Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-2.001-0182-C03
Наименование на проекта "Енергийно-ефективни мерки в много- фамилни жилищни сгради в град Мездра"
Бенефициент 000193371 Община Мездра
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 25.10.2016
Дата на стартиране 25.10.2016
Дата на приключване 23.07.2020
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Враца, Мездра, гр.Мездра

Описание

Кратко описание на проекта
С настоящия проект се цели комплексна интервенция в сгради на 18 многофамилни жилища в град Мездра. В голямата си част сградите на 2-eтажни, 3-етажни и 5-етажни, изпълнени със стомано-бетонни плочи. Ограждащите елементи на повечето от тях са иззидани с единични плътни тухли. Покривите на сградите са дървено скатни. Сградният фонд е на повече от 30 години. Наблюдават се частични мерки по обновление на обектите, като сменена дограма на някои от фасадите, положена изолация от 5 см по външната си повърхност. Видът на отоплението в сградите се реализира с индивидуални газови котели, с електричество и с печки на дърва.  От извършения енергиен анализ се установи потенциал за намаляване на разхода на енергия. Причина за това са топлинни загуби през ограждащите елементи. В момента на обследването почти всички сгради попадат в енергиен клас "G". Установен е потенциал за намаляване на действително необходимите разходи за отопление и охлаждане средно с около 50 % за сграда. Предвиден е пакет от 3 енергийно-спестовни мерки за всяка сграда. По този начин ще се постигне най-голям икономически ефект, като необходимите инвестиции за въвеждане на енергоспестяващите мерки са със среден общ срок на откупуване – 12 години. След прилагането на мерките сградите ще преминат в енергиен клас "С" с устойчиво потребление на енергийни носители.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проектното предложение: Предвид размера на обектите, които ще бъдат предмет на интервенция на настоящия проект, организацията и управлението на проекта ще се осъществяват от екип за управление (ЕУ), включващ 3 експерта: ръководител, счетоводител и експерт "Контрол на договори и нередности". Всички експерти са с висше образование и компетенции в областта на управлението и отчитането на инфраструктурни проекти. Функционирането на екипа ще гарантира устойчивото и качествено изпълнение на проекта, организацията и провеждането на процедури за избор на изпълнители, докладването и отчитането на дейностите по проекта, осъществяването на мониторинг и контрол, финансово управление на проекта и документо-оборота. Автобиографията на предварително избрания ръководител на проекта е приложена към проектната документация. Цялостното изпълнение на проекта ще бъде подпомагано от външен изпълнител (физическо лице)- част от ЕУ, изборът на който се осъществява съгласно съответните законови нормативни актове. , Договорена стойност: 17 500.00 , Отчетена стойност: 11 323.08
  • Дейност: Инженерингова дейност по изпълнение на инфраструктурния проект: В резултат от инженеринговата дейност за обекта, включен в проекта, Община Мездра ще получи пълна техническа документация - работни проекти, с приложени обяснителни записки, КСС, Анализи на цените, становища на главен архитект, разрешителни за строеж, протоколи на ОЕСУТ, скици, схеми, осъществяване: - изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за всяка от сградите в отделните обследвания за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление "С"; - изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническото обследване на сградите обект на интервенция по настоящето проектно предложение, съгласно Техническите паспорти на сградите част Б "Мерки за поддържане на строежи и срокове за извършване на ремонти"; - изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба №4 от 01.07.2009 год. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания и съгласно въпросите и отговорите по процедурата. , Договорена стойност: 971 942.35 , Отчетена стойност: 1 139 302.86
  • Дейност: Изготвяне на доклади за съответствие на инвестиционните проекти: Оценка на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите, изготвен като комплексен доклад от лицензирана фирма-консултант /независим строителен надзор/, Договорена стойност: 4 628.31 , Отчетена стойност: 4 332.00
  • Дейност: Осъществяване на строителен надзор на инфраструктурния проект: Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, изпълнение на обектите , съобразно одобрените инвестиционни проекти и нормативните изисквания (ЗУТ), спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството, недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството, годността на обекта за въвеждане в експлоатация, Договорена стойност: 41 654.69 , Отчетена стойност: 14 820.00
