Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 969 дървета
English

Програма: Добро управление

Район за планиране: Всички

Тръжни процедури

Предмет на предвидената процедура: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на община Плевен”, разделена на следните позиции: І позиция "Печатни изделия и офис оборудване"; ІІ позиция "Доставка на канцеларски материали", Прогнозна стойност: 105 500.00
  • Обособена позиция 1: І позиция „Печатни изделия и офис оборудване“;
    Изпълнител: ВЕСЕЛИН БАЛЕВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 800.00
  • Обособена позиция 2: ІІ позиция „Доставка на канцеларски материали“.
    Изпълнител: ВЕСЕЛИН БАЛЕВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
Предмет на предвидената процедура: „Доставка на канцеларски материали и продукти за почистване за нуждите на община Плевен”, разделена на следните позиции: І позиция "Печатни изделия и офис оборудване"; ІІ позиция "Продукти и изделия за почистване и отпадъци, перилни и почистващи препарати и тоалетни продукти"; ІІІ позиция "Доставка на канцеларски материали"; ІV позиция "Доставка на документи за гражданско състояние, регистрация и административно обслужване"; V позиция "Доставка на хартия и картон"; VІ позиция "Покупка, зареждане и рециклиране на тонер касети, на ленти за матрични принтери и глави за мастилено-струйни принтери", Прогнозна стойност: 320 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №2 "Продукти и изделия за почистване и отпадъци, перилни и почистващи препарати и тоалетни продукти";
    Изпълнител: ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №4 с Наименование: "Доставка на документи за гражданско състояние, регистрация и административно обслужване"
    Изпълнител: ВЕСЕЛИН БАЛЕВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 240.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция №5 с Наименование: "Доставка на хартия и картон"
    Изпълнител: ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 400.00
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция №6 с Наименование:"Покупка, зареждане и рециклиране на тонер касети, на ленти за матрични принтери и глави за мастилено-струйни принтери"
    Изпълнител: МИГТЕХ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 600.00
Предмет на предвидената процедура: „Доставка на канцеларски материали и продукти за почистване за нуждите на община Плевен”, разделена на следните позиции: І позиция „Принадлежности за офиса”, ІІ позиция „Печатни материали и свързани с тях продукти”, ІІІ позиция „Третирана хартия и картон”, ІV позиция „Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия”, V позиция „Компютърно оборудване и принадлежности”, VІ позиция „Кламери”, VІІ позиция „Домашни потреби и продукти за почистване”, VІІІ позиция „Покупка, зареждане и рециклиране на тонер касети”, ІХ позиция „Доставка на други канцеларски материали” и се открива на основание чл.16, ал.8 от ЗОП във връзка с чл.14, ал.3, т.2 от ЗОП – открита процедура по опростени правила., Прогнозна стойност: 160 000.00
  • Обособена позиция 1: ІІ позиция „Печатни материали и свързани с тях продукти”
    Изпълнител: ВЕСЕЛИН БАЛЕВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 120.00
  • Обособена позиция 2: ІІІ позиция „Третирана хартия и картон”
    Изпълнител: ВЕСЕЛИН БАЛЕВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 120.00
  • Обособена позиция 3: ІV позиция „Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия”
    Изпълнител: ВЕСЕЛИН БАЛЕВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 240.00
  • Обособена позиция 4: І позиция „Принадлежности за офиса”
    Изпълнител: АТС-БЪЛГАРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 240.00
  • Обособена позиция 5: VІІ позиция „Домашни потреби и продукти за почистване”
    Изпълнител: ВЕСЕЛИН БАЛЕВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 240.00
  • Обособена позиция 6: VІІІ позиция „Покупка, зареждане и рециклиране на тонер касети”
    Изпълнител: ВИП ПЛЕВЕН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 720.00
  • Обособена позиция 7: ІХ позиция „Доставка на други канцеларски материали”
    Изпълнител: ВЕСЕЛИН БАЛЕВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 312.00
Предмет на предвидената процедура: „Доставка на компютърна и друга офис техника за нуждите на ОИЦ-Плевен”, Прогнозна стойност: 72 716.65
  • Обособена позиция 1: позиция №1: „Доставка на компютърна и офис техника за нуждите на Община Плевен и бюджетните й структури”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: позиция №2: „Доставка на компютърна и друга офис техника за нуждите на ОИЦ-Плевен” по проект „Продължаване функционирането на Областен информационен център Плевен, като част от Националната мрежа от 27 областни информационни центъра”, финансиран по Договор №BG05SFOP001-4.001-0016-С01/24.02.2016г., ОП „Добро управление 2014-2020”
    Изпълнител: СПЕЦИАЛИЗИРАНИ БИЗНЕС СИСТЕМИ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 237.60
Предмет на предвидената процедура: „Доставка на мултимедийна и прожекционна техника и окомплектовка за тях” във връзка с изпълнението на Дейност 3: Организиране на информационни събития, срещи с медиите, съвместни национални инициативи, фестове и пресконференции по проекта” по проект BG05SFOP001-4.001-0016 „Продължаване функционирането на Областен информационен център Плевен, като част от Националната мрежа от 27 областни информационни центъра”, финансиран по Договор BG05SFOP001-4.001-0016 – С01/24.02.2016г., Оперативна програма „Добро управление 2014-2020”, Прогнозна стойност: 48 967.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на мултимедийна и прожекционна техника и окомплектовка за тях”
    Изпълнител: КОНТРАКС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 44 541.60
Предмет на предвидената процедура: „Доставка на нетна активна електрическа енергия, координатор на стандартна балансираща група и поемане на разходите за небаланси за обекти на Община Плевен”, Прогнозна стойност: 1 975 045.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на нетна активна електрическа енергия, координатор на стандартна балансираща група и поемане на разходите за небаланси за обекти на Община Плевен”
    Изпълнител: МОСТ ЕНЕРДЖИ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 750.00
Предмет на предвидената процедура: „Охрана чрез сигнално-охранителна техника /СОТ/ на общински обекти, собственост на Община Плевен”, Прогнозна стойност: 22 560.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 4: Охрана чрез СОТ на 11 броя обекти: 1. Склад № 1, гр. Плевен, ул. „Г. М. Димитров” № 82 СОТ собственост на Изпълнителя: акумулаторна батерия – 1 бр.; кутия – 1 бр.; предавател – 1 бр. Останалата необходима техника е собственост на Възложителя 2. Склад № 2, гр. Плевен, ул. „Г. М. Димитров” № 82 СОТ собственост на Изпълнителя: акумулаторна батерия – 1 бр.; кутия – 1 бр.; предавател – 1 бр. Останалата необходима техника е собственост на Възложителя 3. Гараж № 1, гр. Плевен, ул. „Г. М. Димитров” № 82 СОТ собственост на Изпълнителя: акумулаторна батерия – 1 бр.; кутия – 1 бр.; предавател – 1 бр. Останалата необходима техника е собственост на Възложителя 4. Гараж № 2, гр. Плевен, ул. „Г. М. Димитров” № 82 СОТ собственост на Изпълнителя: предавател – 1 бр. Останалата необходима техника е собственост на Възложителя 5. Конферентна зала - Общинска избирателна комисия, гр. Плевен, ул. „Димитър Константинов” № 23-Б, ет. 2 СОТ собственост на Изпълнителя: контролен панел – 1 бр.; клавиатура – 1 бр.; обемен датчик – 2 бр.; кутия – 1 бр.; мук – 1 бр.; мрежов трансформатор – 1 бр.; акумулаторна батерия – 1 бр.; предавател – 1 бр. 6. Административна сграда на Община Плевен – пропуски, паник-бутон, гр. Плевен, пл. Възраждане № 2 СОТ собственост на Изпълнителя: паник бутон – 1 бр.; предавател – 1 бр. 7. Административна сграда на Община Плевен, стая № 26, ет. 2, гр. Плевен, пл. Възраждане № 2 СОТ собственост на Изпълнителя: контролен панел – 1 бр.; клавиатура – 1 бр.; обемен датчик – 1 бр.; мук – 1 бр.; акумулаторна батерия – 1 бр.; кутия – 1 бр.; мрежов трансформатор – 1 бр.; предавател – 1 бр. и кабел – 10 м. 8. Административна сграда на Община Плевен, стая № 47, ет. 3, гр. Плевен, пл. Възраждане № 2 СОТ собственост на Изпълнителя: контролен панел – 1 бр.; клавиатура – 1 бр.; обемен датчик – 1 бр.; акумулаторна батерия – 1 бр.; кутия – 1 бр.; предавател – 1 бр. и кабел – 10 м. 9. Административна сграда на Община Плевен, стая № 77, ет. 4, гр. Плевен, пл. Възраждане № 2 СОТ собственост на Изпълнителя: контролен панел – 1 бр.; клавиатура – 1 бр.; обемен датчик – 2 бр.; мук – 1 бр.; акумулаторна батерия – 1 бр.; кутия – 1 бр.; мрежов трансформатор – 1 бр.; предавател – 1 бр. и кабел – 10 м. 10. Приходи от местни данъци и такси /ПМДТ/, гр. Плевен, ул. „П. Р. Славейков” № 21 СОТ собственост на Възложителя: клавиатура – 3 бр.; обемен датчик – 9 бр. СОТ собственост на Изпълнителя: предавател – 3 бр . и др. необходима техника. Изпълнителят оборудва със собствена СОТ допълнително следните помещения: „Счетоводство”; „Сектор ревизии”; „Малък архив” „Фоайе”; „Коридор” и Офис „Отчет на приходите”. 11. Областен информационен център /ОИЦ/, гр. Плевен, ул. „Дойран” № 81-А СОТ собственост на Изпълнителя: контролен панел – 1 бр.; клавиатура – 1 бр.; обемен датчик – 5 бр.; кутия – 1 бр.; мрежов трансформатор – 1 бр.; акумулаторна батерия – 1 бр.; предавател – 1 бр.
    Изпълнител: СОТ-СИГНАЛНО ОХРАНИТЕЛНА ТЕХНИКА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 229.82
Предмет на предвидената процедура: „Периодично зареждане с горива на служебните автомобили на Община Плевен чрез използване на карти за безналично плащане”, Прогнозна стойност: 581 000.00
  • Обособена позиция 1: „Периодично зареждане с горива на служебните автомобили на Община Плевен чрез използване на карти за безналично плащане”
    Изпълнител: ПЕТРОЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 020.00
Предмет на предвидената процедура: „Предоставяне на далекосъобщителни услуги за нуждите на Община Плевен”, разделена на две позиции: 1 позиция „Предоставяне на услуги чрез фиксирана телефония за нуждите на Община Плевен” 2 позиция „Предоставяне на услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие, за нуждите на Община Плевен”, Прогнозна стойност: 70 000.00
  • Обособена позиция 1: 1 позиция „Предоставяне на услуги чрез фиксирана телефония за нуждите на Община Плевен”
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 000.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на видеодисплей - фон на задната стена на сцената, странични покривала за сцената, допълнителни скрепителни елементи и телфер и количка за нейния монтаж., Прогнозна стойност: 86 689.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на питейна вода, Прогнозна стойност: 770 000.00
  • Обособена позиция 1: няма обособени позиции
    Изпълнител: ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 600.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на доставчик за доставка на електрическа енергия за нуждите на обекти общинска собственост на Община Плевен, Прогнозна стойност: 5 453 548.00
  • Обособена позиция 1: Договор за доставка на електроенергия
    Изпълнител: ЧЕЗ ЕЛЕКТРО БЪЛГАРИЯ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 500.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез фиксирана телефония за нуждите на Община Плевен, Прогнозна стойност: 336 000.00
  • Обособена позиция 1: Няма обособени позиции
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 500.00
Предмет на предвидената процедура: Периодично зареждане с горива на служебните автомобили на Община Плевен чрез използване на карти за безналично плащане, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Периодично зареждане с горива на служебните автомобили на Община Плевен чрез използване на карти за безналично плащане
    Изпълнител: ПЕТРОЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 619.99

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.