Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 106 дървета
English

Програма: Транспорт и транспортна инфраструктура

Район за планиране: Всички

Описание

"Дунав - Никопол" ЕООД е дружество основано през 1953 г. с основен предмет на дейност дървопреработване и производство на изделия от дърво, металопреработване и производство на нестандартно оборудване. Географското разположение на дружеството, както и дългогодишния производствен опит в дървопреработването са превърнали "Дунав- Никопол" в регионален лидер в областта свързана с дървопраработванетоа  и производството на дървени изделия от различно естетство. Фирмата е съсредоточена в тази сфера и непрекъснато подобрява и обогатява асортимента на предлаганите продукти.
"Дунав - Никопол" ЕООД разполага с цех за първична обработка на дървения материал и производствен цех за сглобяване на опаковките и палета. Базата, намираща се в град Никопол е с площ 13 500 м2, от които 3 900 м2 са производствени и складови помещения. В желанието си да задържи водещата си позиция работи с утвърдени български и чужди компании за консумативи, машини, оборудване и доставчици, които предлагат качествени суровини и материали. Дружеството е производител на стандартизирани палети, бокс палети, палетни страници, транспортни опаковки и рамки и градинска мебел от палети.
Предлагаме също изработка на всякакви дървени палета и опаковки по зададени от клиента размери. Производството е съобразена изцяло с изискванията на клиента, зададените технически параметри, скици и чертежи.
Проектът ""Подобряване на производствения капацитет на "Дунав - Никопол" ЕООД чрез закупуване на ново оборудване" е насочен към разнообразяване на асортимента на продукти, повишаване на производствения капацитет и засилване на експортния потенциал на фирмата чрез инвестиции в модерно техническо оборудване. Постигането на желаното състояние ще бъде възможно чрез осъществяване на планираните дейности по проекта и следване на плана за тяхното изпълнение.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Закупуване на машини, съоражения и оборудване, необходими за изпълнението на дейностите по проекта. Закупуване на ново технологично оборудване.: Настоящия проект предвижда закупуване на ново оборудване за съществуващ цех за първична преработка на дървения материал в град Никопол. Предвидено е закупуване на ново технологично оборудване, за да успее да отговори на растящите изисквания на пазара, което пък от своя страна ще доведе до оптимизиране на технологичния процес, увеличаване на производителността и намаляване на тежкия физически труд, подобряване безопасността и хигиенните условия за работещите. Основната машина е двувалова многодискова гредарка за разбичване на малки трупи.Останалите части включват задвижващ ролков конвейер, пневматична пендула и заточваща машина за циркуляри с водно охлаждане. В резултат на получаване на подкрепеното подпомагане се очаква подобряване на конкурентопособността, подобряване на производствения процес, постигане на по-висока производителност, намаляване на производствените разходи и оптимизиране на производствената верига, съответно повишаване на добавената стойност и активно включване във всички етапи на веригата за добавяне на стойност, а като краен резултат ще се подобри стопанския климат и устойчивостта на предприятията, а оттам повишаване на заетостта и доходите на населението в региона на МИГ Белене и Никопол, регион, в кояйто демографските и социални проблеми са особено изострени. 149 921.00 149 900.00
Реинженеринг на процесите в "ДУНАВ-НИКОПОЛ" ЕООД: Реинженеринга на процесите в организациите представлява цялостно преосмисляне и пълно препроектиране на бизнес процесите за достигане на цялостни подобрения в основните показатели на всяка организация. При изпълнението на отделните дейности по реинженеринг на процесите и системите фокусът ще бъде поставен върху създаването на ефективни предпоставки за постигане на резултатите. Малките и средни предприятия играят важна роля в развитието на българската икономика, като тяхното значени е още по-ключово за териториите на селските райони, включително за територията на МИГ Белене-Никопол. Те са ключов източник на нови бизнес идеи, на предприемачески умения и иновации. В този аспект усилията на страната ни да създаде конкурентоспособна и устойчива икономика са в пряка зависимост от подпомагане развитието на МСП, защото те са най-чувствителни към промени в бизнес средата.Определянето на закупуването на ново оборудване и реинженеринга на процесите като основни дейности на проектното предложение съответстват на нуждите и проблемите на територията на МИГ Белене и Никопол, идентифицирани про нейния анализа, а именно: остаряла материална база и технологична обезпеченост, носка производителност и ресурсна ефективност, нужда от технологична обезпеченост, ниска производителност и конкурентоспособността на МСП. Придобитото в Дейност 1 ново технологично оборудване изисква също реинженеринг на съществуващите към момента работни процеси, така че да постигнем максимална производителност. 40 000.00 39 500.00
Ресертификация на придобит стандарт на система за управление: Целта на тази дейност е да се осигури възможността предприятието да продължи да прилага системата за управление на качетвото ISO 9001."Дунав-Никопол" ЕООД има придобит стандарт ISO 9001:2015 г. През 2019 година предстои ресертификация или подновяването на сертификацията за нов период. Дейностите по това включват извършване на одит за подновяване на сертификацията и сключване на нов договор, тъй като той не се подновява автоматично. Основните изисквания , заложени в сърцевината на стандарта са да се постига ефикасност във всяко действие и да се работи с насоченост за постоянно подобряване, като се стъпва на данни, факти, сведения и на резултатите, получени при анализирането им. Всяко от останалите изисквания се отнася до една или друга конкретна функция на фирмено управление, поради което става попълярно да се казва , че "Системата за управление на качеството всъщност е система за качество на управлението". В този смисъл организацията гарантира качеството на продуктите и услугите си не пряко, а косвени, чрез поддържане и развитие на ефикасна система за управление на качеството ан фирменото управление. Ресертификацията ще бъде необходима и с оглед реинженеринга на работните процеси на фирмата. 7 000.00 0.00
Разработване и въвеждане на интернет базирана платформа : Предвид факта, че компютърните технологии намират приложение в почти всички сфери от реалния живот и различните видове икономически, стопански, производствени, търговски, рекламни и други дейности. Все по-големите и по-прецизни изисквания към обработката, съхраняването и достъпа до информацията, поставят нови предизвикателства пред предприятията, за да могат да останат конкурентноспособни на пазара. В тази връзка планираме разработването и внедряването в дейността на предприятието на интернет базирана платформа, снабдена с няколко разнообразно функциониращи модула. Първия модул ще бъде разработен за обмяна на бизнес идеи и информация с бизнес партньори. Втория модул ще дава възможност да се извършват онлайн поръчки. Така създадената и внедрена в дейността на фирмата интернет базирана платформа ще служи като основа на сътрудничество, обмен на идеи и информация, както и създаване на профили на настоящи и потенциални клиенти. В нея ще бъде публикувана също и подробна информация за организацията "Дунав-Никопол" ЕООД, както и различни креативни идеи за бизнес начинания, включително иновативни, резултати от проведени анализи и проучвания, ще бъдат обменяни съвети за по-добра организация на бизнеса. Като допълнителна функция по време на изпълнение на проектните дейности платформата ще се използва също така и за публикуване на актуална информация относно процеса на прилагане на настоящия проект, неговата същност, цели и резултати, като пример за добра практика. Разработването на платформата ще дава възможност всеки потребител на платформата да бъде свързан с фирмата он -лайн. От друга страна самата интернет платформа ще бъде свързана с официалната интернет страница на "Дунав-Никопол". За оптимален ефект от реализацията на тази дейност е предвидено в процедурата за избор на изпълнител на дейността да се включи ангажимента за изготвянето на ръководство за работа със системата, което ще бъде качено в нея, за да могат потребителите да са максимално улеснени при ползването й. За служителите на фирмата, коиот ще са пряко отговорни за работата с платформата е предвидено провеждане на допълнително обучение. 30 000.00 29 500.00
Информиране и публичност на проекта. Визуализация: В обхвата на тази дейност ще бъдат изпълнени мерки за представяне на настоящия проект, неговата същност, цели и очаквани резултати, както и за осигуряване на публичност и информиране на обществеността, относно финансовия принос на ЕС чрез Европейския фонд за регионално развитие и ОП "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020 г. за неговата реализация. Тези месрки ще се прилагат съгласно правилата на регламент ЕС 1303/2013 на европейския парламент и Съвета от 17б декември 2013 г. и задълженията на бенефициентите за осигуряване на информация и публичност. Дейностите за визуализация и популяризиране на проекта ще бъдат реализирани при спазване на следната последователност: 1)Доставка и монтаж на 1 постоянна обяснителна табела, монтирана на производственото хале, където ще бъдат инсталирани машините. Този визулизационен метод има за цел да информира обществеността за проекта, полученото финансиране и финансиращата организация. На табелата ще присъстват съответните задължителни реквизити и символика за оповестяване на помощта, съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. 2) Изготвяне н поставяне на стикери с информация за проекта, предназначени за брандиране на доставеното оборудване. Стикерите ще съдържат информация и логата на ЕС, финансиращата програма, общото лого на програмния период и името и номера на договора на безвъзмездна финансова помощ. 2 000.00 2 000.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.