  • Дейност: Дейности по въвеждане на обектите в експлоатация: Сформирана комисия със заповед по смисъла на ЗУТ с представители на Възложителя и строителния надзор, ще извършат необходимите административни и процедурни действие за подготвката и рапзисването на документите по ЗУТ за въвеждането на сградите от проектното предложение в експлоатация, Договорена стойност: 3 700.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейности по публичност и информация: Проектът предвижда изпълнение на комплекс от мерки в съответствие с чл. VI от Общите условия към договора за безвъзмездна финансова помощ и Насоките за осъществяване на мерките за информация и публичност. Мерките включват: 1. Организиране и провеждане на информационни събития – в рамките на проекта ще бъдат организирани 2 броя информационни събития за популяризиране на проекта сред местната общност с участието на регионални и местни медии, както следва:  Начална конференция - официален старт на проекта - пресконференция за представяне на проекта; Финална конференция - откриване на ремонтираните сгради и официално представяне на постигнатите резултати и ефекти. 2. - Публикации в местни издания - 5 бр. публикации в местни издания за напредъка на проекта. 3. Изработка и поставяне на постоянни обяснителни табели – 18 бр. постоянни табели. 4. Подготовка и отпечатване на информационни брошури за проекта - 200 бр. Листовките ще бъдат в размер А4, пълноцветни, двустранни, и ще съдържат информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта, снимки. На заглавната страница на брошурата ще се съдържа: логото на ЕФРР; логото на Оперативната Програмата; името на проекта; изречението “Този документ е създаден в рамките на проект „.......................”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Цялата отговорност за съдържанието на публикацията се носи от lt;наименование на Бенефициентаgt; и при никакви обстоятелства не може да се счита, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Управляващия орган на ОПРР 2014-2020 г.” Изготвяне на съобщение, съдържащо описание на проекта, неговите основни цели и резултати, открояване на помощта, получена от Европейския съюз. Изготвеното съобщение ще бъде публикувано на уеб- сайта на община Мездра. Поставяне на билборд с големи размери по време на проекта и постоянна табела след приключване на проекта. Организиране на официална церемония за ефективен старт на проекта "Първа копка"., Договорена стойност: 10 439.41 , Отчетена стойност: 6 479.98
  • Дейност: Извършване на външен одит на инфраструктурния проект: Одитът на проекта ще бъде извършен от лицензиран експерт-счетоводител, като докладът за одит ще бъде приложен към окончателния финансов отчет. Докладът ще бъде изготвен съгласно договора за безвъзмездна помощ, изискванията на националното одиторско законодателство (Закона за независимия финансов одит, Международните одиторски стандарти и Международните стандарти за свързани по съдържание услуги, и по-специално – на МСССУ № 4400). Одиторската проверка, която одиторът ще извърши, ще бъде осъществена при спазване на нормативно определените срокове и ще включва извършването на процедури за проверка на достоверността на представената във финансовия отчет информация чрез наличие на релевантни първични документи; спазването на принципите на счетоводството; ефективния контрол по отношение на отчетността; съответствието между финансовия отчет и техническия доклад за изпълнение на проекта; целевото и правомерно разходване на средствата по проекта, Договорена стойност: 10 543.80 , Отчетена стойност: 6 960.00
  • Дейност: "Провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки": Eкипът за управление по проекта ще изготви документация за избор на изпълнители по планираните за външно възлагане дейности по проекта., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: СЕТИ-ОДИТИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 6 960.00 , Отчетена стойност**: 6 960.00
  • Изпълнител: ТЕКОМ ИНВЕСТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 126 982.18 , Отчетена стойност**: 126 982.17
  • Изпълнител: Антон, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: СДРУЖЕНИЕ "КВАЛИФИКАЦИОНЕН ФОНД", Договорена стойност по проекта*: 6 000.00 , Отчетена стойност**: 6 000.00
  • Изпълнител: Силвия, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДЗЗД РАФАИЛОВ-ПМ ЕНЕРДЖИ, Договорена стойност по проекта*: 26 418.82 , Отчетена стойност**: 26 418.79
  • Изпълнител: Кодас Консултинг ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 19 152.00 , Отчетена стойност**: 19 152.00
  • Изпълнител: ВЕЛ-КАМ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 581 637.20 , Отчетена стойност**: 580 122.46
  • Изпълнител: ДЖИ ЕМ КРИЕЙТИВ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 480.00 , Отчетена стойност**: 6 479.98
  • Изпълнител: ЕЛИТ СТРОЙ 6 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 262 844.40 , Отчетена стойност**: 247 073.28
  • Изпълнител: ТЕА-СТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 170 166.11 , Отчетена стойност**: 158 706.16
Подизпълнители
  • Подизпълнител: АРТСИНХРОН ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
Членове на обединение
  • Член на обединение: РАФАИЛОВ КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ПМ ЕНЕРДЖИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Енергийна ефективност: Брой обновени сгради, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 18.00 , Достигната стойност: 18.00
Индикатор 2 Енергийна ефективност: Брой домакинства, преминали в по-горен клас на енергопотребление, Мерна единица: домакинства, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 85.00 , Достигната стойност: 85.00
Индикатор 3 Намаляване на емисиите на парникови газове: Очаквано годишно намаляване на емисиите на парникови газове, Мерна единица: тонове CO2 екв., Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 324.23 , Достигната стойност: 324.23

Финансова информация

Обща стойност на проекта 890 758.99 BGN
БФП 890 758.99 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 070 158.98 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 18 516.76 0.00 18 516.76 ВЕЛ-КАМ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 16 525.79 0.00 16 525.79 ВЕЛ-КАМ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 6 349.11 0.00 6 349.11 ТЕКОМ ИНВЕСТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 13 142.22 0.00 13 142.22 ЕЛИТ СТРОЙ 6 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 11 560.58 0.00 11 560.58 ВЕЛ-КАМ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 8 508.31 0.00 8 508.31 ТЕА-СТ ЕООД
Липса на добро финансово управление 131.74 0.00 131.74 ТЕА-СТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 49 405.63 0.00 49 405.63 ЕЛИТ СТРОЙ 6 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 44 405.50 0.00 44 405.50 ВЕЛ-КАМ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 31 726.68 0.00 31 726.68 ТЕА-СТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 25 396.43 0.00 25 396.43 ТЕКОМ ИНВЕСТ ЕООД
Липса на адекватна одитна следа 5.00 58 652.60 0.00 58 652.60 Финансова корекция на ниво проект

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Избор на изпълнител за пълен инженеринг на сградите, обект на интервенция във връзка с реализацията на проект „Енергийно-ефективни мерки в много-фамилни жилищни сгради в град Мездра” по договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-2.001-0182-C01 и № РД-02-37-227/25.10.2016 г. по процедура BG16RFOP001-2.00 „Енергийна ефективност в периферните райони” от Оперативна Програма „Региони в растеж” 2014-2020” за обект: СС „КОМФОРТ-2016“, ул. „Д. Петров“ № 20; СС „ГЕОРГИЕВА-НЕЙКОВА“, ул. „Динко Петров“ № 15; СС „ОБОРИЩЕ-35“, ул. „Оборище“ № 35; СС „СТИВИ“, ул. „Ал. Стамболийски“ № 25", Прогнозна стойност: 105 888.55
  • Обособена позиция 1: Обекти СС „КОМФОРТ-2016“, СС „ГЕОРГИЕВА-НЕЙКОВА“, СС „ОБОРИЩЕ-35“ и СС „СТИВИ“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обекти СС „КОМФОРТ-2016“, СС „ГЕОРГИЕВА-НЕЙКОВА“, СС „ОБОРИЩЕ-35“ и СС „СТИВИ“
    Изпълнител: ТЕКОМ ИНВЕСТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 126 982.18
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Избор на изпълнител за пълен инженеринг на сградите, обект на интервенция във връзка с реализацията на проект „Енергийно-ефективни мерки в много-фамилни жилищни сгради в град Мездра” по договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-2.001-0182-C01 и № РД-02-37-227/25.10.2016 г. по процедура BG16RFOP001-2.00 „Енергийна ефективност в периферните райони” от Оперативна Програма „Региони в растеж” 2014-2020” по обособени позиции, Прогнозна стойност: 292 021.28
  • Обособена позиция 1: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1: Обект СС "Веслец" с административен адрес: ул. „Веслец“ № 13; Обект СС „Искра“ с административен адрес: ул. „Генерал Заимов“ № 12; Обект СС „Бузлуджа- 1“ с административен адрес: ул. „Бузлуджа“ № 1; Обект СС „Дружба- 65“ с административен адрес: ул. „Св. Св. Кирил и Методий“ № 65;
    Изпълнител: ВЕЛ-КАМ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 185 167.61
  • Обособена позиция 2: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: Обект СС „Странджа- 24“ с административен адрес: ул. „Странджа“ № 24; Обект СС „Успех“ с административен адрес: ул. „Рила“ № 17- 19; Обект СС „Никол“ с административен адрес: ул. „Генерал Столетов“ № 2; Обект СС „Георгиеви- Тошеви“ с административен адрес: ул. „Странджа“ № 54;
    Изпълнител: ВЕЛ-КАМ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 165 257.93
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за извършване на външен одит на проекта, Прогнозна стойност: 10 543.80
  • Обособена позиция 1: Външен одит на проекта
    Изпълнител: СЕТИ-ОДИТИНГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 960.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за пълен инженеринг на сградата, обект на интервенция, Прогнозна стойност: 971 942.35
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: СС "ЕВРОДОМ" - ул."П.Яворов" №2-4;
    Изпълнител: ЕЛИТ СТРОЙ 6 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 262 844.40
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: СС "АРЕС" - ул."Ал. Стамболийски" №110-112;
    Изпълнител: ВЕЛ-КАМ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 231 211.66
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3: СС "ШИПКА", ул."Шипка"№46; СС "НАНОВ-ИВАНОВ", ул."Родопи"№8; СС "РОДОПИ-2016", ул."Родопи"№6; СС "ДИ И МИ", ул."Родопи" №3;
    Изпълнител: ТЕА-СТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 170 166.11
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция 4: СС "КОМФОРТ-2016", ул."Д. Петров" №20; СС "ГЕОРГИЕВА-НЕЙКОВА", ул."Динко Петров" №15; СС "ОБОРИЩЕ-35", ул."Оборище" №35; СС "СТИВИ", ул."Ал. Стамболийски"№25;
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция 5: СС "ВЕСЛЕЦ", ул."Веслец"№13; СС "ИСКРА", ул."Ген.Заимов"№12-14; СС "БУЗЛУДЖА-1", ул."Бузлуджа" №1; СС "ДРУЖБА 65", ул."Св.Св. Кирил и Методий" №65;
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 6: Обособена позиция 6: СС "СТРАНДЖА 24", ул."Странджа"№24; СС "УСПЕХ", ул."Рила" №17-19; СС "НИКОЛ", ул."Ген. Столетов" №2; СС "ГЕОРГИЕВИ-ТОШЕВИ", ул."Странджа"№54
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител на провеждане на мерки по публичност и информираност, Прогнозна стойност: 10 439.41
  • Обособена позиция 1: Мерки по публичност и информираност
    Изпълнител: ДЖИ ЕМ КРИЕЙТИВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 480.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Избор на лицензиран консултант за извършване на оценка на съответствие на инвестиционния проекти, Прогнозна стойност: 4 628.31
  • Обособена позиция 1: ОП № 1: Гр. Мездра, ул. „П. Яворов“ № 2-4
    Изпълнител: Кодас Консултинг ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 172.00
  • Обособена позиция 2: ОП № 2: Гр. Мездра, ул. „Ал. Стамболийски“ № 110-112
    Изпълнител: Кодас Консултинг ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 848.00
  • Обособена позиция 3: ОП № 3: Гр. Мездра, ул. „Шипка“ № 46; ул. „Родопи“ № 8; ул. „Родопи“ № 6; ул. „Родопи“ № 3
    Изпълнител: Кодас Консултинг ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 412.00
  • Обособена позиция 4: ОП № 4: Гр. Мездра, ул. „Динко Петров“ № 20; ул. „Динко Петров“ № 15; ул. „Оборище“ № 35; ул. „Ал. Стамболийски“ № 25
    Изпълнител: Кодас Консултинг ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 872.00
  • Обособена позиция 5: ОП № 5: Гр. Мездра, ул. „Веслец“ № 13; ул. „Ген. Заимов“ № 12-14; ул. „Бузлуджа“ № 1; ул. „Св. Св. Кирил и Методий“ № 65
    Изпълнител: Кодас Консултинг ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 628.00
  • Обособена позиция 6: ОП № 6: Гр. Мездра, ул. „Странджа“ № 24; ул. „Рила“ № 17-19; ул. „Ген. Столетов“ № 2; ул. „Странджа“ № 54
    Изпълнител: Кодас Консултинг ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 220.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Избор на лицензиран консултант за извършване на строителен надзор на сградата, обект на инвестицията, Прогнозна стойност: 41 654.69
  • Обособена позиция 1: ОП № 1: Гр. Мездра, ул. „П. Яворов“ № 2-4
    Изпълнител: Кодас Консултинг ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 172.00
  • Обособена позиция 2: ОП № 2: Гр. Мездра, ул. „Ал. Стамболийски“ № 110-112
    Изпълнител: Кодас Консултинг ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 848.00
  • Обособена позиция 3: ОП № 3: Гр. Мездра, ул. „Шипка“ № 46; ул. „Родопи“ № 8; ул. „Родопи“ № 6; ул. „Родопи“ № 3
    Изпълнител: Кодас Консултинг ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 412.00
  • Обособена позиция 4: ОП № 4: Гр. Мездра, ул. „Динко Петров“ № 20; ул. „Динко Петров“ № 15; ул. „Оборище“ № 35; ул. „Ал. Стамболийски“ № 25
    Изпълнител: Кодас Консултинг ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 872.00
  • Обособена позиция 5: ОП № 5: Гр. Мездра, ул. „Веслец“ № 13; ул. „Ген. Заимов“ № 12-14; ул. „Бузлуджа“ № 1; ул. „Св. Св. Кирил и Методий“ № 65
    Изпълнител: Кодас Консултинг ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 628.00
  • Обособена позиция 6: ОП № 6: Гр. Мездра, ул. „Странджа“ № 24; ул. „Рила“ № 17-19; ул. „Ген. Столетов“ № 2; ул. „Странджа“ № 54
    Изпълнител: Кодас Консултинг ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 220.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Избор на член за екип по проекта с функциии "Контрол на договори и нередности", Прогнозна стойност: 6 000.00
  • Обособена позиция 1: Контрол на договори и нередности
    Изпълнител: СДРУЖЕНИЕ "КВАЛИФИКАЦИОНЕН ФОНД"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN