Ре-сертификация на Система за управление на околната среда от изискванията на международния стандарт ISO 14001:2004 към ISO 14001:2015 - планиране, проектиране, внедряване и подготовка за сертификация: Проектиране и разработване промените на документите на системата и последващо внедряване.
Етап Предварителен
Изясняване на спецификата на продукта, управлението и производството на фирмата-клиент в контекста на формулирания обхват на СУОС с цел изясняване необходимостта от ресурси (включително и човешки) за реализиране на проекта според изискванията, включително и по време. Уточняване и определяне на отговорници и сформиране на екипи от страна на възложителя и изпълнителя за извършване на дейностите по проекта.
Резултат: Този етап приключва със Заповед за стартиране на работата по преработване на СУОС и внедряване на изискванията на стандарт ISO 14001:2015.
Етап Подготвителен
Диагностиката на реалните правила и практики за управление на процесите в обхвата на Система предхожда препланирането й. На база на установените с диагностиката несъответствия с изискванията на ISO 14001:2015 и предвид наличните ресурси и потенциал, се прави планиране, което се състои в изготвяне, съгласуване и утвърждаване План за въвеждане на променената СУОС
Провежда се встъпително запознаване на екипа на фирмата-клиент с идеите и изискванията на ISO 14001:2015 и с конкретните задачи и ангажименти по въвеждането им.
На базата на горните дейности се изготвя и утвърждава “Предложение за състав и йерархия на документацията на Системата”.
Резултат: Този етап приключва с утвърден План за въвеждане на ISO 14001:2015, План за състав и йерархия на документите.
Етап Разработване (проектиране и документиране)
На базата на План за състав и йерархия на документите се разработват конкретни документи, изискуеми или необходими на СУОС, съгласно ISO 14001:2015.
Всеки разработен документ се съгласува със заинтересувани от действието му лица, като съгласуването може да включва и пробно внедряване на регламентите и записите, заложени в документа.
Резултат: Този етап приключва с Разработени документи на системата в пълен обхват
Етап Внедряване
Провежда се инструктаж на персонала по прилагане на разработените документи на СУОС и изискванията, заложени в тях с която се възлагат отговорности и пълномощия. Това помага да се придобият и затвърдят умения и навици за спазване на “организационна дисциплина”, наложена от изискванията на Системата и се създават и поддържат всички изисквани “форми на записи”.
Правят се последни съгласувания, представят се за утвърждаване и в тоя вече финализиран вид следва да се пуснат за работно внедряване.
Със заповед на ръководител се въвеждат в изпълнение и се събират доказателства за изпълнението.
Резултат: Този етап приключва с изготвяне на Протокол от инструктаж, Утвърдени документи на системата. Заповед за внедряване
Етап Вътрешен одит и преглед от ръководството
Провеждане на финален вътрешен одит (провеждането му е задължително преди ре-сертификационния одит) на внедрената система, от екип с представители на Консултанта и екип на Организацията. По време на одита се идентифицират областите, в които са установени проблеми с изискванията на стандарта или изпълнението им. Определят се необходими коригиращи и превантивни действия за отстраняване на несъответствията и прилагане на области за подобрение, констатирани по време на вътрешния одит.
Консултантският екип оказва съдействие на Ръководството на фирмата при провеждането на преглед от ръководството (провеждането му е задължително преди ре-сертификационния одит) на СУОС за оценка на нейната ефективност и ефикасност
Резултат: Етапът приключва с Доклад от Вътрешен одит, Протокол от проведен Преглед на Ръководството с декларирана готовност за ре-сертификация.
Етап Подготовка за ре-сертификация
Закриват се несъответствията, установени с вътрешния одит. Прави се подготовка на персонала за изнасяне на ре-сертификационния одит с цел увереност за демонстриране на системата.
Резултат: Етапът приключва със потвърждение за закрити несъответствия, констатирани при вътрешния одит, издаване на доклад от акредитираща фирма и сертификат.
|
18 500.00
|
18 300.00
|
Ре-сертификация на Система за управление на качеството от изискванията на международния стандарт ISO 9001:2008 към ISO 9001:2015 - планиране, проектиране, внедряване и подготовка за сертификация.: Етап Предварителен
Изясняване на спецификата на продукта, управлението и производството на фирмата-клиент в контекста на формулирания обхват на СУК с цел изясняване необходимостта от ресурси (включително и човешки) за реализиране на проекта според изискванията, включително и по време. Уточняване и определяне на отговорници и сформиране на екипи от страна на възложителя и изпълнителя за извършване на дейностите по проекта.
Резултат: Този етап приключва със Заповед за стартиране на работата по преработване на СУК и внедряване на изискванията на стандарт ISO 9001:2015.
Етап Подготвителен
Диагностиката на реалните правила и практики за управление на процесите в обхвата на Система предхожда препланирането й. На база на установените с диагностиката несъответствия с изискванията на ISO 9001:2015 и предвид наличните ресурси и потенциал, се прави планиране, което се състои в изготвяне, съгласуване и утвърждаване План за въвеждане на променената СУК
Провежда се встъпително запознаване на екипа на фирмата-клиент с идеите и изискванията на ISO 9001:2015 и с конкретните задачи и ангажименти по въвеждането им.
На базата на горните дейности се изготвя и утвърждава “Предложение за състав и йерархия на документацията на Системата”.
Резултат: Този етап приключва с утвърден План за въвеждане на ISO 9001:2015, План за състав и йерархия на документите.
Етап Разработване (проектиране и документиране)
На базата на План за състав и йерархия на документите се разработват конкретни документи, изискуеми или необходими на СУК, съгласно ISO 9001:2015.
Всеки разработен документ се съгласува със заинтересувани от действието му лица, като съгласуването може да включва и пробно внедряване на регламентите и записите, заложени в документа.
Резултат: Този етап приключва с Разработени документи на системата в пълен обхват
Етап Внедряване
Провежда се инструктаж на персонала по прилагане на разработените документи на СУК и изискванията, заложени в тях с която се възлагат отговорности и пълномощия. Това помага да се придобият и затвърдят умения и навици за спазване на “организационна дисциплина”, наложена от изискванията на Системата и се създават и поддържат всички изисквани “форми на записи”.
Правят се последни съгласувания, представят се за утвърждаване и в тоя вече финализиран вид следва да се пуснат за работно внедряване.
Със заповед на първия ръководител се въвеждат в изпълнение (т.е. хората във фирмата започват да ги изпълняват) и се събират доказателства за изпълнението.
Резултат: Този етап приключва с изготвяне на Протокол от инструктаж, Утвърдени документи на системата. Заповед за внедряване
Етап Вътрешен одит и преглед от ръководството
Провеждане на финален вътрешен одит (провеждането му е задължително преди ре-сертификационния одит) на внедрената система, от екип с представители на Консултанта и екип на Организацията. По време на одита се идентифицират областите, в които са установени проблеми с изискванията на стандарта или изпълнението им. Определят се необходими коригиращи и превантивни действия за отстраняване на несъответствията и прилагане на области за подобрение, констатирани по време на вътрешния одит.
Консултантският екип оказва съдействие на Ръководството на фирмата при провеждането на преглед от ръководството (провеждането му е задължително преди ре-сертификационния одит) на СУК за оценка на нейната ефективност и ефикасност
Резултат: Етапът приключва с Доклад от Вътрешен одит, Протокол от проведен Преглед на Ръководството с декларирана готовност за ре-сертификация
Етап Подготовка за ре-сертификация
Закриват се несъответствията, установени с вътрешния одит. Прави се подготовка на персонала за изнасяне на ре-сертификационния одит с цел да се придобие увереност за демонстриране на системата.
Резултат: Резултат: Етапът приключва със потвърждение за закрити несъответствия, констатирани при вътрешния одит, издаване на доклад от акредитираща фирма и сертификат. |
13 600.00
|
13 400.00
|
Дейности за насърчаване използването на ИК технологии и услуги: придобиване и въвеждане на специализиран ГИС софтуер - 1 бр. и хардуерно оборудване: За постигане на дейности за подобряване на производствения капацитет и управленските процеси, с оглед районирането на сигурните клиенти и доставчици, и като резултат да се постигне повишаване ефективността на предприятието ще е необходимо закупуване и въвеждане в експлоатация на ИКТ базиран специализиран софтуер. ИКТ Системата позволява използването на разнообразни мобилни устройства. Тази функционалност спомага значително съкращаване на времето за събиране, анализиране, визуализиране и предоставяне на данни и информация към оторизирани служители в реално време, което улеснява взимането на своевременни информирани и обосновани решения и оптимизира процесите по доставка на материали от производители и към клиенти.
Ценно предимство на системата е възможността, която тя предоставя за своевременно актуализиране и редактиране на данните за клиенти и доставчици. Тази функционалност гарантира удовлетворяването на персонални клиентски изисквания и нужди в реално време и подобрява значително качеството на предоставяните услуги, като ги приближава максимално до изискванията на съвременния пазар.
Системата ще гарантира също така функционалностите да се управлява и контролира изпълнението в срок на договорите от доставчиците и към клиентите с предупредителна информация за наближаването на критични стойности и при неизпълнение. Същевременно с помощта на тази ГИС ще се фиксира и качеството на доставките от служителите на Симекс, както и бележките на клиентите. Това ще даде възможност да се издигне нивото на работа с клиентите и доставчиците и в резултат да се подобри качеството и сигурността на доставките.
Предвидени за закупуване са:
Доставка на настолен ГИС редактор
• Мощен инструмент за картографиране, редактиране и извършване на 2D и 3D пространствени анализи, включително в сферата на транспорта;
• Бърз и лесен достъп до базата данни;
• Поддържане на свързани данни;
• Ефективно управление на структурите от данни и работния процес;
• Възможност за интегриране на данни и работни процеси от други системи за пространствен анализ;
• Лесно импортиране и актуализиране на данните.
Доставка на настолна работна станция
• Memory: 2x4GB DDR4
• Processor: Intel 3.20 GHz
• Videocard: 2GB
• Hard disks: 1TB
• DVD player
• Monitor: 21.5"
• Операционна система Windows 10 Professional x64
• кутия, захранване, клавиатура, мишка
Доставка на ГИС настолно разширение за мрежови анализи
• Мрежово-базирани инструменти за извършване на пространствени анализи;
• Възможност за персонализиране на модела за мрежов анализ;
• Възможност за използване на разнообразни мобилни устройства;
• Актуализиране и редактиране на база данни в реално време;
• Моделиране на операционни правила.
Доставка на ГИС базирана информационна система за подпомагане управлението на доставките на материали от производители и към клиенти с цел развитие и укрепване на управленския капацитет на „Симекс“
• Модул: Адресна база данни на доставчици и клиенти
• Модул: Маршрутизация
• Миграция и зареждане на данни
• Внедряване на системата
• Обучение на 3 служители
Доставка на цифров модел
Цифров модел на територията на Република България М 1:100000, за 1 работно място
Векторни слоеве:
Цифров модел на терена:
• Мащаб 1:100 000;
• Растер
Цифров модел на пътищата :
• Мащаб 1:100 000;
• Тип път;
• Клас път;
Административни граници (области, общини):
• Мащаб 1:100 000
Име на област;
Име на община.
Дейност 6: Доставка на цифров модел
Цифров модел на улиците в общинските центрове в Република България, М1:5000, за 1 работно място
Векторен слой:
- Име на улица;
- Префикс на улица;
- Тип улица;
- Посока на движение;
- Еднопосочни улици;
- Пешеходни улици;
- Идентификационен код по ГРАО |
436 700.00
|
436 060.00
|
Дейности по визуализация и публичност на проектните дейности: Включват дейности по изработване на информационна табела, поставена в офиса на кандидата изпълнител Симекс ЕООД. За закупеното технологично оборудване ще се изработят стикери. |
1 000.00
|
495.50
|