Идентификация

Номер от ИСУН BG05SFOP001-2.002-0001-C04
Наименование на проекта Въвеждане на Общата рамка за оценка (CAF) в администрациите
Бенефициент 130403691 ИНСТИТУТ ПО ПУБЛИЧНА АДМИНИСТРАЦИЯ
Източник на финансиране ЕСФ ==> Добро управление
Дата на сключване на договора/заповедта 15.09.2016
Дата на стартиране 15.09.2016
Дата на приключване 31.12.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България
  • Територията на ЕС

Описание

Кратко описание на проекта
Въвеждането на Общата рамка за оценка (CAF) е заложено като важен приоритет в редица национални стратегически и програмни документи за развитие на българската администрация до 2020 г. Европейската система за управление на качеството CAF е припозната като изключително подходяща за публичната администрация и като катализатор на процесите по подобряване ефективността и качеството на работа на административните структури на централно, областно и общинско ниво. Проектът на ИПА предвижда изпълнението на комплекс от взаимосвързани и допълващи се дейности по внедряване на този инструмент за цялостно управление на качеството в публичната администрация и провеждане на мащабна кампания за неговото популяризиране сред българските институции и организации. 
Основните дейности на проекта са насочени към:
1. Провеждане на общо обучение по CAF и осъвременяване на обучителната програма за общите обучения по CAF с цел развитие на познанията за модела и ползите от неговото прилагане в администрацията.
2. Развитие на капацитета на CAF ресурсния център в ИПА чрез провеждане на специализирани обучения за консултанти и участие в международни форуми на Европейския CAF ресурсен център на ЕИПА в Маастрихт.
3. Внедряване на модела CAF в 48 администрации, както и провеждане на обучения по разработена специализирана обучителна програма за подпомагане на администрациите в процеса по въвеждане на модела CAF.
4. Изграждане на капацитет за външна оценка по прилагането на CAF и за присъждане на сертификат за „Ефективен CAF потребител“.
5. Популяризиране на CAF в администрациите чрез разработване на Комуникационна стратегия и провеждане на комуникационна кампания.
6. Дейности за информация и комуникация. 
Успешното изпълнение на проекта ще допринесе за постигане на стратегическата цел на Оперативна програма „Добро управление“ за повишаване ефективността на администрацията.
Дейности
  • Дейност: Провеждане на общо обучение по CAF и осъвременяване на обучителната програма за общите обучения по CAF с цел развитие на познанията за модела и ползите от неговото прилагане в администрацията.: Дейност 1 (Д1) ще обхване актуализиране на обучителната програма на съществуващото общо обучение по модела "Управление на качеството и внедряване на CAF", осъвременяване на учебните материали към него, както и организиране и провеждане на 10 тридневни обучения за общо 300 служители от администрацията. Общият курс по CAF е разработен в рамките на проект С13-22-1/16.04.2014 „Изграждане на капацитет на ИПА за изследвания, обучение и приложение на иновативни европейски практики в доброто управление”, финансиран от ОПАК. Проектът е реализиран през 2014-2015 г. В рамките на настоящия проект обучителната програма и учебните материали ще бъдат актуализирани от експерти на Ресурсния център по CAF, с фокус върху практическия подход чрез включване на нови казуси, упражнения и примери от практиката по прилагането на модела. Курсът цели да развие и задълбочи знанията на държавните служители за европейския инструмент за управление на качеството CAF, да ги запознае практически с възможностите за неговото внедряване в структурите на държавната администрация и да повиши убедеността от ползите за организациите, прилагащи механизми за управление, ориентирано към резултати. Целевите групи, които ще бъдат обхванати от общото обучение по CAF, са администрацията на изпълнителната власт, администрации на други държавни институции, органи и лица, създадени с нормативен акт, както и служителите в тези администрации. Подборът на лектори за това обучение ще бъде направен както за всички други лектори на ИПА. Дейностите по CAF са основни за Института – регламентирани са в Устройствения му правилник и в такъв контекст, за обученията в тази област ще се прилагат същите правила и критерии, както и при останалите обучения. Изискванията на ИПА и към учебните програми/материали за обученията ще се прилагат по същия начин. Продължителността на всяко от 10-те обучения ще бъде 2 дни (16 учебни часа). Обученията ще се провеждат в София от лектори на ИПА, като програмата ще включва следните индикативни теми:  Създаване и развитие на европейския модел CAF за публичната администрация.  Същност, структура и роля на инструмента CAF в контекста на управление и развитие на организацията.  Процесът на прилагане на модела CAF.  Възможности за въвеждане на модела CAF в българската администрация.  Изследвания и добри практики (европейски и български) за прилагането на модела CAF. За да гарантира прозрачен подбор на администрациите, в които ще бъде внедрен CAF и чиито служители ще бъдат обучавани в рамките на Д1, Комисия от служители на ИПА и АМС, проведе предварителна процедура на базата на критерии, насочени към осигуряване на устойчивост на проекта. Методологията за сформиране на обучителните групи за общото обучение предвижда следните етапи: Етап 1 – с приоритет в обученията ще бъдат включвани служители от 48-те целеви администрации. Етап 2 – групите ще бъдат допълвани със служители от администрации, подали заявления за внедряване на модела CAF преди стартиране на проекта. Етап 3 – привличане в обученията на участници от други администрации; Етап 4 – прилагане на контролни механизми за осигуряване на хоризонталните политики при сформиране на обучителните групи (равенство между мъжете и жените, недопускане на дискриминация и достъпност, партньорство). Реализирането на Д1 ще допринесе за постигане на СЦ1., Договорена стойност: 63 200.00 , Отчетена стойност: 55 704.83
  • Дейност: Развитие на капацитета на CAF ресурсния център в ИПА.: Дейност 2 предвижда: 1. Провеждане на Първа вълна обучения за консултанти, включваща: 1.1. Провеждане на специализирано обучение на консултанти за консултиране на процесите по планиране и самооценка при внедряване на CAF. Участници в това обучение ще бъдат 20 служители от държавната администрация – членове на CAF ресурсния център в ИПА (РЦ), лектори на ИПА, както и обучени служители по проект на ИПА № С 13-22-1 /16.04.2014 г. по ОПАК. Целта на обучението е да развие уменията на участниците за процесите на консултиране на вътрешните екипи в администрациите относно етапите на планиране и самооценка при внедряване на CAF. Обучението ще се проведе в рамките на 3 дни (24 учебни часа), извън София, от екип от лектори на Европейския CAF ресурсен център на ЕИПА Маастрихт, като всички успешно завършили курса ще получат сертификат. 1.2. Провеждане на специализирано обучение на консултанти за консултиране на процесите за разработване на доклади за самооценка и планове за подобрение при внедряване на CAF. Фокусът на обучението ще бъде върху процесите на формулиране на области и мерки за подобрение и консултативните процеси по разработване на двата документа. Обучаеми ще бъдат същите 20 служители. Обучението ще се проведе в рамките на 2 дни (16 учебни часа), извън София, от екип от лектори на Европейския CAF ресурсен център към ЕИПА, като всички успешно завършили курса ще получат сертификат. 2. Провеждане на Втора вълна обучения за консултанти, включваща: Провеждане на 2 специализирани обучения за консултанти (аналогични на 1.1 и 1.2 от Първата вълна), извън София, през втората половина на 2017 г., от лектори на ЕИПА. Във всяко от 2-те обучения ще вземат участие по 20 участници - членове на вътрешните екипи от 16-те администрации, вече внедрили CAF по Дейност 3, както и служители на други администрации. В резултат от двете вълни специализирани обучения, CAF РЦ в ИПА ще разполага с пул от общо 40 консултанти, голяма част от които с практически опит и с познания относно спецификите по внедряване на модела в общински, областни и централни администрации. 3. Разработване на интерактивен онлайн Наръчник за внедряване на CAF, който ще подкрепя цялостно процеса по въвеждане на модела, съобразно спецификата на неговата структура и правила за работа. Наръчникът ще съдържа унифицирани образци на документи; указания за провеждане на ключови стъпки по внедряването на CAF; функционални възможности за генериране на текущи справки и външна оценка, както и форум за текущо решаване на възникнали казуси. Чрез Наръчника процесът по внедряване на CAF ще може да се подкрепя онлайн – ще предоставя образци; формуляри; разработени по проекта национални правила и процедури за даване на обратна връзка; ще осигурява подкрепа при разработване на Плановете за самооценка и др. При внедряването на CAF в първите 2 групи от по 16 администрации, съдържанието и уеб решението на Наръчника ще бъдат разработвани, а по време на 3-та група от 16 администрации Наръчникът ще бъде използван. Достъпът до Наръчника ще бъде свободен за всички чрез интернет страницата на ИПА, което ще осигури устойчивост на проекта и след неговото приключване. 4. Участие на 3-ма представители на ИПА в годишната среща на CAF потребителите (2016 г.), както и в срещите на CAF кореспондентите (2 срещи през 2017 г., в които ще вземат участие по 3-ма представители CAF ресурсния център на ИПА), организирани от Европейския CAF ресурсен център на ЕИПА. Целта на тези срещи е да бъдат представени практики на различни страни и организации при прилагането на CAF. ЕИПА планира годишната среща да бъде проведена в Братислава, а срещите на кореспондентите в Маастрихт. В международните форуми ще вземат участие средно по 3-ма представители на CAF РЦ ). Целите на участието в тези срещи са насочени към обмен на добри практики с други страни-участнички. , Договорена стойност: 351 500.25 , Отчетена стойност: 328 444.94
  • Дейност: Внедряване на модела CAF в 48 администрации.: В резултат на процедура за подбор, проведена през май-юни 2016 г. от Комисия с представители на ИПА и АМС, бяха определени 48 целеви администрации, в които ще бъде въведен европейския модел CAF по проекта. Внедряването на Общата рамка за оценка ще се извърши на 3 етапа, като всеки етап ще обхваща по 16 администрации. Във всяка от 3-те групи за въвеждане на модела ще бъдат включени представители на общински, областни и централни администрации. По отношение на териториалното разпределение на внедряващите CAF структури – 13 от избраните администрации ще бъдат в София; 35 – в страната. Основните аргументи за разделянето на 48-те администрации в 3 групи са:  необходимост от поетапно внедряване на модела CAF с оглед ефективно планиране и използване на наличните ресурси на ИПА;  извеждане на успешни организационни модели и процедури от пилотното въвеждане на модела в първата група от 16 администрации;  изработване на устойчиви алгоритми и механизми за предотвратяване и решаване на възникнали трудности в процеса по внедряване. Разработването на специализирана обучителна програма и пакет от документи за подпомагане на администрациите в процеса по въвеждане на модела CAF, е следващият етап от Д3. Те ще бъдат изготвени от експерти на CAF РЦ в ИПА, преминали специализираните обучения по Д2. Обучителната програма ще включва два модула с обща продължителност 40 учебни часа, както следва: 1. Първи модул – 20 учебни часа; продължителност на обучението 2 ½ (два дни и половина, присъствено, на място във всяка от 48-те администрации). Обучението ще има практически фокус и ще представя детайлно на вътрешните екипи на съответните организации необходимите стъпки и тяхната последователност за прилагане на модела CAF; процедури и документи, подпомагащи процеса; механизми на разработване на Плана за провеждане на самооценка и на Доклада за направената самооценка. 2. Втори модул – 20 учебни часа; продължителност на обучението 1 ½ (един ден и половина – 12 учебни часа, присъствено, на място във всяка от 48-те администрации) и един ден (8 ч., дистанционно). Тематичният обхват на присъственото обучение ще включва въпроси, свързани с разработването на Плана за внедряване на мерките. В рамките на останалите 8 часа от този модул се предвижда, с всяка от 48-те администрации, експертите да провеждат дистанционни обучения, насочени към специфични практически теми, решаване на казуси и въпроси, фокусирани върху подготовката на процеса по внедряване на мерките за подобрение в конкретната администрация. Като следващ етап, експертите на CAF ресурсния център в ИПА ще изготвят План-график за провеждане на специализираното обучение, който да отчита необходимостта от това всички членове на екипи от целевите организации да са преминали предварително през общото обучение по CAF по Д1. Обученията ще бъдат организирани на поетапен каскаден принцип, следващ следния алгоритъм: 1.1. Първите 16 екипа, участвали в общото обучение по Д1, ще преминат през обучение по Първи модул (20 учебни часа), на специализираното обучение по Д3, след което ще планират извършването на самооценката и ще започнат да я извършват. 1.2. До края на 4-я месец от началото на внедряване на модела, администрациите ще преминат през обучение по Втори модул (20 учебни часа), в който ще бъдат обучени как да разработят Плана за внедряване на мерките. 1.3. До края на 5-я месец от началото на процеса по внедряване на CAF, Докладът за самооценка и Планът за внедряване на мерките за подобрение в 16-те администрации трябва да бъдат финализирани. С това процесът по внедряване на CAF ще се счита за приключен и ще започне изпълнението на Плана за подобрение. Описаният алгоритъм за въвеждане на CAF ще се повтаря за всяка от следващите две групи от по 16 администрации. Д3 предвижда поетапното обучение на общо 672 служители от 48 администрации, средно по 7 души от всяка администрация, обучени по Първи модул и средно по 7 души – по Втори модул.., Договорена стойност: 119 733.60 , Отчетена стойност: 96 910.15
  • Дейност: Изграждане на капацитет за външна оценка по прилагането на CAF и за присъждане на сертификат за „Ефективен CAF потребител“.: Д4 включва: 1.Провеждане на специализирано обучение "Masterclass" в ЕИПА, Маастрихт за изграждане капацитет за външна оценка (обратна връзка) по прилагането на CAF в администрацията. 2. Разработване на национални правила за извършване на външна оценка на организации, прилагащи CAF, и за присъждане на сертификат „Ефективен CAF потребител”. 3. Извършване на външна оценка (обратна връзка) на 16 администрации, в рамките на проекта. 4. Провеждане на Конференции за обмен на опит и обсъждане на резултатите. 1. В специализираното 3-дневно обучение "Masterclass" в ЕИПА ще участват 16 експерта - членове на CAF ресурсния център в ИПА (РЦ), лектори на ИПА, както и обучени служители по проекта на ИПА по ОПАК. Целта на обучението е те да получат задълбочени практически познания за прилагане на модела CAF и да се подготвят за извършване на външна оценка (обратна връзка) на организациите, ползващи модела. 2. На база на проведеното обучение "Masterclass" в ЕИПА и съгласно методиката на CAF, екип от обучени външни оценители ще разработи национални правила за извършване на външна оценка на организации, прилагащи CAF и за присъждане на сертификат „Ефективен CAF потребител”. Правилата ще бъдат публикувани в интерактивния онлайн Наръчник по CAF. 3. Извършването на външна оценка (External Feedback), съгласно методологията на Европейския ресурсен център по CAF, представлява процес на даване на обратна връзка на екипите, провеждащи извършената самооценка, по отношение на това как се изпълнява Плана с мерките за подобрение. Извършването на външната оценка цели да бъдат признати, публично и обективно от специалисти в областта, усилията на организациите да внедрят успешно CAF като модел за качество в публичната администрация. Извършването на външната оценка може да завърши с присъждане на сертификат "Ефективен CAF потребител" като признание за постигнатите резултати на подобряване на организацията чрез модела CAF и в този смисъл е силно мотивиращ процес за администрациите да прилагат европейския модел CAF. За гарантиране на по-голяма обективност, експертите по проекта, които ще дават външна оценка (обратна връзка) в съответната администрация, ще бъдат различни от тези, които са консултирали процесите в нея. Външната оценка ще бъде предоставена след като е започнало изпълнението на Плановете за прилагане на мерките за подобрение в целевите администрации, но не по-рано от 6 месеца след изготвянето на Плановете. Това означава, че в рамките на проекта, външна оценка (обратна връзка) ще могат да получат само първите 16 администрации, въвели модела CAF. Външната оценка включва преглед на документи и посещения на място. Източници за информация при извършване на проверките и даването на външна оценка са всички документи по внедряването на CAF. Посещенията на място имат за цел провеждането на срещи с участниците в процеса по въвеждане на модела и със заинтересовани страни за изясняване на реално използвания подход за внедряване на CAF. Предвиждат се по 60 часа на експерт за извършване на една външна оценка и изготвяне на един Доклад за обратна връзка. Докладите се представят на ИПА за приемане с протокол, след което се изпращат на административните ръководители на съответните администрации. Докладите ще бъдат използвани от Комисията, която ще удостоверява съответствието на прилаганите мерки с изискванията на модела и ще определя на кого да се връчи сертификата. 4. Ще бъдат проведени по една конференция в края на всеки от 3-те етапа от внедряване на модела - общо 3 броя заключителни конференции. Целта на конференциите ще бъде да се насърчи обмена на опит, добри практики и резултати от внедряването на модела в 48-те публични организации. В две от конференциите ще участват и по 2-ма представители на CAF ресурсен център в ЕИПА Маастрихт. Реализирането на Д4 ще допринесе за постигане на СЦ4., Договорена стойност: 135 519.64 , Отчетена стойност: 105 356.29
  • Дейност: Популяризиране на CAF.: Поддейност 1: Разработване на Комуникационна стратегия (КС) за популяризиране на CAF. Ще бъде разработена КС с цел формулиране на дългосрочен и устойчив комплекс от комуникационни цели, тактики за тяхното постигане и насоки за комуникация. КС ще изведе конкретни цели, дейности и резултати; ще разработи подробен план за действие в краткосрочен план (за времето на изпълнение на проекта) и в дългосрочен план (до 2020 г.). В рамките на КС ще бъдат изготвени: проучване на нагласите за въвеждане на модела и методика за подбор на администрации за следващите вълни на внедряване и др. Поддейност 2: Провеждане на Комуникационна кампания за популяризиране на модела CAF в администрацията. Като минимум кампанията ще включва следните мерки: Мярка 1. Изработка на видеофилм (с продължителност 5-7 мин.) за внедряването на CAF в България, който ще направи кратък обзор на избрани моменти от внедряването на модела в отделни администрации; ще включва импресия от кадри, свързани със спецификите на различните етапи от въвеждането; интервюта и др. Създаването на филма ще осигури допълнителна устойчивост на проекта и ще бъде използван при провеждането на кампанията за следващите вълни за внедряване на CAF. Мярка 2: Разработване на Сборник с добри практики, аналитични материали, кратки истории, снимков материал, интервюта с участници и др., от различни организации (европейски и национални), въвели CAF. Сборникът ще се разпространява по време на цялата кампания, както и след приключване на проекта. Мярка 3. Разработване на Изследване, с включен анализ и обобщение на постигнатите резултати от проекта, както и проучване на перспективите пред публичните институции и организации в България за внедряване на европейския модел за качество. Изследването ще допринесе за устойчивостта на проектните резултати и ще даде насоки за провеждане на следващите етапи на въвеждане на CAF. Мярка 4. Разпространение на материали за популяризиране на модела CAF в администрацията, в това число на: Книгата CAF 2013; Книгата за CAF в сферата на образованието; Изследването на Европейския CAF ресурсен център за прилагането на CAF от 2016 г.; Сборника с добри практики; Изследването по Мярка 3. Мярка 5. Усъвършенстване на рубриката на CAF РЦ в интернет страницата на ИПА. Проектът предвижда издаването на голям обем от информационни и изследователски документи, които ще представляват интерес за заинтересованите страни и партньорите на ИПА. Всички преведени документи ще бъдат публикувани онлайн, което налага рубриката да бъде актуализирана и обновена. Мярка 6. Издаване на 4 електронни информационни бюлетина за CAF, които ще имат за цел да представят кратка информация по процеса на въвеждане на CAF в различните администрации в страната; да информират относно резултатите от провеждащата се Комуникационна кампания за популяризиране на CAF. Мярка 7. Организиране и провеждане на заключителна Конференция за популяризирането на Модела CAF в администрацията. Целта на Конференцията е да запознае участниците с различни експертни въпроси от натрупания опит по внедряването на модела в 48-те целеви администрации; с анализи на резултати от проведените обучения по новите модули и програми, както и да предостави трибуна на различни териториални и централни администрации да споделят свои впечатления и опит от въвеждането на модела. По време на Конференцията ще бъдат връчени сертификати „Ефективен CAF потребител“ на администрацията/ите, които отговарят на критериите за това отличие. За целта ще бъде създадена специална Комисия с представители на екипа, разработил националните правила за извършване на външна оценка „Ефективен CAF потребител“. Сертифицираната/ите администрация/и ще бъдат обявени на страницата на ИПА, в електронния бюлетин на Института, както и в други издания и платформи на публичната администрация в България. Д5 допринася за постигане на СЦ5, Договорена стойност: 69 674.40 , Отчетена стойност: 62 442.60
  • Дейност: Дейности за информация и комуникация.: Дейността за осигуряване на информация и комуникация е задължителна и отразява ангажимента на ИПА да планира, изпълни и отчете набор от мерки чрез подходящи комуникационни канали, насочени към популяризиране на целите, дейностите и очакваните резултати от проекта, за да бъде информирана обществеността за приноса на Общността. Планираните мерки и дейности за осигуряване на информация и комуникация по проектното предложение ще бъдат изцяло в съответствие с разпоредбите на Приложение XII от Регламент (ЕС) №1303/2013, както и съгласно изискванията относно техническите характеристики на мерките за информация и комуникация в съответствие с Глава II от Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014. и на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Екипът по проекта има яснота относно отговорностите на бенефициентите в процеса по информация и комуникация от задължителен характер; за правилата за техническите средства, които следва да се прилагат; относно формите за отчетност на мерките, както и за всички технически параметри и изисквания за предвидените мерки. Изпълнителят ще спазва стриктно горепосочените изисквания, като за тази цел ще бъдат използвани:  Емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в Глава II от Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014, с упоменаване на Европейския съюз;  Названието на Европейския фонд за регионално развитие;  Логото на Оперативна програма „Добро управление“ 2014-2020 г., в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност;  Графично изображение на логата са публикувани на интернет адресите: http://www.eufunds.bg/bg/page/1061 и http://www.opcompetitiveness.bg/module3.php?menu_id=359;  За информацията, разпространявана по електронен път (чрез Интернет страници, разпространение на електронни съобщения и др.) или за аудио-визуални материали, горепосочените изисквания ще се прилагат аналогично. Предвидените мерки по проекта включват: Мярка 1. Провеждане на откриваща пресконференция за представяне на проекта. Мярка 2. Изготвяне и разпространение на брошури / дипляни за популяризиране на дейностите по проекта. Мярка 3. Изготвяне на информационни табели за оповестяване на проекта. Мярка 4. Изготвяне и отпечатване на банери и плакати. Мярка 5. Осигуряване на визуализация на всички печатни и учебни материали. Мярка 6. Най-малко 10 публикации в национални и местни печатни и електронни медии. Всяка от публикациите ще съдържа информация относно достигнатия етап от изпълнението, като първата ще обявява откриващата пресконференция, а последната ще отразява постигнатите резултати от проекта и ще анонсира заключителната пресконференция. Мярка 7. Заключителната пресконференция за представяне на постигнатите резултатите от проекта ще бъде проведена в резиденция Бояна. Всички печатни материали (покани, присъствени списъци, брошури / дипляни, публикации, банери, плакати и др.) ще съдържат: емблемата на ЕС; упоменаването на „Европейски съюз“; наименованието на съфинансиращия орган; общото лого за програмен период 2014-2020 г. с наименованието на ОПАК; наименованието на проекта; адреса на Единния информационен портал. За публикациите в допълнение ще бъде добавено и наименованието на бенефициента. Рекламните материали, изработени за целите на проекта, ще съдържат: емблемата на ЕС; упоменаването на „Европейски съюз“; наименованието на съфинансиращия орган; общото лого за програмен период 2014-2020 г, номера на Договора., Договорена стойност: 7 345.50 , Отчетена стойност: 3 355.08

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Ивелина, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 360.00
  • Изпълнител: Бисерка, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 497.28
  • Изпълнител: Емилия, Договорена стойност по проекта*: 8 640.00 , Отчетена стойност**: 8 734.29
  • Изпълнител: Пенка, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 365.34
  • Изпълнител: Татяна, Договорена стойност по проекта*: 4 572.00 , Отчетена стойност**: 2 876.77
  • Изпълнител: "РИН КОНСУЛТ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 12 000.00 , Отчетена стойност**: 5 400.00
  • Изпълнител: Веселка, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 215.87
  • Изпълнител: Ивелина, Договорена стойност по проекта*: 2 640.00 , Отчетена стойност**: 2 135.79
  • Изпълнител: Европейски институт по публична администрация (ЕИПА), Договорена стойност по проекта*: 187 435.00 , Отчетена стойност**: 205 851.62
  • Изпълнител: Бисерка, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 497.28
  • Изпълнител: АЯ СКАЙ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 203.47
  • Изпълнител: Ваня, Договорена стойност по проекта*: 2 760.00 , Отчетена стойност**: 3 087.46
  • Изпълнител: Мими, Договорена стойност по проекта*: 6 720.00 , Отчетена стойност**: 4 385.86
  • Изпълнител: ТЕЗА ООД_A, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 88 152.19
  • Изпълнител: ДМ ТРАНСПОРТ БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 500.00
  • Изпълнител: Галина, Договорена стойност по проекта*: 1 200.00 , Отчетена стойност**: 1 337.34
  • Изпълнител: Мими, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 668.67
  • Изпълнител: Светлан, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 267.47
  • Изпълнител: Розалия, Договорена стойност по проекта*: 3 240.00 , Отчетена стойност**: 2 813.96
  • Изпълнител: Пенка, Договорена стойност по проекта*: 4 600.00 , Отчетена стойност**: 2 425.78
  • Изпълнител: Веселка, Договорена стойност по проекта*: 6 120.00 , Отчетена стойност**: 4 815.87
  • Изпълнител: Светлан, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 445.78
  • Изпълнител: Светлан, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 668.67
  • Изпълнител: Павел, Договорена стойност по проекта*: 2 760.00 , Отчетена стойност**: 2 992.54
  • Изпълнител: Елена, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 401.20
  • Изпълнител: Бисерка, Договорена стойност по проекта*: 1 440.00 , Отчетена стойност**: 497.28
  • Изпълнител: Пенка, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 605.34
  • Изпълнител: Николай, Договорена стойност по проекта*: 2 280.00 , Отчетена стойност**: 1 582.13
  • Изпълнител: Светлан, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 267.47
  • Изпълнител: Събина, Договорена стойност по проекта*: 2 760.00 , Отчетена стойност**: 3 013.85
  • Изпълнител: ЮТИЛИТИС СЪРВИС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 15 000.00 , Отчетена стойност**: 15 000.00
  • Изпълнител: Игнат, Договорена стойност по проекта*: 2 760.00 , Отчетена стойност**: 2 887.12
  • Изпълнител: Мими, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 401.20
  • Изпълнител: Мария, Договорена стойност по проекта*: 2 280.00 , Отчетена стойност**: 1 740.05
  • Изпълнител: Кирил, Договорена стойност по проекта*: 960.00 , Отчетена стойност**: 1 073.90
  • Изпълнител: Иван, Договорена стойност по проекта*: 1 800.00 , Отчетена стойност**: 1 999.27
  • Изпълнител: Ангел, Договорена стойност по проекта*: 6 960.00 , Отчетена стойност**: 4 320.00
  • Изпълнител: Ангел, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 360.00
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКА КОНСУЛТАНТСКА ОРГАНИЗАЦИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 13 389.60 , Отчетена стойност**: 13 389.60
  • Изпълнител: ЕКОРИС САУТ ИЙСТ ЮРОП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 10 800.00 , Отчетена стойност**: 10 800.00
  • Изпълнител: СТОЯНЧОВИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 9 600.00 , Отчетена стойност**: 9 600.00
  • Изпълнител: Мими, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 668.67
  • Изпълнител: Радослав, Договорена стойност по проекта*: 1 800.00 , Отчетена стойност**: 1 892.85
  • Изпълнител: Розалия, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 401.20
  • Изпълнител: Елена, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 401.20
  • Изпълнител: Елена, Договорена стойност по проекта*: 4 800.00 , Отчетена стойност**: 2 411.24
  • Изпълнител: Зорница, Договорена стойност по проекта*: 960.00 , Отчетена стойност**: 1 073.90
  • Изпълнител: Сезгин, Договорена стойност по проекта*: 960.00 , Отчетена стойност**: 1 073.90
  • Изпълнител: Веселка, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 429.22
  • Изпълнител: Светлан, Договорена стойност по проекта*: 9 360.00 , Отчетена стойност**: 5 179.89
  • Изпълнител: Елка, Договорена стойност по проекта*: 960.00 , Отчетена стойност**: 1 034.35
  • Изпълнител: Светлан, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 401.20
  • Изпълнител: Мими, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 267.47
  • Изпълнител: Николай, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 360.00
  • Изпълнител: Ангел, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 600.00
  • Изпълнител: Светлан, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 267.47
  • Изпълнител: Йоанна, Договорена стойност по проекта*: 1 930.00 , Отчетена стойност**: 2 145.28
  • Изпълнител: Пенка, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 418.69
  • Изпълнител: Светлан, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 267.47
  • Изпълнител: София, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 401.20
  • Изпълнител: Елена, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 668.67
  • Изпълнител: Константин, Договорена стойност по проекта*: 20 655.40 , Отчетена стойност**: 10 706.65
  • Изпълнител: Веселка, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 496.79
  • Изпълнител: Пенка, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 500.44
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 19 660.80 , Отчетена стойност**: 12 986.40
  • Изпълнител: Фиданка, Договорена стойност по проекта*: 960.00 , Отчетена стойност**: 1 073.90
  • Изпълнител: Ангел, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 360.00
  • Изпълнител: Светлан, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 668.67
  • Изпълнител: София, Договорена стойност по проекта*: 1 320.00 , Отчетена стойност**: 667.14
  • Изпълнител: Огнян, Договорена стойност по проекта*: 960.00 , Отчетена стойност**: 960.00
  • Изпълнител: Веселка, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 255.87
  • Изпълнител: ТЕЗА ООД, Договорена стойност по проекта*: 182 282.40 , Отчетена стойност**: 92 429.36
  • Изпълнител: Емилия, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 401.20
  • Изпълнител: Светлан, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 401.20
  • Изпълнител: Мария, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 401.20
  • Изпълнител: ГРАНД ХОТЕЛ ХЕБЪР ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 7 471.20
  • Изпълнител: Ай Ти Флайт ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 82 920.00 , Отчетена стойност**: 82 920.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой подкрепени нови/ осъвременени обучителни модули за администрацията, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 2.00
Индикатор 2 Обучени служители от администрацията, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1 068.00 , Достигната стойност: 1 105.00
Индикатор 3 Служители от администрацията, успешно преминали обученията с получаване на сертификат, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1 002.00 , Достигната стойност: 1 105.00
Индикатор 4 Брой подкрепени администрации, прилагащи механизми за организационно развитие и управление ориентирано към резултатите, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 48.00 , Достигната стойност: 48.00
Индикатор 5 Администрации, подкрепени за въвеждане на системи за управление на качеството, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 48.00 , Достигната стойност: 48.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 669 902.00 BGN
БФП 669 902.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 669 902.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 478.20 0.00 478.20 ТЕЗА ООД
Нарушения при изпълнението на сключения договор с изпълнител 35.95 0.00 35.95 ТЕЗА ООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Избор на външен изпълнител за разработване на тръжни документации, Прогнозна стойност: 10 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на външен изпълнител за разработване на тръжни документации
    Изпълнител: "РИН КОНСУЛТ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 000.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Изработка на видеофилм за внедряването на CAF по проекта, Прогнозна стойност: 8 000.00
  • Обособена позиция 1: Изработка на видеофилм за внедряването на CAF по проекта
    Изпълнител: СТОЯНЧОВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 600.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Координатор на проекта, Прогнозна стойност: 20 655.40
  • Обособена позиция 1: Координатор на проекта
    Изпълнител: Константин
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 20 655.40
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Логистично и техническо осигуряване на обученията по проект на ИПА, Прогнозна стойност: 145 039.03
  • Обособена позиция 1: Логистично и техническо осигуряване на обученията по проект на ИПА
    Изпълнител: ТЕЗА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 172 718.40
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на писмен и устен превод от и на английски език за целите на проекта, Прогнозна стойност: 23 520.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на писмен и устен превод от и на английски език за целите на проекта
    Изпълнител: ТЕЗА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 564.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Осъвременяване на обучителна програма за общи обучения, разработване на специализирана обучителна програма и пакет от документи за внедряване на модела в 48 администрации, разходи за хонорари на лектори за общо обучение на 300 служители на администрацията и за специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации, Прогнозна стойност: 63 456.00
  • Обособена позиция 1: Осъвременяване на обучителната програма за общите обучения по CAF - Дейност 1, бюджетен ред 3.1
    Изпълнител: Светлан
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 200.00
  • Обособена позиция 2: Осъвременяване на обучителната програма за общите обучения по CAF - Дейност 1, бюджетен ред 3.1
    Изпълнител: Веселка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 200.00
  • Обособена позиция 3: Провеждане на общо обучение по CAF на 300 служители - Дейност 1, бюджетен ред 4.1
    Изпълнител: Бисерка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 480.00
  • Обособена позиция 4: Провеждане на общо обучение по CAF на 300 служители - Дейност 1, бюджетен ред 4.1
    Изпълнител: Бисерка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 480.00
  • Обособена позиция 5: Провеждане на общо обучение по CAF на 300 служители - Дейност 1, бюджетен ред 4.1
    Изпълнител: Бисерка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 480.00
  • Обособена позиция 6: Провеждане на общо обучение по CAF на 300 служители - Дейност 1, бюджетен ред 4.1
    Изпълнител: Светлан
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 240.00
  • Обособена позиция 7: Провеждане на общо обучение по CAF на 300 служители - Дейност 1, бюджетен ред 4.1
    Изпълнител: Мими
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 240.00
  • Обособена позиция 8: Провеждане на общо обучение по CAF на 300 служители - Дейност 1, бюджетен ред 4.1
    Изпълнител: Светлан
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 240.00
  • Обособена позиция 9: Провеждане на общо обучение по CAF на 300 служители - Дейност 1, бюджетен ред 4.1
    Изпълнител: Веселка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 240.00
  • Обособена позиция 10: Провеждане на общо обучение по CAF на 300 служители - Дейност 1, бюджетен ред 4.1
    Изпълнител: Веселка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 480.00
  • Обособена позиция 11: Провеждане на общо обучение по CAF на 300 служители - Дейност 1, бюджетен ред 4.1
    Изпълнител: Светлан
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 240.00
  • Обособена позиция 12: Провеждане на общо обучение по CAF на 300 служители - Дейност 1, бюджетен ред 4.1
    Изпълнител: Веселка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 240.00
  • Обособена позиция 13: Провеждане на общо обучение по CAF на 300 служители - Дейност 1, бюджетен ред 4.1
    Изпълнител: Пенка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 480.00
  • Обособена позиция 14: Провеждане на общо обучение по CAF на 300 служители - Дейност 1, бюджетен ред 4.1
    Изпълнител: Светлан
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 240.00
  • Обособена позиция 15: Провеждане на общо обучение по CAF на 300 служители - Дейност 1, бюджетен ред 4.1
    Изпълнител: Мими
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 240.00
  • Обособена позиция 16: Провеждане на общо обучение по CAF на 300 служители - Дейност 1, бюджетен ред 4.1
    Изпълнител: Пенка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 480.00
  • Обособена позиция 17: Разработване на специализирана обучителна програма и пакет от документи за подпомагане на администрациите в процеса по въвеждане на модела CAF -Дейност 3, бюджетен ред 3.3
    Изпълнител: Светлан
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 400.00
  • Обособена позиция 18: Разработване на специализирана обучителна програма и пакет от документи за подпомагане на администрациите в процеса по въвеждане на модела CAF -Дейност 3, бюджетен ред 3.3
    Изпълнител: Пенка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 400.00
  • Обособена позиция 19: Разработване на специализирана обучителна програма и пакет от документи за подпомагане на администрациите в процеса по въвеждане на модела CAF -Дейност 3, бюджетен ред 3.3
    Изпълнител: Веселка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 400.00
  • Обособена позиция 20: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Изпълнител: Светлан
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 920.00
  • Обособена позиция 21: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Изпълнител: Ангел
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 920.00
  • Обособена позиция 22: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Изпълнител: Мими
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 560.00
  • Обособена позиция 23: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Изпълнител: Мария
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 960.00
  • Обособена позиция 24: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Изпълнител: Николай
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 960.00
  • Обособена позиция 25: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Изпълнител: Пенка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 960.00
  • Обособена позиция 26: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Изпълнител: Розалия
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 960.00
  • Обособена позиция 27: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Изпълнител: Ивелина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 960.00
  • Обособена позиция 28: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Изпълнител: Елена
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 920.00
  • Обособена позиция 29: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Изпълнител: Емилия
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 960.00
  • Обособена позиция 30: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Изпълнител: София
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 960.00
  • Обособена позиция 31: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Изпълнител: Мария
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 960.00
  • Обособена позиция 32: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Изпълнител: Ангел
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 960.00
  • Обособена позиция 33: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Изпълнител: Светлан
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 960.00
  • Обособена позиция 34: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Изпълнител: Елена
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 560.00
  • Обособена позиция 35: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Изпълнител: Йоанна
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 930.00
  • Обособена позиция 36: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Изпълнител: Розалия
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 920.00
  • Обособена позиция 37: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Изпълнител: Николай
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 960.00
  • Обособена позиция 38: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Изпълнител: Веселка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 960.00
  • Обособена позиция 39: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Изпълнител: Мими
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 920.00
  • Обособена позиция 40: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Изпълнител: Ангел
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 960.00
  • Обособена позиция 41: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Изпълнител: Огнян
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 960.00
  • Обособена позиция 42: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Изпълнител: Емилия
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 920.00
  • Обособена позиция 43: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Изпълнител: Галина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 600.00
  • Обособена позиция 44: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Изпълнител: Пенка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 960.00
  • Обособена позиция 45: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Изпълнител: Пенка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 960.00
  • Обособена позиция 46: Провеждане на специализирано обучение по внедряване на CAF в 48 администрации - Дейност 3, бюджетен ред 3.2
    Изпълнител: Галина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 600.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на консултантски услуги за разработване и внедряване на интерактивен Наръчник за внедряване на Общата рамка за оценка (CAF)., Прогнозна стойност: 90 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на консултантски услуги за разработване и внедряване на интерактивен Наръчник за внедряване на Общата рамка за оценка (CAF).
    Изпълнител: Ай Ти Флайт ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 82 920.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Предпечатна подготовка, отпечатване и доставка на учебни материали, програми, книги, сборници и изследвания за целите на проект, Прогнозна стойност: 20 792.65
  • Обособена позиция 1: Предпечатна подготовка, отпечатване и доставка на учебни материали, програми, книги, сборници и изследвания за целите на проект
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 660.80
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Разработване на Изследване за перспективите за внедряване на CAF в България, Прогнозна стойност: 12 500.00
  • Обособена позиция 1: Изследвания за укрепване на администрацията
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА КОНСУЛТАНТСКА ОРГАНИЗАЦИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 389.60
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Разработване на Комуникационна стратегия за популяризиране на CAF за целите на проекта, Прогнозна стойност: 9 000.00
  • Обособена позиция 1: Разработване на комуникационна стратегия за популяризиране на CAF” (Common Assessment Framework – Обща рамка за оценка), в рамките на Дейност 5 по проект „Въвеждане на Общата рамка за оценка (CAF) в администрациите“.
    Изпълнител: ЕКОРИС САУТ ИЙСТ ЮРОП ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 800.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Разработване на Сборник с добри практики , Прогнозна стойност: 12 500.00
  • Обособена позиция 1: Разработване на Сборник с добри практики
    Изпълнител: ЮТИЛИТИС СЪРВИС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 000.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Счетоводител на проекта, Прогнозна стойност: 4 572.00
  • Обособена позиция 1: Счетоводител на проекта
    Изпълнител: Татяна
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 572.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN