Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 050 дървета
English

Програма: Добро управление

Район за планиране: Всички

Тръжни процедури

Предмет на предвидената процедура: Извършване на писмени и устни преводачески услуги за нуждите на администрацията на Министерски съвет, Прогнозна стойност: 69 900.00
  • Обособена позиция 1: Процедура относно извършване на писмени и устни преводачески услуги за нуждите на администрацията на Министерски съвет
    Изпълнител: ИНТЕРЛАНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 672.00
Предмет на предвидената процедура: МЕДИЦИНСКА ЗАСТРАХОВКА ПРИ ЗЛОПОЛУКА И/ИЛИ АКУТНО ЗАБОЛЯВАНЕ, НАСТЪПИЛИ ПО ВРЕМЕ НА ПЪТУВАНЕ В ЧУЖБИНА , Прогнозна стойност: 6 900.00
  • Обособена позиция 1: МЕДИЦИНСКА ЗАСТРАХОВКА ПРИ ЗЛОПОЛУКА И/ИЛИ АКУТНО ЗАБОЛЯВАНЕ, НАСТЪПИЛИ ПО ВРЕМЕ НА ПЪТУВАНЕ В ЧУЖБИНА
    Изпълнител: ДЗИ - ОБЩО ЗАСТРАХОВАНЕ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 962.95
Предмет на предвидената процедура: "Доставка на офис столове за нуждите на администрацията на Министерския съвет“, Прогнозна стойност: 11 300.00
  • Обособена позиция 1: "Доставка на офис столове за нуждите на администрацията на Министерския съвет“
    Изпълнител: ПЕРУН - ККБ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 600.00
Предмет на предвидената процедура: "Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства", Прогнозна стойност: 6 000 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства
    Изпълнител: РОНОС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 000.00
Предмет на предвидената процедура: „Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства“, Обособена позиция No 1 „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат на копирни и печатащи устройства с марката HP (Ейч Пи)”, Прогнозна стойност: 166 000.00
  • Обособена позиция 1: Процедура за „Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства“, Обособена позиция No 1 „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат на копирни и печатащи устройства с марката HP (Ейч Пи)”
    Изпълнител: ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Предмет на предвидената процедура: „Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет, чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерския съвет и неговата администрация и специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност“, Прогнозна стойност: 300 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет
    Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 50 000.00
Предмет на предвидената процедура: „Изработка и доставка на рекламни и информационни материали за потребностите на Оперативна програма „Добро управление“ (ОПДУ), разделена на 2 обособени позиции, както следва: І-ва обособена позиция: „Изработване и доставка на печатни материали“; ІІ-ра обособена позиция „Изработване и доставка на рекламни и информационни материали“ , Прогнозна стойност: 189 166.66
  • Обособена позиция 1: Изработване и доставка на рекламни материали - Iва ОП
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 53 706.00
  • Обособена позиция 2: Изработване и доставка на рекламни материали II ра ОП
    Изпълнител: РЕКЛАМНА АГЕНЦИЯ АБ - АНЕЛИЯ МИНКОВА ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 23 940.00
Предмет на предвидената процедура: „Консултантска подкрепа на УО на ОПДУ за подготовката и провеждането на процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ чрез подбор на проектни предложения за НПО и СИП по Специфична цел 3 „Увеличаване на гражданското участие в процеса на формиране и контрол на изпълнението на политики” на Приоритетна ос 2 „Ефективно и професионално управление в партньорство с гражданското общество и бизнеса“, Прогнозна стойност: 300 000.00
  • Обособена позиция 1: „Консултантска подкрепа на УО на ОПДУ за подготовката и провеждането на процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ чрез подбор на проектни предложения за НПО и СИП по Специфична цел 3 „Увеличаване на гражданското участие в процеса на формиране и контрол на изпълнението на политики” на Приоритетна ос 2 „Ефективно и професионално управление в партньорство с гражданското общество и бизнеса“
    Изпълнител: Обединение "БИ-ЕКО ОПДУ"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 240 000.00
Предмет на предвидената процедура: „Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж при служебните пътувания на служители на МИ по две обособени позиции: 1. Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж при служебните пътувания на служители на Министерството на икономиката; 2. Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж при служебните пътувания във връзка с управление и изпълнение на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика“2007-2013“ , Прогнозна стойност: 1 150 000.00
  • Обособена позиция 1: 1. Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж при служебните пътувания на служители на Министерството на икономиката
    Изпълнител: ЕЛИТ ТРАВЕЛ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 032.56
Предмет на предвидената процедура: 1. Осигуряване на самолетни билети за страната и чужбина за превоз на пътници и багаж; хотелски настанявания в чужбина; хотелски настанявания в София и страната на външни за администрацията на Министерския съвет лица (включително чуждестранни лица), когато разходите са за сметка на бюджета на Министерския съвет; хотелски настанявания в страната за групови мероприятия (10 и над 10 души); конферентни услуги в София и страната и ресторантьорски услуги в София и страната, Прогнозна стойност: 3 000 000.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на самолетни билети за страната и чужбина за превоз на пътници и багаж
    Изпълнител: МИНА ТРАВЕЛ ЕНД ИВЕНТ ГРУП ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 252 400.00
Предмет на предвидената процедура: Верификация на искания за междинно плащане по бюджетни линии, финансирани по приоритетна ос 5 "Техническа помощ" на ОПДУ с бенефициент дирекция "Добро управление" в АМС, Прогнозна стойност: 5 420.00
  • Обособена позиция 1: Верификация на искания за междинно плащане по бюджетни линии,
    Изпълнител: Д ЕНД Д КОНСУЛТИНГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 504.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали. , Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали.
    Изпълнител: ПЛЕСИО КОМПЮТЪРС ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 000.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на копирна хартия. Обособена позиция 2 "Доставка на нерециклирана копирна хартия", Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на копирна хартия
    Изпълнител: РОЕЛ-98 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 000.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет, чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерски съвет и неговата администрация и специализирани доставки на услуги, свързани с тази дейност., Прогнозна стойност: 250 000.00
  • Обособена позиция 1: роцедура за избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет,
    Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 50 000.00
Предмет на предвидената процедура: Извършване на дейности по архивиране за нуждите на дирекция „Добро управление“, Прогнозна стойност: 13 323.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на дейности по архивиране за нуждите на дирекция „Добро управление“
    Изпълнител: Стоил
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 661.50
  • Обособена позиция 2: Извършване на дейности по архивиране за нуждите на дирекция „Добро управление“
    Изпълнител: Божидар
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 661.50
Предмет на предвидената процедура: Извършване на последващ контрол (проверки за законосъобразност) на проведени обществени поръчки на бенефициенти по Оперативна програма „Административен капацитет“, Прогнозна стойност: 10 121.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на последващ контрол (проверки за законосъобразност) на проведени обществени поръчки на бенефициенти по Оперативна програма „Административен капацитет
    Изпълнител: Красимир
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 121.00
Предмет на предвидената процедура: Медиен мониторинг и контент анализ за целите на Оперативна програма "Добро управление", Прогнозна стойност: 24 000.00
  • Обособена позиция 1: Медиен мониторинг и контент анализ за целите на Оперативна програма "Добро управление"
    Изпълнител: А ДЕЙТА ПРО
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 764.00
Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на информационни и телекомуникационни услуги (IT поддръжка), Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на информационни и телекомуникационни услуги (IT поддръжка)
    Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 50 000.00
Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на информационни и телекомуникационни услуги (IT поддръжка), Прогнозна стойност: 20 000.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на информационни и телекомуникационни услуги (IT поддръжка)
    Изпълнител: Антон
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 20 000.00
  • Обособена позиция 2: Осигуряване на информационни и телекомуникационни услуги (IT поддръжка)
    Изпълнител: Антон
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 20 000.00
Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на специализирано помещение за съхранение на хартиени архиви за нуждите на дирекция „Добро управление“, Прогнозна стойност: 36 000.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на специализирано помещение за съхранение на хартиени архиви за нуждите на дирекция „Добро управление“
    Изпълнител: ДИМИРОМА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 18 532.80
Предмет на предвидената процедура: Подпомагане работата на дирекция „Добро управление“ чрез предоставяне на правни съвети, Прогнозна стойност: 100 000.00
  • Обособена позиция 1: Подпомагане работата на дирекция „Добро управление“ чрез предоставяне на правни съвети
    Изпълнител: Адвокатско дружество ДИМИТРОВ И ПЕЛОВ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 120 000.00
Предмет на предвидената процедура: Преводачески услуги за нуждите на Администрация на Министерския съвет, Прогнозна стойност: 155 200.00
  • Обособена позиция 1: Преводачески услуги за нуждите на Администрация на Министерския съвет
    Изпълнител: АРТЕ.ДОК ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 600.00
Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на консултантски услуги на Управляващия орган на Оперативна програма „Добро управление“ във връзка с прилагане на правилата за държавни помощи при изпълнение на програмата, Прогнозна стойност: 120 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на консултантски услуги на Управляващия орган на Оперативна програма „Добро управление“ във връзка с прилагане на правилата за държавни помощи при изпълнение на програмата
    Изпълнител: БИМ КОНСУЛТИНГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 122 400.00
Предмет на предвидената процедура: Провеждане на обучение на ръководния екип (директор и началници на отдели) на Дирекция „Добро управление“ , Прогнозна стойност: 7 700.00
  • Обособена позиция 1: Провеждане на обучение на ръководния екип (директор и началници на отдели) на Дирекция „Добро управление“
    Изпълнител: ЛИВРЕНА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 240.00
Предмет на предвидената процедура: Производство на рекламно информационни материали - пъзели, Прогнозна стойност: 4 860.00
Предмет на предвидената процедура: Разходи за разработване на аудио-визуални продукти-ТВ (2016-2018) и радио спотове, Прогнозна стойност: 123 333.00
Предмет на предвидената процедура: Услуги по почистване на работни помещения , Прогнозна стойност: 6 660.00
  • Обособена позиция 1: Услуги по почистване на работни помещения
    Изпълнител: Нада
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 660.00
Предмет на предвидената процедура: Услуги по почистване на работни помещения, Прогнозна стойност: 9 400.68
  • Обособена позиция 1: Услуги по почистване на работни помещения
    Изпълнител: Нада
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 400.68

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.