Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.024-1711-C01
Наименование на проекта Реализиране на пазара на предприемаческа идея: услуги по консултиране, ориентиране и други сходни услуги на деца, възрастни и семейства чрез оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции на деца на 5 годишна възраст от АЙ-КОГНИТО ООД
Бенефициент 205362329 Ай-Когнито ООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 31.10.2019
Дата на стартиране 31.10.2019
Дата на приключване 05.11.2021
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Плевен (BG314), Червен бряг, гр.Червен бряг

Описание

Кратко описание на проекта
АЙ-КОГНИТО ООД е създадено през 2018г. и осъществява основна икон. дейност по КИД-2008-88.99.„Друга социална работа без настаняване,некласифицирана другаде“.
Планираните по проекта дейности обхващат 2-те допустими дейности по Процедура BG16RFOP002-2.024 „Насърчаване на предприемачеството“, и по-конкретно: дейности за  реализиране на пазара на предприемаческата идея (услуги по консултиране, ориентиране и други сходни услуги на деца, възрастни и семейства чрез оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции на деца на 5 г.) и дейности за визуализация на проекта.
Планираните проектни дейности са в съответствие с хоризонталните политики, залегнали в чл.7и чл.8 на Регламент (ЕС) №1303/2013 на ЕП и на Съвета. 
Основната Дейност 1 за реализиране на пазара на предприемаческата идея е обособена в следните 2 под-дейности:
1.1. Осъществяване на същински процес на предоставяне на услугите по консултиране, ориентиране и други сходни услуги на деца, възрастни и семейства
1.2. Създаване на предпоставки и условия за позициониране на целевия пазар
В проекта е предвидено двете под-дейности, да бъдат осъществени чрез следните ресурси, разходите за които са включени в бюджета на проекта:
1.Човешки ресурси, в т.ч.:наемане на квалифициран персонал–6 лица;
2.Материални и нематериални ресурси, в т.ч. закупуване на: 10 ДМА, нужни за иновативно предоставяне на услугите чрез мобилно приложение и 1 ДНА-специализиран софтуер;
3.Външни услуги: 1 разработване на пазарен анализ и маркетингова стратегия; 1 създаване на интернет страница; наем на работно помещение в гр. Червен бряг за 17 мес. и участие в 2 спеиализирани събития в страната (1 конференция и 1 изложение).
Вземайки предвид същността на реализираната по проекта предприемаческа идея, проектът е в съответствие с тематична област „Индустрия за здравословен живот и био-технологии“ от ИСИС, по-конкретно, с приоритетно направление „персонална медицина, диагностика и индивидуална терапия, лечебни и лекарствени форми и средства“.
Дейности
  • Дейност: Дейност 1. Реализиране на пазара на предприемаческа идея – ЧАСТ 1 (дейност 1, под-дейност 1.1., етап 1 ще бъде осъществен чрез наемане на квалифициран персонал-6 лица на следните позиции:„Експерт Възрастова психология и когнитивно развитие“–1 лице; „Психолог, Клиничен социален работник“–1 лице; „Психолог, Когнитивни умения“–1 лице; „Психолог“ - 2 лица; „Администратор, мобилно приложение“–1 лице): Дейността по реализ. на пазара на предприем. идея,вкл. 2 под-дейности,представляващи етапите от цялостния процес от разработката им,вкл.създаването и апробирането на скала за оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции на деца на 5 год.(създ. на методика на предоставяне на услугите) през процеса на предоставянето им на клиентите до крайното излизане и позиц. на целевия пазар: Под-дейност1.1.Осъществяване на същински процес на предоставяне на услугите по консултиране, ориентиране и др.сходни услуги на деца, възрастни и семейства чрез оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции на деца на 5 год. Под-дейност1.2.Създаване на предпоставки и условия за навлизане и позиц.на целевия пазар Действията,планирани да бъдат предприети в п-са на изп. на 2-те под-дейности,както и ресурсите,необходими за осъщ. им,са следните: Под-дейност1.1.Осъществяване на същински п-с на предоставяне на услугите по консултиране, ориентиране и др.сходни услуги на деца, възрастни и семейства Под-дейността вкл. действия по изпълнение на 3 етапа: Етап1.Разработка и апробация-осиг. на необх.човешки ресурси за осъщ. на п-са на предоставяне на услугите и разраб. и апробиране на скала за оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции; Етап2.Подготовка и организация-осиг. на необх. материални и нематериални ресурси за осъщ. на п-са на предоставяне на услугите; Етап3.Същинско изпълнение-предоставяне на услугите на потенц.клиенти. Действията, предприемани във всеки един от етапите на под-дейност1.1., както и необх. ресурси,са: Етап1.Разработка и апробация-обхваща осиг. на човешките ресурси за осъщ. на п-са на предоставяне на услугите и дейности по разраб. и апробиране на скала за оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции на деца на 5 год.С оглед на посоченото, по проекта е планирано ангаж. на 6 квалиф. лица,както следва: -1 Експерт Възрастова психология и когнитивно развитие(4 ч/ден); -1 Психолог, Клиничен социален работник(8 ч/ден); -1 Психолог, Когнитивни умения(4 ч/ден). 3-те лица ще бъдат заети за 17 мес.(от 2-ри до 18-ти, вкл.), като те със своята профилирана експертиза ще отговарят за разраб. и апроб. на скалата за оценка,чрез която ще се предоставят услугите, а след това и за същинското предоставяне на услугите на техните потребители. -2 Психолога-заети за 12 мес.(от 7-ми до 18-ти, вкл.) на 4 ч/ден. Лицата ще изп. дейности по спомаг. ф-ции в п-са на апробиране на скалата, свързани със събиране на данни при директна работа с деца на 5 г. и събиране на данни чрез онлайн приложение,както и след това ще участват с доп. ф-ции в п-са по консултиране,ориентиране и др. сходни услуги. -1Администратор,мобилно приложение–зает за 6 мес.(от 13-ти до 18-ти, вкл.)на 4 ч/ден.Лицето ще администрира моб.прилож.,ч/з което ще се предоставят услугите по иновативен и он-лайн базиран начин. От 1-ви до 2-ри мес. ще бъдат сключени тр.договори с лицата поименно посочени за 3-те позиции в т.9 на ФК,а в периода 5-6 мес. ще бъде пров. процедура за подбор на персонал за останалите 3 позиции. В Етап 1 ще бъде разраб. скала за оценка на когнитивно развитие и екзекутивни ф-ции на деца на 5 г.Тя ще вкл. няколко субскали за оценка на разв.: •оценка на екзекутивни ф-ции,вкл.:оценка на работна памет;оценка на способност за потискане;оценка на когнитивна гъвкавост •оценка на когнитивно развитие,вкл.:оценка на способност за изграждане на категории;оценка на способността за разбиране на числа и броене;оценка на способността за откриване на закономерности и оценка на фина моторика. Действията,планирани в Етап 1 са: 1.Създаване на скалата 2.Апробиране на скалата: -ч/з събиране на данни при директна работа с деца-100 деца на 5 г. възраст -събиране на данни ч/з онлайн приложението ч/з изследване от страна на родители, учители или специалисти-100 деца -анализ на резултатите от 2-те изследвания -промяна на скалата в зависимост от получените резултати-промяна на айтеми,допълване на скали и др. 3.Подготовка на окончателен вариант на скалата., Договорена стойност: 249 400.00 , Отчетена стойност: 113 842.86
  • Дейност: Дейност 1. Реализиране на пазара на предприемаческа идея-ЧАСТ 2 (дейност 1,под-дейност 1.1., етап 2 и етап 3 ще бъдат осъщ. ч/з закупуване на 10 ДМА:Сървър-2 бр.;Суич -1бр.;Комуникационен шкаф-1 бр.;Таблет-5 бр.;UPS-1 бр.; ч/з закупуване на 1ДНА: специализиран софтуер за използване на скала за оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции-1 бр. и ч/з наем на работно помещение за 17 мес.): Под-дейност 1.1. Осъществяване на същински процес на предоставяне на услугите по консултиране, ориентиране и други сходни услуги на деца, възрастни и семейства чрез оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции на деца на 5 год. възраст Етап 2. Подготовка и организация Етап 2 на под-дейност1.1. обхваща осигуряването на необх. материални и нематериални ресурси за осъщ. на същинския процес на предоставяне на услугите по консултиране, ориентиране и др.сходни услуги на деца, възрастни и семейства ч/з оценка на когнитивно развитие и екзекутивни ф-ции на деца на 5 г., в т.ч. закупуване на: -10 ДМА:Сървър-2 бр.;Суич-1 бр.;Комуникационен шкаф-1 бр.;Таблет-5 бр.;UPS-1 бр. -1 ДНА, вкл. разработване и доставка на специализ. софтуер за използване на скала за оценка на когнитивно развитие и екзекутивни ф-ции (вкл. мобилни приложения за сматрфон и таблет за IOS и за Android)-1 бр. и -Наем на работно помещение в гр. Червен бряг, Обл. Плевен за 17 мес. Посочените ДМА са необходимата материална база, чрез която разработената и апробирана в Етап 1 на под-дейност 1.1 скала за оценка на когнитивно развитие и екзекутивни ф-ции на деца на 5 г. ще бъде реализирана и съответно услугите по консултиране, ориентиране и др.сходни услуги на деца, възрастни и семейства чрез нея ще бъдат предлагани на потребителите по иновативен, достъпен и уеб-базиран начин. По този начин ще бъдат приложени съвременните ИКТ технологии в предоставянето на този вид услуги, от където в тях ще бъдат имплементирани произтичащите от това множество предимства за потребителите им. Планираните за закупуване 5 бр. таблета ще бъдат работните станции на екипа по проекта (без Администратор,мобилно приложение), който екип ще е пряко ангажиран в п-са на апробиране на скалата.Те ще бъдат ползвани при събирането на данни при директна работа с деца на 5 г. възраст и събиране на онлайн данни ч/з изследване от страна на родители, учители или специалисти, както и след това ще бъдат изп. и в п-са по консултиране, ориентиране и др.сходни услуги за въвеждане на инф. от проведената консултация. Придобивания по проекта софтуер ще е прякото средство,ч/з което прилагайки ИКТ технологиите ще бъдат реализирани услугите по консултиране, ориентиране и др.сходни услуги на деца, възрастни и семейства ч/з имплементиране в него на разработената скала за оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции на деца на 5 г. Чрез него ще е възможно дистанционно от мобилно устройство или таблет, отделния потребител на услугите да въведе данни с различни нива на достъп, да достигне до информация за предлаганите тестове, да се включи в демо (безплатни) сесии с ограничен брой въпроси за оценка, да участва в онлайн провеждане на тестове с предварително зададени въпросници, да получи автоматични резултати от проведените тестове чрез съпоставяне с база данни в сървър, да получи справки, статистически извадки и др. Не на последно място, в Етап 2 са планирани и организационни дейности по избирането и наемането на работно помещение в гр. Червен бряг за 17 мес., където ще бъдат доставени и инсталирани активите и където ще бъде мястото на изпълнение на проекта, като в бюджета в б.р. 5.1. са предвидени разходи за наема му, в т.ч. режийните разходи по неговото ползване. Планирания период на изпълнение на доставките в описания Етап 2 ще бъде от 6-ти до 12-ти месец, вкл. от изпълнението на проекта, като в периода от 4-ти до 5-ти месец ще бъде разработена необходимата документация за провеждане на процедурите за избор на изпълнители и същите ще бъдат проведени. Етап 3. Същинско изпълнение – осъществяване предоставянето на услугите по консултиране, ориентиране и други сходни услуги на деца, възрастни и семейства чрез оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции на деца на 5 год. възраст на потенциалните клиенти. В посочения Етап 3 всичките ресурси, планирани и осигурени в предходните етапи ще бъдат реално включени и използвани в процеса на същинско предоставяне на услугите на техните потребители., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 86 762.86
  • Дейност: Дейност 1. Реализиране на пазара на предприемаческа идея – ЧАСТ 3 (дейност 1, част 3, под-дейност 1.2. ще бъде осъществена чрез 3 външни услуги - разработване на пазарен анализ и маркетингова стратегия - 1 бр.; създаване на интернет страница на „i-Cognito” ООД - 1 бр. и участие в 2 специализирани събития в страната): Под-дейност 1.2. Създаване на предпоставки и условия за позициониране на целевия пазар Под-дейността включва действия по създаване на предпоставки и условия за правилно позициониране на целевия пазар и съответно осигуряване на ресурсна обезпеченост за този процес. Под-дейност 1.2. включва извършването от външни изпълнители на общо 3 услуги, както следва: - 1 услуга за разработване на пазарен анализ и маркетингова стратегия за пазарна реализация на предприемаческата идея (услуги по консултиране, ориентиране и други сходни услуги на деца, възрастни и семейства чрез оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции на деца на 5 годишна възраст) - 1 брой; - 1 услуга за създаване на интернет страница на „i-Cognito” ООД - 1 брой и - 1 услуга за осигураване на участие в 2 специализирани събития (1 конференция и 1 изложение), провеждани в страната за представяне на кандидата и на неговите продукти (услуги), развитие на дейността на кандидата, привличане на нови клиенти и свързване в мрежи. В обхвата на услугата са включени съответните такси за участие, както и осигуряването на логистиката по настаняване, изхранване и транспорт на 2 лица от квалифицирания персонал на кандидата. Изискванията по отношение на специализираните събития са, те да бъдат с насоченост към Когнитивната наука и/или Психологията и/или Социални проблеми на уязвими групи или сходна насоченост; да бъдат провеждани на територията на РБългария. Индикативно, планирания период на изпълнение на под-дейност 1.2. и планираните в нея 3 услуги ще бъде от 12-ти до 18-ти месец, вкл. от изпълнението на проекта. Планираната външна услуга за разработване на пазарен анализ и маркетингова стратегия за пазарна реализация на предприемаческата идея е с оглед осигуряване на необходимите предпоставки за развитие на продажбите на услугите по консултиране, ориентиране и други сходни услуги на деца, възрастни и семейства чрез оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции на деца на 5 годишна възраст, предоставяни на територията на гр. Червен бряг и областта от „i-Cognito” ООД. В предмета на услугата за разработване на пазарен анализ и маркетингова стратегия ще бъдат обхванати: (1)Пазарен анализ - Анализ на пазара на конкуренцията в България; - Поведение на пазара; - SWOT анализ. (2) Маркетингова стратегия - Определяне на таргет група; - Процес за достигане до клиента; - Изграждане на бранд идентичност; - Набелязване на посланията, които ще носи бранда; - Рекламна стратегия. В предмета на услугата за създаване на интернет страница на „i-Cognito” ООД - 1 брой, в състава и структурата на интернет страницата, като минимални изсиквания, ще бъдат обхванати: - визуално (чрез снимков материал) и текстово представяне на „i-Cognito” ООД; - визуално (чрез снимков материал) и текстово представяне на продуктовия асортимент (предлаганите услуги от „i-Cognito” ООД); - електронна форма за контакт с „i-Cognito” ООД с възможност за он-лайн запитвания и обратна връзка от потербителите., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 26 500.00
  • Дейност: Дейност 2. Визуализация на проекта (дейността ще бъде осъществена чрез закупуване на 10 бр. стикери и 1 бр. постоянна табела): Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и изискванията описани в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“. Ще бъдат предприети всички необходими действия за популяризиране на получената безвъзмездна помощ по линия на ОПИК чрез ЕФРР и националния бюджет. С цел популяризация на дейностите и под-дейностите по проекта и в изпълнение на изискванията за информираност и публичност на проекти финансирани със средства на ЕС, се предвиждат следните мерки, включени в настоящата дейност по визуализация на проекта: (1) изработка и доставка на 10 броя стикери за маркиране на закупуваните по проекта 10 бр. ДМА – стикерите ще бъдат изработени по образец Приложение 2.16.5. към Ръководството за изпълнение на ДБФП по ОПИК 2014-2020 г.; (2) изработка, доставка и монтаж на 1 брой постоянна табела с информация за проекта - по образец Приложение 2.16.3. към Ръководството за изпълнение на ДБФП по ОПИК 2014-2020 г.; с минимални размери 50 х 70 см. Постоянната табела ще бъде монтирана на видно място, на входа на работното помещение, наето в гр. Червен бряг, където ще бъдат инсталирани придобиваните по проекта активи и където ще се изпълнява проекта; (3) включване на визуализационните и информационни реквизити на ОПИК и ЕС в съответствие с изискванията за мерките за публичност във всяка една комуникация и документация, изготвяни в процеса на изпълнение на проекта при възникващите взаимоотношения с доставчици, изпълнители на услуги, потребители и други заинтересовани страни. Всяко едно от средствата за визуализация ще съдържа информация, че проектът е получил финансиране от Европейския фонд за регионално развитие чрез ОП „Иновации и конкуретноспособност” 2014-2020 г., номер и наименование на проекта на български език. Чрез изпълнение на дейността по визуализация на проекта ще се осигури публичност на целите, постигнатите резултатите от проекта, както и размера на финансовата подкрепа по линия на ОПИК чрез ЕФРР и националния бюджет. Дейността се предвижда да стартира от 1-ви проектен месец, имайки предвид необходимостта от изготвяне на съответния пакет документи по процедурите за избор на изпълнители за доставка на предвидените по проекта активи, както и на планираните услуги, съгласно предвидените указания за информация и комуникация. Нейната продължителност съответно ще бъде през целия период на изпълнение на проекта, като при финализиране на дейностите по доставката на ДМА ще бъдат изработени и предвидените в дейността стикери., Договорена стойност: 600.00 , Отчетена стойност: 580.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: СПАРК 2012 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 000.00 , Отчетена стойност**: 2 500.00
  • Изпълнител: Диянка, Договорена стойност по проекта*: 19 448.00 , Отчетена стойност**: 22 682.86
  • Изпълнител: ЖМ Технологии ООД, Договорена стойност по проекта*: 11 920.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: БУЛДАР КОНСУЛТИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 14 000.00 , Отчетена стойност**: 17 500.00
  • Изпълнител: ДЖИ ДИ ПАРТНЕР ООД, Договорена стойност по проекта*: 464.00 , Отчетена стойност**: 580.00
  • Изпълнител: АКСЕРОЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 51 264.00 , Отчетена стойност**: 64 080.00
  • Изпълнител: Георги, Договорена стойност по проекта*: 5 200.00 , Отчетена стойност**: 6 500.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Прогнозна стойност на нетните приходи от продажби, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 61.63 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Производствени инвестиции: Брой подпомогнати нови предприятия, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Прогнозна стойност на EBITDA, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 15.01 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 4 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 5 Производствени инвестиции: Ръст на заетостта в подпомогнатите предприятия, Мерна единица: Еквивалент на пълно работно време, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.50 , Достигната стойност: 1.50

Финансова информация

Обща стойност на проекта 227 685.72 BGN
БФП 182 148.57 BGN
Собствено финансиране 45 537.15 BGN
Общо реално изплатени суми 182 148.57 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка, инсталация и тестване на 10 ДМА: Сървър - 2 броя; Суич - 1 брой; Комуникационен шкаф - 1 брой; Таблет - 5 броя и Непрекъсваемо токозахранващо устройство (UPS) - 1 брой, в 5 обособени позиции, Прогнозна стойност: 15 080.00
  • Обособена позиция 1: Доставка, инсталация и тестване на 2 ДМА: Сървър - 2 броя
    Изпълнител: ЖМ Технологии ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 920.00
  • Обособена позиция 2: Доставка, инсталация и тестване на 1 ДМА: Суич - 1 брой
    Изпълнител: ЖМ Технологии ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 920.00
  • Обособена позиция 3: Доставка и инсталация на 1 ДМА: Комуникационен шкаф - 1 брой
    Изпълнител: ЖМ Технологии ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 920.00
  • Обособена позиция 4: Доставка, инсталация и тестване на 5 ДМА: Таблет - 5 броя
    Изпълнител: ЖМ Технологии ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 920.00
  • Обособена позиция 5: Доставка, инсталация и тестване на 1 ДМА: Непрекъсваемо токозахранващо устройство (UPS) - 1 брой
    Изпълнител: ЖМ Технологии ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 920.00
  • Обособена позиция 6: Доставка, инсталация и тестване на 2 ДМА: Сървър - 2 броя
    Изпълнител: АКСЕРОЛ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 584.00
  • Обособена позиция 7: Доставка, инсталация и тестване на 1 ДМА: Суич - 1 брой
    Изпълнител: АКСЕРОЛ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 584.00
  • Обособена позиция 8: Доставка и инсталация на 1 ДМА: Комуникационен шкаф - 1 брой
    Изпълнител: АКСЕРОЛ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 584.00
  • Обособена позиция 9: Доставка, инсталация и тестване на 5 ДМА: Таблет - 5 броя
    Изпълнител: АКСЕРОЛ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 584.00
  • Обособена позиция 10: Доставка, инсталация и тестване на 1 ДМА: Непрекъсваемо токозахранващо устройство (UPS) - 1 брой
    Изпълнител: АКСЕРОЛ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 584.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Изработване на пазарен анализ и маркетингова стратегия за пазарна реализация на предприемаческата идея (услуги по консултиране, ориентиране и други сходни услуги на деца, възрастни и семейства чрез оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции на деца на 5 годишна възраст) - 1 брой, Прогнозна стойност: 18 000.00
  • Обособена позиция 1: Изработване на пазарен анализ и маркетингова стратегия за пазарна реализация на предприемаческата идея (услуги по консултиране, ориентиране и други сходни услуги на деца, възрастни и семейства чрез оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции на деца на 5 годишна възраст) - 1 брой
    Изпълнител: БУЛДАР КОНСУЛТИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 000.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Наем на работно помещение в гр. Червен бряг, Област Плевен за 17 месеца, Прогнозна стойност: 25 000.00
  • Обособена позиция 1: Наем на работно помещение в гр. Червен бряг, Област Плевен за 17 месеца
    Изпълнител: Диянка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 448.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Осигураване на участие в 2 специализирани събития (1 конференция и 1 изложение), провеждани в страната за представяне на АЙ-КОГНИТО ООД и на неговите продукти (услуги), развитие на дейността на дружеството, привличане на нови клиенти и свързване в мрежи, Прогнозна стойност: 9 950.00
  • Обособена позиция 1: Осигураване на участие в 2 специализирани събития (1 конференция и 1 изложение), провеждани в страната за представяне на АЙ-КОГНИТО ООД и на неговите продукти (услуги), развитие на дейността на дружеството, привличане на нови клиенти и свързване в мрежи
    Изпълнител: СПАРК 2012 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 000.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на визуализация на проекта (постоянна табела - 1 брой и стикери - 10 броя), Прогнозна стойност: 600.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на визуализация на проекта (постоянна табела - 1 брой и стикери - 10 броя)
    Изпълнител: ДЖИ ДИ ПАРТНЕР ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 464.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Разработване, доставка и инсталиране на специализиран софтуер за използване на скала за оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции (вкл. мобилни приложения за сматрфон и таблет за IOS и за Android) - 1 брой, Прогнозна стойност: 49 800.00
  • Обособена позиция 1: Разработване, доставка и инсталиране на специализиран софтуер за използване на скала за оценка на когнитивно развитие и екзекутивни функции (вкл. мобилни приложения за сматрфон и таблет за IOS и за Android) - 1 брой
    Изпълнител: АКСЕРОЛ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 39 680.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Създаване на интернет страница на „i-Cognito” ООД - 1 брой, Прогнозна стойност: 6 900.00
  • Обособена позиция 1: Създаване на интернет страница на „i-Cognito” ООД - 1 брой
    Изпълнител: Георги
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 200.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN