Организация и управление: Тази дейност ще се осъществява през целия период на проекта и ще стартира с избот на екип за организация и управление. Изпълнителният директор на „Шипка Груп” АД ще назначи и ще подпише договори с административния персонал на проекта.
Административният персонал ще включва ръководител на проекта, счетоводител и координатор. Те ще отговарят за общото управление на проекта, включително доставки, осчетоводяване, отчитане, връзки с различни участници в проекта и др.
За да може ефективно да ръководи дейностите по проекта, „Шипка Груп” АД е определила за ръководител на проекта специалист в областта на управлението на бизнес и човешки ресурси, който ще осигурява правилното изпълнение на специфичните дейности като доставки, начини за визуализация, изисквания за отчитане и осчетоводяване и др. Останалата част от административния екип ще бъдат експерти, на които ще бъдат възложени задачи и отговорности, планирани за целите на настоящия проект.
Екипът по проекта ще бъде финансиран от бюджета по проекта.
Управлението на проекта ще бъде отговорност на екипа по проекта и „Шипка Груп” АД, който ще оказва подкрепа. Екипът ще отговаря за цялостното управление, включително доставки, отчитане, финансово управление и контрол, връзки с Договарящия орган и др. Всички тези поддейности ще се осъществяват по време на целия проект.
Дейностите по доставка ще се осъществяват от координатора по проекта.
Счетоводителят и ръководителят на проекта ще отговарят за финансовото управление и воденето на счетоводството на проекта.
Екипът по проекта ще създаде и поддържа база данни на проекта с цел предоставянето на необходимите отчети (междинен, финален и други) на ДО или на други външни одитори, които биха могли да имат нужда от тях.
Членовете на екипа ще се събират на редовни срещи с цел дискутиране на трудности, проблеми и тяхното решаване.
|
11 000.00
|
12 804.96
|
Подбор и назначаване на 10 безработни лица от целвите групи: С оглед разширяване на дейността на лабораторията кандидатът е идентифицирал нужда от увеличаване броя на перснала, ангажиран в извършването на анализи и проби. Дейността стартира с подбор на безработни лица, представители на целевите групи. Подборът е планиран да се осъществи през първите два месеца от проекта. Екипът по проекта, следвайки указанията на Управляващия орган за изпълнение на проекти ще определи 10 безработни лица, които ще бъдат включени в проекта. Избраните безработни лица ще бъдат от целевите групи, определени от операцията като младежи на възраст до 29 г. - 4 бр., 2 безработни лица на възраст над 54 години и 4 безработни лица. Безработните лица ще бъдат информирани за възможностите за участие в проекта по различни канали, включително чрез ДБТ Казанлък, публикации в средствата за информация, лични контакти и др.
С безработните лица ще бъдат подписани трудови договори и ще започнат работа в „Шипка Груп” АД . Те ще бъдат назначени за период от 12 месеца, през който те трябва да свикнат с фирмения екип, условията на работа и корпоративната култура. Новите работни места ще бъдат създадени благодарение на новото оборудване, които ще позволяват по-висок обем на извършваните анализи и разнообразна от услуги. Пробният период ще се предшества от подготвителна работа – подготовка на договори, служебни характеристики, организиране на новите работни места и др. подобни. Всички тези спомагателни дейности ще се организират от екипа по проекта и администрацията на „Шипка Груп” АД и ще отнемат един месец.
Работниците ще бъдат назначени на длъжности: 1. Пробовземащ специалист - 2 лица, като едното лице ще бъде над 54 години; 2. Биолог-микробиология - 2 лица, като едното безработно лице ще бъде младеж до 29 години, а другото лице ще е над 54 години; 3. Химик - физикохимия - 2 лица; 4, Специалист въвеждане на данни - 1 безработно лице до 29 г.; 5. Специалист компютърни мрежи и системи - 1 безработно лице; 6. Общи работници - 2 безработни лица до 29 години.
Новонаетите работници и служители ще изпълняват служебните си задължения в съответствие длъжностните си характеристики и изискванията за съответната длъжност..
По време на този 12-месечен период назначените лица ще получават възнаграждение в размер на минималния осигурителен доход за длъжностите с включени доплащания за прослужено време (ако е приложимо)..
Заплатите на 12-те новоназначени служители за периода на проекта ще се плащат от бюджета на проекта.
Работодателят ще запази работното място за минимум 12 месеца на 5 от наетите по проекта лица, след приключване на дейностите по проекта.
За срока на заетостта на новоназначените служители работодателят ще сключи ндоговор с външен изпълнител за комплексно обслужване за срок от 1 година, включващо пълния и задължителен обем от дейности, предвидени в Закона за здравословни и безопасни условия на труд /ЗЗБУТ/. и изискванията на Наредба № 3 от 05.01.2008 г. на Министерство на здравеопазването за 10-те новоназначени работници и лужители. Последователността и програмата за изпълнение на дейността, ще бъде в зависимост от спецификата на дейност на компанията и нормативната уредба. Цената на комплексното обслужване за един работещ на трудов договор е 4 лв. на месец на човек. |
81 023.73
|
78 716.76
|
Доставка на оборудване за разкриване на нови работни места: Тази дейност включва доставката на ново модерно оборудване за създаването на новите работни места. То включва:
1. Оборудване за получаване на чиста дестилирана вода в високо качество - Система ZRDS0P3EU - необходима е при извършване на физико-химичните и микробиологични анализи а също и при подготовка на съдовете, които ще се използват за пробонабиране;
2. Спектрофотометър - техническо средство за количествено определяне показателите /характеристиките / на водата и някой храни;
3. Компютърни конфигурации - 2 бр,. необходими за въвеждане на програма за управление на спектрофотометъра и систематезиране на получените данни при провеждане на изпитванията. Компютърното обезпечение е неразделна част от прилагането на съвременните методи на изпитване и обработка на постъпващата информация във фирмата.;
4.За общите работници, които ще отговарят за поддръжката на съоръженията ще бъде закупено: Инверторен завърен апарат - 1 бр.; Ъглофлайф - 1 бр. и Перфоратор - 1бр.
Това оборудване ще помогне на работниците да поддържат високи нива на производителност, гъвкавост и удовлетворяване нуждите на клиентите. Оборудването ще позволи на фирмата да разшири дейността си . Въвеждането на тези системи в лабораторията на „Шипка Груп” АД ще увеличи конкурентноспособността на предлаганата гама от и услуги, ще позволи независимост и по-голяма гъвкавост на фирмата. Всичко това ще доведе до нови клиенти, по-голям ръст на предлаганите услуги и като резултат – по-голям брой служители. Очакваният ръст в резултат от новото оборудване се изчислява на приблизително 19% през първата година. Ще се осигурят материално новооткритите работни места.
За правилното изпълнение на дейността ще трябва да се извърши подготвителна работа за организиране на тръжните процедури. Целият екип по проекта заедно с ръководството на дружеството ще участва активно в тези спомагателни дейности. Координаторът на проекта ще ръководи провеждането на търга за доставка чрез планиране, изпълнение и отчитане на тръжните процедури. Координаторът на проекта ще осигури спазването на процедурите по българското законодателство и особено на Постановление №118 /20.05.2014 г. на Министерския Съвет. От друга страна персонала на „Шипка Груп” АД и особено неговото ръководство ще отговарят за техническите въпроси, свързани с доставката.
Координаторът на Проекта ще подготви тръжната документация, ще публикува поканата за участниците, ще организира оценката на подадените оферти, ще подготви доклада за оценката и договора за доставка. Той ще поддържа активна връзка с УО, следвайки планираните контролни процедури. В процеса на доставка и уреждане на плащанията, Координаторът на Проекта ще следи за придържането от страна на доставчиците към направената от тях оферта и за спазването на правилата.
Същевременно ръководството и персонала ще подготвят подробни технически спецификации, ще направят проучване на потенциалните доставчици, ще вземат участие в техническата оценка на офертите и в крайна сметка ще подпишат договор с избраните доставчици. След това ръководството на „Шипка Груп” АД ще организира процеса на доставка и изпробване на оборудването. Те ще обезпечат техническото съответствие на доставката и на дадените гаранции.
Оборудването ще бъде закупено от бюджета по проекта. За целите на изпълнението на проекта „Шипка Груп” АД ще използва своите офиси за провеждането на процедурата и доставката.
Тази дейност ще отнеме първите три месеца от проектните дейности. При планирането на тази дейност са взети предвид разпоредбите на Постановление №118 /20.05.2014 г.
Доставеното оборудване ще бъде застраховано за срока на проекта на стойност 1000 лв. |
24 760.00
|
21 711.80
|
Информиране и публичност: За популяризиране на проектната инициатива, начините за участие в проекта и социалния ефект от неговото осъществяване ще бъде организирана и проведена информационна кампания. Всички информационни материали ще бъдат изготвени съобразно изискванията на Единния наръчник за прилагане правилата за информация и комуникация. Информационната кампания ще се проведе на два етапа, съответно при стартиране и приключване на проектните дейности - в първия и последния месец от проекта. В рамките на настоящата дейност ще се извърши встъпително съобщение в пресата с цел информиране на потенциални участници в проекта, както и заключителна публикация за запознаване на обществеността с постигнатите резултати при приключване на дейностите. Ще се разработят и изработят рекламни материали с логото на проекта. Ще се изработят и табели с името на проекта и логото на Оперативната програма за офисите на „Шипка Груп” АД. Популяризирането на помощта от Европейския социален фонд чрез Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси 2014-2020" ще бъде един перманентен процес още от стартиране на дейностите по проекта. На всички документи, произведени в периода на проекта ще бъде поставено логото на ЕС и на Оперативната програма, като ще бъдат съобразени с изискванията на изискванията на Единния наръчник за прилагане правилата за информация и комуникация. На закупеното оборудване ще бъдат поставени стикери с информация за помощта от ЕС. |
2 000.00
|
2 177.50
|