Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0242-C03
Наименование на проекта „Нови работни места за кухня и кетъринг в Джое Кетъринг ЕООД”
Бенефициент 201843849 Джое Кетъринг ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 28.07.2016
Дата на стартиране 01.08.2016
Дата на приключване 01.08.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Кандидатът Джое Кетъринг ЕООД приготвя и предоставя храна за училищни столове и предлага индустриален и събитиен кетъринг. Дейността непрекъснато се развива и увеличава като обем. За поддържане високо качество на услугите предприятието планира разширяване на кухнята и подобряване на обслужването. Целта на проектното предложение е наемане на персонал и създаване на качествени работни места, за да се осигури човешки ресурс за планираното. Предвижда се наемане на 26 безработни и/или неактивни лица, представители на целевите групи по проекта, в голямата си част без специална квалификация. Планираме наемане предимно на незаети млади хора до 29 год. и безработни в предпенсионна възраст и да дадем възможност на първите да започнат работа и да се развиват, а на вторите да имат работа, доходи и стаж за пенсиониране. За част от длъжностите не се изисква квалификация и това дава шанс за ниско квалифицирани уязвими безработни да получат работа, доходи и осигуряване. На новонаетите работници се осигурява заетост до 12 месеца и възможност да продължат да работят в предприятието и след това. Ще им се закупи работно облекло и лични предпазни средства и ще им се осигури обслужване от Служба по трудова медицина с цел опазване на здравето и живота им на работното място и спазване на законовите разпоредби. За ново наетите работници ще се закупят машини, съоръжения и инвентар, необходими за оборудване на работните им места и за изпълняване на работните задължения. Всичко това ще повиши качеството на новите работни места. Проектът ще се управлява от външен изпълнител, разполагащ с нужния опит и капацитет. Ще се осигури публичност на проекта. 
Наетите безработни лица в периода на изпълнение на проекта ще могат да добият опит, трудови навици и умения, което е предпоставка за по-нататъшната им устойчива заетост и за устойчивост на работните места. С това Проектът ще спомогне за постигане на целите си и на целите и приоритетите на оперативната програмата.
Дейности
  • Дейност: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца за новоразкритите работни места и осигуряване на трудова медицина за новонаетите работници за срока на изпълнение на проектните дейности: Дейността включва подбор на работници от целевите групи по проекта и назначаването им на трудов договор до 12 месеца. Дейностите по трудова медицина включват: обслужване на новонаетите лица от Служба по трудова медицина, измерване факторите на работната среда, оценка на риска на работните места, извършване на първоначални и профилактични медицински прегледи, наблюдение на здравословното състояние на работещите и анализ, обучения по ЗЗБУТ, приложимата документация и други. За осигуряване на персонал, с който да се обезпечи разширяването на кухненското производство и увеличените обеми на продажби се разкриват нови работни места. Минимум половината от работните места, създадени по проекта, ще се запазят най-малко за една година след приключване на проектните дейности. За част от длъжностите търсенето на нови работници сред целевите групи е много подходящо, особено за тези, за които не се изисква специална квалификация и образование. За длъжностите готвач и шофьор има добра възможност за завършилите специализираните училища младежи да започнат работа по придобитата си професия. Предвижда се назначаване на нови хора на следните длъжности: * готвач и помощник готвач (група 5 от НКПД) - 6 бр. * мияч (група 9 от НКПД) - 4 бр. * продавач (група 5 от НКПД) - 8 бр. * шофьор (група 8 от НКПД) - 3 бр. * общ работник (група 9 от НКПД) - 5 бр. ОБЩО: 26 човека Дейностите по трудова медицина ще се възложат на външен изпълнител. Обосновка на дейността: Дейността на "Джое кетъринг" ЕООД непрекъснато се развива и се увеличава обемът на продажбите. Фирмата приготвя и предоставя храна за ученически столове и училищни лавки, като всяка година броят им се увеличава. Непрекъснато се увеличава и броят на клиентите, които ползват кетъринг услугите на дружеството. За обезпечаване на увеличения капацитет и намерението да се разшири кухнята и кухненското производство, дружеството планира да разкрие нови работни места и да набере персонал от целевите групи по проекта. Наемането за ниско квалифицираните длъжности ще даде възможност на хората без квалификация и /или образование да започнат работа, да имат доходи и осигуряване. За квалифицираните длъжности ще се търсят и ще могат да кандидатстват младежи със съответното образование и компетентност и хора в по-напреднала възраст, които имат опит и умения. Изпълнението на дейността особено ще подпомогне неактивни младежи и безработни в предпенсионна възраст, които групи са най-уязвими на пазара на труда, а работодателят ще може да ги обучи и въведе в работата и в професията в работна среда. Осигуряването на трудова медицина е необходимо за опазване живота и здравето на новонаетите работници, повишаване на безопасността на работното място и спазване изискванията на законодателните разпоредби. Включването в проекта на лица от различни възрастови групи ще обогати дейността на фирмата и ще създаде условия за приемственост и устойчивост. Включването в операцията "Ново работно място 2015" ще бъде голяма подкрепа за кандидата и ще му даде възможност по-спокойно и по-добре да се справи с разширяването на дейността си и да създаде добра работна среда и сплотен екип. Резултатите от изпълнението на дейността ще допринесат за постигане на целите на проекта и на операцията., Договорена стойност: 177 920.00 , Отчетена стойност: 178 810.62
  • Дейност: Закупуване на работно облекло, лични предпазни средства, оборудване и обзавеждане и стопански инвентар за новосъздадените работни места и застраховане на придобитото оборудване: Тази дейност обхваща подготвяне на нови качествени работни места, като за тази цел ще се закупят необходимите машини, оборудване и стопански инвентар, които ще се застраховат за периода на проекта. В резултат на изпълнението на дейността ще се създаде добра работна среда и устойчива заетост на новонаетите работници. За разширяване на кухненското производство и наемането на нови работници и за изпълнение на трудовите задълженията, за различните длъжности ще се закупи следното оборудване: За работниците в кухня и кетъринг: - товарен хладилен микробус, 1 бр. - термо съдове за транспорт и съхранение на храна, 8 бр. - кухненски конвектомат, 1 бр. - миялни машини, 2 бр. - газов котлон (хокер), 3 бр. - зеленчукорезачка, 1 бр. - картофобелачка, 1 бр. - саламандър (скара за сандвичи), 2 бр. - хладилен шкаф, 2 бр. - месомелачка, 1 бр. - електрическа тръбна скара, 1 бр. - втасвател, 1 бр. - стопански инвентар, кухненска посуда и други, както следва: транжорен труп-1бр.; тави с капаци-15 бр.; количка за тави- 2 бр.; стелаж за тави-1 бр.; количка товарна-4 бр.; сладкарски тави-10 бр.; дъски за рязане-6 бр.; ножове универсални и за обезкостяване-10 бр.; термокутии-14 бр.; За продавачите в училищните лавки: - касов апарат, 4 бр. - работен щанд, 6 бр. - складов софтуер, 5 бр. В рамките на настоящата дейност се предвижда и закупуване на работно облекло и лични предпазни средства за новонаетите работници. Обосновка на дейността: С изпълнението на тази дейност ще се повиши качеството на новосъздадените по проекта работни места, което е част от целите на операцията. Ще се осигурят средства на труда за новонаетите работници за изпълнение на работните си задължения, за които са наети. С разширяването на кухненското производство и увеличаване броя на клиентите, се увеличава и обемът на доставяната храна. По тази причина планираме назначаване на още шофьори и закупуване за тях на товарен хладилен микробус, който ще превозва храна съгласно законовите изисквания. Предприятието не разполага с превозни средства за планираните за назначаване нови шофьори, а те са тяхното реално работно място. Със закупуването на товарен микробус ще им се осигури средство за изпълнение на длъжностните си задължения и качествено работно място. Със закупеното кухненско оборудване ще се обзаведат работните места за новонаетите кухненски работници. Така те ще има къде и с какво да работят и добре да си изпълняват трудовите задължения, за които са назначени на работа. Кухненската посуда и друг инвентар също са необходими за работата на новонаетите лица за кухня и кетъринг. Работните места за продавачите в лавките ще се оборудват с качествени касови апарати и със складов софтуер, като по този начин те ще могат бързо да обслужват учениците през късите междучасия. Ще се подобри и отчетността на тези работни места. За предпазване от загуби и щети от увреждане и погиване на придобитото оборудване, то ще бъде застраховано за периода на изпълнение на проекта. Дейността спомага за постигане на заложените цели на проекта., Договорена стойност: 94 000.00 , Отчетена стойност: 99 471.67
  • Дейност: Осигуряване на публичност на проекта: Дейността обхваща осигуряването на публичност на проекта сред обществеността и всички участници в него. Ще се изработят и поставят информационни табла/плакати на местата на изпълнение на проекта. Ще се отпечатат информационни стикери за закупените машини и оборудване. Ще се изработят информационни и промоционални материали като брошури, шапки, тениски и други и ще се използват по подходящи за целта начини. Ще се проведе една пресконференция. Всички материали и цялата документация по проекта ще съдържат информация и визуализация съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 с включени знаците и текстовете на финансиращите фондове и на оперативната програма. Обосновка на дейността: Тази дейност е задължителна и вследствие на изпълнението и ще се популяризират дейностите и целите на проекта. С изпълнението на дейността обществеността и всички заинтересовани страни ще бъдат запознати с приноса на финансиращите фондове и на програмата в подкрепа на работодателите от малкия и среден бизнес в България. Графичните знаци и надписи, изработени по стандартни образци, описани в наръчника, способстват за разпознаваемостта и популяризирането на европейските фондове и програми за периода 2014-2020. Предвид мащабността на проекта ще се проведе една пресконференция за достигане на информацията за проекта до още по-голяма аудитория. , Договорена стойност: 3 000.00 , Отчетена стойност: 2 961.86
  • Дейност: Организация и управление на настоящия проект: Дейността обхваща организиране и контролиране на изпълнението на дейностите по проекта и успешното му и в срок приключване и отчитане. Екипът за управление на проекта извършва следното: - Изготвяне на план за изпълнение на проекта; - Подготовка, координиране и отчитане на всяка дейност от проекта, изпълнявана от кандидата; - Текущ мониторинг и контрол на изпълнението на дейностите; - Осъществява контрол за съответствие на направените разходи с бюджета и изискванията; - Осигурява аналитично счетоводно отчитане на проекта; - Осигурява спазването на сроковете по изпълнението, промените (ако има такива) и отчитането на проекта; - Подготовка на отчети и доклади и окомплектоване на цялата документация за искания за междинни и балансово плащане; - Наблюдава комплектното и коректно изготвяне и съхранение на досие на проекта; - Консултации и представителство във връзка с изпълнението на договора за финансиране. Обосновка на дейността: Постигането на добро управление на проекта изисква професионален подход към неговото изпълнение. Изпълнението на посочените дейности от Екипа за управление ще допринесе за осигуряване доброто управление на проекта. Значимостта на доброто управление на проекта е голяма с оглед мащабността на проекта. Професионалната организация и управление на проекта гарантира качественото изпълнение на проектните дейности и успешното приключване на проекта., Договорена стойност: 29 500.00 , Отчетена стойност: 27 528.46

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ТОМЕКО ООД, Договорена стойност по проекта*: 692.30 , Отчетена стойност**: 692.30
  • Изпълнител: ВИКТОРИЯ СОФТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 961.86
  • Изпълнител: ГРАТЕЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 000.00 , Отчетена стойност**: 1 000.00
  • Изпълнител: МИСТРАЛ СОФТУЕР ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 500.00
  • Изпълнител: АУТО ФРАНС 3000 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 38 990.00 , Отчетена стойност**: 38 990.00
  • Изпълнител: ЮРОФОНДС КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 24 000.00 , Отчетена стойност**: 26 284.95
  • Изпълнител: ТИРОЛ СЕРВИЗ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 000.00 , Отчетена стойност**: 5 000.00
  • Изпълнител: Дилияна, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: МАРВИК 8883 ООД, Договорена стойност по проекта*: 3 655.37 , Отчетена стойност**: 5 515.37
  • Изпълнител: ЯЛТА-1 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 980.00
  • Изпълнител: ИНТ ИМПЕКС ООД, Договорена стойност по проекта*: 26 891.00 , Отчетена стойност**: 26 891.00
  • Изпълнител: ДЕНИМЕД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 378.00 , Отчетена стойност**: 1 378.00
  • Изпълнител: ТЕЛКОМ ООД, Договорена стойност по проекта*: 5 923.00 , Отчетена стойност**: 5 923.00
  • Изпълнител: СУПЕР СЕЙФТИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 132.00 , Отчетена стойност**: 7 980.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 13.00 , Достигната стойност: 26.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 26.00 , Достигната стойност: 31.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 304 420.00 BGN
БФП 304 420.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 275 235.67 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 9 747.50 0.00 9 747.50 АУТО ФРАНС 3000 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 6 722.74 0.00 6 722.74 ИНТ ИМПЕКС ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 1 250.00 0.00 1 250.00 ТИРОЛ СЕРВИЗ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 1 480.74 0.00 1 480.74 ТЕЛКОМ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 173.08 0.00 173.08 ТОМЕКО ООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Осигуряване на комплексно обслужване от Служба по трудова медицина“ , Прогнозна стойност: 1 400.00
  • Обособена позиция 1: „Осигуряване на комплексно обслужване от Служба по трудова медицина“
    Изпълнител: ДЕНИМЕД ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 378.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: ДОСТАВКА НА 1 бр. ЛЕКОТОВАРЕН АВТОМОБИЛ ТИП ФУРГОН С ХЛАДИЛНО ОБОРУДВАНЕ, Прогнозна стойност: 39 000.00
  • Обособена позиция 1: ДОСТАВКА НА 1 бр. ЛЕКОТОВАРЕН АВТОМОБИЛ ТИП ФУРГОН С ХЛАДИЛНО ОБОРУДВАНЕ
    Изпълнител: АУТО ФРАНС 3000 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 38 990.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на 14 броя термо – кутии за транспортиране и съхранение на храна, Прогнозна стойност: 800.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на 14 броя термо – кутии за транспортиране и съхранение на храна
    Изпълнител: ТОМЕКО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 692.30
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка на електронни касова апарати с фискална памет, Прогнозна стойност: 1 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на електронни касова апарати с фискална памет
    Изпълнител: ГРАТЕЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка на кухненско оборудване и обзавеждане и кухненски инвентар за нуждите на „Джое Кетъринг” ЕООД и в изпълнение на проект „Нови работни места за кухня и кетъринг в „Джое Кетъринг” ЕООД”, финансиран по ОП ПЧР, процедура „Ново работно място 2015”, договор № BG05M9OP001-1.003-0242-С02 с 6 обособени позиции, както следва: - Обособена позиция 1 „Доставка на 1 брой конвектомат с директна пара, програмируем” - Обособена позиция 2 „Доставка на 1 брой съдомиялна машина с предно зареждане” - Обособена позиция 3 „Доставка на 1 брой миялна машина с размери 60/60/83” - Обособена позиция 4 „Доставка на кухненско оборудване и обзавеждане” - Обособена позиция 5 „Доставка на кухненски стопански инвентар и посуда” - Обособена позиция 6 „Доставка на 14 броя термо – кутии за транспортиране и съхранение на храна”, Прогнозна стойност: 38 800.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 „Доставка на 1 брой конвектомат с директна пара, програмируем”
    Изпълнител: ИНТ ИМПЕКС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 26 891.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 „Доставка на 1 брой съдомиялна машина с предно зареждане”
    Изпълнител: ИНТ ИМПЕКС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 26 891.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3 „Доставка на 1 брой миялна машина с размери 60/60/83”
    Изпълнител: ТИРОЛ СЕРВИЗ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 000.00
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция 4 „Доставка на кухненско оборудване и обзавеждане”
    Изпълнител: ИНТ ИМПЕКС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 26 891.00
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция 5 „Доставка на кухненски стопански инвентар и посуда”
    Изпълнител: ТЕЛКОМ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 923.00
  • Обособена позиция 6: Обособена позиция 6 „Доставка на 14 броя термо – кутии за транспортиране и съхранение на храна”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Доставка на нови работни щандове за търговско оборудване на новоразкрити работни места за продавачи на напитки и закуски, Прогнозна стойност: 2 500.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на нови работни щандове за търговско оборудване на новоразкрити работни места за продавачи на напитки и закуски
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Доставка на нови работни щандове за търговско оборудване на новоразкрити работни места за продавачи на напитки и закуски
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Доставка на нови работни щандове за търговско оборудване на новоразкрити работни места за продавачи на напитки и закуски
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Доставка на работно облекло за 26 новоназначени работници и служители , Прогнозна стойност: 6 200.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на работно облекло за 26 новоназначени работници и служители
    Изпълнител: СУПЕР СЕЙФТИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 132.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Застраховане на ново закупено оборудване и обзавеждане, Прогнозна стойност: 4 000.00
  • Обособена позиция 1: Застраховане на новозакупено оборудване и обзавеждане
    Изпълнител: МАРВИК 8883 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 655.37
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Застраховане на новозакупено оборудване и обзавеждане, Прогнозна стойност: 4 000.00
  • Обособена позиция 1: Застраховане на новозакупено оборудване и обзавеждане
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за дейността "Организация и управление", Прогнозна стойност: 24 200.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за дейността "Организация и управление"
    Изпълнител: ЮРОФОНДС КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 24 000.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Избор на координатор по проект „Нови работни места за кухня и кетъринг в Джое Кетъринг ЕООД” , Прогнозна стойност: 8 640.00
  • Обособена позиция 1: Избор на координатор по проект „Нови работни места за кухня и кетъринг в Джое Кетъринг ЕООД”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Избор на счетоводител по проект „Нови работни места за кухня и кетъринг в Джое Кетъринг ЕООД” , Прогнозна стойност: 6 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на счетоводител по проект „Нови работни места за кухня и кетъринг в Джое Кетъринг ЕООД”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Изработка и доставка на информационни табели, промоционални материали и организиране на пресконференция, Прогнозна стойност: 3 000.00
  • Обособена позиция 1: Изработка и доставка на информационни табели, промоционални материали и организиране на пресконференция
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Изработка и доставка на информационни табели, промоционални материали и организиране на пресконференция
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN