Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 191 дървета
English

Програма: Транспорт и транспортна инфраструктура

Район за планиране: Всички

Описание

Проект „Нови работни места и устойчива заетост в СДРУЖЕНИЕ ДЕТСКИ СПОРТ“ има за цел:
"Да се създадат условия за устойчива заетост, обучение и професионална реализация на безработни младежи до 29г. и неактивни лица, включително трайно безработни и лица, отдалечени от пазара на труда на възраст м/у 30 и 54г. в областта на организирането на спортни прояви и първенства".
Това ще се постигне посредством следната последователност от дейности
1.Организация, управление и контрол на проекта
2.Публичност и визуализация на проекта
3.Осигуряване на оборудване за новите работни места  
4.Провеждане на подбор на безработни лица
5.Осигуряване на заетост за подбраните  лица
6.Провеждане на професионално обучение по специалност „Организация на спортни прояви и първенства“ на новонаетите
В резултат ще се постигнат следните измерими резултати:
-за 30 безработни лица от 6 града (София,Благоевград,Пловдив,Бургас,Стара Загора и Казанлък) ще бъде осигурена устойчива заетост(за мин.1г.) в СДРУЖЕНИЕ ДЕТСКИ СПОРТ, на длъжност „Организатор на спортни прояви и първенства“
-всяко едно от подбраните 30 лица ще бъде обучено по професия "Организатор на спортни прояви и първенства"
-за новооткритите работни места ще бъде осигурено оборудване, необходимо за ефективно изпълнение на трудовата дейност.
 Съвременното общество обръща все по-голямо внимание на спорта и социалното включване в различни спортни мероприятия, като превенция от множество заболявания. Именно това тясно  кореспондира с мисията на СДРУЖЕНИЕ ДЕТСКИ СПОРТ и обуславя нуждата от популяризиране на спорта, разширяване на дейността, чрез обезпечаването й с необходимите кадри и оборудване за качественото й изпълнение.
 За осъществяването на планираните дейности, сдружението се нуждае от 30 лица, по 5 във всеки един от посочените градове, които да включат по-голяма част от българските деца в спорта и по този начин да осъществят мисията на СДРУЖЕНИЕ ДЕТСКИ СПОРТ: възприемане на  масовия спорт като стратегически приоритет.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1: Управлениe, координация и вътрешен контрол на проекта и планираните дейности.: Дейността цели ефективна организация, изпълнение и контрол на предвидените дейности по проекта. Ще се сформира 3-членен екип за организация и управление на дейностите по проекта, както следва: - Ръководител - Технически сътрудник - Счетоводител Ръководителят на проекта е специалист в областта на човешките ресурси и в областта на управление на проекти с над 10 годишен опит. Той е магистър по Психология (докторант по Психология на труда) и сертифициран специалист по управление на европейски проекти. В момента (от 2011г. до сега) е управител и водещ експерт в консултантска компания за европейски проекти. Координаторът по проекта ще обезпечава технически документооборота по него, а счетоводителят ще гарантира финансовото планиране и отчетност и ще бъде финансово отговорно лице по проекта. Екипът ще има за цел добро управление, организиране, контролиране и отчитане на цялостното изпълнение на проектното предложение. Ще се извършва непрекъсната координация между членовете на екипа за по-добро изпълнение на задачите по всяка дейност. Ще се заложи на екипна работа и прозрачност при извършване на дейностите, което да гарантира успешното управление на самия проекта. Членовете на екипа по управление, ще бъдат наети на граждански договори, за цялата продължителност на настоящия проект - 20 месеца, със съответното възнаграждение. Заплащането на всеки от членовете на екипа , ще бъде на база подробен отчет, с времеви график за изработени часове за месеца, с включени осигуровки, съгласно българското трудово законодателство. Всеки от членовете на екипа ще има собствени отговорности, но също така ще има взаимен контрол и взаимопомощ между тях по проекта. Екипната работа ще гарантира успешното управление на проекта. Това ще донесе яснота и прозрачност за начина на извършване на дейностите и конкретни задачи на всеки член от екипа. Екипът своевременно ще планира, подготвя и организира изпълнението на всяка дейност , като ще се грижи за навременното постигане на заложените индикатори и резултати. Също така в рамките на тази дейност, екипът ще изготвя междинни и финални отчети за коректно отчитане на дейностите пред УО и за осигуряване на финансов ресурс за изпълнение на проекта. Тази дейност ще се осъществява на база месечни планове за конкретните задачи и отговорности, които ще бъдат разработвани от ръководителя на проекта, съгласувани с другите двама членове и ще бъдат утвърждавани от управителя на сдружението. На база тези планове, ще се осъществяват всички конкретни стъпки по ежедневната организация, контрол и изпълнение на дейностите. Плановете и конкретните действия по тяхната реализация ще бъдат в пълно съответствие с изискванията в ръководството за изпълнение на проекти по схема "Ново работно място" и с всички законови и подзаконови нормативни документи, регламентиращи изпълнението на проекти по ОП РЧР. И тримата представители на управленския екип, заедно с управителя на сдружението, ще провеждат подбор на кандидатите за новооткритите работни места, ще контролират обучението на ново наетите, ще съблюдават стриктно спазването на изискванията за публичност и визуализация, съгласно „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“ и дейностите по осигуряване на оборудване за новите работни места. За целия период на проекта 20 месеца, екипът се ангажира да осигури благоприятен микро климат на работното място, за да се осигури ефективната работоспособност и мотивираност на привлечения персонал. 26 464.47 24 632.43
Дейност 2: Реализиране на дейности по публичност и визуализация на проекта: Дейността представлява визуализация на безвъзмездната помощ от ЕСИФ и ОПРЧР и популяризиране на дейностите по проекта и програмата сред целевата група и обществеността. Дейностите по публичност и визуализация ще бъдат реализирани съгласно задължителните изисквания към бенефициентите за мерките по информация и комуникация на ЕС, начините и методите за тяхното изпълнение на ниво конкретен проект. Дейността цели информиране и публичност на широката общественост, за да се гарантира приноса на Европейския съюз за изпълнението на настоящия проект. В рамките на дейността ще бъдат изработени материали, които ще визуализират програмата за безвъзмездна помощ, ще привлекат и стимулират представители на целевата група да вземат участие по проекта. Дейностите по публичност и визуализация ще бъдат реализирани на територията на гр. София, Пловдив, Благоевград, Бургас, Стара Загора и Казанлък. Те ще бъдат реализирани чрез три групи методи за визуализация и публичност: 1. Първоначално представяне и популяризиране на проекта и безвъзмездната помощ пред обществеността, заинтересовани страни и целевата група - посредством публична презентация, разпространение на рекламно - информационни материали, публикации в интернет информационни страници, съобщения в социалната мрежа и др. 2. Текущо представяне и информиране за реализацията на проекта - чрез поставяне на информационни табели, банери и стикери в 6те офиса на сдружението и в залите където ще се извършва трудовата дейност на новонаетите, както и на ново закупеното оборудване и обзавеждане; чрез публикуване на текуща информация за развитието на проекта на интернет страницата на фирмата, в интернет медии и в социалните мрежи. 3. Финално представяне на резултатите от проекта, чрез заключителна презентация пред заинтересовани страни, както и чрез заключителни публикации в интернет медии, описващи постигнатите резултати по проекта. Самото изпълнение на дейностите ще бъде реализирано от избран външен изпълнител, с необходимия опит и капацитет в провеждане на такива дейности, но с активното участие и съдействие на екипа по управление на проекта. Освен заложените като бюджет дейности по визуализация и публичност, ръководството на СДРУЖЕНИЕ ДЕТСКИ СПОРТ и екипът по управление и организация на проекта поемат ангажимент за текущо и своевременно популяризиране на проекта сред свои партньори, клиенти и сред обществеността във всяко от населените места, където ще се реализират проектни дейности - София, Пловдив, Бургас, Благоевград, Стара Загора и Казанлък. Дейностите ще бъдат в пълно съответствие с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.“ Тази дейност ще се реализира в две насоки. От една страна ще се визуализира и популяризира програмата и безвъзмездната помощ, а от друга страна ще се стимулират представители на целевата група да участват в проекта. По този начин, освен, че обществеността ще се запознае с инициативата, повече безработни, ще бъдат мотивирани да кандидатстват за обучение и осигуряване на заетост. Най-широка аудитория и съответно голям отзвук би имало при популяризирането на проекта по време на самите спортни прояви и първенства, провеждани с децата и в шестте града. Така заинтересованите лица ще бъдат информирани, че дейността на Сдружение ДЕТСКИ СПОРТ е подкрепена от Европейския Социален Фонд. 3 500.00 3 460.00
Дейност 3: Създаване, оборудване и обзавеждане на нови работни места в СДРУЖЕНИЕ ДЕТСКИ СПОРТ за подбраните безработни младежи до 29г. и неактивни лица, включително трайно безработни и лица, отдалечени от пазара на труда на възраст между 30 и 54 год.: Настоящото проектно предложение има за цел откриване и оборудване на нови работни места. Според нуждите на всяко новооткрито място се планира закупуване и внедряване на оборудване за по-ефективно изпълнение на дейността. Тази дейност е необходима, тъй като сдружението към момента не разполага с нужното оборудване и обзавеждане за новооткритите работни места. За всяка една от базите, в шестте отделни града, се предвижда да се закупи следното оборудване, което да се ползва от всички спортни организатори: КСС–специфично оборудване по стандарта за учебна среда на спортно-образователна система „Детски спорт” -Гимнастическа пластмасова основа–Ф- 20см.;Н-10см.- 20 бр. -Пластмасова гимнастическа тояжка-/жалон/120 см.-30 бр. -Комплект плоски гимнастически обръчи: ф-80;ф-70;ф-65-12 -Щипки за монтиране комплект 50бр -Пластмасови маркери комплект със стойка 20бр. -Речни камъни- пластмасови дидактически уреди за равновесие-комплект от 6 части -Комплект „Река” и „Остров” за равновесие–пластмасови детайли общо 18 части -Спираловиден тунел за провиране-текстил и метални обръчи–ф-91 см.Н-370 см -Дидактически комплект топки за спортно-приложни упражнения и подвижни игри-релефна топка, гумена супер мека–Ф 45 см. 2 бр. *PU-топка футбол 300 гр. 4 бр. *PU-топка волейбол 270 гр. 4 бр. *Топка баскетбол №5 *гума супер мека–4 бр. -Ритмични кърпи комплект–дидактически уред, текстил-18 бр. 40/40 см. -Малки плътни топки 12 бр- 80гр. винилена обвивка със силиконов пълнеж -Медицинска топка 1 кг -Дидактически комплект-манипулации-12 бр. *Кош топка-ластици-6 бр. *Гумена реактивна топка-6 бр. -Комплект маркери за земя-гума-линия–10 бр-кръг–8 бр. *ръчичка-4 бр. *краче-4 бр. *стрелка-10 бр. *дъга–4 бр. -Кръгли обръчи–пластмаса 12 бр. Ф-60-4 бр; Ф-50-4 бр; Ф-40-4 бр. -Пясъчни торбички- текстилна обвивка със силиконов гранул 12 бр. -Въже за равновесие /корабно въже/ 200 см -Мини батут- Ф-100 см -Протектор за батут комплект 250см/250см/ 25 см-четири части-винил и дунапрен -Пластмасови конуси с отвори на Н-30см. 10бр. -Комплект препятствия със стартова пътека и блокчета: -пластмасово, регулируемо във височина препятствие-6 бр *Стартова пътека със стартова лента/велкро/; текстил-100/120см. *дървени мини стартови блокчета -Парашут- уред за колективни подвижни игри-текстил Ф-300 см. -Мишена-дидактически уред за Хвърляне в цел- разглобяема метална конструкция с текстилно платно -Гимнастически постелки-60/120/4 см–винил с дунапрен-10 бр. -Гонг пумпал- пластмаса -Комплект детски пластмасови стикове за хокей на трева 12 бр.+6 бр. пластмасови топки комплект -Комплект мини бейзбол -12 части:бати 6 бр;топки 6 бр. -Мини вратичка–пластмасова конструкция с текстилна мрежа -Сензорна пчелна пита-4 бр. комплект- винил с дунапрен -Комбиниран скосен дюшек от две части-винил с дунапрен-100/120/40 см -Мек гимнастически сандък от три части-винил с дунапрен 70/100/75 см -Меки дъги за равновесие 2 бр-винил с дунапрен дъга радиус 120 см. Н-25 см -Мини трамплин с протектор–70/100/25см-винил с дунапрен и твърда вложка -Предпазен супер мек матрак 200/200/40 см. винил с дунапрен и стиропорен гранул -Баскетболен стенд -Чували за скачане -Мини кегелбан -Yuke-E–медицинска топка–гума с пълнеж от силиконови топчета-6 -Топка футбол-мека-гума-2 -Топка-Редондо -супер мека- гума-4 -Топка за гимнастика/физиотерапия-гума-2 -Супер райдър-гума-2 -Гигантска топка-свръх лека–промазен текстил-2 -Звънтяща топка-гума със звънтящи елементи в нея-2 -Топки за моторика-с мека плюшена повърхност -Сензорни фигури–гумена релефна повърхност -О-бол-гума -Свиреща стрела-гума или полиоретан със свирещи елементи -Топка паяк-гума с ластици -Топка с ленти 24 в комплект-гума с текстилни ленти -Меки дискове и фигури–билдинг конструктор 24бр–винил с дунапрен Заложеното оборудване е планирано така, че да направи работата на служителите самостоятелна и всеки да има необходимите условия за качествено изпълнение на служебните си задачи. 93 541.38 102 480.52
Дейност 4: Провеждане на подбор и избор на 30 безработни младежи до 29г. и неактивни лица, включително трайно безработни и лица, отдалечени от пазара на труда на възраст между 30 и 54 год. за обучение и професионална реализация в СДРУЖЕНИЕ ДЕТСКИ СПОРТ: СДРУЖЕНИЕ ДЕТСКИ СПОРТ е организация високо ценяща ентусиазма на лицата успоредно с професионалните им компетенции. Именно чрез тази дейност по подбор ще се предостави възможност да се изберат лица, приемащи целите на организацията и демонстриращи мотивация реализация по атрактивна и перспектива професия в обществена полза. Общо ще бъдат подбрани 30 безработни/неактивни лица от шест населени места както следва: гр.София–5, гр.Пловдив–5, гр.Благоевград-5, гр.Бургас-5, гр.Стара Загора–5 и гр.Казанлък-5. Разпределението на новите работни места по градове е съобразено с наличните възможности и стратегия на СДРУЖЕНИЕ ДЕТСКИ СПОРТ. Концепцията и стремежа на сдружението е да развие дейността си, чрез осигуряване на служители, които да организират спортни мероприятия с деца и ученици, като по този начин спомогнат за популяризиране и разширяване обхвата на действие на организацията. Друга причина за създаването на новите работни места и подбора на голям брой нови служители е социалната отговорност на сдружението, която е мотив да се осигури на заетост на по голям брой безработни лица (от рискови групи) в няколко населени места.. Всеки един от кандидатите по време на подбора ще бъде детайлно запознат със стратегията, целите и със спецификата на дейността, която ще извършва. Сдружението извършва част от дейността си като стопанска дейност с цел самоиздръжка и постигане на целите му, но също така извършва и голям брой благотворителни и доброволчески мероприятия за популяризиране на спортната активност от най-ранна възраст. За това с приоритет ще бъдат избирани лица, които приемат тези ценности на организацията и са готови да работят за налагането им. Със запознаване с целите и приоритетите на сдружението безработните кандидати за работа ще могат да направят информиран избор и ще бъдат мотивирани за дългосрочна заетост и професионална реализация по длъжностите за които кандидатстват. Самия подбор ще се реализира посредством следните етапи: - Разпространение на информация за свободните работни места - посредством бюрото по труда, обяви в интернет портали за намиране на работа, вкл. използване на методите заложени в дейността по публичност и визуализация по проекта. Ще се разчита и на партньорство на спортните училища и спортните и педагогически факултети на университетите в Пловдив,Варна,Благоевград и София. - Сформиране на комисия за избор и определяне на критерии за провеждане на подбора - ще бъде съставен екип при избора на кандидатите с участието на ръководителя, координатора от екипа по управление на проекта и представители на управителния съвет на сдружение Детски спорт. Ще бъдат изготвени предварително обективни критерии и изисквания към кандидатите. - Преглед на постъпили кандидатури и оценка по формални критерии. Всички безработни/неактивни лица,които отговарят на формалните критерии ще бъдат поканени на интервю за работа. - Провеждане на интервю с безработните кандидати. Избраната комисия ще проведе събеседване с всички одобрени по формални критерии, ще се даде шанс на всички без дискриминация полов, етнически или религиозен принцип. По време на интервюто водещи ще бъдат интересът и мотивацията на лицата за реализация по конкретната длъжност. Значение ще има и общата физическа подготовка на лицата. - Избор на одобрените кандидати и покана за сключване на трудови договори. Ще бъдат избрани 5 лица от целевата група, която е заложена в проектното предложение и е съобразена тази дейност - безработни младежи до 29 г. и неактивни лица, включително трайно безработни и лица, отдалечени от пазара на труда на възраст между 30 и 54 год., като при избора при равни други критерии с приоритет ще бъде физическата подготовка и отношението към спорта на кандидатите. За да може да организират ефективно спортните прояви и да формират спортна култура сред деца, ще бъде предимство ако спортуват, макар и като хоби. Отношението към дейностите в обществена полза и интерес към работа с деца също ще бъдат след важните критерии в избора. 0.00 0.00
Дейност 5: Осигуряване на устойчива заетост на обучените безработни младежи до 29г. и неактивни лица, включително трайно безработни и лица, отдалечени от пазара на труда на възраст между 30 и 54 год. на новите работни места в СДРУЖЕНИЕ ДЕТСКИ СПОРТ;: Целта на дейността е да се осигури заетост на 30 безработни младежи до 29г. и неактивни лица, включително трайно безработни и лица,отдалечени от пазара на труда на възраст м/у 30 и 54г. за срок от 12м в сферата на организацията на спортни дейности. Ще бъдат създадени необходимите условия за постигането на устойчива заетост за подбраните представители на целевата група. С избраните ще бъдат сключени срочни трудови договори (за 1г) с опция за удължаването им, за успешно преминалите обучителния модул и показали добри резултати в работния процес. Така ще се гарантира заетост и професионална реализация на новонаетите лица в областта на спортните мероприятия,за период от минимум 12м. За длъжността на която те ще бъдат назначени "Организатор на спортни прояви и първенства" ще бъде разработена длъжностна характеристика,с която ще бъдат регламентирани задълженията на новоназначените служители за периода на заетост. Основните дейности, които ще изпълняват назначените лица, заложени в длъжностните им характеристики ще бъдат следните: -Създаване на възможности за пълноценно прекарване на свободното време,чрез участие в дейности,които спомагат за реализация на потребностите от развлечение,изява,развиване на собствения потенциал,повишаване на самочувствието,изграждане и подобряване на социалните взаимоотношения,и водят до психическо и физическо здраве. -Грижа за собственото здраве и за другите лица, пряко засегнати от неговата дейност. Всички ново наети спортни организатори трябва да носят материална отговорност във връзка с опазването на повереното им новозакупено спортно оборудване. За осигуряване на нормално протичане на работния процес,ще се осигурят всички необходими материали и консумативи и ще бъде проведен инструктаж за здравословен и безопасен труд. Лицата,които ще бъдат включени в заетостта по проекта ще имат възможността да прилагат своите знания в работния процес и да се учат допълнително чрез опита си. Екипът на СДРУЖЕНИЕ ДЕТСКИ СПОРТ ще инвестира собствено време и усилия,за да получат назначените необходимите знания и умения за ефективна и качествена работа. Ще бъдат осигурени оборудвани работни места. Проектът ще бъде изпълнен в 6 областни града на България. Във всеки един град ще се създадат бази,подсигурени с: 1.Подходящо помещение с офисна и складова част-осигурени под наем от сдружението 2.Адаптирано детско спортно оборудване по стандарта за учебна среда на системата-което ще бъде закупено по проекта 3.Координатор,който освен ежедневните си задължения свързани със спортно образователните занимания има и конкретни административни функции и ще подпомага и супервизира работата на новонаетите лица. Координаторите ще бъдат лица подсигурени от сдружението извън рамките на проекта. С откриването на тридесет нови работни места(по 5 места към всеки офис),ще се ангажират трудово неактивни млади хора,за които ще се осигури устойчива заетост,професионална квалификация и новооборудвани работни места. От екипа на СДРУЖЕНИЕ ДЕТСКИ СПОРТ ще бъде създадена такава организация на работа,че да се улеснява ефективното изпълнение на трудовите задължения на новонаетите служители. Всеки от тях ще предоставя отчет за дейността си за всеки изтекъл месец,с цел да се направи оценка за ефективността на трудовото им включване и да се установят евентуални трудности,за да бъдат своевременно отстранени и да се подпомогне бързата адаптация към работните места.В края на периода на изпълнение на дейността ще се направи детайлна оценка(атестация) на изпълнението на всеки един от служителите,на ефективността и ефикасността от осигурената им заетост за сдружението и ще се вземе решение с кои от тях да бъдат продължени трудовите взаимоотношения. Целта е да се развива последваща заетост на всички новонаети,но точния брой ще бъде определен след оценка на самите служители и икономически най-изгодния ефект от дейността им.Екипът на сдружението гарантира,че минимум 50%(15) от новоразкритите работни места ще бъдат запазени след края на проекта. 194 705.51 175 085.46
Дейност 6: Провеждане на професионално обучение на подбраните младежи.: Чрез тази дейност ще се обезпечи професионалното обучение на всички 30 новонаети кадри по част от професията „Организатор на спортни прояви и първенства“ (код 813080), специалност „Организация на спортни прояви и първенства“(810801). Обучение ще бъде по част от професия по ТРЕТА степен на професионална квалификация. Обучението е необходимо, поради спецификата на длъжността на която ще бъдат наети младежите изискваща специална професионална подготовка. Тази дейност е необходима, тъй като при подбора и избора на безработни/неактивни лица за назначаване на тази длъжност няма да се изисква те да имат професионална квалификация и опит. Така ще се даде възможност на лица със средно или по ниско образование да се квалифицират/преквалифицират в перспективна специалност. Така ще се предостави възможност на представителите на целевата група , които често са с проблеми и трудности на пазара на труда да получат шанс за професионално развитие. Обучаващата организация, на която ще бъде възложено изпълнението на дейността за повишаване на професионалната квалификация на Организаторите на спортни прояви и първенства, трябва да бъде лицензирана за съответната професия и специалност и да отговаря на изискванията на НАПОО. С приоритет ще се търси опитна обучителна организация, която да докаже наличието на необходимия капацитет за ефективно и ефикасно провеждане на обученията на заетите лица, вкл. да разполага с платформа и методика за теоретично и практическо обучение по посочената специалност. При избора на обучаващата организация ще се има в предвид и възможността да се организират обученията по начин, който удовлетворява самите обучавани лица, но същевременно не пречи на трудовия процес и изпълнението на професионалните им задължения. Същинската част на обучението ще стартира едновременно с встъпването в длъжност на новоназначените служители. Избраната обучаваща организация ще трябва да предложи подробна програма на обучението, която да бъде съгласувана и при необходимост адаптирана съобразно спецификата на обучаваните лица, работните места и изискванията за длъжността. Учебната програма трябва да бъде утвърдена от НАПОО и да отговаря на държавните общообразователни изисквания за тази професия и специалност. При определянето и избора на обучителна организация ще се заложат изисквания за преобладаващо практическо обучение , което да се извърши в съответствие с чл.29 и чл. 30 от закона за професионалното образование и обучение , но и в унисон със спецификата на работните места и условията на труд в СДРУЖЕНИЕ ДЕТСКИ СПОРТ. 33 600.00 33 600.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.