Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.008-0003-C04
Наименование на проекта Разкриване на Център за комплексно обслужване на лица с увреждания, вкл. с тежки увреждания в Община Русе
Бенефициент 000530632 ОБЩИНА РУСЕ
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 27.09.2018
Дата на стартиране 01.10.2018
Дата на приключване 12.09.2022
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Русе (BG323), Русе

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение е в изпълнение на  Национална стратегия  за дългосрочна грижа, насочена към: деинституционализация на грижата за хора с увреждания и възрастните хора; развитие на услугите в домашна среда за лица с увреждания и подкрепа на с-ва с повишена отговорност към грижите за зависими членове на семейството; повишаване взаимодействието между социални и здравни услуги, включително и развитие на иновативни междусекторни услуги, както и прилагане на интегриран подход при изграждането на услугите за лица с увреждания.
При изпълнение на дейностите, ще се създадат условия и предпоставки за инвестиране в комплексни интегрирани мерки, насочени към подобряването на достъпа до социални и здравни услуги на лицата с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания, като ще се осигури подкрепа за техните семейства с търсене на възможности за връщане на пазара на труда на лицата, които полагат грижи за близките си с увреждания.
По проекта ще се предоставят услуги и качествена грижа за лицата с увреждания, вкл. с тежки увреждания, чрез подкрепата за развитие на Център за комплексно обслужване на тези лица и техните семейства. Изграденият Център ще осигурява дневни и почасови услуги като грижа, рехабилитация, терапия, психологическа подкрепа, консултиране, информиране и подкрепа, включително и на лицата, полагащи грижи за тях в домашна среда, мобилни услуги и други подкрепящи дейности, съгласно спецификата и потребностите на целевата група. Ще се предостави на потребителите и Заместваща грижа до 14 дни в годината, при която лицата ще се обгрижват 24 часа от екипа, с цел близките им  да бъдат облекчени.
С проекта ще надградят постигнатите добри резултати по ОП РЧР, като ще се  даде по-широк обхват и спектър на дейностите в посока предоставяне на интегрирани услуги, според потребността на човека с увреждане и за улесняване достъпа до заетост на уязвими групи.
Дейности
  • Дейност: Ремонт и оборудване на сграден фонд с цел предоставяне на услугите в центровете, съгласно потребностите на целевата група : Извършени са служебни проучвания на съществуващите проблеми, установена е необходимостта от създаване на център за лица с увреждания и техните семейства и възможността за обособяването му в част от имот – общинска собственост, представляващ земя и сгради. Кварталът е с развита и подходяща техническа, здравна и социална инфраструктура. Центърът ще бъде обособен в част от имота - ет. 1 /приземен/ и сутерен от съществуващи сгради с идентификатори 63427.4.609.1 и 63427.4.609.2 по кадастралната карта на гр. Русе, с административен адрес: гр. Русе, жк Дружба-ІІІ, ул. Н. Й. Вапцаров №20. Сградите са монолитни, 3 и 4 етажни с функционална връзка между тях. Имотът е ограден, а в рамките му има възможност за обособяване на външно прилежащо пространство. Имотът за центърът е избран, така че да отговаря на всички нормативни и технически изисквания, на изискванията за функционални характеристики за този вид дейност и специфични изисквания на финансиращата институция. Районът за ЦЛУ е жилищен и не е в съседство с промишлени зони и зони с прекалено интензивно движение и шумови натоварвания. Има осигурена транспортна инфраструктура – обособена улична мрежа и тротоари за пешеходци, близост до спирка на обществен транспорт. В рамките на населеното място и на приемливо достъпно разстояние има осигурена здравна инфраструктура, лечебни заведения и болници. Предвидените помещения дават възможност да бъдат териториално и функционално обединени в самостоятелен обект, предназначен за задоволяване нуждите на потребителите. При проектирането и ремонта/преустройството на материалната база на услугата ще се спазват основните принципи за достъпност, безопасност и функционалност, като се осигуряват пространства за разнообразни дейности, пространство за почивка и помещения за индивидуални консултации със специалисти. В рамките на дейността ще бъде: изготвен инвестиционен технически проект /ИТП/; съгласуване на ИТП с компетентните институции; извършване на оценка за съответствие на ИТП; одобряване на ИТП; издаване на разрешение за строеж /РС/; изпълнение на СМР; упражняване на авторски надзор; изпълняване на строителен надзор; изпълняване на инвеститорски контрол; въвеждане в експлоатация. Разработването на ИТП ще се извърши от правоспособни технически лица – проектанти. ИТП ще бъде изготвен съгласно Закон за устройство на територията /ЗУТ/, Наредба №4 за обхвата и съдържанието на инв. проекти, др. свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части и одобрено техническо задание. Изпълнението за строителство ще се базира на видовете СМР, определени с ИТП и основаващи се на проектните технически решения на проектанта. След влизане в сила на РС ще започне строителството. СМР се свеждат до следните основни дейности – временно строителство; демонтажни работи; доставка на необходимите материали и оборудване; СМР; изработване на изпълнителна и екзекутивна документации; геодезическо заснемане на кадастрални данни на изградения обект и получаване на удостоверение по чл. 52, ал. 5 от ЗКИР; всички дейности по приемане на обекта и получаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация; дейности по време на периода за съобщаване на дефекти и гаранционен период на СМР, съгласно българското законодателство. Успешното реализиране на обекта се гарантира с издаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация. За целта е необходимо през целия период на строителството и до неговото завършване да се упражнява авторски и строителен надзор. Авторски надзор на обекта ще се упражнява съгласно изискванията на чл.162 от ЗУТ с цел осигуряване на успешно изпълнение на проектите и др. нормативно определени. Изпълнението на строителен надзор включва контрол над строителния процес и изготвяне на необходимата документация, от откриването на строителната площадка до въвеждането на обекта в експлоатация. , Договорена стойност: 400 000.00 , Отчетена стойност: 414 157.26
  • Дейност: Подбор на потребители на център за подкрепа на лица с увреждания: За реализация на дейността ще бъде разработена Методика, която да подпомогне реализирането на предоставянето на социалните услуги, като прецизира подбора на лицата с увреждания в т.ч. с тежки увреждания. Екипът за управление на проекта ще разработи Методика за подбор на потребители. Тя ще подпомогне реализирането на предоставянето на новите услуги, като прецизира подбора на лицата с увреждания и техните семейства, както и на лица с увреждания ползващи услуги резидентен тип. Кмета на общината ще издаде заповед за назначаване на Комисия за оценка и подбор на кандидатите за потребители и класирането им. В комисията ще се включва представител на партньора и представител на НПО на територията на Община Русе предоставящ социална услуга за пълнолетни лица. Подадените заявления ще се регистрират от координатора по проекта в „Дневник на заявленията от кандидатите за потребители на услугата” и в рамките на работния ден ще се завеждат в деловодната система на Община Русе. Комисията за оценка и подбор заседава, води протокол и се произнася с решение за всеки кандидат-потребител, съгласно направена оценка на потребностите от услуги. В решението се вписва вида на услугата. Комисията изготвя списък на оценените кандидати за ползване на услугата, подредени по низходящ ред. С оценените потребители, определени с протокол от заседание на комисията за оценка и подбор се сключва тристранен договор. За реализация на дейността ще бъде разработена Методика, която да подпомогне реализирането на предоставянето на социалните услуги, като прецизира подбора на лицата с увреждания в т.ч. с тежки увреждания. Екипът за управление на проекта ще разработи Методика за подбор на потребители. Тя ще подпомогне реализирането на предоставянето на новите услуги, като прецизира подбора на лицата с увреждания и техните семейства, както и на лица с увреждания ползващи услуги резидентен тип. Кмета на общината ще издаде заповед за назначаване на Комисия за оценка и подбор на кандидатите за потребители и класирането им. В комисията ще се включва представител на партньора и представител на НПО на територията на Община Русе предоставящ социална услуга за пълнолетни лица. Подадените заявления ще се регистрират от координатора по проекта в „Дневник на заявленията от кандидатите за потребители на услугата” и в рамките на работния ден ще се завеждат в деловодната система на Община Русе. Комисията за оценка и подбор заседава, води протокол и се произнася с решение за всеки кандидат-потребител, съгласно направена оценка на потребностите от услуги. В решението се вписва вида на услугата. Комисията изготвя списък на оценените кандидати за ползване на услугата, подредени по низходящ ред. С оценените потребители, определени с протокол от заседание на комисията за оценка и подбор се сключва тристранен договор. Предвидено е дейността да се реализира в рамките на 24 месеца, като първите три месеца са подготвителни. За два месеца ще бъдат наети две лица на гр. договори като Социални работници, които да изготвят оценките на потребностите на лицата от целевата група. След наемане на персонала тази функция ще изпълнява соц. работник в центъра. Подборът на потребители ще бъде отворен през целият период на предоставяне на услугите предвид спецификата на услугите. Дейността се изпълнява и контролира от екипа за изпълнение и управление на проекта - ръководител, координатор, юрист, технически сътрудник , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Подбор на персонал на център за подкрепа на лица с увреждания: За реализация на дейността ще бъде разработена Методика за подбор на персонал, която да регламентира процеса на избор на физически лица, притежаващи необходимата мотивация и желание за работа като персонал в новоразкритите услуги по Проект "Разкриване на Център за комплексно обслужване на лица с увреждания, вкл. с тежки увреждания в Община Русе”. Подборът на персонала ще се извършва от комисия назначена от кмета на Община Русе, в която ще участват представители на екипа и на представител на партньора по проекта Фондация „Трета възраст“. Подборът ще се извърши на две нива - по документи и интервю. Комисията разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните и специфичните изисквания, предвидени в обявлението, за квалификация и опит. За провеждането на интервю на кандидатите за заемане на обявените длъжности по Разкриване на Център за комплексно обслужване на лица с увреждания, вкл. с тежки увреждания в Община Русе, комисията формулира въпроси, които да бъдат зададени и изготви примерни въпросници. Комисията се съобразява със следните критерии за оценка на качествата на кандидатите по време на интервюто. - Начин на представяне; - Комуникативност и умения за общуване; - Опит с целевата група; - Познаване естеството на работа. Одобрените по документи кандидати ще бъдат допуснати до с цел установяване на мотивацията им и нагласите за работа с целевата група - лица с тежки увреждания; устойчивост на вниманието при работа; способност за вземане на решения в критични ситуации; устойчивост на стрес и напрежение; устойчива работоспособност. На одобрените кандидати ще бъде предложено сключване на трудов договор за изпълнение на възложените дейности. Предвидено е дейността да се реализира в рамките на 24 месеца, като първите три месеца са подготвителни. Подборът на персонал ще бъде отворен през целият период на предоставяне на услугите в предвид спецификата на услугите. Дейността се изпълнява и контролира от екипа за изпълнение и управление на проекта - ръководител, координатор, юрист, технически сътрудник., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Разработване на вътрешни правила за работа и програми за предоставяне на новите услуги: За функционирането на Центъра ще бъдат разработените правила с цел създаване на вътрешна организация на работа и вътрешно институционална организация на труда в него. За предоставянето на новият вид социални услуги ще бъде разработена Методология, в която ще бъдат описани видовете услуги: - Мобилна работа, консултиране, информиране и подкрепа, включително и на лицата, полагащи грижи за лицата от целевата група в домашна среда; - Осигуряване на терапевтична и специализирана помощ, рехабилитация, насочване и осигуряване на подкрепа за достъп до други услуги, според индивидуалните потребности на потребителите; - Осигуряване на подкрепа за семействата, полагащи грижи за лицата с увреждания, чрез поемане на грижата за лицата от целевата група чрез краткосрочно настаняване в центъра (заместваща грижа за срок не по-дълъг от 14 дни) Ще бъде изготвен: Правилник за дейността на Центъра за подкрепа на лица с увреждания, в който ще бъдат разписани правилата за вътрешния трудов ред. Ще бъдат изготвени: Права и задължения на персонал, Права и задължения на потребителите, Процедури за подаване и разглеждане на жалби, Процедура за достъп до лични данни, Процедура за раздаване на лекарства и достъп до спешен шкаф и други правила и процедури за предоставяне на социалните услуги. В Методологията ще се конкретизират видовете специалисти, които ще бъдат наети в центъра, целевите групи потребители, специфика в начина на предоставяне на услугите. Дейността се изпълнява и контролира от екипа за изпълнение и управление на проекта - ръководител, координатор, юрист, технически сътрудник., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Предоставяне на подкрепящи услуги в т.ч. интегрирани междусекторни услуги в общността за лица с увреждания и техните семейства, чрез подкрепа на дейностите в Център за подкрепа на лица с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания: Ще бъде осигурена качествена/иновативна грижа за лица с тежки увреждания и техните семейства, вкл. т.м.у.Новият вид соц.услуги и дейности, дава възможност за подкрепа както на лицата с увреждания в домашна среда, така и в разкрития център.Идеята е да се подкрепят близките им и да им се даде възможност да започнат работа. Администрирането и предоставянето на соц.услуга e ангажимент на Община Русе. Целеви групи: Лица с увреждания над 18 г., включително с т.м.у. в риск и техните семейства; Лица с увреждания, включително с т.м.у., ползващи услуги и техните семейства. Ще се предоставят:-Мобилна работа, консултиране, информиране и подкрепа, включително и на лицата, полагащи грижи за лицата от целевата група в домашна среда.Конкретните дейности при осъществяване на мобилната работа по домовете на потребителите ще включва:Доставяне и/или приготвяне на храна, помощ при хранене;Помощ за поддържане на лична хигиена — подпомагане при лични нужди, поставяне в инвалидна количка;Проследяване и отчитане на физиолог. показатели;Извършване на плащания; Админ. помощ;Поддържане на хигиената в жилищните помещения, обитавани от подкрепяното лице. -Осигуряване на терапевт. и спец. помощ, рехабилитация, осигуряване на подкрепа за достъп до други услуги, според индивидуалните потребности.Осигуряване на достъп до Център за подкрепа на лица с увреждания, чрез транспортиране на лицата до центъра и обратно, до институции, болница, лекари специалисти и др. при нужда със специализиран транспорт, както и извозване на специалистите на центъра до домовете на хората при мобилната услуга или извозването на потребителите до центъра и обратно. Ще се предоставя топла храна за обяд на потребителите, ползващи дневна и полудневна грижа.Ще се предоставят дейности за обучение в самообслужване; изграждане на социално-поведенчески умения; музикотерапия; занимателна трудотерапия.Психолог. и рехаб. подкрепа ще се осъществява на базата на специализирана оценка на потребностите. Дейности за организация на свободното време, разширяване на соц. контакти. -Осигуряване на подкрепа за семействата, полагащи грижи за лицата с увреждания, чрез поемане на грижата за лицата от целевата група, чрез краткосрочно настаняване в центъра, чрез "Заместваща грижа" за срок не по-дълъг от 14 дни. Подкрепата ще се осъществи, чрез задоволяване на основните жизнени потребности на лицата чрез подходящи грижи и безопасна и сигурна среда за живеене, в която лицата да развиват пълноценно своите възможности.Зачитане достойнството на личността като се проявява уважение към личната история и етнич. и култ. идентичност, прилагане на индивидуален подход при предоставянето на грижи; За целодневната и полудн. грижа, ще бъде осигурена храна, като освен храна за обяд е предвидено и едно неосновно хранене в зависимост от времетраенето за полазване на услугата от потребителите. За заместващата грижа ще се предвидят три основни хранения и едно неосновно хранене.Храненето ще е чрез доставка на храна като външна услуга.При ползване на услугата в центъра ще се осигури възможност на лицата да разполага с лични вещи, облекло и обувки и личен шкаф, до който има непрекъснат достъп. Ще се поддържат лекарствени средства, по списък определен от личния лекар на потребителите, за оказване на първа помощ. При ползване на услугата в дома на потребителя ще се дава възможност на лицето да ползва своите вещи, облекло и обувки. Място: Услугата се предоставя в центъра в оборудвани помещения. В домовете на потребителите от м.04.2020 г. Ще бъде нает персонал: управител, рехабилитатор/кинезитерапевт/ерготерапевт, психолог, трудотерапевт, медицински сестри, соц. работник/ци, сътрудници соц. дейности. Услугата е в съответствие с изготвеното методическото ръководство. Дейността се реализира за потребители, дефинирани чрез критерии за подбор и индивидуални специфики за тях.Очаква се услугата да обхване и семейства на лицата с увреждания. , Договорена стойност: 431 448.08 , Отчетена стойност: 423 467.96
  • Дейност: Оборудване и обзавеждане на помещенията в Център за подкрепа на лица с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания. Закупуване на транспортни средства, в т.ч. специализирани транспортни средства за хора с увреждания. : Оборудване и обзавеждане на помещенията в Център е съобразено с функционалните изисквания.Спазени са изискванията по отношение на помещения и площи,на оборудване/обзавеждане и по отношение на др.изисквания на процедурата.Спалните помещения са за не повече от 2 лица.Всяко лице разполага със самостоятелно легло,гардероб,шкафче за лични вещи.Пространството осигурява уютна атмосфера на лицата и не затруднява свободното им придвижване.Към всяка спалня има и оборудван санитарен възел с баня.Разположението на санитарните прибори и площта на едната баня да позволява свободно опериране с пациентен лифтер,като ще бъдат закупени два броя за обезпечаване на стаите и санитарните помещения, когато това се налага.Помещенията за почивка /2 бр./са за не повече от 5 лица.В помещението са осигурени легла, шкафче и гардероб за съхранение на лични вещи.Дневна стая за активни занимания обзаведена с мека мебел, маса и столове.Кухнята е обзаведена с необходимото за съхранение и приготвяне на храна и хранене оборудване,домакински електроуреди,съдове и прибори.Стаята за персонала е обзаведена с гардероби за прибиране на дрехи и шкаф за съхранение на документи.Складовите помещения са обзаведени с мебели за съхранение на санитарно-хигиенни, перилни и миещи препарати и за други материали и пакетирани хр.продукти.Залата за лечебна физкултура/рехабилитация/психомоторика е оборудвана с Кушетка-масажна–1бр,широка кушетка с регулираща се височина за прилагане на специализирани кинезитерапевтични методики–1бр,велоергометър–1бр,стълба за рехабилитация–1 бр,шведска стена–1бр;многофункционални модули–5бр,огледало-100/170см.–1бр,дюшеци-180/130/7см.–2бр.; топки:-с релефна повърхност–2бр;твърда топка с релефна повърхност за масаж–1бр;с форма на фъстък,с грапава повърхност–2бр;сензибол с диаметър 20 см–1бр;сензибол с диаметър 10см–1 бр.Мокрото помещение е обзаведено с пералня/сушилня и маса за гладене.Стаите за групови и индивидуални занимания са обзаведени със секции, маси, столове и оборудвани с материали за арт и трудова терапия.Закупени са:Забавни игри–табла,домино, не се сърди човече и др,Бои за рисуване на стъкло–различни видове–5комплекта;Бои за рисуване,платно за рисуване;конци за бродиране–5 компл;Прежда за плетене и куки за плетене–5 компл;Пъзели–различни видове–8 комп.Ще бъдат монтирани с-ми за повикване(сигнална инсталация)в спалните помещения и санитарните възли към тях,снабдени с леснодостъпен бутон за алармен сигнал. Ще бъде закупено 1 трансп. с-во, 1 микробус-тип линейка за потребителите от домовете им, до центъра и обратно., Договорена стойност: 99 927.36 , Отчетена стойност: 98 980.21
  • Дейност: Реализация на интегрирани подходи за мотивиране и насърчаване участието на пазара на труда на лица, полагащи грижи за зависими членове на семейството - лица с увреждания : Предвидено е да се приложи интегриран подход, включващ дейности насочени към ще членовете на семействата, зависими от грижи и лицата, които полагат грижи за тях. За целта ще се работи в посока: 1.Придобиването на знания и умения за планиране на социална и иконом. активност на членове на семейства, които се грижат за зависим член на семейство. 2.Мотивиране на активното поведение на пазара на труда на членове на семейства, които се грижат за зависим член на семейство и лицата които полагат грижи за тях. 3.Придобиване на специфични умения за презентация на личностните качества и персонална уникалност пред работодател. Дейността ще се осъществи от 2-ма обучители и 1 лице наето като експерт-супервайзор. Обученията ще бъдат въвеждащо и надграждащо, супервизиите-групови и индивидуални.Групите за обученията ще са до 10 лица, като с цел по ефективно усвояване на знания и умения те ще бъдат разделени в 3 групи. Обучения-Въвеждащото обучение ще се проведе преди пряката работа с лицата. Надграждащото обучение ще се проведе в средата на периода по предоставяне на соц. услуга.То ще включва: 1.Съдържателна част–В рамките на дейността ще бъде разработен инструментариум за мотивиране на лицата от ЦГ за активно включване на пазара на труда. Обученията насърчават междуличностното и общественото разбиране и промяна на кодексите на поведение, както и за осъзнаване на съвременните концепции, отнасящи се до индивидите, групите и обществото. Ключовите моменти при обучение на възрастни хора отчитат факта, че те се само насочват в обучителния процес, интегрират инф-ята на база предишен опит, както и че полезността на информацията е водещ мотив в обучението.Обученията са насочени към прилагане на интегриран подход, включващ дейности насочени едновременно към членовете на семейства, зависими от грижи и лицата, които полагат грижи за тях. 2.Дейности за постигане целите на обученията: 2.1.Планиране на обученията–Определяне и формулиране на целите;Разработване на практически упражнения;Разработване на график за провеждане. 2.2.Организиране на обученията-подготовка на материалите и друга необх. документация; Изготвяне на тестове за оценяване на придобитите знания и умения - за обученията. 2.3.Преподаване–подбор на необх. учебни пособия, средства и инструменти; Преподаване на умения съобразявайки се с обучителните подходи за възрастни. 2.4.Оценка на придобитите знания и умения за обученията: Полагане на писмен изпит /тест/и издаване на документ, удостоверяващ придобитата компетентност. 3.Форми на обученията: Обученията са в дневна форма чрез лекции различни техники с практическа насоченост. Залага се на интерактивни форми на обучение. Въвеждащото обучение ще вкл.теми: 3.1.Осъзнаване и оценяване на постиженията и ограниченията: предпоставка за повишаване на самооценката на неактивните лица от ЦГ; Осъзнаване и оценяване на ограниченията – анализ на ограниченията и метод за преодоляването им. 3.2.Изграждане на основни умения за общуване и представяне пред работодател: Вербална и невербална комуникация; Интервю за работа. 3.3.Надграждащо- Обучението е дневна форма чрез лекции, презентации, семинарни упражнения с практическа насоченост. Залага се на интерактивни форми на обучение. Обучението ще се осъществят в рамките на 2 дни по 8 ч. по следните теми: Формиране на социални умения при търсене на трудова заетост: Формиране на увереност и личен растеж; Развитие на умение за жизнено планиране; Развитие на умения за търсене на трудова заетост. 3.4.Подготовка на документи за кандидатстване за работа: Автобиография, Мотивационно писмо. 4.Работа по случай-представяне, анализиране и подкрепа. Супервизии-индивидуална и групова ще се провеждат от 1 лице наето като експерт-супервайзор. 5.Провеждане на индивидуални и групови супервизии с цел оказване на помощ на наетите лица и на екипа от специалисти. Очаква се целевата група да е трудна и с различни по своята същност с индивидуални специфики, което ще изисква индивидуалност при подкрепата на наетите лица., Договорена стойност: 3 204.00 , Отчетена стойност: 2 566.58

Участващи организации

Партньори
  • Партньор: ФОНДАЦИЯ "ТРЕТА ВЪЗРАСТ", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
Изпълнители
  • Изпълнител: ДЗЗД "Дружба инженеринг", Договорена стойност по проекта*: 394 080.00 , Отчетена стойност**: 393 942.91
  • Изпълнител: ОВЕРГАЗ СЕВЕР ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 32 957.96
  • Изпълнител: "Пешев" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 540.00 , Отчетена стойност**: 3 540.00
  • Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 021.60 , Отчетена стойност**: 6 772.80
  • Изпълнител: "А 1 БЪЛГАРИЯ" ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 12 000.00 , Отчетена стойност**: 354.22
  • Изпълнител: Балкан клима 386 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 5 312.45
  • Изпълнител: ЦПЗ Русе, ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 220.20
  • Изпълнител: Джамбо ЕС. Б ЕООД , Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 742.55
  • Изпълнител: Бул Рос Тим ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 268 762.50 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Медина – мед ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 852.46
  • Изпълнител: Нутуоркс-България ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 115 240.00 , Отчетена стойност**: 220.00
  • Изпълнител: ГРАНД ЕНЕРДЖИ ДИСТРИБЮШЪН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 875 000.00 , Отчетена стойност**: 544.28
  • Изпълнител: "КАН УЧТЕХСПОРТ БЪЛГАРИЯ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 989.20
  • Изпълнител: Кооперация Панда, Договорена стойност по проекта*: 6 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: „ЛИДЕР КОНСТРУКТ“ ЕООД , Договорена стойност по проекта*: 11 336.47 , Отчетена стойност**: 11 336.47
  • Изпълнител: ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД, Договорена стойност по проекта*: 6 000.00 , Отчетена стойност**: 314.84
  • Изпълнител: СИЕНСИС АД, Договорена стойност по проекта*: 4 193.94 , Отчетена стойност**: 4 193.94
  • Изпълнител: Дунавгаз ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 392.21
  • Изпълнител: Стибис ООД, Договорена стойност по проекта*: 64 998.00 , Отчетена стойност**: 64 998.00
  • Изпълнител: ЮСИС ООД, Договорена стойност по проекта*: 604.80 , Отчетена стойност**: 420.85
  • Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО ПРОДАЖБИ АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 619.26
  • Изпълнител: МЕДИКАФАРМА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 234.22
  • Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 21 797.36 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: СТЕМО ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 320.00 , Отчетена стойност**: 1 320.00
  • Изпълнител: ПЕТРОЛ АД, Договорена стойност по проекта*: 1 143 774.77 , Отчетена стойност**: 2 607.77
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Участници с увреждания над 18 г., получаващи услуги, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 30.00 , Достигната стойност: 95.00
Индикатор 2 Хора с увреждания над 18 г., Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 90.00 , Достигната стойност: 95.00
Индикатор 3 Участници над 18г., получаващи социални и здравни услуги в общността, след извеждането им от институция, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 10.00 , Достигната стойност: 11.00
Индикатор 4 Участници, получаващи консултативни и други подобни услуги, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 60.00 , Достигната стойност: 95.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 981 971.89 BGN
БФП 981 971.89 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 981 971.89 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Вътрешно преустройство и промяна предназначението на 1-ви и сутеренен етажи в сгради с идентификатори 63427.4.609.1, и 63427.4.609.2 по кадастралната карта на гр. Русе, с административен адрес: гр. Русе, ж.к. Дружба-III, ул. „Н.Й.Вапцаров“ №20 за Разкриване на Център за комплексно обслужване на лица с увреждания, вкл. с тежки увреждания в Община Русе“, Прогнозна стойност: 330 000.00
  • Обособена позиция 1: Вътрешно преустройство и промяна предназначението на 1-ви и сутеренен етажи в сгради с идентификатори 63427.4.609.1, и 63427.4.609.2 по кадастралната карта на гр. Русе, с административен адрес: гр. Русе, ж.к. Дружба-III, ул. „Н.Й.Вапцаров“ №20 за Разкриване на Център за комплексно обслужване на лица с увреждания, вкл. с тежки увреждания в Община Русе
    Изпълнител: ДЗЗД "Дружба инженеринг"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 394 080.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Доставка и монтаж на медицинско обзавеждане за нуждите на Община Русе, Дом за стари хора „Възраждане“ и Дом за пълнолетни лица с физически увреждания „Милосърдие“ по 3 /три / ОП, Прогнозна стойност: 53 358.33
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на медицинско обзавеждане за нуждите на Община Русе, Дом за стари хора „Възраждане“ и Дом за пълнолетни лица с физически увреждания „Милосърдие“
    Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 524.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка 1. Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица и проект „Разкриване на Център за комплексно обслужване на лица с увреждания, вкл. с тежки увреждания в Община Русе”, по договор BG05M9OP001-2.008-0003-C01, по Приложение №1 2. Доставка на оригинални тонер касети и барабани за лазерни принтери, мултифункционални устройства, копирни машини, глави за мастилено-струйни принтери и ленти за матрични принтери за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица и проект„Разкриване на Център за комплексно обслужване на лица с увреждания, вкл. с тежки увреждания в Община Русе”, по договор №BG05M9OP001-2.008-0003-C01, по Приложение №2 , Прогнозна стойност: 377 083.33
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица и проект „Разкриване на Център за комплексно обслужване на лица с увреждания, вкл. с тежки увреждания в Община Русе”, по сключен административен договор № BG05M9OP001-2.008-0003- C01, по Процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OR001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“, на Оперативна програма ” Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.- Приложение № 1
    Изпълнител: ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 000.00
  • Обособена позиция 2: Доставка на оригинални тонер касети и барабани за лазерни принтери, мултифункционални устройства, копирни машини, глави за мастилено-струйни принтери и ленти за матрични принтери за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица и проект„Разкриване на Център за комплексно обслужване на лица с увреждания, вкл. с тежки увреждания в Община Русе”, по сключен административен договор № BG05M9OP001-2.008-0003- C01, по Процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OR001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“, на Оперативна програма ” Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. - Приложение № 2
    Изпълнител: Кооперация Панда
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 000.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка на горива за нуждите на Община Русе по три обособени позиции, Прогнозна стойност: 1 268 762.50
  • Обособена позиция 1: Борсов договор
    Изпълнител: ПЕТРОЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 143 774.77
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка на електроуреди по обособени позиции: Обособена позиция № 1: Доставка на електроуреди за нуждите на специализираните институции: ДСХ „Възраждане“, ДПЛФУ „Милосърдие“ и ДПЛД „Приста“ през 2019 г. Обособена позиция № 2: Доставка на електроуреди за нуждите на ФС Детски ясли, Детска Млечна кухня и МОО през 2019 г. Обособена позиция № 3: Доставка на електроуреди за нуждите на Проект „Разкриване на център за комплексно обслужване на лица с увреждания, вкл. с тежки увреждания в Община Русе“ през 2019 г., Прогнозна стойност: 52 609.20
  • Обособена позиция 1: Доставка на електроуреди по обособени позиции: ОП № 3: Доставка на електроуреди за нуждите на Проект „Разкриване на център за комплексно обслужване на лица с увреждания, вкл. с тежки увреждания в Община Русе“ през 2019 г.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица и проект „Разкриване на Център за комплексно обслужване на лица с увреждания, вкл. с тежки увреждания в Община Русе”, по сключен административен договор № BG05M9OP001-2.008-0003- C01, по Процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OR001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“, на Оперативна програма ” Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. - Приложение 1 - съгласно списък на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т. 1 от ЗОП. , Прогнозна стойност: 29 166.66
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица - Приложение 1
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 21 797.36
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Доставка на компютърна и периферна техника за Община Русе и за всички второстепенни разпоредители с бюджетни кредити, които нямат статут на юридически лица и не са възложители по ЗОП, Прогнозна стойност: 86 257.50
  • Обособена позиция 1: Доставка на компютърна и периферна техника за Община Русе и за всички второстепенни разпоредители с бюджетни кредити, които нямат статут на юридически лица и не са възложители по ЗОП
    Изпълнител: СИЕНСИС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 193.94
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Доставка на нетна активна електрическа енергия по свободно договорени цени и избор на координатор на балансираща група за средно и ниско напрежение за обекти, собственост на Община Русе, Прогнозна стойност: 2 875 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на нетна активна електрическа енергия по свободно договорени цени и избор на координатор на балансираща група за средно и ниско напрежение за обекти, собственост на Община Русе
    Изпълнител: ГРАНД ЕНЕРДЖИ ДИСТРИБЮШЪН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 875 000.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Доставка на принтери и многофункционални устройства., Прогнозна стойност: 86 257.50
  • Обособена позиция 1: Доставка на принтери и многофункционални устройства
    Изпълнител: СТЕМО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 320.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Доставка на специализиран пътнически автомобил с оборудване за превоз на хора с увреждания - нов - 1 брой за нуждите на проект "Разкриване на Център за комплексно обслужване на лица с увреждания, вкл. с тежки увреждания в Община Русе"., Прогнозна стойност: 54 166.67
  • Обособена позиция 1: Доставка на специализиран пътнически автомобил с оборудване за превоз на хора с увреждания - нов - 1 брой за нуждите на проект "Разкриване на Център за комплексно обслужване на лица с увреждания, вкл. с тежки увреждания в Община Русе".
    Изпълнител: Стибис ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 64 998.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Избор на предприятие за предоставяне на съобщителни услуги чрез мобилна наземна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие за нуждите на Община Русе и на всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, които не са възложители по ЗОП, Прогнозна стойност: 66 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на предприятие за предоставяне на съобщителни услуги чрез мобилна наземна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие за нуждите на Община Русе и на всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, които не са възложители по ЗОП
    Изпълнител: "А 1 БЪЛГАРИЯ" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 000.00
  • Обособена позиция 2: Избор на предприятие за предоставяне на съобщителни услуги чрез мобилна наземна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие за нуждите на Община Русе и на всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, които не са възложители по ЗОП”
    Изпълнител: "А 1 БЪЛГАРИЯ" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 000.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Изработване и доставка на мебели за нуждите на Община Русе, детските ясли и здравните кабинети към ФС „Детски ясли, детска млечна кухня и медицинско обслужване в образованието“ към Община Русе; Проект „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания в Община Русе и Община Сливо поле“, по сключен Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М9ОР001-2.040-0117-C01, по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.040 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 2“, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г. и Проект „Разкриване на Център за комплексно обслужване на лица с увреждания, вкл. с тежки увреждания в Община Русе“, по сключен административен договор № BG05M9OP001-2.008-0003-С01, по Процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., Прогнозна стойност: 62 878.31
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 5: Изработване и доставка на мебели за нуждите на Проект „Разкриване на Център за комплексно обслужване на лица с увреждания, вкл. с тежки увреждания в Община Русе“, по сключен административен договор № BG05M9OP001-2.008-0003-С01, по Процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г.
    Изпълнител: „ЛИДЕР КОНСТРУКТ“ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 336.47
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на свързаност на ниво2 /Layer2/ и доставка на гарантиран канал за достъп до интернет по наземни линии за нуждите на Община Русе и второстепенните разпоредители, Прогнозна стойност: 48 333.33
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на свързаност на ниво2 /Layer2/ и доставка на гарантиран канал за достъп до интернет по наземни линии, Прогнозна стойност: 48 333.33
  • Обособена позиция 1: С00-23
    Изпълнител: Нутуоркс-България ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 57 240.00
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Упражняване на строителен надзор, в т.ч. и изготвяне на оценка на съответствието и инвеститорски контрол за Обект „Вътрешно преустройство и промяна предназначението на 1-ви и сутеренен етажи в сгради с идентификатори 63427.4.609.1, и 63427.4.609.2 по кадастралната карта на гр. Русе, с административен адрес: гр. Русе, ж.к. Дружба-III, ул. „Н.Й.Вапцаров“ №20 за Разкриване на Център за комплексно обслужване на лица с увреждания, вкл. с тежки увреждания в Община Русе“, Прогнозна стойност: 4 000.00
  • Обособена позиция 1: Упражняване на строителен надзор в т.ч. изготвяне на оценка на съответствието и инвеститорски контрол на обект общинска собственост
    Изпълнител: "Пешев" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 540.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN