Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-2717-C01
Наименование на проекта Нови работни места в ПЛАМКО
Бенефициент 040492787 ПЛАМКО - ПЛАМЕН ГЕОРГИЕВ ЕТ
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 22.05.2017
Дата на стартиране 22.05.2017
Дата на приключване 22.11.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Търговище, Попово, гр.Попово

Описание

Кратко описание на проекта
ЕТ ПЛАМКО е утвърден търговец на хранителни продукти и производител на готови храни с най-голям пазарен дял в Попово. Предприятието развива дейността си в три супермаркета и един кулинарен щанд с кухня.
С финансовата помощ на ОП Конкурентоспособност, Процедура: BG161PO003-2.3.02 Енергийна ефективност и зелена икономика през 2014 година завършихме енергийното обновяване на пететажна многофункционална сграда. Проектът включваше изолация, климатизация и осветителна система за цялата сграда. На първия етаж вече работи третият ни магазин. Вторият етаж е проектиран за приготвяне и продажба на готови ястия. Освен нов кулинарен щанд и нова кухня, там сме предвидили и заведение за бързо хранене на самообслужване.
Проектът предвижда да оборудваме втория етаж на сградата и да разкрием 17 нови работни места за 1 домакин, 4 готвачи, 6 обслужващи щанда и 6 кухненски работника. Ще бъдат наети безработни и неактивни лица, от които поне 5 безработни младежи на възраст до 29 години и поне 4 безработни лица на възраст над 54 години или продължително безработни. Готвачите, кухненските работници и обслужващите кулинарен щанд ще преминат обучение за придобиване на професионална квалификация.
С всички наети лица ще сключим трудови договори за 8 часов работен ден, като обученията ще се провеждат в работно време.  
Управлението и отчитането на дейностите ще бъде възложено на външни експерти.  
Визуализацията на проекта ще включва табели и стикери.
Дейности
  • Дейност: Наемане на безработни и/или неактивни лица за 12 месеца: Дейността ще бъде изпълнена на три етапа: Етап 1 Подбор на целевата група Първоначално ще бъдат подбрани и одобрени общо 17 безработни и/или неактивни лица от следните целеви групи: - Безработни младежи до 29 години включително - минимум 5 души; - Безработни лица на възраст над 54 години или продължително безработни и неактивни лица - минимум 4 души; - Други безработни или неактивни лица - останалите 8 души. При доказана невъзможност на някой от подбраните да изпълнява задълженията си ще бъде извършен нов подбор като се съблюдават изискванията за принадлежност към определена целева група. Етап 2 Полагане на труд от наетите лица Подбраните лица ще бъдат назначени на следните длъжности: - Касиер домакин, код по НКПД-2011: 43112002 - 1 човек, - Готвач, код по НКПД-2011: 51202001 - 4 души; - Обслужващ, кулинарен щанд, код по НКПД-2011: 52460003 - 6 души; - Помощник, кухня, код по НКПД-2011: 94120002 - 6 души С наетите лица ще сключим срочни трудови договори по чл. 68, ал. 1, т. 1 във връзка с чл. 68, ал. 3 от КТ за срок, съответстващ на осигуреното финансиране по проекта. Ще актуализираме правилника за вътрешния трудов ред, като регламентираме работа на смени в съответствие с чл. 141 от КТ, за да осигурим необходимите човешки ресурси за производствения цикъл и продажбите. Работните смени на наетите лица ще бъдат определени съгласувано с организацията на предвидените обучения за професионална квалификация и ключови компетентности. Работните места на наетите ще бъдат в новосъздадената кухня с кулинарен щанд и заведение за бързо хранене в новата ни сграда в Попово на ул. Славянска 2, които ще бъдат оборудвани по проекта. Етап 3 Продължаване на трудовите правоотношения След изтичане на срока, в който е осигурено финансиране по проекта, наетите лица ще бъдат оценени и на представилите се най-добре ще бъдат предложени срочни трудови договори за 12 месеца. На основание чл. 68, ал. 1, т. 1 във връзка с чл. 68, ал. 4 от КТ с тях ще бъдат сключени трудови договори. , Договорена стойност: 127 484.42 , Отчетена стойност: 127 484.42
  • Дейност: Предоставяне на професионално обучение за придобиване на част от професия по първа и втора квалификационна степен на вече наетите по проекта лица: Шестнадесет от общо седемнадесетте наети лица ще преминат обучения за придобиване на част от професия първа или втора степен професионална квалификация. В съответствие с одобрения от НАПОО СПИСЪК НА ПРОФЕСИИТЕ ЗА ПРОФЕСИОНАЛНО ОБРАЗОВАНИЕ И ОБУЧЕНИЕ сме предвидили следните обучения по Професионално направление 811 Хотелиерство, ресторантьорство и кетъринг: 1. За наетите на длъжност Готвач, код по НКПД-2011: 51202001: Наименование на професията: 811070 Готвач Наименование на специалността: 8110701 Производство на кулинарни изделия и напитки, втора квалификационна степен Хорариум на обучението не по-малко от 300 учебни часа, за част от професия по втора квалификационна степен Брой на обучаваните лица - 4 Документ, доказващ завършеното обучение - Удостоверение за част от професия по втора степен професионална квалификация Целта на обучението е наетите лица да усвоят основни професионални компетенции за хранителните продукти, технологичните процеси и технологията на ястията; за спазване на изискванията за лична и производствена хигиена и безопасно упражняване на професията. 2. За наетите на длъжностите Обслужващ, кулинарен щанд, код по НКПД-2011: 52460003 и Помощник, кухня, код по НКПД-2011: 94120002: Наименование на професията: 811090 Работник в заведенията за хранене и развлечения Наименование на специалността: 8110901 Работник в производството на кулинарни изделия в заведенията за хранене, първа квалификационна степен Хорариум на обучението не по-малко от 200 учебни часа, за част от професия по първа квалификационна степен Брой на обучаваните лица - 12 Документ, доказващ завършеното обучение - Удостоверение за част от професия по първа степен професионална квалификация Целта на обучението е наетите лица да усвоят начални практически умения за приемане и съхранение на хранителни продукти; за видовете обработка на хранителни продукти и приготвянето на кулинарни изделия; за основните качествени показатели на готовите ястия и десерти; за сроковете и условията на съхранение и реализация; за спазване на изискванията за лична и производствена хигиена и безопасно упражняване на професията. , Договорена стойност: 5 800.00 , Отчетена стойност: 5 800.00
  • Дейност: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: За да се осигурят условия на труд, отговарящи на всички нормативни изисквания и да се мотивират наетите лица за устойчива трудова заетост предвиждаме да закупим и инсталираме следното оборудване, обзавеждане и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: 1. Оборудване на четири работни места за готвачи и шест работни места за помощници в кухнята: Кухната ще бъде оборудвана със съвременна професионална техника, отговаряща на последните тенденции и норми за здравословно обработване на хранителни продукти и приготвяне на готови ястия. Ключови уреди за кухнята са система за термична обработка с мазнини (пържене) и система за термична обработка с флуиди (конвектомат). Системата за термична обработка с мазнини (пържене) трябва да отговаря на следните минимални изисквания: Обща вместимост не по-малко от 30 литра и не по-малко от 2 вани; Вградена система за автоматично спускане на кошниците при достигане на оптимална температура; Вградена система за автоматично повдигане на кошниците при завършване на цикъла; Вградена система за контрол на температурата във ваните, регулираща продължителността на цикъла в зависимост от количеството продукти; Вградена система за филтриране на мазнината във ваните; Вградена система за програмиране на рецепти със зададена температура и продължителност на цикъла; Вградена система за звукова сигнализация при завършване на цикъла; Вградена система за автоматично измиване на ваните. Системата за термична обработка с въздух и пара (конвектомат) трябва да отговаря на следните минимални изисквания: Капацитет не по-малко от 6+1 тави; Дигитален дисплей; Вградена система за самоизмиване; Вградена система за автоматично регулиране на влажността. За оборудване на кухнята ще бъдат необходими ии други уреди и аксесоари, които ще определим след доставката на двете системи. 2. Оборудване на шест работни места за обслужващи кулинарен щанд: Кулинарният щанд ще бъде оборудван с линия за излагане и продажба на готови храни, която е предназначена за обслужване на клиенти и съдържа следните модули: Хладилен модул с не по-малко от 8 заменяеми съда за храна от неръждаема стомана (гастронорми 1/2) за температура от 0 до 4 градуса; Неутрален модул от неръждаема стомана за посуда и хляб; Отопляем модул (бен мари) с не по-малко от 8 заменяеми съда от неръждаема стомана (гастронорми 1/2) за температура от 68 до 75 градуса., Договорена стойност: 55 900.00 , Отчетена стойност: 55 990.00
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Дейността спомага за постигане на целите на проекта, като осигурява неговото изпълнение в съответствие с нормативната уредба и при спазване на принципите за ефективност, ефикасност и икономичност. В рамките на дейността ще бъде осигурен екип за управление на проекта, ще бъдат изготвени процедури за избор на изпълнители, ще се осъществява превантивен и последващ контрол на дейностите и мониторинг на изпълнението., Договорена стойност: 13 150.00 , Отчетена стойност: 12 118.91
  • Дейност: Информиране и публичност: Дейността ще допринесе за изпълнение на целите на проекта чрез популяризиране на приноса на ЕС. Ще бъдат поставени две информационни табели на входа на кулинарния магазин и 20 стикера за визуализация на закупеното оборудване., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: АВА-М ООД, Договорена стойност по проекта*: 55 990.00 , Отчетена стойност**: 55 990.00
  • Изпълнител: СВЕТЛАНА, Договорена стойност по проекта*: 16 150.00 , Отчетена стойност**: 3 092.25
  • Изпълнител: ЦЕНТЪР ЗА РЕГИОНАЛНО РАЗВИТИЕ ООД, Договорена стойност по проекта*: 5 800.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 17.00 , Достигната стойност: 36.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 17.00 , Достигната стойност: 16.00
Индикатор 3 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 16.00 , Достигната стойност: 16.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 202 424.42 BGN
БФП 202 424.42 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 199 515.33 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 2 352.98 0.00 2 352.98 АВА-М ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 446.52 0.00 446.52 АВА-М ООД
Неизпълнение на индикатори 0.00 0.00 0.00 0.00 Финансова корекция на ниво проект

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на система за термична обработка с мазнини (пържене), система за термична обработка с флуиди (конвектомат) и линия за излагане и продажба на готови храни в три обособени позиции, Прогнозна стойност: 58 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1. Система за термична обработка с мазнини (пържене)
    Изпълнител: АВА-М ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 55 990.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2. Система за термична обработка с въздух и пара (конвектомат)
    Изпълнител: АВА-М ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 55 990.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3. Линия за излагане и продажба на готови храни
    Изпълнител: АВА-М ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 55 990.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Организация и управление на проекта, Прогнозна стойност: 16 150.00
  • Обособена позиция 1: Организация и управление на проекта
    Изпълнител: СВЕТЛАНА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 16 150.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Услуги по провеждане на обучения за придобиване на професионална квалификация по проект № BG05M9OP001-1.003-2717-C01 „Нови работни места в ПЛАМКО“, Прогнозна стойност: 5 800.00
  • Обособена позиция 1: Услуги по провеждане на обучения за придобиване на професионална квалификация по проект № BG05M9OP001-1.003-2717-C01 „Нови работни места в ПЛАМКО“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN