Идентификация

Номер от ИСУН BG14MFOP001-5.004-0006-C08
Наименование на проекта ПРЕУСТРОЙСТВО НА СУХИ СКЛАДОВЕ В ПРЕДПРИЯТИЕ С ХЛАДИЛНИ КАМЕРИ ЗА ФИЗИЧЕСКА ПРЕРАБОТКА, ОХЛАЖДАНЕ И ЗАМРАЗЯВАНЕ, ПАКЕТИРАНЕ И СЪХРАНЕНИЕ НА РИБА И МЕКОТЕЛИ
Бенефициент 201312019 БУРГАС 2013 АД
Източник на финансиране ЕФМДР ==> Програма за морско дело и рибарство
Дата на сключване на договора/заповедта 30.11.2018
Дата на стартиране 30.11.2018
Дата на приключване 24.06.2020
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Бургас, Бургас, гр.Бургас

Описание

Кратко описание на проекта
Бургас 2013 АД, чрез правоприемство от БИОСЕТ ООД, изложено като фактология и регистрационни документи в приложенията към проекта, има над 10 год. регистрация в БАБХ. Основната дейност на настоящия обект е физическа преработка (охлаждане и замразяване), пакетиране и съхранение на изцяло собствен улов на риба и мекотели с капацитет 97 тона годишно: 23 т риба (8т сафрид, 7т чернокоп, 8т лефер), 74т черни миди. Предприятието ще работи целогодишно. След физическата преработка, включваща: почистване и филетиране на постъпилата суровина, след това филетирания продукт, ще бъде охладен или замразен. Готовите продукти ще бъдат пакетирани и съхранени в хладилните камери за съхранение и замразяване. Проекта предвижда закупуване на 10 броя хладилни камери, които са оборудвани с автоматика, гарантираща нормална работа на отделните компоненти на хладилната инсталация.
Одобрената от БАБХ Технология предвижда работни помещения за прием, сортиране, почистване и обледяване или замразяване на постъпващите в обекта риба, рибни продукти и мекотели и склад за опаковки, гарантиращи безопасната физическа преработка на постъпващите суровини. 
Изпълнението на проектното предложение ще доведе до постигане на следните критерии: 
 - Прилагане на методи, намаляващи отрицателното въздействие върху околната среда с внедряване на система за управление на околната среда  чрез ISO стандарт и разделност при събиране на отпадъците на 100 % от отпадния продукт. 
- Подобряването на безопасността, хигиената, здравето и условията на труд на работниците и служителите, с инвестиция над 1 % от общия размер на допустимите разходи, чрез закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло; придобиване на стандарти за безопасни условия на труд; обучения на работниците и служители относно специфичните рискове за здравето, свързани с конкретното работно място и методите и средствата за тяхното ограничаване и предотвратяване; безопасна работа с нововъведено работно оборудване и технологии.
Дейности
  • Дейност: Изпълнение на СМР и доставка и монтаж на приемно-пакетажно оборудване. : Дейността включва: подготовка на документация и провеждане на процедурата за избор на изпълнител в съответствие с изискванията на ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 160 на МС от 1.07.2016 г. за определяне правилата за разглеждане и оценяване на оферти и сключването на договорите в процедурата за избор с публична покана от бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейските структурни и инвестиционни фондове и ЗАКОНа за управление на средствата от Европейските структурни и инвестиционни фондове; сключване на договор с избрания изпълнител; изпълнение на СМР и доставка и монтаж на приемно-пакетажно оборудване за преустройство на сухи складове в предприятие с хладилни камери за физическа преработка, охлаждане и замразяване, пакетиране и съхранение на риба и мекотели., Договорена стойност: 2 007 339.97 , Отчетена стойност: 2 003 567.81
  • Дейност: Доставка на 2 броя специализирани компютри с монитор, клавиатура и токозахранващо устройство, Система за управление и отчетност на складова наличност и Софтуер за следене и регулиране на температурен режим на хладилни камери.: Дейността включва: избор на изпълнител в съответствие с изискванията на ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 160 на МС от 1.07.2016 г. за определяне правилата за разглеждане и оценяване на оферти и сключването на договорите в процедурата за избор с публична покана от бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейските структурни и инвестиционни фондове и ЗАКОНа за управление на средствата от Европейските структурни и инвестиционни фондове; сключване на договор с избрания изпълнител; доставка на 2 броя специализирани компютри с монитор, клавиатура и токозахранващо устройство, Система за управление и отчетност на складова наличност и Софтуер за следене и регулиране на температурен режим на хладилни камери., Договорена стойност: 12 600.00 , Отчетена стойност: 12 600.00
  • Дейност: Доставка на газокар, електрическа транспаретна количка и 3 броя ръчни транспаретни колички: Дейността включва: избор на изпълнител в съответствие с изискванията на ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 160 на МС от 1.07.2016 г. за определяне правилата за разглеждане и оценяване на оферти и сключването на договорите в процедурата за избор с публична покана от бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейските структурни и инвестиционни фондове и ЗАКОНа за управление на средствата от Европейските структурни и инвестиционни фондове; сключване на договор с избрания изпълнител; доставка на газокар, електрическа транспаретна количка и 3 броя ръчни транспаретни колички, Договорена стойност: 29 550.00 , Отчетена стойност: 29 550.00
  • Дейност: Закупуване на система за разделно събиране на отпадъци.: Дейността включва: избор на изпълнител в съответствие с изискванията на ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 160 на МС от 1.07.2016 г. за определяне правилата за разглеждане и оценяване на оферти и сключването на договорите в процедурата за избор с публична покана от бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейските структурни и инвестиционни фондове и ЗАКОНа за управление на средствата от Европейските структурни и инвестиционни фондове; сключване на договор с избрания изпълнител; доставка на Закупуване на система за разделно събиране на отпадъци., Договорена стойност: 732.50 , Отчетена стойност: 720.00
  • Дейност: Внедряване на система за управление на здраве и безопасност при работа BS OHSAS 18001-2007 и система за управление на околната среда ISO 14001-2015: Дейността включва: избор на изпълнител в съответствие с изискванията на ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 160 на МС от 1.07.2016 г. за определяне правилата за разглеждане и оценяване на оферти и сключването на договорите в процедурата за избор с публична покана от бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейските структурни и инвестиционни фондове и ЗАКОНа за управление на средствата от Европейските структурни и инвестиционни фондове; сключване на договор с избрания изпълнител; внедряване на система за управление на здраве и безопасност при работа BS OHSAS 18001-2007 и система за система за управление на околната среда ISO 14001-2015, Договорена стойност: 1 800.00 , Отчетена стойност: 1 800.00
  • Дейност: Сертифициране на система за управление на здраве и безопасност при работа BS OHSAS 18001-2007 и система за управление на околната среда ISO 14001-2015: Дейността включва: избор на изпълнител в съответствие с изискванията на ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 160 на МС от 1.07.2016 г. за определяне правилата за разглеждане и оценяване на оферти и сключването на договорите в процедурата за избор с публична покана от бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейските структурни и инвестиционни фондове и ЗАКОНа за управление на средствата от Европейските структурни и инвестиционни фондове; сключване на договор с избрания изпълнител; сертифициране на система за управление на здраве и безопасност при работа BS OHSAS 18001-2007 и система за система за управление на околната среда ISO 14001-2015, Договорена стойност: 11 441.00 , Отчетена стойност: 4 742.89
  • Дейност: Провеждане на обучение по здравословни и безопасни условия на труд на работниците: Дейността включва: избор на изпълнител в съответствие с изискванията на ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 160 на МС от 1.07.2016 г. за определяне правилата за разглеждане и оценяване на оферти и сключването на договорите в процедурата за избор с публична покана от бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейските структурни и инвестиционни фондове и ЗАКОНа за управление на средствата от Европейските структурни и инвестиционни фондове; сключване на договор с избрания изпълнител; провеждане на обучение по здравословни и безопасни условия на труд на работниците, Договорена стойност: 14 200.00 , Отчетена стойност: 11 250.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Си Ес Би ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 742.89 , Отчетена стойност**: 4 742.89
  • Изпълнител: КОМПЮТЪРЕН ЦЕНТЪР БУРГАС ООД, Договорена стойност по проекта*: 12 600.00 , Отчетена стойност**: 12 600.00
  • Изпълнител: ЕСА-ОБРАЗОВАТЕЛЕН ЦЕНТЪР ВИТОША ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 11 250.00 , Отчетена стойност**: 11 250.00
  • Изпълнител: РАН БИЛДИНГ СТРОЙ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 004 290.09 , Отчетена стойност**: 2 004 287.81
  • Изпълнител: ХЕЛИ БЪЛГАРИЯ АД, Договорена стойност по проекта*: 29 550.00 , Отчетена стойност**: 29 550.00
  • Изпълнител: ЦИФРОВИ МОБИЛНИ КОМУНИКАЦИОННИ СИСТЕМИ - ВЕЛИКО ТЪРНОВО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 800.00 , Отчетена стойност**: 1 800.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Изменение в стойността на първите продажби, които не са осъществени от организации на производители, Мерна единица: EUR, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 296 549.29 , Достигната стойност: 396 778.18
Индикатор 2 Брой на проектите за преработка, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Промяна в обема на първите продажби, които не са осъществени от ОП, Мерна единица: тонове, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 97.00 , Достигната стойност: 228.92

Финансова информация

Обща стойност на проекта 2 060 952.75 BGN
БФП 994 830.09 BGN
Собствено финансиране 1 066 122.66 BGN
Общо реално изплатени суми 960 640.27 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 75.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Внедряване на система за управление на здраве и безопасност при работа BS OHSAS 18001-2007 и система за управление на околната среда ISO 14001-2015 , Прогнозна стойност: 1 800.00
  • Обособена позиция 1: Внедряване на система за управление на здраве и безопасност при работа BS OHSAS 18001-2007 и система за управление на околната среда ISO 14001-2015 -Преглед на състоянието - анализ -Разработване на документите от СУЗБР: -Внедряване: -Функциониране Внедряване на система за управление на околната среда (СУОС) ISO 14001-2015: -Преглед на състоянието - анализ -Разработване на документите от СУОС: -Внедряване: -Функциониране
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Внедряване на система за управление на здраве и безопасност при работа BS OHSAS 18001-2007 и система за управление на околната среда ISO 14001-2015
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Внедряване на система за управление на здраве и безопасност при работа BS OHSAS 18001-2007 и система за управление на околната среда ISO 14001-2015 -Преглед на състоянието - анализ -Разработване на документите от СУЗБР: -Внедряване: -Функциониране Внедряване на система за управление на околната среда (СУОС) ISO 14001-2015: -Преглед на състоянието - анализ -Разработване на документите от СУОС: -Внедряване: -Функциониране, Прогнозна стойност: 1 800.00
  • Обособена позиция 1: Внедряване на система за управление на здраве и безопасност при работа BS OHSAS 18001-2007 и система за управление на околната среда ISO 14001-2015
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на 2 броя специализирани компютри с монитор, клавиатура и токозахранващо устройство, Система за управление и отчетност на складова наличност и Софтуер за следене и регулиране на температурен режим на хладилни камери., Прогнозна стойност: 12 600.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на 2 броя специализирани компютри с монитор, клавиатура и токозахранващо устройство, Система за управление и отчетност на складова наличност и Софтуер за следене и регулиране на температурен режим на хладилни камери.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Доставка на 2 броя специализирани компютри с монитор, клавиатура и токозахранващо устройство, Система за управление и отчетност на складова наличност и Софтуер за следене и регулиране на температурен режим на хладилни камери.
    Изпълнител: КОМПЮТЪРЕН ЦЕНТЪР БУРГАС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 600.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка на газокар, електрическа транспаретна количка и 3 броя ръчни транспаретни колички, Прогнозна стойност: 29 550.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на газокар, електрическа транспаретна количка и 3 броя ръчни транспаретни колички
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Доставка на газокар, електрическа транспаретна количка и 3 броя ръчни транспаретни колички
    Изпълнител: ХЕЛИ БЪЛГАРИЯ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 29 550.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на система за разделно събиране на отпадъци., Прогнозна стойност: 732.50
  • Обособена позиция 1: Закупуване на система за разделно събиране на отпадъци.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Закупуване на система за разделно събиране на отпадъци.
    Изпълнител: РАН БИЛДИНГ СТРОЙ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 720.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на СМР и доставка и монтаж на приемно-пакетажно оборудване за преустройство на сухи складове в предприятие с хладилни камери за физическа преработка, охлаждане и замразяване, пакетиране и съхранение на риба и мекотели., Прогнозна стойност: 2 007 339.97
  • Обособена позиция 1: Изпълнение на СМР и доставка и монтаж на приемно-пакетажно оборудване за преустройство на сухи складове в предприятие с хладилни камери за физическа преработка, охлаждане и замразяване, пакетиране и съхранение на риба и мекотели.
    Изпълнител: РАН БИЛДИНГ СТРОЙ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 003 570.09
  • Обособена позиция 2: Изпълнение на СМР и доставка и монтаж на приемно-пакетажно оборудване за преустройство на сухи складове в предприятие с хладилни камери за физическа преработка, охлаждане и замразяване, пакетиране и съхранение на риба и мекотели.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Изпълнение на СМР и доставка и монтаж на приемно-пакетажно оборудване за преустройство на сухи складове в предприятие с хладилни камери за физическа преработка, охлаждане и замразяване, пакетиране и съхранение на риба и мекотели.
    Изпълнител: РАН БИЛДИНГ СТРОЙ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 003 570.09
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Провеждане на обучение по здравословни и безопасни условия на труд на работниците, Прогнозна стойност: 14 200.00
  • Обособена позиция 1: Провеждане на обучение по здравословни и безопасни условия на труд на работниците
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Провеждане на обучение по здравословни и безопасни условия на труд на работниците
    Изпълнител: ЕСА-ОБРАЗОВАТЕЛЕН ЦЕНТЪР ВИТОША ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 250.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Сертифициране на система за управление на здраве и безопасност при работа BS OHSAS 18001-2007 и система за управление на околната среда ISO 14001-2015, Прогнозна стойност: 11 441.00
  • Обособена позиция 1: Сертифициране на система за управление на здраве и безопасност при работа BS OHSAS 18001-2007 и система за управление на околната среда ISO 14001-2015
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Сертифициране на система за управление на здраве и безопасност при работа BS OHSAS 18001-2007 и система за управление на околната среда ISO 14001-2015
    Изпълнител: Си Ес Би ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 742.89

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN