Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-1149-C01
Наименование на проекта Разкриване на нови работни места в "АВТОЕКСПЕРТ ПЛЮС" ЕООД - гр. Велико Търново
Бенефициент 200681337 АВТОЕКСПЕРТ ПЛЮС ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 20.09.2016
Дата на стартиране 20.09.2016
Дата на приключване 20.12.2017
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Велико Търново, Велико Търново, гр.Велико Търново

Описание

Кратко описание на проекта
„АВТОЕКСПЕРТ ПЛЮС“ ЕООД развива своята стопанска дейност в областта на търговията на части и принадлежности за автомобили – КИД 45.31. Създадена през 2009  година  фирмата се утвърждава не само като водещ дистрибутор на автомобилни аксесоари за района на Велико Търново, но и като ангажиран работодател с фокус върху потребностите на персонала и подкрепа за устойчивост на техния икономически и социален статут. Фирмата активно подкрепя развитието на трудовия пазар, а стратегия за управление на персонала се гради върху подпомагане на професионалното и личностно развитие на кадрите. В израз на установената практика, ръководството разработва проектна инициатива „Нови възможности за работа в „АВТОЕКСПЕРТ ПЛЮС“ ЕООД – Велико Търново“ с фокус върху осигуряването на заетост и професионално утвърждаване на работната сила. По своята същност проектното намерение благоприятства преодоляване на високото равнище на безработица в област Велико Търново (11.7% за 2014г. по данни на НСИ), подпомага икономическата стабилност и социалното включване на населението. Целта е посредством включването в трудова дейност на 10 нови служители да бъдат подкрепени мерките за професионална реализация и социална активност на уязвими групи на пазара на труда за региона. В обхвата на проекта попадат безработни и неактивни лица на възраст до 29 г., над 54 г. и такива с продължително отсъствие от пазара на труда. В отговор на техните потребности дружеството предлага трудова ангажираност за период от 12 месеца и възможност за развитие на персонални умения като комуникация и практически компетенции на длъжности с търговски и приложни функции. Осигуряването на заетост е основното направление в рамките на 15 месечното изпълнение на проекта, по време на който управата на “АВТОЕКСПЕРТ ПЛЮС“ ЕООД се ангажира и с качествения подбор на кандидатите, доброто финансови управление, отчетността, разпространението на резултатите и установените добри практики.
Дейности
  • Дейност: Разкриване на нови работни позиции и наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Подетата от “АВТОЕКСПЕРТ ПЛЮС“ ЕООД инициатива в подкрепа на борбата срещу безработицата и социалното изключване в Северен централен район намира израз в разкриване на 10 работни позиции в различни направления от стопанската и организационна дейност на фирмата. Фирмата се ангажира с предоставянето на възможност за трудова ангажираност на 10 безработни и/ или неактивни лица за срок от 12 месеца чрез наемане и включване в нейния работен колектив. В съответствие със спецификата на своята икономическа дейност и потребности в организацията на работния процес ръководството планира да назначи служители в направление административно управление; обслужване и услуги. Новоназначенията ще се осъществят при следните длъжности при спазванеизисквания на трудовото законодателство в България: 1) Търговски представител: НКПД 33223003; МОД 840.00 лв.; разходи за осигуровки на работодателя 149.52 лв. 2) Агент снабдяване: НКПД 33233002; МОД 840.00 лв.; разходи за осигуровки на работодателя 149.52 лв. 3) Счетоводител: НКПД 24116004 ; МОД 950.00 лв.; разходи за осигуровки на работодателя 169.1 лв. 4) Техник електронна техника: НКПД 31143007; МОД 840.00 лв.; разходи за осигуровки на работодателя 149.52 лв. 5) Техник-механик автомобили и кари: НКПД 31153005, МОД 840.00 лв.; разходи за осигуровки на работодателя 149.52 лв. 6) Техник-механик двигатели с вътрешно горене: НКПД 31153009, МОД 840.00 лв.; разходи за осигуровки на работодателя 149.52 лв. 7) Шофьор: НКПД 83322010; МОД 540.00 лв.; разходи за осигуровки на работодателя 96.12 лв. Реализацията на настоящата дейност пряко кореспондира с посочените в текста на ОПРЧР насоки за въздействие (стълбове) по отношение на заетостта, намаляване на бедността и мерки социалното включване и дефинираните в проекта специфични цели 1 и 2. Акцентът върху заетостта като едно от тематичните направления на проекта обуславя сегментирането на целевата група. На основание спецификата на изпълняваните трудови ангажименти и при стриктно спазване на принципите за разнопоставеност и недискриминация управата на фирмата определя следните целеви групи работна сила за съответните позиции: 1) Търговски представител: безработните и неактивни лица до 29 г. – 1бр.; 2) Агент снабняване: трайно безработни или неактивни лица – 1бр.; 3) Счетоводител: безработните и неактивни лица над 54 г.. – 1бр.; 4) Техник електронна техника: безработните и неактивни лица до 29 г. – 1 бр., безработните и неактивни лица над 54 г. – 1 бр.; трайно безработни или неактивни лица – 1бр.; 5) Техник-механик автомобили и кари: безработните и неактивни лица до 29 г. – 1 бр. 6) Техник-механик двигатели с вътрешно горене: безработните и неактивни лица до 29 г. – 1 бр.; 7) Шофьор: безработните и неактивни лица над 54 г. – 1бр. трайно безработни или неактивни лица – 1бр.; За достигане до целевите групи и включването им работния процес “АВТОЕКСПЕРТ ПЛЮС“ ЕООД ще работи в сътрудничество с Териториална Дирекция „Бюро по труда“ – гр. Велико Търново и допълнително ще предприеме мерки за набиране на персонал чрез алтернативни канали. По отношение на разходите за изпълнение на дейността, те са предвидени в съответствие с разпоредбите на трудовото законодателство в страната и насоките на процедурата за кандидатстване. Те включват разходи за работни заплати на база минималния осигурителен доход за всяка от длъжностите и дължимите вноски за осигуровки за сметка на работодателя, въз основа на условията на трудовото правоотношение. От гледна точка на посоченото до момента общият бюджет за дейността е 111 815.76лв. Предвиденият срок за изпълнение на дейността е 15 месеца като в него се включва предварителна дейност по подбор на кадрите до 3 месеца и наемане на одобрените кандидати на трудово правоотношение за 12 месеца. Според плана за реализация на дейността назначаването ще се извършва индивидуално за всеки кандидат при неговото одобрение, за да се избегне забавяне в резултат на изчакване за набиране на кандидати по всички позиции., Договорена стойност: 111 815.76 , Отчетена стойност: 102 290.42
  • Дейност: Дейност по организация и управление на проекта: Дейността по организация и управление на проекта е най-мащабната дейност в проекта. Тя представлява комплекс от взаимосвързани поддейности, който осигурява безпроблемната реализация на целия проект. В обобщен вид могат да бъдат дефинирани следните поддейности, всяка от които притежава определена специфика и има отношение при изпълнението на друга поддейност: 1) Сфомиране на екип за изпълнението на проекта – С ангажимента по организация се заема квалифициран екип от ръководител, координатор и счетоводител. Избрани са хора с опит в административното, организационно и финансово управление. Със своите познания, компетенции и натрупана практика те ще осигурят организацията и изпълнението на дейностите наблюдение и контрол, финансово-отчетна дейност, подбор на новите служители, договореност с партньори и доставчици, комуникация с Управляващия орган. Ангажираността им е за 15 месечната реализация на проекта при следните условия: - Ръководител: 10лв./ч при 18ч/мес. - Координатор: 8лв./ч при 20ч/мес. - Счетоводител: 6лв.‘/ч при 25ч/мес. Общите разходи в това направление са 7 350лв. 2) Управление и контрол на проекта – С приоритет сред отговорностите на екипа по проекта е да осигури добро управление от гледна точка организационни и финансови параметри. В този смисъл екипът разработва график за изпълнението на проекта, разделен на етапи, ограничен от срокове, с ясно дефинирана последователност от дейности и разпределение на бюджета. Като водещ принцип се утвърждава практиката за добро финансово управление и насоките за икономичност, ефективност и ефикасност. Отделен елемент е контролът върху изпълняваните дейности. По този начин се осигурява навременно диагностициране на потенциални проблеми и рискове, възможност на адекватна реакция и корекция в срок, ограничаване на неблагоприятните последствия. 3) Организация на допълнителни дейности: - Организация на работния процес – Свързва се с встъпването в длъжност на новите служите и се изразява в провеждане на инструктаж за безопасност и отговорност за всяка от позициите. Разработват се графици за обучение и заетост, други спомагателни дейности. - Комуникация с УО – Официалната кореспонденция с УО относно изпълнението на проекта се осъществява от името на ръководителя на проекта, който своевременно информира УО за промени или риск при реализацията. Представя пред финансиращата институция окончателния доклад за изпълнението на проекта, заедно с финансовия отчет. Финансово-отчетна дейност – Като официален представител ръководителят на проекта подпомаган от счетоводителя гарантира коректност в финансовото управление на инициативата. В съответствие с принципите за икономичност, ефективност, ефикасност и прозрачност се разходват средствата от субсидията и съгласно разпоредбите на УО се отчитат изискуемите финансови документи. В допълнение към тях и в отговор на насоките от ръководството на бенефициента се разработват доклади и отчети за поетапното изпълнение на проекта., Договорена стойност: 7 350.00 , Отчетена стойност: 7 320.00
  • Дейност: Закупуване на оборудване и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Обособяването на нови работни позиции и включването на допълнителен персонал в работния процес изисква осигуряването и поддържане на определено равнище на работната среда. С цел осигуряване на коректно изпълнение на трудовите отговорности за новите служители ще бъде закупено оборудване, съответстващо на изпълняваните функции. Според предварителния план, нужда от стопански инвентар се наблюдава в направление административна и обслужваща дейност. За търговския представител, агент снабдяване, счетоводителя и техниците ще бъде закупено офис оборудване за 5 позиции – компютри, бюра, столове, работни шкафове. В списъка се включва и 1 брой комбинирана офис техника (принтер+копир+скенер), която ще се ползва от всички. Допълнително ще бъдат осигурени работни шкафове и стелажи. Общият размер на разходите в тази насока възлизат на 5970лв . Покупката на оборудване се определя от желанието и ангажираността на ръководството да осигури високо качество на работната среда и комфорт за персонала при изпълнение на трудовите отговорности. При подбора на подходящ стопански инвентар управата ще спазва принципа за функционалност, удобство, безопасност и икономическа ефективност. В допълнение е планирано закупуването на лични работни облекла за всяко от новоназначените лица, които осигуряват асоцииране към работния колектив и фирмата. Те ще бъдат брандирани с емблема на фирмата и логото на ЕС и ОП РЧР. Облеклото е в 2 разновидности - зимен и летен вариант (по 2 комплекта за служител), с цел осигуряване на максимален комфорт за служителите при изпълнение на трудовите задължения през различните сезони. Общата стойност на разходите за работно облекло следва да достигне 1500 лв., Договорена стойност: 7 470.00 , Отчетена стойност: 6 865.70
  • Дейност: Осигуряване здравето и безопасността на новите служители: В съответствие нормативните разпоредби в страната относно изпълнението на трудова дейност и в качеството си на отговорен работодател “АВТОЕКСПЕРТ ПЛЮС“ ЕООД включва осигуряване на трудова медицина като част дейности по проекта. По този начин ръководството на фирмата се ангажира да постигне и поддържа най-високи стандарти за здравето и безопасността на работното място. Утвърждава се практиката за грижа към физическото и психическо състояние на персонала., Договорена стойност: 400.00 , Отчетена стойност: 400.00
  • Дейност: Визуализация и популяризация на проекта: Представяне на проектната идея като добра практика и пример за стопанския сектор относно управление на ресурсите и обществена отговорност е мотив при изпълнението. В тази връзка ръководството на „АВТОЕКСПЕРТ ПЛЮС“ ЕООД планира популяризация чрез провеждане на информационна кампания за изпълнението на проекта. При старта на проекта е планирано неговото представяне на широката общественост посредством съобщение в местна преса. Ръководството заявява готовност за среща с представители на пресата и заинтересовани страни на всеки от етапите от реализация. Информация ще бъде представена и в бюрата по труда като посредник при ангажирането на персонал, с намерение за достъпност до широк набор от потенциални служители от различни целеви групи. След приключване на проектната инициатива посредством местните информационни канали ще бъде разпространена информация за цялостното изпълнението, постигнатите резултати, значимостта на бизнес инициативите и подкрепа в борбата срещу бедността и насока за социално-икономическо развитие на Северния централен регион, конкретно област Велико Търново. За осигуряване на разпознаваемост на проекта е планирано изработването на информационна табела, която ще се постави на видно място в стопанисваните от „АВТОЕКСПЕРТ ПЛЮС“ обекти. На табелата ще бъдат посочени всички задължителни реквизити на УО по визуализацията на финансираните със средства на ЕС проекти. В допълнение, върху работното облекло на наетите по проекта служители, наред с отличителния знак на фирмата ще бъде поставено и логото на ЕС и финансиращата програма. Общият размер на разходите в това направление възлиза на 1 200 лв. , Договорена стойност: 1 200.00 , Отчетена стойност: 760.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ВЕНЕРА-М ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 884.00 , Отчетена стойност**: 1 884.00
  • Изпълнител: Пепа, Договорена стойност по проекта*: 2 160.00 , Отчетена стойност**: 2 160.00
  • Изпълнител: Йонко, Договорена стойност по проекта*: 2 400.00 , Отчетена стойност**: 2 400.00
  • Изпълнител: ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА БОРБА АД, Договорена стойност по проекта*: 100.00 , Отчетена стойност**: 100.00
  • Изпълнител: БУЛТЕКС 99 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 221.70 , Отчетена стойност**: 221.70
  • Изпълнител: ЦИТОЛАБ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 400.00 , Отчетена стойност**: 400.00
  • Изпълнител: ВЕКС 1 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 660.00 , Отчетена стойност**: 660.00
  • Изпълнител: БАЙТКОМ ООД, Договорена стойност по проекта*: 3 900.00 , Отчетена стойност**: 3 900.00
  • Изпълнител: ТЕДИ - ТЕОДОРА ПАНАЙОТОВА ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 380.00 , Отчетена стойност**: 860.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 5.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 10.00 , Достигната стойност: 12.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 128 235.76 BGN
БФП 128 235.76 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 114 886.39 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за доставка на офис обзавеждане (Обособена позиция № 1) и офис оборудване (Обособена позиция № 2), на основание чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160/01.07.2016 г. , Прогнозна стойност: 5 970.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 - Доставка на офис обзавеждане - работно бюро - 5 броя, работни столове – 5 броя и работни шкафове – 5 бр.
    Изпълнител: ВЕНЕРА-М ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 884.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 - Доставка на офис оборудване - преносими компютри – 2 бр., настолни компютри – 3 бр. и Мултифункционално устройство Printer/Scanner/Copier – 1 бр.
    Изпълнител: БАЙТКОМ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 900.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за доставка на работно облекло, на основание чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160/01.07.2016 г. , Прогнозна стойност: 1 500.00
  • Обособена позиция 1: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за доставка на работно облекло по проекта, на основание чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160/01.07.2016 г.
    Изпълнител: БУЛТЕКС 99 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 221.70
  • Обособена позиция 2: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за доставка на работно облекло по проекта, на основание чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160/01.07.2016 г.
    Изпълнител: ТЕДИ - ТЕОДОРА ПАНАЙОТОВА ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 380.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за изработване и доставка на материалите по публичност и визуализация, на основание чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160/01.07.2016 г. , Прогнозна стойност: 1 200.00
  • Обособена позиция 1: изработване и доставка на материалите по публичност и визуализация по проекта, на основание чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160/01.07.2016 г.
    Изпълнител: ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА БОРБА АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 100.00
  • Обособена позиция 2: изработване и доставка на материалите по публичност и визуализация по проекта, на основание чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160/01.07.2016 г.
    Изпълнител: ВЕКС 1 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 660.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за позицията „Координатор“, на основание чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160/01.07.2016 г. , Прогнозна стойност: 2 400.00
  • Обособена позиция 1: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за позицията „Координатор“, на основание чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160/01.07.2016 г.
    Изпълнител: Йонко
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 400.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за предоставяне на услугата „Счетоводни услуги“, на основание чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160/01.07.2016 г. , Прогнозна стойност: 2 250.00
  • Обособена позиция 1: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за предоставяне на услугата „Счетоводни услуги“, на основание чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160/01.07.2016 г.
    Изпълнител: Пепа
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 160.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за предоставяне на услугата „Трудова медицина“ на 10 лица за срок от 12 месеца, на основание чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160/01.07.2016 г. , Прогнозна стойност: 400.00
  • Обособена позиция 1: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за предоставяне на услугата „Трудова медицина“ на 10 лица за срок от 12 месеца, на основание чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160/01.07.2016 г.
    Изпълнител: ЦИТОЛАБ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 400.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN