Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-1.002-0680-C02
Наименование на проекта Разработка на "Интелигентен независим логистичен пункт"
Бенефициент 203725600 БМ КРИЕЙТИВ ЛАБ ООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 11.05.2017
Дата на стартиране 11.05.2017
Дата на приключване 17.09.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Монтана (BG312), Монтана, гр.Монтана

Описание

Кратко описание на проекта
БМ КРИЕЙТИВ ЛАБ ООД е стартираща компания създадена с основната цел да  разработи"Интелигентен независим логистичен пункт";Системата представлява свързващо звено между крайните клиенти,търговците и доставчиците на пратки - изцяло ново усъвършенствано логистично решение,фасилитиращо взаимодейстието между тях.Всеки клиент направил поръчка  за доставка на стока,ще има възможностда да избере за мястото на доставка дома си,офис или специално създадените за целта независими пунктове с 24 часов достъп;Специално разработени потребителски интерфейси ще дават възможност клиенти, търговци и доставчици да имат достъп до мрежа от интелигентни логистични пунктове с интернет свързаност, които ще позволяват доставката/приемането/изпращането на пратки от/до изцяло нови локации,24/7 и то само чрез своите смарт устройства (телефон,таблет,часовник);Иновативният продукт попада в обхвата на две от определените в ИСИС тематични области: "Нови технологии в креативните и рекреативните индустрии" и "Мехатроника и чисти технологии";Предимствата на системата са че дава възможност потребителят да получи пратка в локация различна от дома или офиса и лесно да променя в движение заявена локация само през мобилното си приложение, без да се налага да чака куриер;Интелигентните логистични пунктове ще осъществяват непрекъсната комуникация с централизирана система за управление на процесите, което позволява ползването на дадена клетка от избран логистичен пункт от множество потребители.Идеята е да се даде възможност на клиента сам да определя времето и мястото на получаване/изпращане на пратка, според собствените си време и възможности;Посредством предвиденият екип с богат опит в разработката на софтуерни платформи, онлайн продукти, комуникационни системи, дизайн и механика, се гарантира изпълнението на проекта и успешната разработка на системата;На база изготвен сравнителен анализ може да се твърди,иновацията представлява новост на световния пазар и превъзхожда всички познати,съществуващи алтернативи;
Дейности
  • Дейност: Разрботка на дизайн и архитектура на решението.Създаване на основите на системите и на структурата на базата данни на иновативния продукт чрез наемането на експертен персонал, закупуването на ДМА, ДНА,необходимите материали и наемане на помещение;: Веднага след подписването на административния договор за БФП и назначаването на екипа по проекта, следва да започне изпълнение на заложените дейности и етапи на разработка на иновативния продукт; Съгласно предвидените етапи за разработката, ще започнат Разрботка на дизайн и архитектура на решението.Създаване на основите на системите и на структурата на базата данни на иновативния продукт; Ще се закупят предвидените активи, специализиран софтуер и необходимите материали: метални листове различна дебелина, Електронни ключалки, Уплътнения, Панти и други механични компоненти, Боя, Електронна везна, Необходими кабели, Електронни компоненти; Ще се наеме помещение за обезпечаване работата на екипа; Ще започне разработка на сървърната логика и логиката за централизиран контрол и комуникация между устройствата; Ще започне разработка на уеб портал към приложението и имплементация на 3 мобилни клиента към приложението (съответно за Android и iOS ); Ще се проведе тестване и доработка на решението, дизайн и адаптация на потребителския интерфейс на отделните клиенти и т.н.; Назначеният по проекта екип чрез предвиденото за закупуване оборудване, ДНА, материали и наетото за целите на проекта помещение за прототипиране, изследвания и специализирани тестове ще започне поетапно разработването на Интелигентен независим логистичен пункт; Ще започне разработка на прототип и адаптация на контролна система за отключване/заключване на кутиите; Ще се внедрят периферни модули, е се разработят модулни системи на кутии, ще се тестват свързаността и функционалността на системата, ще се изчисти и дизайна - съгласно описаните етапи и стъпки съпътстващи цялостната разработка на иновацията; Експертното ниво на екипа, разполагаемостта с необходимото оборудване, базисните елементи за разработването на крайния софтуер и предвидените етапи на разработка са гаранция за реалистичността на изработка на иновативния Интелигентен независим логистичен пункт;, Договорена стойност: 355 996.24 , Отчетена стойност: 348 059.70
