Идентификация

Номер от ИСУН BG05SFOP001-4.001-0001-C04
Наименование на проекта Областен информационен център - Хасково
Бенефициент 000903946 ОБЩИНА ХАСКОВО
Източник на финансиране ЕСФ ==> Добро управление
Дата на сключване на договора/заповедта 24.02.2016
Дата на стартиране 13.12.2015
Дата на приключване 31.12.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Хасково

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящото проектно предложение “Областен информационен център - Хасково”  е подчинено и съответства изцяло на общите цели на НКС и СП за Пр. период 2014-2020, а именно: популяризиране на ролята на ЕС и информиране за възможностите за финансиране по програмите; осигуряване на максимална прозрачност в процеса на изпълнение и управление на програмите; изграждане и поддържане на високо обществено доверие към процесите по изпълнение и управление на СП и програмите. В периода 2015-23г. ОИЦ-Хасково ще предоставя информация и ще популяризира ЕСИФ, ще надгради постигнатата познаваемост за европейските фондове и програмите, като съзнателно и целенасочено ще работи за повишаване прозрачността при изпълнение и управление на програмите, и гради широко обществено доверие и подкрепа. Проектът ще допренесе за постигане целите на приоритетна ос 4 на ОПДУ и НКС за ПП 2014-2020 чрез изпълнение на следните основни дейности:Дейност 1: Обезпечаване дейността на ОИЦ и изпълнение на проекта; Дейност 2: Организиране и провеждане на публични информационни събития и събития за работа с медиите; Дейност 3: Публичност и визуализация по проекта. Дейностите ще се изпълняват и чрез активното включване на местните администрации, ДБТ и РИО, и средни училища и др. При изпълнение на проекта ще се спазват хоризонталните политики за Насърчаване на равенството между мъжете и жените, Недопускане на дискриминация и достъпност, за партньорство, за Устойчиво развитие, за Обществени поръчки. Резултатите от изпълнението на проекта ще се изразяват основно в популяризиране на  ЕСИФ, в надграждане постигнатата познаваемост за европейските фондове и програмите, повишаване прозрачността при изпълнение и управление на програмите, изграждане на широко обществено доверие и подкрепа. Резултатите ще бъдат постигнати чрез активна целенасочена работа със следните целеви групи: Служители на ОИЦ; Кандидати и бенефициенти по програмите, финансирани от ЕСИФ; УО и МЗ на програмите, финансирани от ЕСИФ; Широката общественост.
Дейности
  • Дейност: Обезпечаване дейността на ОИЦ и изпълнение на проекта: Наети са следните служители, които ще работят в ОИЦ за реализиране на дейностите по проекта:Управител - 1 бр. и Експерти -2 бр. Определеният бр служители и техните възнаграждения са съобразени с НК и ПН. Разходите за възнаграждения са в размер на 129 379,02 лв. и представляват брутни суми, вкл.и дължимите от работодателя осиг. вн. Нормалният работен цикъл на служителите е обезпечен с разходи за командировки за пътувания, свързани с мероприятия, организирани от ЦКЗ, УО/МЗ и др. ОИЦ, и съобразен с НКС. Предвидени са разходи за дневни в размер на 710,00 лв, за пътни в размер на 600 лв. и квартирни в размер на 963,00 лв. При обективна необходимост, служителите ще организират и проведат на територията на област Х-во срещи с кандидати и бенефициенти и др. За обезпечаване на пътуванията са предвидени дневни команд. в размер на 220 лв и пътни /в т.ч.гориво/ в размер на 240лв . Подробна обосновка и разбивка на разходите е направена в пр.1 Фин. обосн. на бюдж.на проекта. Служителите на ОИЦ ще отчитат работа си чрез мес. отчети и ком. зап. и др. документи. За обезпечаване на нормалния работен процес в инфо център са предвидени р-ди за телефон, ел. енергия, ВиК, СОД,почистване с вкл. сан-хиг мат.; канц. мат, интернет. Канц. мат. и конс., ще бъдат доставяни регулярно по заявка към фирма външен изпълнител, избрана по реда на ЗОП. Заявките ще включват всички необходими за нормалния работен процес на ОИЦ мат. в т.ч. хартия, папки, класьори, тонери и др. за периода на обща стойност 4 999,45 лв.; Предвиден е разход за тел. услуги (стац. и моб.) на стойност 3025,39 лв.; за ел. енергия в размер на 8511,64 лв.; за вода в размер на 261 лв.;За гарантиране сигурността и опазване на имуществото е сключен договор с изпълнител за охрана по реда на ЗОП на стойност 730лв.За осигуряване хигиената на офиса на ОИЦ и общите части пред помещението , е сключен дог. с изпълнител на Почистване, с вкл. конс.и мат, и човешки ресурс на стойност 11 100лв. За нуждите на ОИЦ ще бъде осигурен достъп до Интернет за 3 работни и 2 посетителски места чрез договор с външен изпълнител по реда на ЗОП, на стойност 1270,20 лв. В предишният програмен период за нуждите на ОИЦ и популяризине на мрежата от ОИЦ в Б-я и ОП, бе закупен видеоекран (стена) Екранът е разположен в ЦГЧ на Хасково и позволява получаване на достъпна информация по интерактивен начин за възможности за финансиране по ОП и добри практики. С оглед устойчивост и обезпечаване на работата му са предвидени експл. р-ди, (в т.ч. ел. ен., наем на помещение за контролера и техн. лице за обслужване) в размер на 4810 лв.С цел обезпечаване на непредвидени повреди на оборудването и обзавеждането, закупени в предишния ПП, е предвиден разход за Поддръжка и ремонт на оборудване и обзавеждане в размер на 3064,77 лв. Съгласно КБВ 2014-2020 следва да се изпълни брандиране на витрина на офиса на ОИЦ. С цел икономии на средства, ще бъдат брандирани с ново фолио и бранд само около 3 м2 от фасадата на ОИЦ на стойност 108 лв .Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител по реда на ЗОП. - Всички горепосочени разходи са подробно описани и обосновани в пр.1 Фин. обосн. на бюджета на проекта. За качественото изпълнение на проектните дейности е предвиден 4 членен екип. Разходите за изпълнение и управление на проекта са в размер на 28 621лв , като е спазено изискването да не надвишават 10% от БФП. , Договорена стойност: 169 992.47 , Отчетена стойност: 194 718.14
  • Дейност: Организиране и провеждане на публични информационни събития и събития за работа с медиите: ОИЦ-Хасково ще организира и провежда публични инф. събития и събития за работа с медиите; ще участва в общи инициативи на мрежата от ОИЦ в България и ЦИКО. Целта на тези събития е разпространение на обща инф. относно политиките на ЕС, СП, управлението и изпълнението на ЕСИФ; Предоставяне на конкретна инф. на потенциалните бенефициенти за възможностите за кандидатстване по програмите, съфинансирани от ЕСИФ; Събиране и разпространение на инф., и популяризиране на добри практики във връзка с ЕСИФ; Разпростр. на инф. и рекламни материали относно целите, начините и възможностите за финансиране от ЕСИФ в България; Сътрудничество с УО/ МЗ на ОП и работа с национални, регионални медии и др. мрежи за информация на ЕС, във връзка с изпълнение на функциите им. За реализирането на дейността са предвидени разходи за наем на зали, за кафе–паузи за участниците, за командировки за служителите, които са пряко ангажирани с организирането и провеждането на инфо. събития, разходи за изработка и доставка на рекл. тефтери и химикали за участниците и дипляна, Общият брой на предвидените инфо събития е разписан съгласно Насоките за кандидатстване по процедура BG05SFOP001-4.001 за БФП, Процедурния наръчник и приложенията към него. В област Хасково има 11 общински центъра. Средно годишно се предвижда провеждането на 2 основни публични инфо събития или 2х11х3години = 66 събития и 1 обща инициатива на мрежата на територията на всяка община -. Пътуванията ще се извършват от 2-ма служители на ОИЦ, като третият ще покрива нуждите на място в офиса. Общо предвидените инф. събития, свързани с пътувания са 99 за целия период до 31.12.2018г, като са предвидени 18 допълнителни пътувания. Служителите на ОИЦ са пряко ангажирани с подготовката и провеждането на събитията. За обезпечаване на пътуванията по проекта ще бъде закупен автомобил. За провеждането на събитията са предвидени разходи за наем на зали в размер на 240 лв. За 66 инф. събития са предвидени кафе-паузи за участниците, като се допуска, че техният брой ще бъде 15 на събитие и така е калкулиран общ разход за 66 събития с 15 участника х 58 лв в размер на 3828 лв. За нуждите на участниците се предвижда и изработка е доставка на Рекламни работни тефтери на стойност 2400лв, Рекламни химикали на стойност 720лв и инф. дипляна на стойност 505,50 лв. изработени и доставени са Рекламни тениски на стойност 3072 лв; Рекламни шапки на стойност 1920 лв; Рекламни раници на стойност 8640 лв; Рекламни чадъри на стойност 5760; Рекламни USB флашки 4 GB на стойност 2880; Рекламни визитници на стойност 2688 лв. и рекламно домино на стойност 1200 лв.; външни зарядни устройства/батерия/ - на стойност 13152 лв. и еко запалки с вградено USB и батерия за многократна употреба на стойност 4608 лв. Предвижда се изработка и доставка на Външен хард диск мин. 1 TB, брой 40 х 110,00= 4400 лв, Термо чаши 400 мл брой 250 х 4,90= 1 225,00 лв. и Поларно одеало за пътуване 100/170 брой 250 х 6,00= 1 500,00 лв. За реализиране на общите инициативи на мрежата от ОИЦ и ЦИКО са предвидени средства в общ размер на 15 000 лв. Конкретните план-сметки за всяка инициатива ще бъдат изготвени и представени на УО преди провеждането на всяко събитие.В хода на изпълнение на дейностите и с оглед разписаните процедури за работа на инф. център, са предвидени работни срещи с представителите на медиите (печатни и електронни), с цел изграждане на позитивни партньорски отношения и максимална публичност на дейностите по проекта. Предвидени са 6 работни срещи , за които не са предвидени разходи. Срещите ще се състоят в офиса на ОИЦ- Хасково. Всички разходи, свързани с организ. и провеждането на инф. събития, срещи и други, са подробно обосновани и разписани в приложение 1 Финансова обосновка на бюджета на проекта. Дейността ще се отчита с фактури, приемо-предавателни протоколи, снимков материал, командировъчни заповеди, обратни връзки (анкети) от участниците, присъствени списъци на участниците, доклад за извършена работа от служителите и др. , Договорена стойност: 76 651.50 , Отчетена стойност: 74 396.98
  • Дейност: Публичност и визуализация по проекта: За популяризиране на дейностите по проекта са предвидени разходи за визуализация и публичност, както следва: -Брандиране на тотем(външен указателен) - ще бъде брандиран двустранно съществуващият тотем, съгласно Концепция за брандинг и визия 2014-2020; -Банер (стойка) - ще бъдат изработени 2 бр. Еко- банер със стойки за изложения и презентации, съгласно Концепция за брандинг и визия 2014-2020; -Брандиране на автомобил- закупеният по проекта автомобил ще бъде брандиран, съгласно Концепция за брандинг и визия 2014-2020; Разходите , свързани с дейността са подробно описани в приложение 1 - Финансова обосновка на бюджета на проекта. Проект ОИЦ - Хасково разполага с видеоекран (видеостена), закупен в предишния програмен период. Екранът е разположен в централната градска част на областния град, в непосредствена близост до административната сграда на община Хасково и с пряк достъп за гражданите и гостите на Хасково до информацията, която се излъчва. Видеоекранът е чудесна възможност за популяризиране работата на ОИЦ - Хасково, на мрежата от ОИЦ в България, ОПДУ и другите Оперативни програми. Всички видеоматериали, изработени за популяризиране на ЕСИФ в България и предоставени на ОИЦ от УО и бенефициентите по ОП, ще бъдат излъчвани безплатно в процеса на изпълнение на проекта. Дейностите по информация и публичност целят да изградят позитивна представа в общността за финансиращата програма, подкрепата на ЕС чрез ЕСИФ, както и ролята на областния информационен център Хасково. Те ще бъдат съобразени с изискванията за публичност, с НКС и Единният наръчник на бенефициента за прилагане мерките за информация и комуникация, публикувани и на Единния информационен портал www.eufunds.bg и Концепция за брандинг и визия 2014-2020 на 28-те информационни центрове за популяризиране на ЕСИФ в България. Дейността ще се отчита с фактури, приемо-предавателни протоколи, снимков материал., Договорена стойност: 519.90 , Отчетена стойност: 519.90
  • Дейност: Закупуване на автомобил и обезпечаване на свързаните разходи за поддръжка, експлоатация и ремонт.: За нуждите на изпълнението на проекта е закупен автомобил на стойност 35988лв. "Разходът е разписан, съгласно насоките за кандидатстване по процедура BG05SFOP001-4.001 за БФП до максимално допустимият размер от 36 000лв . Целта е да се закупи автомобил, който ще бъде достатъчно удобен за удовлетворяване нуждите при пътуване в страната, включително превоз на материали и техника, необходими за качественото провеждане на информационни срещи и събития. Следва да оговаря на следните минимални изисквания: Нов , неупотребяван; Пътнически лекотоварен автомобил; Брой места 6+1 с възможност за лесен демонтаж и монтаж на допълнителните седалки; бр. врати - 5 ; Двигател с кубатура мин. 1900 см³; Мощност – не повече от 100 к.с.; Двигателя да отговаря на емисионна норма EU6; Предно задвижване; Алармена система; Климатична система; Предни въздушни възглавници; Странични въздушни възглавници за предните две места; ESP – електронна стабилизираща програма; Сервоуправление; Скоростна кутия : мин 5 степенна ръчна или автоматична; Вид гориво : дизел или бензин; Радиоприемник и тонклони; Цвят на купето (външен ): бял или тъмносин; 2 ключа ;Подови стелки; Резервна гума; Гаранция : 120 000 км пробег и не по-малко от 5 години експлоатация; Предни електрически стъкла; Задно стъкло с отопление; Автомобилът да е оборудван с предпазни колани, чистачки; Бордова литература на български език и сертификат; Предложението да е придружено със снимков материал или друг вид визуализация за предлагания автомобил. За нормалното въвеждане в експлоатация и поддръжката му , са предвидени и разходи за застраховки на МПС (в т.ч. гр.отг и каско),както и други, непредвидени разходи. Разходи за поддръжка, ремонт и експлоатация на МПС на стойност 1227,13 лв. Разходи за застраховки на МПС на стойност 2000,00 лв. Всички разходи, свързани със закупуване и с поддръжката, ремонт и експлоатацията му са подробно обосновани и разписани в приложение 1 Финансова обосновка на бюджета на проекта. Дейността ще се отчита с фактури, приемо-предавателни протоколи. , Договорена стойност: 39 215.13 , Отчетена стойност: 39 220.28

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 9 250.00 , Отчетена стойност**: 2 883.53
  • Изпълнител: Иван, Договорена стойност по проекта*: 653.93 , Отчетена стойност**: 653.93
  • Изпълнител: Димо, Договорена стойност по проекта*: 7 627.14 , Отчетена стойност**: 17 869.82
  • Изпълнител: Пламен, Договорена стойност по проекта*: 1 431.18 , Отчетена стойност**: 1 768.82
  • Изпълнител: Юлия, Договорена стойност по проекта*: 8 240.00 , Отчетена стойност**: 8 421.65
  • Изпълнител: ЕСКОМ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 270.20 , Отчетена стойност**: 1 270.20
  • Изпълнител: СДРУЖЕНИЕ "ТЕРИТОРИАЛНА ОРГАНИЗАЦИЯ НА НАУЧНО-ТЕХНИЧЕСКИТЕ СЪЮЗИ", Договорена стойност по проекта*: 1 110.00 , Отчетена стойност**: 4 550.99
  • Изпълнител: ЕНЕРГИЙНА ФИНАНСОВА ГРУПА АД, Договорена стойност по проекта*: 10 961.74 , Отчетена стойност**: 1 932.94
  • Изпълнител: ФЕЕРИЯ - МИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 255.00 , Отчетена стойност**: 255.00
  • Изпълнител: Йоанна, Договорена стойност по проекта*: 2 704.38 , Отчетена стойност**: 13 476.75
  • Изпълнител: СИСТЕМИ ОХРАНИТЕЛНА ТЕХНИКА / СОТ /-168 ООД, Договорена стойност по проекта*: 730.00 , Отчетена стойност**: 730.00
  • Изпълнител: Яница, Договорена стойност по проекта*: 1 080.00 , Отчетена стойност**: 1 316.85
  • Изпълнител: ДЗИ - ОБЩО ЗАСТРАХОВАНЕ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 29 999.00 , Отчетена стойност**: 667.29
  • Изпълнител: Теодора, Договорена стойност по проекта*: 5 555.82 , Отчетена стойност**: 5 866.71
  • Изпълнител: Диляна, Договорена стойност по проекта*: 183.20 , Отчетена стойност**: 183.20
  • Изпълнител: АВТОХИТ 2000 ООД, Договорена стойност по проекта*: 35 988.00 , Отчетена стойност**: 35 988.00
  • Изпълнител: Димо, Договорена стойност по проекта*: 1 714.97 , Отчетена стойност**: 1 973.30
  • Изпълнител: Петя, Договорена стойност по проекта*: 8 240.00 , Отчетена стойност**: 8 459.34
  • Изпълнител: Йоанна, Договорена стойност по проекта*: 43 465.60 , Отчетена стойност**: 31 284.21
  • Изпълнител: АНАБЕЛА ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 000.00 , Отчетена стойност**: 300.90
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 17 760.00 , Отчетена стойност**: 17 760.00
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП" АД, Договорена стойност по проекта*: 1 700.00 , Отчетена стойност**: 583.63
  • Изпълнител: Миглена, Договорена стойност по проекта*: 2 267.81 , Отчетена стойност**: 2 267.81
  • Изпълнител: Василена, Договорена стойност по проекта*: 4 500.00 , Отчетена стойност**: 4 411.86
  • Изпълнител: Красимира, Договорена стойност по проекта*: 152.00 , Отчетена стойност**: 152.00
  • Изпълнител: Пламен, Договорена стойност по проекта*: 3 570.79 , Отчетена стойност**: 3 570.79
  • Изпълнител: ПАНДА, Договорена стойност по проекта*: 6 606.00 , Отчетена стойност**: 6 606.00
  • Изпълнител: Невена, Договорена стойност по проекта*: 39 616.62 , Отчетена стойност**: 22 833.82
  • Изпълнител: СТИЛ-96 ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 540.00 , Отчетена стойност**: 552.01
  • Изпълнител: РЕКЛАМА КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 30 413.40 , Отчетена стойност**: 30 413.40
  • Изпълнител: Сибел, Договорена стойност по проекта*: 11 100.00 , Отчетена стойност**: 9 348.84
  • Изпълнител: ТАНО - НИКОЛАЙ ТРАИЛОВ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 8 688.00 , Отчетена стойност**: 8 687.96
  • Изпълнител: ЕВН БЪЛГАРИЯ ЕЛЕКТРОСНАБДЯВАНЕ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 12 210.00 , Отчетена стойност**: 5 873.98
  • Изпълнител: Таня, Договорена стойност по проекта*: 1 200.00 , Отчетена стойност**: 1 200.00
  • Изпълнител: СТУДЕНТСКА КООПЕРАЦИЯ "ТЕМИДА", Договорена стойност по проекта*: 1 925.60 , Отчетена стойност**: 1 925.05
  • Изпълнител: Дияна, Договорена стойност по проекта*: 457.42 , Отчетена стойност**: 457.42
  • Изпълнител: Димо, Договорена стойност по проекта*: 41 865.06 , Отчетена стойност**: 30 682.00
  • Изпълнител: КОПИЛИК ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 074.40 , Отчетена стойност**: 3 074.40
  • Изпълнител: Ивелина, Договорена стойност по проекта*: 183.20 , Отчетена стойност**: 183.20
  • Изпълнител: БЕНТ ОИЛ АД, Договорена стойност по проекта*: 2 983.00 , Отчетена стойност**: 1 390.96
  • Изпълнител: Василена, Договорена стойност по проекта*: 4 178.95 , Отчетена стойност**: 4 178.95
  • Изпълнител: ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 222.00 , Отчетена стойност**: 261.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Издадени информационни материали по вид (ръководства, наръчници, книжки, брошури и информационни листовки и др.), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Брой служители, чиито заплати се съфинансират от техническа помощ, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 6.00
Индикатор 3 Брой публични информационни събития, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 72.00 , Достигната стойност: 72.00
Индикатор 4 Брой консултации, предоставени по телефон, електронна поща или на място в областните информационни центрове, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 720.00 , Достигната стойност: 727.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 310 289.98 BGN
БФП 310 289.98 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 310 289.98 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 96.28 0.00 96.28 СТУДЕНТСКА КООПЕРАЦИЯ "ТЕМИДА"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 212.67 0.00 212.67 РЕКЛАМА КОНСУЛТ ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на автомобил" по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFOP001-4.001, приоритетна ос № 4 „Техническа помощ за управлението на ЕСИФ“, с наименование „Осигуряване функционирането на националната мрежа от 27 областни информационни центрове“, по Оперативна програма „Добро управление“ за нуждите на ОИЦ – Хасково., Прогнозна стойност: 30 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на автомобил
    Изпълнител: АВТОХИТ 2000 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 35 988.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Кетъринг”, по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFOP001-4.001, приоритетна ос № 4 „Техническа помощ за управлението на ЕСИФ“, с наименование „Осигуряване функционирането на националната мрежа от 27 областни информационни центрове“, по Оперативна програма „Добро управление“ за нуждите на ОИЦ – Хасково, по проект „Областен информационен център Хасково“, ДБФП № BG05SFOP001-4.001-0001-C01, Прогнозна стойност: 5 228.00
  • Обособена позиция 1: Кетъринг
    Изпълнител: ТАНО - НИКОЛАЙ ТРАИЛОВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 228.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Дейности по осигуряване на публичност и визуализация на проекти финансирани от Европейския съюз по Обособена позиция № 5: По проект Областен информационен център-Хасково BG05SFOP001-4.001-0001-CO1 по ОПДУ 2014-2020“, Прогнозна стойност: 5 053.33
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №5: По проект Областен информационен център-Хасково BG05SFOP001-4.001-0001-CO1 по ОПДУ 2014-2020“
    Изпълнител: РЕКЛАМА КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 253.40
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Дейности по осигуряване на публичност, информация и визуализация на проекти, финансирани със средства от Европейските структурни и инвестиционни фондове по обособени позиции; Обособена позиция 4 по проект Областен информационен център-Хасково BG05SFOP001-4.001-0001-CO2 по ОПДУ 2014-2020“, Прогнозна стойност: 41 440.00
  • Обособена позиция 1: „Изработка и доставка на рекламно-информационни материали ” за нуждите на ОИЦ – Хасково, по проект „Областен информационен център - Хасково“, ДБФП № BG05SFOP001-4.001-0001-C02
    Изпълнител: РЕКЛАМА КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 26 160.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка на гориво- бензин А95Н (А98Н), дизелово гориво, пропан бутан, смазочни масла и препарати за нуждите на автомобилния парк на Община Хасково, общински предприятия и второстепенни разпоредители с бюджетни кредити. , Прогнозна стойност: 2 983.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Хасково, общински предприятия и второстепенни разпоредители с бюджет, Прогнозна стойност: 100 000.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Доставка на нетна електрическа енергия ниско напрежение на база стандартизирани товарови профили от изпълнител, координатор на балансираща група, за нуждите на Община Хасково", Прогнозна стойност: 1 547 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на нетна електрическа енергия ниско напрежение на база стандартизирани товарови профили от изпълнител, координатор на балансираща група, за нуждите на Община Хасково"
    Изпълнител: ЕНЕРГИЙНА ФИНАНСОВА ГРУПА АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 961.74
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Изработка и доставка на рекламно-информационни материали по проект Областен информационен център-Хасково, Прогнозна стойност: 20 280.00
  • Обособена позиция 1: Изработка и доставка на рекламно-информационни материали по проект Областен информационен център-Хасково
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 760.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Изработка и доставка на рекламно-информационни материали по проект Областен информационен център-Хасково ДБФП BG05SFOP001-4.001-0001-CO2 по ОПДУ 2014-2020, Прогнозна стойност: 7 125.00
  • Обособена позиция 1: Изработка и доставка на рекламно-информационни материали по проект Областен информационен център-Хасково ДБФП BG05SFOP001-4.001-0001-CO2 по ОПДУ 2014-2020
    Изпълнител: ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 606.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN