо в себе си функционалност, надеждност и качество. Проектът да е съобразен с Наредба №7 за правилата и нормите на отделните видове територии и устройствени зони, Наредба №4 за осигуряване на достъпна среда за хора в неравностойно физическо състояние и игрищата да са оразмерени в съответствие с изискванията на „Норми за проектиране на спортни сгради и съоръжения“. Да бъде предвидено минимум цялостно обновяване на старата компрометирана асфалтова настилка, реновиране на пешеходните зони и зелените площи и обособяване на места за отдих, възстановяване на дворна ограда. При възможност да бъде предвидено полагане на специализирани настилки и оборудване на спортните площадки. За обекти ЦДГ „Първи юни“, ОДЗ „Райна Княгиня“, ОДЗ „Райна Княгиня“– филиал, ЦДГ „Пролет“ и ОДЗ Звънче през 2016 г. са изготвени обследване за енергийна ефективност, технически паспорт в едно към него доклад за резултатите от техническо обследване и доклад за резултатите от конструктивното обследване и оценка на състоянието на строежа. Да бъдат изготвени идейни и работни проекти и изпълнен одобрен работен проект, които включва най-малко: - изпълнение на всички енергостестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление “В”; - изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническото обследване на сградата; - изпълнение на останалите мерки, които са предписани като задължителни в техническото обследване; - изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания. 4 414 534.00 5 202 463.62
ИЗВЪРШВАНЕ НА ОЦЕНКА НА СЪОТВЕТСТВИЕТО НА ИНВЕСТИЦИОННИЯ ПРОЕКТ И ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР: Изпълнението на дейността включва: - Подготовка за стартиране на дейността чрез провеждане на процедура за избор на изпълнител - подготовка на документация за възлагане на обществена поръчка за извършване на оценка на съответствието на инвестиционния проект и осъществяване на строителен надзор при изпълнение на проект, провеждане на процедурата за избор на изпълнител; определяне на изпълнител и сключване на договор за изпълнение на дейността. Дейността включва осъществяване на строителен надзор съгласно чл.168, ал.2 от ЗУТ и извършване на оценка на съответствието на проектната документация със съществените изисквания към строежите за обектите на интервенция. Дейността ще подсигури: - Осъществен строителен надзор, съгласно изискванията на действащото законодателство; - Доклад за оценка на съответствието на идейните и работните проекти - Качествено изпълнение на предвидените СМР; - Засилен контрол върху прилагането на безопасни и здравословни условия на труд. Дейността ще бъде изпълнена в съответствие с разпоредбите на Закон за устройство на територията (ЗУТ) и ще включва: осигуряване законосъобразно започване на СМР, контрол по отношение на пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на изпълнението на СМР, контрол при изпълнението на СМР, съгласно одобрения проект и изискванията на ЗУТ, контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд, недопускане увреждане на трети лица и имоти вследствие на СМР, контрол за качеството на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност, своевременно съставяне и подписване на всички актове, протоколи и документи относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно Наредба на Министъра на РРБ за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството, осигуряване на законосъобразно завършване на СМР и въвеждането в експлоатация, технически паспорт и др. 115 000.00 54 654.00
ДОСТАВКА НА ОБОРУДВАНЕ И ОБЗАВЕЖДАНЕ ЗА МОДЕРНИЗАЦИЯ НА ДЕТСКИТЕ ЗАВЕДЕНИЯ ОБЕКТ НА ИНТЕРВЕНЦИЯ ПО ПРОЕКТА : Подготовка за стартиране на дейността чрез провеждане на процедура за избор на изпълнител - подготовка на документация за възлагане на обществена поръчка за доставка на оборудване и обзавеждане за модернизация на детските заведения - обект на интервенция, провеждане на процедурата за избор на изпълнител; определяне на изпълнител и сключване на договор за изпълнение на дейността. Дейността включва доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на детските заведения обект на интервенция по настоящия проект, с цел подобряване на жизнената среда в областта на образованието и грижите в ранна детска възраст. Предвижда се доставка и монтаж на нови мебели и оборудване за перално помещение и кухненски блок, съобразено със специфичните потребности на отделните обекти на интервенция съгласно изготвена техническа спецификация. След извършване на доставката ще бъдат спазени изискванията за информация и комуникация чрез поставяне на информационни стикери. 288 377.00 256 782.00
МЕРКИ ЗА ИНФОРМАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ : Целта на тази дейност е да се информира широката общественост за съфинансирането, предоставяно от Европейския съюз по ОП "Региони в растеж" 2014- 2020 г., за ролята, която играе ЕС съвместно с държавите-членки при отпускането на помощта и за резултатите от нея. По този начин ще се гарантира прозрачност в процеса на усвояване на безвъзмездната финансова помощ и изпълнението на проекта. Дейностите за визуализация и публичност на проекта ще включват: 1) Провеждане на две пресконференции - Първата пресконференция ще се проведе при стартирането на проекта. На нея ще бъде представен проекта, неговите цели и очаквани резултати, финансиращата програма и екипа за управление. На събитието ще бъдат поканени представители на различни местни и регионални медии. След изпълнението на проектните дейности ще бъде организирана заключителна пресконференция, на която да бъдат оповестени крайните резултати и ефекти от реализацията на проекта. 2) Официални церемонии "Първа копка"(2 броя) - Организиране и провеждане две официални церемонни при стартиране на строителството - една за детските градини и една за училищата. 3) Официални церемонии "Рязане на лента" (8 броя) - Организиране и провеждане официални церемонни при откриването на всеки обект. 4) Доставка и монтаж на временен билборд – поставен на видимо за обществеността място. 5) Доставка и монтаж на постоянни табели – До два месеца след приключване на строителството ще бъдат поставени постоянни табели на всички обекти на интервенция. 6) Публикации на официалната интернет страница на община Панагюрище – За хода на изпълнение на проекта и постиганите резултати. 7) Информационни стикери за брандиране на закупеното по проекта оборудване и обзавеждане –ще бъдат изготвени информационни стикери, които ще съдържат информация и логата на ЕС, финансиращата програма, общото лого на програмния период, името и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. 8) Изработване на информационни материали – ще бъдат изработени банер (1 бр.), информационни брошури (250 бр.), дипляни (500 бр.) и промоционални материали (пакет от промоционални материали, съдържащ папка, листа за писане, химикал и USB памет). 28 000.00 16 134.00
ОДИТ НА ПРОЕКТА: Съгласно изискванията на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. в рамките на проекта ще бъде извършен независим финансов одит от лицензиран одитор. Целта на независимия финансовия одит на проекта е да бъде проверено дали декларираните от бенефициента разходи са действително направени, точни и допустими в съответствие с ДБФП. След направената от одитора проверка, същият ще изготвя доклади за фактически констатации, които да бъдат приложени към междинните и окончателния финансови отчети по проекта. За целите на проекта одита ще бъде извършен от лицензиран одитор (регистриран експерт-счетоводител или фирма за одит), избран след провеждане на процедура за избор на изпълнител. 20 000.00 2 520.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.