  • Дейност: Разходи за защита на интелектуална собственост на национално и международно равнище; : След успешната разработка на иновативен Интелигентен независим логистичен пунк, ще бъде подадна заявка в Патентно Ведомство за защита на интелектуална собственост на национално и международно равнище, чрез патент за изобретение или регистрация на полезен модел за Република България. Дейността е изцяло на външно възлагане., Договорена стойност: 19 580.00 , Отчетена стойност: 19 350.00
  • Дейност: Разходи за изработване на икономическа оценка, финансова оценка и техническа оценка на разработваната иновация;: След успешната разработка на иновативния Интелигентен независим логистичен пунк, ще бъде подадна заявка за изработване на икономическа и финансова оценка на иновацията с цел успешна пазарна реализация; Дейността е изцяло на външно възлагане., Договорена стойност: 15 000.00 , Отчетена стойност: 9 500.00
  • Дейност: Разходи за изработване на пазарни анализи и проучвания, маркетингови планове за пазарна реализация на иновацията;: С оглед бъдещата реализация на Интелигентен независим логистичен пунк, е необходимо да бъдат изработени пазарни анализи и проучвания, маркетингови планове за пазарна реализация на иновацията; Бенефициентът не разполага с такъв капацитет и за целта, се планира в рамките на проекта да бъде избрана външна консултантска фирма, която да проведе и изготви пазарни проучвания и анализи за пазарна реализация на внедряваната иновация. При избора на консултантска фирма ще бъдат спазвани приложимите изисквания на ЗУСЕСИФ и ПМС 118/20.05.2014г. на Министерския съвет за условията и редът за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти по договори за безвъзмездна финансова помощ. Изцяло външно възлагане., Договорена стойност: 18 000.00 , Отчетена стойност: 16 900.00
  • Дейност: Разходи за наем на зала и техника за организиране на промоционално събитие;: След като разработения иновативен Интелигентен независим логистичен пунк е готов, същият следва да бъде промотиран пред съответната специализирана публика; За техническото осъществяване на дейноста ще бъде наета зала, разполагаща с необходимото оборудване (мултимедиен проектор, тонколони, микрофонна уредба, wi-fi Интернет достъп, бял екран, лазерна показалка, климатик). На това събитие всички участници ще бъдат запознати с предимствата на иновацията и нейната пазарна приложимост, реализация и полза;, Договорена стойност: 8 000.00 , Отчетена стойност: 7 490.00
  • Дейност: Разходи за визуализация: Информационни табели 2 броя и стикери 11 броя;: С цел осигуряване на визуализация на финансирането от страна на Европейския съюз ще бъдат изработени и поставени 2 информационни табели, като за целта ще бъдат използвани услугите на външна фирма изпълнител. Информационите табели ще бъдат разположени в централния офис на фирмата в град София, втората информационна табела ще бъде поставена в наетото за целите на проекта помещение на територията на град Видин, където ще бъде разположено и съответното оборудване и специализиран софтуер; Информационните материали ще бъдат разработени, съгласно всички изисквания на Европейския Съюз и по-конкретно съгласно разпоредбите, залегнали в глава II на Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014 и ще съдържат всички задължителни елементи, посочени в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. Освен това, ще бъдат поставени съответния брой стикери (с логото на ЕС и ОПИК) върху закупеното по проекта оборудване. Информационните материали ще бъдат изработени от външна фирма изпълнител, прилагайки разпоредбите, залегнали в Закона за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове (ЗУСЕСИФ), по специално глава IV Специални правила за определяне на изпълнител от бенефициенти на БФП., Договорена стойност: 2 000.00 , Отчетена стойност: 1 100.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: АЙ ТИ АУТСОРС ООД, Договорена стойност по проекта*: 168 965.10 , Отчетена стойност**: 187 739.00
  • Изпълнител: Смарт Инвент ООД, Договорена стойност по проекта*: 21 411.00 , Отчетена стойност**: 23 790.00
  • Изпълнител: ЕВРО КОНСЕПТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 25 965.00 , Отчетена стойност**: 28 850.00
  • Изпълнител: МАКС НЮЗ ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 741.00 , Отчетена стойност**: 7 490.00
  • Изпълнител: РЕКЛАМЕН МАРКЕТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 15 210.00 , Отчетена стойност**: 16 900.00
  • Изпълнител: БИЛДИНГГРУП - СК ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 15 120.00 , Отчетена стойност**: 16 800.00
  • Изпълнител: РЕКЛАМНО ИЗДАТЕЛСКА АГЕНЦИЯ НОМЕР 1 ООД, Договорена стойност по проекта*: 990.00 , Отчетена стойност**: 1 100.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Финансирани проекти за еко-иновации, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Научни изследвания, иновации: Частни инвестиции, допълващи публичната подкрепа за иновации или за научноизследователски и развойни проекти, Мерна единица: евро, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 21 401.47 , Достигната стойност: 20 591.38

Финансова информация

Обща стойност на проекта 418 576.24 BGN
БФП 376 718.60 BGN
Собствено финансиране 41 857.64 BGN
Общо реално изплатени суми 362 026.58 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 427.50 47.50 475.00 ЕВРО КОНСЕПТ ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: 1. Закупуване и доставка на ДМА и ДНА, включващи следните обособени позиции: - Обособена позиция 1 - Закупуване на ДМА: сървър 1 брой, работна станция 6 броя, графичен таблет 1 брой, UPS за централната система 1 брой, суич 1 брой, суич 1 брой, шкаф за сървер 1 брой, монитор за прототип 1 брой; - Обособена позиция 2 -Закупуване на ДНА: Специализиран софтуер 1 брой; , Прогнозна стойност: 189 196.24
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 - Закупуване на ДМА: сървър 1 бр., работна станция 6 бр., графичен таблет 1 бр., UPS за централната система 1 бр., суич 1 бр., суич 1 бр., шкаф за сървер 1 бр., монитор за прототип 1 бр.
    Изпълнител: АЙ ТИ АУТСОРС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 51 362.10
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 -Закупуване на ДНА: Специализиран софтуер 1 бр.
    Изпълнител: АЙ ТИ АУТСОРС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 117 603.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на материали за създаване на прототип: метални листове различна дебелина, Електронни ключалки, Уплътнения, Панти и други механични компоненти Боя, Електронна везна, Необходими кабели, Електронни компоненти;, Прогнозна стойност: 24 000.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на материали за създаване на прототип: метални листове различна дебелина, Електронни ключалки, Уплътнения, Панти и други механични компоненти Боя, Електронна везна, Необходими кабели, Електронни компоненти;
    Изпълнител: Смарт Инвент ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 21 411.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за : Обособена позиция 1 - изработване на икономическа оценка, финансова оценка и техническа оценка на разработваната иновация – 1 бр.; Обособена позиция 2 - изработване на пазарни анализи и проучвания, маркетингови планове за пазарна реализация на иновацията – 1 бр.; , Прогнозна стойност: 33 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 - изработване на икономическа оценка, финансова оценка и техническа оценка на разработваната иновация;
    Изпълнител: ЕВРО КОНСЕПТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 550.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 - изработване на пазарни анализи и проучвания, маркетингови планове за пазарна реализация на иновацията - 1 бр.
    Изпълнител: РЕКЛАМЕН МАРКЕТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 210.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Наем на помещение за 12 месеца;, Прогнозна стойност: 18 000.00
  • Обособена позиция 1: Наем на помещение за 12 месеца;
    Изпълнител: БИЛДИНГГРУП - СК ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 120.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Разходи за визуализация: Информационна табела 2 броя и стикери 11 броя;, Прогнозна стойност: 2 000.00
  • Обособена позиция 1: Разходи за визуализация: Информационна табела 2 броя и стикери 11 броя;
    Изпълнител: РЕКЛАМНО ИЗДАТЕЛСКА АГЕНЦИЯ НОМЕР 1 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 990.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Разходи за защита на интелектуална собственост на национално и международно равнище; , Прогнозна стойност: 19 580.00
  • Обособена позиция 1: Разходи за защита на интелектуална собственост на национално и международно равнище;
    Изпълнител: ЕВРО КОНСЕПТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 415.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Разходи за наем на зала и техника за организиране на промоционално събитие 1 брой, Прогнозна стойност: 8 000.00
  • Обособена позиция 1: Разходи за наем на зала и техника за организиране на промоционално събитие 1 брой
    Изпълнител: МАКС НЮЗ ГРУП ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 741.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN