Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 210 дървета
English

Програма: Транспорт и транспортна инфраструктура

Район за планиране: Всички

Описание

С настоящият проект кандидатът планира създаването на уеб-базирана платформа FishWeek.eu за промотиране на рибарските територии,продуктите и традиционните за рибарите занаяти и организиране на  фестивал. Платформата ще съдържа полезна и интересна информация от една страна за рибарите и тяхната ежедневна дейност,а от друга страна информацията на платформата ще промотира спецификата на територията на МИРГ,уменията на рибарите, възможностите хората да се докоснат до традиционните рибарски бит и култура и да се включат в тях.Чрез платформата ще се популяризира културният календар на територията на МИРГ, традиционни храни, рецепти и възможности за тяхната дегустация, възможностите за практикуване на спортен риболов и на различни спортове-свързани с морето.Планира се заснемането на серия от кратки документални филми (4-5 минути) ,които ще имат за цел да разкажат истории за ежедневието на хора, чиито живот, прехрана и занаяти са свързани с морето и неговите богатства.Историите във филмите ще са с различна енергия и характер, от различни места и ще се разказват от рибари,капитани, екипаж, майстори занаятчии, спортисти, филм за ежедневието на един рибар, за майстори на занаяти свързани с рибарство, лодкарство и др..Филмите ще се стремят да популяризират онази красотата на българското черноморско крайбрежие, която е извън традиционното плажуване и която сякаш остава скрита за туристите. Предвижда се и организирането на пролетен фестивал на морето, рибарите и морската храна,който ще бъде ситуиран в с.Равда.Идеята е фестивала да бъде интерактивен, като "уличка на занаятите" и посетителите да могат да се докоснат до живота на рибарската общност, да правят различни неща с рибарите, да готвят, да дегустират и да останат с усещането за една жива и активна рибарска общност и територия, която си заслужава да бъде многократно посетена. Фестивала ще бъде организиран извън офиц.туристически сезон - през месец май с цел  удължаване на сезона и привличане на нови туристи в територията
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Създаване на уеб-платформа: Дейността включва цялостно създаване на уеб-базирана платформа FishWeek, на която ще бъде качена цялата информация, която ще бъде събрана в рамките на изпълнението на проекта. Платформата ще бъде с възможност за постоянно обновяване на информацията, качване на нова информация, добавяне на нови папки с информация в зависимост от нуждите на рибарската общност и на територията на МИРГ Несебър - Месемврия. На платформата ще има папка с информация за всички други регистрирани като МИРГ територии в Р България, както и папка с интересна инормация за МИРГ от други страни от ЕС, така че платформата да бъде полезна на повече от една МИРГ и рибарска общност и да служи като инструмент за обмен на информация и знания между рибарските територии и работа в мрежа. Така териториите и общностите ще могат да си партнират и взаимно да се подпомагат в развитието и постигането на цели. В изпълнението на дейността ще бъде привлечена местната рибарска общност на Несебър, както и община Несебър. Техническото изпълнение на дейността включва планиране и архитектура на платформата, графичен дизайн, техническа разработка на платформата,, въвеждане и адаптиране на базата данни, която ще бъде събрана чрез другите дейности по проекта, адаптиране на мобилна версия, управление, комуникация и администрация на платформата и тестване и подобрения на резултата в реални условия в рамките на проекта. 29 500.00 57 960.00
Подготовка на информация и съдържание за уеб-платформа: Дейността представлява подготовка на информация за платформата. Включва обследване и проучване на различни източници на историческа, научна, статистическа и актуална информация за следните примерни категории на уеб-базираната платформа: o За Несебър - територия на МИРГ o Заливи и места за риболов o Видове риболов o Видове риби o Информация за възможностите за яхтинг, гмуркане и сърфинг в района o Информация за възможностите за хранене - обекти и традиционни рецепти от региона o Информация за фестивала FishWeek, който ще бъде организиран и проведен по настоящия проект С цел постигане на максимална полза от създадената платформа, ще бъде поместена информация и за други МИРГ от България и ЕС, информация за спецификата на рибарската общност и др. Събраната информация ще бъде селектирана, синтезирана и обработена, основно като текстова информация и снимков материал. Окончателният текстови продукт ще бъде обработен, форматиран и записан във вид - готов за качване на уеб-базираната платформа. Финалните текстове ще бъдат преведени на английски и руски език, с цел постигане на максимална полезност на платформата. 28 200.00 27 720.00
Дигитален маркетинг: Дейността по същество представлява цялостна онлайн-комуникационна кампания на проектните дейности. Една платформа за да е ползваема, постоянно да се актуализира с нова информация и да е полезна - първо трябва да бъде разпознаваема от хората, от рибарските общности, от бизнеса и от туристите. За да се постигне тази разпознаваемост за уеб-базираната платформа и за фестивала и те да бъдат търсени и възприемани като ценен информационен канал, по проекта се предвижда изработване на стратегия за онлайн позициониране и представяне на платформата и събитията по проекта в социалните мрежи. Разпознаваемостта и практическото ползване платформата ще се подсигури с изработването на дългосрочна комуникацията в социалните мрежи и медии. Планира се последователна комуникация на всички проектни дейности и най-вече на платформата, така че тя да се възприеме и ползва като нов продукт и услуга в територията на МИРГ Несебър - Месемврия. Ще бъде създадена комуникационна бизнес среда за потенциални партньори, изложители и участници във фестивала, за да може той да се наложи като ежегодно събитие, което да бъде очаквано от бизнеса и туристите и да привлича инвеститори и посетители в територията. Ще бъде създадена виртуална карта на фестивала - календар, участници, посетители, възможности, програма, секторна локация + подпомагане на партньорски инициативи, възможности за търсене и намиране на пратньори и др.. Дейността включва и предварително промотиране на активностите по проекта и създаване на уведомителен бюлетин, който да информира своевременно аудиторията за предстоящото събитие и да провокира интерес. Дейността ще обхваща целият период на реализация на проекта 29 200.00 0.00
Заснемане на видеофилми, клипове и фотосесии: Дейността включва заснемане на видео филми, клипове и фотосесии от територията на МИРГ Несебър - Месемврия във връзка с реализацията на проекта и набавянето на информация за платформа FishWeek. Ще се извърши проучване и обследване на информация свързана с местни занаятчии, рибари, лодкари, готвачи, капитани и други личности - свързани с морето и събиране на интересни истории и разкази за филмите и видеата. Ще се направи избор на локации подходящи за заснемане, подготвяне на сценарии, базиращ се на историите разказани от хората и организиране на видео заснемане, интервюта , снимкови кадри на процеса на работа, заснемане с дрон, последваща обработка и творческа организация, подбор, монтаж и цветови корекции, озвучаване, лицензирана музика. Предвижда се заснемане на кратък филм и клип за фестивала - видео от провеждането на събитието с дължина от 3-4 минути, предоставяне на подходящи формати за разпространение на клипа в различни социални мрежи - Facebook, Instagram, Youtube. За нуждите на уеб-платформата ще бъде създадена карта – заливи и места за риболов и заснемане на 360 панорамни снимки от земя и от дрон при подходящо време и светлина за панорамни снимки 29 800.00 29 400.00
Организиране и провеждане на фестивал: Дейността включва цялостна организация и провеждане на фестивал Fish Week Nessebar and Sea Food Festival. Фестивалът се предвижда да бъде организиран и проведен в с.Равда през месец май - преди началото на активният туристически сезон с цел привличане на туристи и посетители в територията преди официалното начало на сезона. За целта ще бъде разработен комуникационен план за промотиране на рибарските територии и по-конкретно на фетивала, информационното обезпечаване ще включва изработване и разпространение на листовки, плакати, кулинарна карта, онлайн книга с традиционни рецепти от рибарската територия, банер . Изработване на рекламни материали за посетителите на фестивала, участващи в състезанията и викторините с образователен елемент за спецификите на рибарските територии - готварски престилки, готварски шапки, готварски ръкавици, тениски с логото и бранда на проекта. Логистични дейности по организация на фестивала и цялостно модериране на провеждането на Fish Week Nessebar and Sea Food Festiva - оборудване, водещ на фестивала, шатри, маси и столове, хранителни продукти (20 комплекта) за интерактивните дейности по приготвяне на традиционни рибарски храни от състезателите. Във връзка със заснемането на филм за фестивала - организатора ще подпомогне цялостното заснемане чрез насочването на заснемащите към точно определени и важни моменти от целия фестивал, които е важно да бъдат включени и отсяти от целият фестивал, интересни участници, интервюта, мнения и др. 28 550.00 28 350.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.