| Кратко описание на проекта | 
                
                    Осигуряване на ефективно управление, изпълнение, наблюдение и контрол на ОПДУ, чрез укрепване и повишаване на институционалния капацитет на  Управляващия орган на Оперативна програма "Добро управление" и повишаване капацитета и информираността на бенефициентите по програмата. 
                 | 
            
            
                | Дейности | 
                
                        
                                - 
                                    Дейност: Подготовка, изпълнение, наблюдение и контрол на ОПДУ: Дейността е насочена към цялостно подпомагане на дейностите по подготовка, изпълнение, наблюдение и контрол на ОПДУ, както и за съхранение на документи по ОПАК и ОПТП 2007-2013 г. 
Планирани са разходи за възнаграждения, включително и допълнителни възнаграждения за постигнати резултати на всички служители на УО на ОПДУ. Изпълнението на дейността ще способства за високата мотивация на всички служители на всички етапи – програмиране, договаряне, мониторинг и верификация, финансово управление, наблюдение, информация и комуникация. По този начин тя ще има пряк ефект за осигуряване на ефективност на управлението на програмата. 
Предвидена е консултантска подкрепа и специфична експертиза при идентифицирана необходимост за всеки от етапите на управление на ОПДУ, като прилагане на европейска нормативна рамка, юридически услуги, ИП експертиза, статистическа обработка на данни, верификация на разходи и др. 
Една от основните функции на УО на ОПДУ е да координира и подпомага работата на Комитета за наблюдение (КН) и Подкомитета. Организирането на заседанията изисква осигуряване на ресурси и услуги.
За ефективно управление на ОПДУ е необходимо постоянното укрепване на административния капацитет на служителите в УО на ОПДУ и членовете на КН. 
Планирани са участия в специализирани обучения в страната и чужбина (съгласно годишен план за обучения), организиране на семинари и тиймбилдинг програми насочени към постигане на целите на УО на ОПДУ. Изграждането и поддържането на жизнеспособна и ефективна комуникация между служителите на дирекцията е ключова предпоставка за преодоляване на предизвикателствата пред дирекцията.
В рамките на дейността следва да се обезпечи и участието на представители на УО на ОПДУ в работни групи, комитети и форуми, организирани от институции и органи на ЕС. 
При изпълнение на задълженията си, служителите на УО на ОПДУ извършват проверки на място по проекти (съгласно годишен план за проверки), участват в заседания на РСР и РКК, участват в събития организирани от мрежата ОИЦ, участия на събития, организирани в изпълнение на проекти, финансирани по ОПДУ и др. Разходите за извършване на тези дейности ще са съгласно Наредбата за командировките в страната. 
Техническото обезпечаване на дейността на УО на ОПДУ включва доставка на офис оборудване и обзавеждане, закупуване на офис материали и консумативи, доставка на специализиран софтуер, поддръжка и ремонт на оборудването, поддръжка и ремонт на работните помещения (вкл. ежедневно почистване) и др., необходими за изпълнение на преките задължение на служителите. С оглед спазване на тригодишния срок, в рамките на който разходооправдателните документи във връзка с помощта трябва да се пазят на разположение в съответствие с член 90 от Регламент (ЕО) № 1083/2006, е необходимо да бъдат наети специализирани помещения за съхранение на архиви и да се осигури поддържката на помещенията, в които се съхраняват документите по програмите. ,
                                    Договорена стойност:     13 160 000.00
,
                                    Отчетена стойност:     12 954 817.42
                                
 
                                - 
                                    Дейност: Информиране и комуникация: В рамките на тази дейност ще бъдат организирани различни видове публични събития в зависимост от нуждите на УО: информационни дни, обучения за бенефициенти, годишни информационни събития, пресконференции, конференции и др. Ще бъдат изработени информационни и рекламни материали по ОПДУ и при необходимост ще бъде организирана рекламно-информационна кампания за популяризиране на резултатите по програмата.
В съответствие със задължението на УО за информиране на кандидатите и бенефициентите по отношение на възможностите и процедурите за кандидатстване ще бъдат организирани информационни дни, насочени към потенциалните бенефициенти. Броят на тези събития ще бъде определен съобразно заложените в Индикативната годишна работна програма процедури.  
След сключването на договори с УО на вече одобрените бенефициенти е предвидено провеждане на обучения за правилно управление на проекти.  По време  на тези обучения бенефициентите биват запознати с основните правила за качествено изпълнение на проектите, с процеса на мониторинг и финансово изпълнение, с процедурите за възлагане на обществени поръчки по реда на ЗОП, както и със задълженията си за деклариране на нередности и осигуряване на информация и публичност. 
Съгласно изискванията на Регламент 1303/2013 г. веднъж годишно УО на ОПДУ ще организира по едно голямо информационно събитие (или мащабна годишна дейност), на което ще се популяризира изпълнението на програмата и подкрепата на ЕСФ за изграждането електронно управление, модерна и ефективна администрация, прозрачна и работеща съдебна система и силно гражданско общество.
При необходимост ще бъдат организирани конференции, пресконференции, кръгли маси като още една мярка за постигане на прозрачност и повишаване на информираността за обхвата, целите и резултатите от ОПДУ и за приноса на ЕСФ. Подобни информационни форуми ще се организират по актуални теми, отнасящи се до дейността на УО или във връзка с конкретни информационни поводи, възникнали в хода на изпълнение на програмата. 
В рамките на дейността е предвидено изработването на рекламни и печатни информационни материали за обезпечаване нуждите на организираните публични събития и за популяризиране на ОПДУ и ЕСФ. Печатните информационни материали (брошури, дипляни, листовки, плакати, ръководства, наръчници и др.) ще включват максимално ясна и разбираема информация в синтезиран вид, онагледена по подходящ начин. 
Чрез актуализиране на секция на ОПДУ в www.eufunds.bg ще бъде популяризирана ОПДУ. Дейността предвижда постоянно обновяване, поддържане и развитие на секцията.  При необходимост може да се използват рекламни банери за популяризиране на ОПДУ и на конкретни инициативи в интернет. 
Предвижда се изработване и излъчване на информационни аудио-визуални материали (кратки рекламни ТВ клипове и радио спотове) в ефирното време на телевизионните и радио оператори. Освен реклама в телевизии и радиа, за целите на популяризиране на ОПДУ и осигуряването на достъпна информация във връзка с обявяването на нови процедури за кандидатстване, популяризиране на добри практики и отразяване на напредъка по изпълнението на програмата ще бъдат използвани и печатните медиите, в които ще се публикуват статии, интервюта и други информационни материали в зависимост от комуникационните нужди на УО.
За да се проследи ефектът от провежданата комуникационна политика, ще бъде правен постоянен мониторинг на медиите и контент анализ. Това ще позволи на УО да проследява в реално време публичния си образ и да реагира на възникнали конкретни ситуации. Ще се поддържа архив на публикациите и излъчванията в медиите.
,
                                    Договорена стойност:     538 000.00
,
                                    Отчетена стойност:     494 165.67
                                
 
                         
                 | 
            
        
        
            
                | Партньори | 
                
                        Няма
                 | 
            
            
                | Изпълнители | 
                
                        
                                - 
                                    Изпълнител: ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ АД,
                                    Договорена стойност по проекта*:     10 000.00
,
                                    Отчетена стойност**:     5 688.00
                                
 
                                - 
                                    Изпълнител: Анжела,
                                    Договорена стойност по проекта*:     33 600.00
,
                                    Отчетена стойност**:     29 041.75
                                
 
                                - 
                                    Изпълнител: Адвокатско дружество „Димитров и Пелов“ ,
                                    Договорена стойност по проекта*:     112 000.00
,
                                    Отчетена стойност**:     84 240.00
                                
 
                                - 
                                    Изпълнител: ДЗЗД Обединение „АСИСТ ОПДУ“,
                                    Договорена стойност по проекта*:     57 600.00
,
                                    Отчетена стойност**:     54 096.00
                                
 
                                - 
                                    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД,
                                    Договорена стойност по проекта*:     35 000.00
,
                                    Отчетена стойност**:     22 548.00
                                
 
                                - 
                                    Изпълнител: ТРИЕРА КОМЮНИКЕЙШЪНС ЕООД,
                                    Договорена стойност по проекта*:     145 000.00
,
                                    Отчетена стойност**:     50 400.00
                                
 
                                - 
                                    Изпълнител: РОНОС ООД,
                                    Договорена стойност по проекта*:     2 500.00
,
                                    Отчетена стойност**:     3 468.73
                                
 
                                - 
                                    Изпълнител: Кооперация ПАНДА,
                                    Договорена стойност по проекта*:     778.62
,
                                    Отчетена стойност**:     778.62
                                
 
                                - 
                                    Изпълнител: ЕВРОКЛИМА ЕООД,
                                    Договорена стойност по проекта*:     3 729.99
,
                                    Отчетена стойност**:     3 729.99
                                
 
                                - 
                                    Изпълнител: КРЕДО ХЮМАН РИСОРСИНГ ЕООД,
                                    Договорена стойност по проекта*:     5 920.00
,
                                    Отчетена стойност**:     7 104.00
                                
 
                                - 
                                    Изпълнител: КОНСОРЦИУМ ДСТ ДЗЗД,
                                    Договорена стойност по проекта*:     10 000.00
,
                                    Отчетена стойност**:     2 343.36
                                
 
                                - 
                                    Изпълнител: Институт за пазарна икономика ,
                                    Договорена стойност по проекта*:     57 700.00
,
                                    Отчетена стойност**:     69 240.00
                                
 
                                - 
                                    Изпълнител: АИИ ДЕЙТА ПРОЦЕСИНГ ООД,
                                    Договорена стойност по проекта*:     26 352.00
,
                                    Отчетена стойност**:     31 622.40
                                
 
                                - 
                                    Изпълнител: ДИМИРОМА ЕООД,
                                    Договорена стойност по проекта*:     54 000.00
,
                                    Отчетена стойност**:     54 871.07
                                
 
                                - 
                                    Изпълнител: Нова Глоуб,
                                    Договорена стойност по проекта*:     5 000.00
,
                                    Отчетена стойност**:     334.80
                                
 
                                - 
                                    Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД,
                                    Договорена стойност по проекта*:     73 800.00
,
                                    Отчетена стойност**:     49 852.60
                                
 
                                - 
                                    Изпълнител: АПРА ООД,
                                    Договорена стойност по проекта*:     165 666.68
,
                                    Отчетена стойност**:     198 800.02
                                
 
                                - 
                                    Изпълнител: МИРА ТЕЛ ООД,
                                    Договорена стойност по проекта*:     22 050.00
,
                                    Отчетена стойност**:     26 460.00
                                
 
                                - 
                                    Изпълнител: УЕБГРАУНД ЕООД,
                                    Договорена стойност по проекта*:     53 000.00
,
                                    Отчетена стойност**:     49 320.00
                                
 
                                - 
                                    Изпълнител: Темида Проджект ЕООД,
                                    Договорена стойност по проекта*:     55 350.00
,
                                    Отчетена стойност**:     29 446.20
                                
 
                                - 
                                    Изпълнител: ОБЕДИНЕНИЕ „БЪЛГАРИЯ ЕР – ПОСОКА“,
                                    Договорена стойност по проекта*:     60 000.00
,
                                    Отчетена стойност**:     14 128.18
                                
 
                                - 
                                    Изпълнител: ЕЛИТ ТРАВЕЛ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ООД,
                                    Договорена стойност по проекта*:     1 205 000.00
,
                                    Отчетена стойност**:     76 315.78
                                
 
                                - 
                                    Изпълнител: ТЕЗА ООД,
                                    Договорена стойност по проекта*:     1 000.00
,
                                    Отчетена стойност**:     360.00
                                
 
                                - 
                                    Изпълнител: ЛИРЕКС БГ ООД,
                                    Договорена стойност по проекта*:     165 245.20
,
                                    Отчетена стойност**:     174 937.60
                                
 
                                - 
                                    Изпълнител: Петя,
                                    Договорена стойност по проекта*:     1 000.00
,
                                    Отчетена стойност**:     1 104.88
                                
 
                                - 
                                    Изпълнител: ЕВРО - АЛИАНС ООД,
                                    Договорена стойност по проекта*:     1 000.00
,
                                    Отчетена стойност**:     5 833.94
                                
 
                                - 
                                    Изпълнител: МИНА ТРАВЕЛ ЕНД ИВЕНТ ГРУП ЕООД,
                                    Договорена стойност по проекта*:     1 252 400.00
,
                                    Отчетена стойност**:     46 944.59
                                
 
                                - 
                                    Изпълнител: СКАЙ ТРАВЕЛ ЕООД,
                                    Договорена стойност по проекта*:     6 000.00
,
                                    Отчетена стойност**:     0.00
                                
 
                                - 
                                    Изпълнител: КОМПАНИЯ ЗА МЕЖДУНАРОДНИ КОНГРЕСИ ЕООД,
                                    Договорена стойност по проекта*:     100 000.00
,
                                    Отчетена стойност**:     43 440.00
                                
 
                                - 
                                    Изпълнител: Сивита България ЕООД,
                                    Договорена стойност по проекта*:     16 450.00
,
                                    Отчетена стойност**:     13 440.00
                                
 
                                - 
                                    Изпълнител: АДВОКАТСКО ДРУЖЕСТВО „ПОПОВ, АРНАУДОВ И ПАРТНЬОРИ“,
                                    Договорена стойност по проекта*:     88 257.00
,
                                    Отчетена стойност**:     61 101.00
                                
 
                                - 
                                    Изпълнител: Д ЕНД Д КОНСУЛТИНГ ООД,
                                    Договорена стойност по проекта*:     10 215.00
,
                                    Отчетена стойност**:     10 743.47
                                
 
                         
                 | 
            
            
                | Подизпълнители | 
                
                        
                                - 
                                    Подизпълнител: ТРАНСЛИНГВА-ЕВРОПА ЕООД,
                                    Договорена стойност по проекта*:     13 980.00
                                
 
                                - 
                                    Подизпълнител: ПРЕВОДАЧЕСКА КЪЩА СКРИВАНЕК ООД,
                                    Договорена стойност по проекта*:     13 980.00
                                
 
                         
                 | 
            
            
                | Членове на обединение | 
                
                        
                                - 
                                    Член на обединение: ДИАЛОГ-ПЛЮС ООД,
                                    Договорена стойност по проекта*:     13 980.00
                                
 
                                - 
                                    Член на обединение: ЕКОРИС САУТ ИЙСТ ЮРОП ЕООД,
                                    Договорена стойност по проекта*:     0.00
                                
 
                                - 
                                    Член на обединение: БИМ КОНСУЛТИНГ ООД,
                                    Договорена стойност по проекта*:     0.00
                                
 
                         
                 | 
            
            
                | 
                     Забележки: 
                    
                        * Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:
                         
                            - За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
 
                            - Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
 
                            - Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО
 
                         
                    
                    ** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи 
                 | 
            
        
        
                    
                        | Индикатор 1 | 
                        
                            Анализи, проучвания, доклади и др. подпомагащи изпълнението на ОПДУ и подготовката за следващия програмен период,
                            Мерна единица: Брой,
                            Базова стойност:     0.00
,
                            Целева стойност:     6.00
,
                            Достигната стойност:     6.00
                         | 
                    
                    
                        | Индикатор 2 | 
                        
                            Обучени служители на УО и членове на КН,
                            Мерна единица: Брой,
                            Базова стойност:     0.00
,
                            Целева стойност:     350.00
,
                            Достигната стойност:     495.00
                         | 
                    
                    
                        | Индикатор 3 | 
                        
                            Брой публични информационни събития,
                            Мерна единица: Брой,
                            Базова стойност:     0.00
,
                            Целева стойност:     56.00
,
                            Достигната стойност:     61.00
                         | 
                    
                    
                        | Индикатор 4 | 
                        
                            Брой служители, чиито заплати се съфинансират от техническа помощ,
                            Мерна единица: Брой,
                            Базова стойност:     0.00
,
                            Целева стойност:     43.00
,
                            Достигната стойност:     40.00
                         | 
                    
                    
                        | Индикатор 5 | 
                        
                            Изработени информационни материали по вид (печатни, електронни и аудиовизуални),
                            Мерна единица: Брой,
                            Базова стойност:     0.00
,
                            Целева стойност:     7.00
,
                            Достигната стойност:     45.00
                         | 
                    
                    
                        | Индикатор 6 | 
                        
                            Проведени заседания на КН,
                            Мерна единица: Брой,
                            Базова стойност:     0.00
,
                            Целева стойност:     6.00
,
                            Достигната стойност:     9.00
                         | 
                    
        
        
                    
                        | Процедура 1 | 
                        
                            Предмет на предвидената процедура: „Демонтаж на стари климатици и доставка и монтаж на нови климатици” с две обособени позиции.,
                            Прогнозна стойност:     45 000.00
                            
                                    - 
                                        
Обособена позиция 1: „Демонтаж на стари климатици и доставка и монтаж на нови климатици за помещения в сградите на Министерския съвет, София, бул. „Кн. Ал. Дондуков“ № 1 и ул. „Сердика“ № 6-8“ 
                                        Изпълнител: ЕВРОКЛИМА ЕООД 
                                        
                                            Обща стойност на договора, финансирана по проекта:     3 729.99
                                         
                                     
                             
                         | 
                    
                    
                        | Процедура 2 | 
                        
                            Предмет на предвидената процедура: „Доставка и пускане в експлоатация на компютърни работни станции и  преносими компютри за нуждите на дирекция „Добро Управление“,
                            Прогнозна стойност:     140 000.00
                            
                                    - 
                                        
Обособена позиция 1: Компютърни станции 
                                        Изпълнител: ЛИРЕКС БГ ООД 
                                        
                                            Обща стойност на договора, финансирана по проекта:     82 500.00
                                         
                                     
                                    - 
                                        
Обособена позиция 2: Преносими компютри 
                                        Изпълнител:  
                                        
                                            Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 
                                         
                                     
                                    - 
                                        
Обособена позиция 3: Мутифункционани устройства и мултимедийно устройство 
                                        Изпълнител: ЛИРЕКС БГ ООД 
                                        
                                            Обща стойност на договора, финансирана по проекта:     15 487.20
                                         
                                     
                             
                         | 
                    
                    
                        | Процедура 3 | 
                        
                            Предмет на предвидената процедура: „Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства”, обособена позиция № 4 „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Xerox (Ксерокс)”,
                            Прогнозна стойност:     18 072.14
                            
                                    - 
                                        
Обособена позиция 1: „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Xerox (Ксерокс)” 
                                        Изпълнител: РОНОС ООД 
                                        
                                            Обща стойност на договора, финансирана по проекта:     1 000.00
                                         
                                     
                             
                         | 
                    
                    
                        | Процедура 4 | 
                        
                            Предмет на предвидената процедура: „Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерския съвет и неговата администрация и специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност”,
                            Прогнозна стойност:     450 000.00
                            
                                    - 
                                        
Обособена позиция 1: „Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерския съвет и неговата администрация и специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност” 
                                        Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД 
                                        
                                            Обща стойност на договора, финансирана по проекта:     40 000.00
                                         
                                     
                             
                         | 
                    
                    
                        | Процедура 5 | 
                        
                            Предмет на предвидената процедура: „Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет, чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерския съвет и неговата администрация и специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност“,
                            Прогнозна стойност:     300 000.00
                            
                                    - 
                                        
Обособена позиция 1: „Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет, чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерския съвет и неговата администрация и специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност“ 
                                        Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД 
                                        
                                            Обща стойност на договора, финансирана по проекта:     0.00
                                         
                                     
                             
                         | 
                    
                    
                        | Процедура 6 | 
                        
                            Предмет на предвидената процедура: „Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, включително защитен мобилен интернет, чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерския съвет и неговата администрация”,
                            Прогнозна стойност:     350 000.00
                            
                                    - 
                                        
Обособена позиция 1: „Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, включително защитен мобилен интернет, чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерския съвет и неговата администрация” 
                                        Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД 
                                        
                                            Обща стойност на договора, финансирана по проекта:     5 000.00
                                         
                                     
                             
                         | 
                    
                    
                        | Процедура 7 | 
                        
                            Предмет на предвидената процедура: „Извършване на проверки на място по проекти по Оперативна програма „Добро управление“,
                            Прогнозна стойност:     113 000.00
                            
                                    - 
                                        
Обособена позиция 1: „Извършване на проверки на място по проекти по Оперативна програма „Добро управление“ 
                                        Изпълнител: АДВОКАТСКО ДРУЖЕСТВО „ПОПОВ, АРНАУДОВ И ПАРТНЬОРИ“ 
                                        
                                            Обща стойност на договора, финансирана по проекта:     88 257.00
                                         
                                     
                             
                         | 
                    
                    
                        | Процедура 8 | 
                        
                            Предмет на предвидената процедура: „Извършване на проверки на място по проекти/бюджетни линии по Оперативна програма „Добро управление“,
                            Прогнозна стойност:     69 500.00
                            
                                    - 
                                        
Обособена позиция 1: Извършване на проверки на място по проекти/бюджетни линии по Оперативна програма „Добро управление 
                                        Изпълнител: Темида Проджект ЕООД 
                                        
                                            Обща стойност на договора, финансирана по проекта:     55 350.00
                                         
                                     
                             
                         | 
                    
                    
                        | Процедура 9 | 
                        
                            Предмет на предвидената процедура: „Осигуряване на конферентни услуги и хотелски настанявания за нуждите на Министерския съвет“ с две обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Хотелски настанявания в чужбина“; Обособена позиция № 2: „Конферентни услуги и хотелски настанявания в България“,
                            Прогнозна стойност:     1 220 564.00
                            
                                    - 
                                        
Обособена позиция 1: Хотелски настанявания в чужбина 
                                        Изпълнител: СКАЙ ТРАВЕЛ ЕООД 
                                        
                                            Обща стойност на договора, финансирана по проекта:     6 000.00
                                         
                                     
                                    - 
                                        
Обособена позиция 2: Конферентни услуги и хотелски настанявания в България 
                                        Изпълнител: КОМПАНИЯ ЗА МЕЖДУНАРОДНИ КОНГРЕСИ ЕООД 
                                        
                                            Обща стойност на договора, финансирана по проекта:     100 000.00
                                         
                                     
                             
                         | 
                    
                    
                        | Процедура 10 | 
                        
                            Предмет на предвидената процедура: „Осигуряване на публичност на Оперативна програма „Добро управление” 2014-2020 г. и Програма за техническа помощ 2021-2027 г.“ ,
                            Прогнозна стойност:     275 000.00
                            
                                    - 
                                        
Обособена позиция 1: Обособена позиция №1 „Осигуряване на онлайн материали за популяризиране на Оперативна програма „Добро управление” 2014-2020 г. и Програма за техническа помощ 2021-2027 г.” 
                                        Изпълнител: УЕБГРАУНД ЕООД 
                                        
                                            Обща стойност на договора, финансирана по проекта:     53 000.00
                                         
                                     
                                    - 
                                        
Обособена позиция 2: Обособена позиция №2 „Създаване и реализиране на информационни кампании в интернет за популяризиране на Оперативна програма „Добро управление” 2014-2020 г. и Програма за техническа помощ 2021-2027 г.“ 
                                        Изпълнител: АПРА ООД 
                                        
                                            Обща стойност на договора, финансирана по проекта:     165 666.68
                                         
                                     
                             
                         | 
                    
                    
                        | Процедура 11 | 
                        
                            Предмет на предвидената процедура: „Осигуряване на устни и писмени преводи за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации”,
                            Прогнозна стойност:     2 000 000.00
                            
                                    - 
                                        
Обособена позиция 1: „Осигуряване на устни преводи за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации” 
                                        Изпълнител: ЕВРО - АЛИАНС ООД 
                                        
                                            Обща стойност на договора, финансирана по проекта:     1 000.00
                                         
                                     
                                    - 
                                        
Обособена позиция 2: Осигуряване на писмени преводи за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации 
                                        Изпълнител: Нова Глоуб 
                                        
                                            Обща стойност на договора, финансирана по проекта:     5 000.00
                                         
                                     
                             
                         | 
                    
                    
                        | Процедура 12 | 
                        
                            Предмет на предвидената процедура: Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Lexmark (Лексмарк) за нуждите на Администрацията на Министерския съвет,
                            Прогнозна стойност:     7 057.75
                            
                                    - 
                                        
Обособена позиция 1: Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Lexmark (Лексмарк) за нуждите на Администрацията на Министерския съвет 
                                        Изпълнител: РОНОС ООД 
                                        
                                            Обща стойност на договора, финансирана по проекта:     1 500.00
                                         
                                     
                             
                         | 
                    
                    
                        | Процедура 13 | 
                        
                            Предмет на предвидената процедура: Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Xerox (Ксерокс) за нуждите на Администрацията на Министерския съвет,
                            Прогнозна стойност:     15 119.09
                            
                                    - 
                                        
Обособена позиция 1: Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Xerox (Ксерокс) за нуждите на Администрацията на Министерския съвет 
                                        Изпълнител: ЛИРЕКС БГ ООД 
                                        
                                            Обща стойност на договора, финансирана по проекта:     2 000.00
                                         
                                     
                             
                         | 
                    
                    
                        | Процедура 14 | 
                        
                            Предмет на предвидената процедура: Доставка на преносими компютри за нуждите на дирекция „Добро управление“,
                            Прогнозна стойност:     100 000.00
                            
                                    - 
                                        
Обособена позиция 1: Доставка на преносими компютри за нуждите на дирекция „Добро управление“ 
                                        Изпълнител: ЛИРЕКС БГ ООД 
                                        
                                            Обща стойност на договора, финансирана по проекта:     65 258.00
                                         
                                     
                             
                         | 
                    
                    
                        | Процедура 15 | 
                        
                            Предмет на предвидената процедура: Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства,
                            Прогнозна стойност:     72 416.50
                            
                                    - 
                                        
Обособена позиция 1: 3 Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Лексмарк 
                                        Изпълнител: Кооперация ПАНДА 
                                        
                                            Обща стойност на договора, финансирана по проекта:     778.62
                                         
                                     
                             
                         | 
                    
                    
                        | Процедура 16 | 
                        
                            Предмет на предвидената процедура: Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерския съвет и неговата администрация и специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност,
                            Прогнозна стойност:     450 000.00
                            
                         | 
                    
                    
                        | Процедура 17 | 
                        
                            Предмет на предвидената процедура: Изработка и доставка на печатни рекламни материали за потребностите на Оперативна програма „Добро управление,
                            Прогнозна стойност:     145 000.00
                            
                                    - 
                                        
Обособена позиция 1: Изработка и доставка на печатни рекламни материали за потребностите на Оперативна програма „Добро управление“ 
                                        Изпълнител: ТРИЕРА КОМЮНИКЕЙШЪНС ЕООД 
                                        
                                            Обща стойност на договора, финансирана по проекта:     145 000.00
                                         
                                     
                             
                         | 
                    
                    
                        | Процедура 18 | 
                        
                            Предмет на предвидената процедура: Изработка и доставка на печатни рекламни материали за потребностите на Оперативна програма „Добро управление“, предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП,
                            Прогнозна стойност:     35 000.00
                            
                                    - 
                                        
Обособена позиция 1: Изработка и доставка на печатни рекламни материали за потребностите на Оперативна програма „Добро управление“, предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП 
                                        Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД 
                                        
                                            Обща стойност на договора, финансирана по проекта:     35 000.00
                                         
                                     
                             
                         | 
                    
                    
                        | Процедура 19 | 
                        
                            Предмет на предвидената процедура: Логистика и самолетни билети,
                            Прогнозна стойност:     1 080 000.00
                            
                         | 
                    
                    
                        | Процедура 20 | 
                        
                            Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на писмени преводи за нуждите на Администрацията на Министерския съвет,
                            Прогнозна стойност:     34 950.00
                            
                                    - 
                                        
Обособена позиция 1: Осигуряване на писмени преводи за нуждите на Администрацията на Министерския съве 
                                        Изпълнител: КОНСОРЦИУМ ДСТ ДЗЗД 
                                        
                                            Обща стойност на договора, финансирана по проекта:     10 000.00
                                         
                                     
                             
                         | 
                    
                    
                        | Процедура 21 | 
                        
                            Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина за нуждите на администрацията на Министерския съвет,
                            Прогнозна стойност:     600 000.00
                            
                                    - 
                                        
Обособена позиция 1: Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина за нуждите на администрацията на Министерския съвет 
                                        Изпълнител: ОБЕДИНЕНИЕ „БЪЛГАРИЯ ЕР – ПОСОКА“ 
                                        
                                            Обща стойност на договора, финансирана по проекта:     60 000.00
                                         
                                     
                             
                         | 
                    
                    
                        | Процедура 22 | 
                        
                            Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на самолетни билети за страната и чужбина за превоз на пътници и багаж; хотелски настанявания в чужбина; хотелски настанявания в София и страната на външни за администрацията на Министерския съвет лица (включително чуждестранни лица), когато разходите са за сметка на бюджета на Министерския съвет; хотелски настанявания в страната за групови мероприятия (10 и над 10 души); конферентни услуги в София и страната и ресторантьорски услуги в София и страната,
                            Прогнозна стойност:     0.00
                            
                                    - 
                                        
Обособена позиция 1: Осигуряване на самолетни билети за страната и чужбина за превоз на пътници и багаж 
                                        Изпълнител: МИНА ТРАВЕЛ ЕНД ИВЕНТ ГРУП ЕООД 
                                        
                                            Обща стойност на договора, финансирана по проекта:     1 252 400.00
                                         
                                     
                                    - 
                                        
Обособена позиция 2: Осигуряване на самолетни билети за страната и чужбина за превоз на пътници и багаж; хотелски настанявания в чужбина; хотелски настанявания в София и страната на външни за администрацията на Министерския съвет лица (включително чуждестранни лица), когато разходите са за сметка на бюджета на Министерския съвет; хотелски настанявания в страната за групови мероприятия (10 и над 10 души); конферентни услуги в София и страната и ресторантьорски услуги в София и страната 
                                        Изпълнител: ЕЛИТ ТРАВЕЛ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ООД 
                                        
                                            Обща стойност на договора, финансирана по проекта:     1 205 000.00
                                         
                                     
                             
                         | 
                    
                    
                        | Процедура 23 | 
                        
                            Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на устни преводи за нуждите на Администрацията на Министерския съвет,
                            Прогнозна стойност:     34 950.00
                            
                                    - 
                                        
Обособена позиция 1: Осигуряване на устни преводи за нуждите на Администрацията на Министерския съвет 
                                        Изпълнител: ТЕЗА ООД 
                                        
                                            Обща стойност на договора, финансирана по проекта:     1 000.00
                                         
                                     
                             
                         | 
                    
                    
                        | Процедура 24 | 
                        
                            Предмет на предвидената процедура: Подпомагане на Управляващия орган на Оперативна програма „Добро управление“ при оценката на проектни предложения по процедура за повишаване на гражданското участие в процесите на изпълнение и мониторинг на политики и законодателство (ИСУН № BG05SFOP001-2.025),
                            Прогнозна стойност:     70 000.00
                            
                                    - 
                                        
Обособена позиция 1: Подпомагане на Управляващия орган на Оперативна програма „Добро управление“ при оценката на проектни предложения по процедура за повишаване на гражданското участие в процесите на изпълнение и мониторинг на политики и законодателство (ИСУН № BG05SFOP001-2.025) 
                                        Изпълнител:  
                                        
                                            Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 
                                         
                                     
                                    - 
                                        
Обособена позиция 2: Подпомагане на Управляващия орган на Оперативна програма „Добро управление“ при оценката на проектни предложения по процедура за повишаване на гражданското участие в процесите на изпълнение и мониторинг на политики и законодателство (ИСУН № BG05SFOP001-2.025) 
                                        Изпълнител: ДЗЗД Обединение „АСИСТ ОПДУ“ 
                                        
                                            Обща стойност на договора, финансирана по проекта:     57 600.00
                                         
                                     
                             
                         | 
                    
                    
                        | Процедура 25 | 
                        
                            Предмет на предвидената процедура: Разходи за разработване на аудио-визуални продукти-ТВ и радио спотове,
                            Прогнозна стойност:     900 000.00
                            
                         | 
                    
                    
                        | Процедура 26 | 
                        
                            Предмет на предвидената процедура: Разходи за рекламни и печатни материали,
                            Прогнозна стойност:     225 000.00
                            
                         |