Кратко описание на проекта |
Предмет на проекта е стимулиране на Ремонтни услуги ЕООД да наеме безработни/неактивни лица посредством осигурена подкрепа за разходите за труд, свързани със създаването на нови работни места за целевата група.
Кандидатът ще наеме 5 безработни/неактивни лица - 4 души монтажници, 1 хигиенист. Предвижда се и закупуването на оборудване и стопански инвентар и облекло за новонаетите работници, както и договор със Служба по трудова медицина.
За реализация на заложените цели, проектът предвижда изпълнението на следните дейности:
Дейност 1: Организация и управление
Дейност 2: Избор на изпълнители
Дейност 3: Информиране и публичност
Дейност 4: Осигуряване на заетост
Дейност 5: Закупуване на оборудване, стопански инвентар
Дейност 6: Трудова медицина
Дейност 7: Заключителен доклад
Проектът съответства изцяло на целите на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, в рамките на Приоритетна ос 1 "Подобряване достъпа до заететост и качеството на работните места", Инвестиционен приоритет 1 и Инвестиционен приоритет 3 и съответните им специфични цели:
- Увеличаване броя на започналите работа безработни или неактивни лица на възраст между 30-54 г.
- Увеличаване броя на започналите работа безработни или неактивни лица с ниско образование на възраст между 30-54 г.
- Увеличаване броя на започналите работа безработни или неактивни лица над 54 г.
- Увеличаване броя на икономически неактивните младежи извън образование и обучение на възраст до 29 г., вкл., които са получиил предложение за обучение, работа, стаж или обучение по време на работа или са насочени към продължаване на образованието.
- Увеличаване броя на безработните младежи на възраст до 29г.(вкл.)с основна или по-ниска образователна степен, които са завършили обучение или са включени в заетост.
- Увеличаване броя на включените в заетост, в самостоятелна заетост или в обучение безработни младежи на възраст до 29г. вкл., със завършено средно или висше образование.
|
Дейности |
-
Дейност: Организация и управление
: Цел на дейността: Да се гарантира изпълнението на проекта в съответствие с изискванията на Договарящия орган и добрата управленска практика.
За успешното изпълнение на проекта и постигането на планираните резултати е от първостепенна важност осигуряването на качествени ресурси за изпълнение на дейностите и управлението на проекта. Екипът за управление на проекта се състои от ръководител и счетоводител - експерти с професионален опит при изпълнение и отчитане на договори с европейско финансиране.
Ръководителят проект:
Отговаря за управлението на проекта- организация и координация на дейноститите от началото на проекта до успешното приключване на всички етапи по реализация, в срок и в рамките на бюджета. На базата на поставената крайна цел изготвя план за действие, лично участва и координира работата на останалите участници, проверява напредъка по отделните етапи и докладва на управителя на предприятието, индентифицира евентуални проблеми и рискове, управлява, проследява и предприема корегиращи действия за решаването им.
Основни функции: носи пълната отговорност за реализацията на проекта; подписва първичните счетоводни и отчетни документи; представлява проекта пред трети лица;
осъществява управлението на дейностите; контролира изпълнението на дейностите; осъществява ежемесечен вътрешен мониторинг и контрол на техническото и финансово изпълнение на проекта, напредъка на дейностите, изпълнението на графика, спазването на всички законови процедури, документооборота, разходването на средствата; изготвя документацията за избор на изпълнители; изготвя и представя на ДО за одобрение всички видове – междинни и финални технически и финансови доклади по проекта, както и месечни справки за напредъка на дейностите, както са описани в договора; присъства при проверките и оказва пълно съдействие на проверяващите от ДО и всички органи контролни и одитиращи органи; анализира и обобщава информацията за напредъка на проекта в различните му етапи; извършва ежемесечна вътрешна оценка и изготвя доклад за финансовото и техническо изпълнение на проекта; докладва пред Управителя на предприятието за изпълнението на дейностите; изготвя лични месечни отчети.
Счетоводителят по проект:
участва в оперативната работа по проекта; подготвя и представя за подпис първичните счетоводни и финансово - отчетни документи; извършва разплащанията; води точна и редовна документация и счетоводна отчетност, отразяващи изпълнението на проекта, използвайки адекватна електронна система; осъществява хронологично, двустранно и аналитично счетоводно записване и съставя финансовите отчети в съответствие с изискванията и основните счетоводни принципи на Закона за счетоводството; присъства при проверките и оказва пълно съдействие на проверяващите от ДО и всички органи контролни и одитиращи органи;
участва в изготвянето на всички видове – междинни и финални технически и финансови доклади по проекта, както и месечни справки за напредъка на дейностите, както са описани в договора; осигурява необходимите данни за осъществяване на финансово управление, мониторинг, верифициране на разходите, одит и оценка на проекта; изготвя месечни отчети.,
Договорена стойност: 5 520.66
,
Отчетена стойност: 5 453.56
-
Дейност: Избор на изпълнители: Осигуряване на прозрачност и публичност при разходването на средства по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”.
Осигуряване на ефективност, ефикасност и икономичност при разходване на средствата.
Гарантиране на равнопоставеност и недопускане на дискриминация при избора на изпълнители.
,
Договорена стойност: 0.00
,
Отчетена стойност: 0.00
-
Дейност: Информиране и публичност: Да се осигури максимална публичност на получената безвъзмездна помощ в съответствие с договора и изискванията за визуализация.
Кандидатът ще направи всичко необходимо за разгласяване на факта, че проектът се финансира със средства по ОП "Развитие на човешките ресурси 2014-2020". Предприетите за тази цел мерки ще са в съответствие с приложимите правила за информиране и публичност, предвидени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане плавилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Изпълнителят ще отбелязва финансовия принос на Общността и ще поставя логото на ЕС и общото лого за програмен период 2014-2020 , със съответното позоване на ОП РЧР, на всеки продукт по проекта, включително:
- бланки;
- доклади за вътрешно ползване и за външни партньори;
- електронни носители (CD, DVD), аудио-видео материали;
- на оборудването (знаци, стикери);
- табела в офиса;
- интернет публикация в интернет страницата на Ремонтни услуги ЕООД,
Договорена стойност: 120.54
,
Отчетена стойност: 30.00
-
Дейност: Осигуряване на заетост: "Ремонтни услуги" ЕООД е специализирана в довършителни ремонтни дейности на малки обекти (жилища, офиси, търговски площи). Фирмата има изградени два офиса "Агенция за ремонти" - представителства в магазини "Мr.Bricolage" - гр. Пловдив. Към момента тя функционира като посредник между клиентите, търсещи услуги по ремонти и майсторите-частни лица и фирми подизпълнители. За да се развива на конкурентния пазар на строително-монтажни дейности, обаче е необходимо, освен да посредничи при търсене/наемане на майстори, а и да разполага със собствен екип монтажници. Основно предимство е, че така може бързо да се реагира и да се поемат поръчки, контролира се по-добре качеството на изпълнената работа. Клиентите очакват ангажимент за качеството и гаранция, пред посредничеството. Към момента на подаване на проектното предложение в "Ремонтни услуги"ЕООД работят по трудово правоотношение две лица - като консултанти-продавачи на услуги. Те, заедно с управителя на фирмата координират дейностите и работниците графици на майсторите - подизпълнители. С развитието на строителството, през последната година, наличието на собствен екип е наложително. Голяма част от строителните работници, работещи за собствена сметка, се ангажират с големи обекти за дълги периоди и привличането им към поръчка на "Агенция за ремонти" е трудно, налага сложна координация с графика им. Това води до забавяне на поръчките, често и загуба на по-големи обекти, тьй-като клиентите не са склонни да чакат.
При възхода на строителството на жилищни и офис сгради през последната година, нараства търсенето на фирми подизпълнители, разполагащи със собствени екипи за довършителни раобти - замазка, шпакловки на общи помещения, монтаж на гранитогрес и паркет, а също така и за полагане на бетонови настилки.
При осъществяваните ремонти също е необходимо да се помага на изпълнителите с разчистване преди дейността и своевременно и след монтажите, преди издаване на обектите. "Агенция за ремонти" е с добро име за това, че работи чисто и качествено, на което клиентите отдават голямо значение.
За осъществяване на дейността на „Ремонтни услуги” ЕООД са необходими следните човешки ресурси:
- РАБОТНИК,ПОДОВИ ОБЛИЦОВКИ И НАСТИЛКИ, МОНТАЖНИК - Код 7 от групи професии, според НКПД 2011 и кода на дейността 43.39 според КИД 2008 "Квалифицирани производствени работници и сродни на тях занаятчии" - 4 ма души
ОСНОВНИ ДЕЙНОСТИ: подготвяне на разтвори за подложка и заливка; подготовка на основата и полагане на грунд и лепило;подготовка и полагане на разтворите за изолация и изравнителните пластове за настилки; подготовка на повърхностите на плочките – намокряне, премахване на фаски и др.; полагане на различни видове настилки.почистване и подготовка на основата;приготвяне на разтвори за облицовки, настилки и заливки; пробиване на отвори в плочки за аксесоари;пробиване на отвори за скоби в облицовъчните елементи и в стената;разбичване и обработка на облицовъчните елементи; разчертаване на фигури, бордюри и ивици, оцветяване и тониране на настилки; фугиране на облицовките и настилките;
- ХИГИЕНИСТ -Код 9 от групи професии, според МОД 2015 и кода на дейността 43.39 според КИД 2008 "9.Професии, неизискващи специална квалификация" - 1 лице ОСНОВНИ ДЕЙНОСТИ: Извършва почистване на жилищни, офисни, производствени, битови и сервизни помещения, почиства под, врати, мебели и прозорци, сортира и отнася до определините места отпадъците, изпълнява и други задачи, възложени във връзка с работата.
Със сформирането на този екип ще се гарантира възможност за извършване на по-голям обем дейности, да се приключват поетите поръчки без забавяне, в срок и с необходимото качество.,
Договорена стойност: 36 118.80
,
Отчетена стойност: 35 983.68
-
Дейност: Закупуване на оборудване и стопански инвентар: За осигуряване на устойчива заетост на наетите служители, чрез разширяване дейността на фирмата в дългосрочен период е необходимо бенефициентът да разполага с машини и оборудване, инструменти. С цел спазване на трудовото законодателство и спазване на изискванията за безопасни условия на труд, Кандидатът предвижда закупуването на работно облекло и лични предпазни средства за новонаетите лица.,
Договорена стойност: 17 322.00
,
Отчетена стойност: 17 138.96
-
Дейност: Трудова медицина: Службата по трудова медицина (СТМ) е част от цялостната система за управление на здравето на работещите и безопасността при изпълнението на трудовите им функции. СТМ изпълнява най-вече превантивни функции, реализирани чрез оказвана консултантско - съветническа помощ на работодателя, комитетите и групите по условия на труд по осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд. Статутът на службите по трудова медицина е регламентиран в чл. 25, 25а, 25б, 25в, 25г и 25д от Закона за здравословни и безопасни условия на труд.
Службата по трудова медицина консултира и подпомага работодателите, комитетите и групите по условия на труд в планирането, организирането и изпълнението на задълженията му по осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд и за укрепване здравето и работоспособността на работещите във връзка с извършваната от тях работа. Тя съветва и консултира работодателя чрез:
•Участие в разработването и включването на програми за здравословни и безопасни условия на труд в цялостната политка на управление на фирмата;
•Разработване на мерки за отстраняване и намаляване на риска за здравето и безопасността при работа;
•Наблюдение на здравословното състояние на работниците и анализирането му във връзка с извършваната работа;
•Обучение на работници, служители и длъжностни лица по правилата за опазване на здравето при работа, оказване на първа помощ.
,
Договорена стойност: 720.00
,
Отчетена стойност: 342.00
-
Дейност: Заключителен доклад: Изготвяне и представяне на Договарящия орган заключителен доклад по проекта в съответствие с чл. 2.4 от Общи условия към финансираните по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 договори за безвъзмездна финансова помощ.,
Договорена стойност: 0.00
,
Отчетена стойност: 0.00
|