Идентификация

Номер от ИСУН BG16M1OP001-5.001-0029-C01
Наименование на проекта „Модернизиране на материално-техническата база, обвновяване на компютърното и периферно оборудване и създаване на възможност за дистанционна работа на служителите от отдел "Проекти", Главна дирекция "Аварийно-спасителна дейност" на Изпълнителна агенция "Морска администрация"".
Бенефициент 121797867 Изпълнителна агенция "Морска администрация"(ИАМА)
Източник на финансиране ЕФРР ==> Транспорт и транспортна инфраструктура
Дата на сключване на договора/заповедта 14.09.2020
Дата на стартиране 01.09.2020
Дата на приключване 12.05.2021
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът за техническа помощ включва осигуряване на финансов ресурс за създаване на модернизирана материално-техническа база, обновяване на компютърното и периферно оборудване, както и възможност за работа от разстояние, при служебни пътувания/извънредни ситуации и др. за служителите от отдел "Проекти" към Главна дирекция "Аварийно-спасителна дейност".   Потребностите от ново оборудване и обзавеждане са определени след направен анализ и оценка на съществуващото такова. Предвижда се продължителността на проекта да е до 3 месеца, като началната дата за неговото изпълнение е 01.09.2020 година.
С оглед на навременното изпълнение, координиране, управление и отчитане на проектите, по които ИАМА е бенефициент проектното
предложение (ПП), включва следните дейности:
Дейност 1: Доставка на компютърно, периферно оборудване, както и настолна /докинг/ станция;
Дейност 2: Доставка на офис обзавеждане /офис столове/
Дейности
  • Дейност: Дейност 1: Доставка на компютърно, периферно оборудване, както и настолна /докинг/ станция.: Дейностите по планиране, изпълнение, управление и отчитане на проекти изискват използване на голям обем информация, както и съвременни информационни и комуникационни системи и приложения. В голяма част използваното към момента в ИАМА компютърно и периферно оборудване е технически и морално остаряло. В тази връзка е направен анализ и оценка на състоянието му и е изготвено предложение за обновяването му. Дейността предвижда модернизиране на материално-техническата база и създаване на възможност за дистанционна работа на служителите от отдел "Проекти", ГД АСД на Изпълнителна агенция „Морска администрация“, чрез покупка/доставка на 6 броя преносими компютри, 6 броя монитори, 6 броя клавиатури, 6 броя мишки (командно устройство с полусферична форма, безжично.) и 6 броя настолна /докинг/ станция). Настолната /докинг/ станция е устройство, чрез което преносимия компютър се превръща в настолен, като дава възможност за използване на стандартна клавиатура и монитор. Предвижда се изпълнението на дейността да стартира от 01.09.2020 г. и да е с максимална продължителност - 3 месеца. Количественото изражение на резултатите от изпълнението на дейността включва доставка на: 6 броя преносими компютри, 6 броя монитори, 6 броя клавиатури, 6 броя мишки (командно устройство с полусферична форма, безжично), 6 броя настолна /докинг/ станция - общо 30 броя. Минимални изисквания: ЛАПТОП:  екран - 14.00 - 14.99 –инча  оперативна памет - 16gb  памет – мин. 500gb  оптично устройство  офис програма - microsoft office 365  гаранция : минимум 24 месеца МОНИТОРИ:  екран - 21.5 инча (54.6 см)  покритие на дисплея – матово  резолюция full hd  гаранция : минимум 36месеца КЛАВИАТУРА:  бдс кирилизация  usb свързване  гаранция : минимум 24 месеца МИШКА:  безжична  тиха технология  гаранция : минимум 24 месеца НАСТОЛНА /ДОКИНГ/ СТАНЦИЯ минимум два USB порта , Договорена стойност: 19 155.00 , Отчетена стойност: 22 280.40
  • Дейност: Дейност 2: Доставка на офис обзавеждане /офис столове/: Благоприятната и комфортна работна среда е свързана с ефективното и ефикасно изпълнение на задълженията от страна на служителите, участващи в дейностите по планиране, изпълнение, управление и отчитане на проекти. След направен оглед, констатациите посочиха, че наличното офис обзавеждане в отдел "Проекти" на ИАМА, по-конкретно наличните работни столове са силно амортизирани и с ограничена функционалност и не осигуряват необходимите удобства за ежедневна работа на служителите. . Дейността предвижда подобряване на работните условия за служителите от отдел "Проекти", като бъдат закупени/доставени 6 бр. офис столове, чрез договор за директно възлагане, съгласно изискванията на чл. 20, ал 4, т.3 на Закона за обществените поръчки. Предвижда се изпълнението на дейността да стартира от 01.09.2020 г. и да е с максимална продължителност - 3 месеца. Количественото изражение на резултатите от изпълнението на дейността включва доставка на: 6 броя офис столове. СТОЛ ТЕХНИЧЕСКИ ПАРАМЕТРИ:  подлакътници - фиксирани  максимално натоварване/товароносимост - минимум - 100 кг  ергономична седалка/облегалка  гаранция : минимум 24 месеца , Договорена стойност: 1 080.00 , Отчетена стойност: 1 274.33

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ЛИРЕКС БГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 22 280.40 , Отчетена стойност**: 22 280.40
  • Изпълнител: ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД, Договорена стойност по проекта*: 1 274.33 , Отчетена стойност**: 1 274.33
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Доставено оборудване, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 30.00 , Достигната стойност: 30.00
Индикатор 2 Доставено обзавеждане, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 6.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 23 554.73 BGN
БФП 23 554.73 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 23 554.73 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Закупуване/доставка на офис обзавеждане /офис столове/ , Прогнозна стойност: 1 080.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Избор на доставчик за доставка на компютърно, периферно оборудване, както и настолна /докинг/ станция., Прогнозна стойност: 19 155.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN