Номер от ИСУН | BG05SFOP001-5.001-0001-C05 |
Наименование на проекта | Техническа помощ за УО на ОПДУ за подготовка, изпълнение, наблюдение, контрол, информация и комуникация |
Бенефициент | 000695025 Управляващ орган на "Оперативна програма "Добро управление" |
Източник на финансиране | ЕСФ ==> Добро управление |
Дата на сключване на договора/заповедта | 01.12.2015 |
Дата на стартиране | 01.06.2015 |
Дата на приключване | 31.01.2019 |
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП | Приключен (към датата на приключване) |
Местонахождение |
|
Кратко описание на проекта |
Осигуряване на ефективно управление, изпълнение, наблюдение и контрол на ОПДУ, чрез укрепване и повишаване на институционалния капацитет на управляващия орган на Оперативна програма "Добро управление" и повишаване капацитета и информираността на бенефициентите по програмата. |
Дейности |
|
Партньори | Няма |
Изпълнители |
|
Подизпълнители | Няма |
Членове на обединение | Няма |
Забележки: * Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:
** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи |
Индикатор 1 | Обучени служители на УО и членове на КН, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 800.00 , Достигната стойност: 855.00 |
Индикатор 2 | Изработени информационни материали по вид (печатни, електронни и аудиовизуални), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 15.00 , Достигната стойност: 28.00 |
Индикатор 3 | Проведени заседания на КН, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 9.00 , Достигната стойност: 13.00 |
Индикатор 4 | Брой служители, чиито заплати се съфинансират от техническа помощ, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 59.00 , Достигната стойност: 223.00 |
Индикатор 5 | Брой публични информационни събития, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 66.00 , Достигната стойност: 94.00 |
Обща стойност на проекта | 8 015 222.24 BGN |
БФП | 8 015 222.24 BGN |
Собствено финансиране | 0.00 BGN |
Общо реално изплатени суми | 8 015 222.24 BGN |
Процент на съфинансиране от ЕС | 85.00 % |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Забележки: 1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност. 2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение. |
Процедура 1 |
Предмет на предвидената процедура: Извършване на писмени и устни преводачески услуги за нуждите на администрацията на Министерски съвет,
Прогнозна стойност: 69 900.00
|
Процедура 2 |
Предмет на предвидената процедура: МЕДИЦИНСКА ЗАСТРАХОВКА ПРИ ЗЛОПОЛУКА И/ИЛИ АКУТНО ЗАБОЛЯВАНЕ, НАСТЪПИЛИ ПО ВРЕМЕ НА ПЪТУВАНЕ В ЧУЖБИНА ,
Прогнозна стойност: 6 900.00
|
Процедура 3 |
Предмет на предвидената процедура: "Доставка на офис столове за нуждите на администрацията на Министерския съвет“,
Прогнозна стойност: 11 300.00
|
Процедура 4 |
Предмет на предвидената процедура: "Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства",
Прогнозна стойност: 6 000 000.00
|
Процедура 5 |
Предмет на предвидената процедура: „Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства“, Обособена позиция No 1 „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат на копирни и печатащи устройства с марката HP (Ейч Пи)”,
Прогнозна стойност: 166 000.00
|
Процедура 6 |
Предмет на предвидената процедура: „Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет, чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерския съвет и неговата администрация и специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност“,
Прогнозна стойност: 300 000.00
|
Процедура 7 |
Предмет на предвидената процедура: „Изработка и доставка
на рекламни и информационни материали за потребностите на
Оперативна програма „Добро управление“ (ОПДУ), разделена на
2 обособени позиции, както следва:
І-ва обособена позиция: „Изработване и доставка на печатни материали“;
ІІ-ра обособена позиция „Изработване и доставка на рекламни и информационни материали“
,
Прогнозна стойност: 189 166.66
|
Процедура 8 |
Предмет на предвидената процедура: „Консултантска подкрепа на УО на ОПДУ за подготовката и провеждането на процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ чрез подбор на проектни предложения за НПО и СИП по Специфична цел 3 „Увеличаване на гражданското участие в процеса на формиране и контрол на изпълнението на политики” на Приоритетна ос 2 „Ефективно и професионално управление в партньорство с гражданското общество и бизнеса“,
Прогнозна стойност: 300 000.00
|
Процедура 9 |
Предмет на предвидената процедура: „Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж при служебните пътувания на служители на МИ по две обособени позиции:
1. Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж при служебните пътувания на служители на Министерството на икономиката;
2. Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж при служебните пътувания във връзка с управление и изпълнение на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика“2007-2013“
,
Прогнозна стойност: 1 150 000.00
|
Процедура 10 |
Предмет на предвидената процедура: 1. Осигуряване на самолетни билети за страната и чужбина за превоз на пътници и багаж; хотелски настанявания в чужбина; хотелски настанявания в София и страната на външни за администрацията на Министерския съвет лица (включително чуждестранни лица), когато разходите са за сметка на бюджета на Министерския съвет; хотелски настанявания в страната за групови мероприятия (10 и над 10 души); конферентни услуги в София и страната и ресторантьорски услуги в София и страната,
Прогнозна стойност: 3 000 000.00
|
Процедура 11 |
Предмет на предвидената процедура: Верификация на искания за междинно плащане по бюджетни линии, финансирани по приоритетна ос 5 "Техническа помощ" на ОПДУ с бенефициент дирекция "Добро управление" в АМС,
Прогнозна стойност: 5 420.00
|
Процедура 12 |
Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали. ,
Прогнозна стойност: 0.00
|
Процедура 13 |
Предмет на предвидената процедура: Доставка на копирна хартия. Обособена позиция 2 "Доставка на нерециклирана копирна хартия",
Прогнозна стойност: 0.00
|
Процедура 14 |
Предмет на предвидената процедура: Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет, чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерски съвет и неговата администрация и специализирани доставки на услуги, свързани с тази дейност.,
Прогнозна стойност: 250 000.00
|
Процедура 15 |
Предмет на предвидената процедура: Извършване на дейности по архивиране за нуждите на дирекция „Добро управление“,
Прогнозна стойност: 13 323.00
|
Процедура 16 |
Предмет на предвидената процедура: Извършване на последващ контрол (проверки за законосъобразност) на проведени обществени поръчки на бенефициенти по Оперативна програма „Административен капацитет“,
Прогнозна стойност: 10 121.00
|
Процедура 17 |
Предмет на предвидената процедура: Медиен мониторинг и контент анализ за целите на Оперативна
програма "Добро управление",
Прогнозна стойност: 24 000.00
|
Процедура 18 |
Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на информационни и телекомуникационни услуги (IT поддръжка),
Прогнозна стойност: 0.00
|
Процедура 19 |
Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на информационни и телекомуникационни услуги (IT поддръжка),
Прогнозна стойност: 20 000.00
|
Процедура 20 |
Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на специализирано помещение за съхранение на хартиени архиви за нуждите на дирекция „Добро управление“,
Прогнозна стойност: 36 000.00
|
Процедура 21 |
Предмет на предвидената процедура: Подпомагане работата на дирекция „Добро управление“ чрез предоставяне на правни съвети,
Прогнозна стойност: 100 000.00
|
Процедура 22 |
Предмет на предвидената процедура: Преводачески услуги за нуждите на Администрация на Министерския съвет,
Прогнозна стойност: 155 200.00
|
Процедура 23 |
Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на консултантски услуги на Управляващия орган на Оперативна програма „Добро управление“ във връзка с прилагане на правилата за държавни помощи при изпълнение на програмата,
Прогнозна стойност: 120 000.00
|
Процедура 24 |
Предмет на предвидената процедура: Провеждане на обучение на ръководния екип (директор и началници на отдели) на Дирекция „Добро управление“ ,
Прогнозна стойност: 7 700.00
|
Процедура 25 |
Предмет на предвидената процедура: Производство на рекламно информационни материали - пъзели,
Прогнозна стойност: 4 860.00
|
Процедура 26 |
Предмет на предвидената процедура: Разходи за разработване на аудио-визуални продукти-ТВ (2016-2018) и радио спотове,
Прогнозна стойност: 123 333.00
|
Процедура 27 |
Предмет на предвидената процедура: Услуги по почистване на работни помещения ,
Прогнозна стойност: 6 660.00
|
Процедура 28 |
Предмет на предвидената процедура: Услуги по почистване на работни помещения,
Прогнозна стойност: 9 400.68
|
Забележки:
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN