Идентификация

Номер от ИСУН BG06RDNP001-19.156-0012-C03
Наименование на проекта ЗАКУПУВАНЕ НА СПЕЦИАЛИЗИРАНА ТЕХНИКА ЗА РЕКЛАМНО СТУДИО
Бенефициент 204257019 ФОТОСТУДИО СПЕКТЪР ООД
Източник на финансиране ЕЗФРСР ==> Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)
Дата на сключване на договора/заповедта 24.11.2022
Дата на стартиране 24.11.2022
Дата на приключване 30.06.2025
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Сключен
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пловдив (BG421), Раковски, гр.Раковски

Описание

Кратко описание на проекта
С настоящия проект  "ФОТОСТУДИО СПЕКТЪР" ООД кандидатства  за закупуване на фотографска, компютърна, гравираща и разпечатваща техника.
С извършване на инвестицията кандидатът ще подобри икономическите показатели на предприятието си, подобряване на производствения капацитет и ефективността - чрез предлагане на нови продукти с високи качествени и количествени показатели.
Дейности
  • Дейност: Избор на изпълнител, доставка, монтаж за 4 бр. машини: Закупуване на гравир фреза, лазер за гравиране на метали, лазер за гравиране и рязане на неметали и лазер Предвиденото оборудване и техника са нови и произведени по иновативна технология, нова и иновативна както за предприятието, така за целия регион и ще допринесат за производството и продажбата на нови и качествени услуги и рекламни материали. Машините са придружени с подробни технически спесификации. При избора на достачик ще се търси съответствие с посочените в запитванинето минимални технически и функционални характеристики, както и най-ниска цена, без които изключително трудно ще се постигнат очакваните резултати, изчислени и заложени в бизнес плана. За осъществяване целите на проекта е необходимо да се изпълнят няколко основни задачи: 1. Да се проведе избор за доставчик на активите (след сключване на ДБФП). 2. Доставка и монтаж на активите по проекта 3. Тестване и експлоатация на активите. 4. Презентиране на новите продукти пред потенциални клиенти , Договорена стойност: 45 103.33 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Закупуване на оборудване за директен печат върху текстил и термопреси за чаши и шапки : За изпълнение на проекта кандидата предвижда закупуване на: 1. Принтер за директен печат върху текстил 2. Термопреса за чаши 3. Термопреса за шапки Новите машини са придружени с подробни технически спесификации и отговарят на нуждите на кандидата за подобряване на вида и качеството на предлаганите продукти и изискванията на пазара за предлагане на нови продукти. , Договорена стойност: 29 516.48 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Закупуване на гилотина за хартия и биговачка: За изпълнение на проекта кандидата предвижда закупуване на: 1. Гилотина за хартия Предвидената за закупуване нгилотина за хартия представлява нова генерация професионални гилотини, автоматична стяга, програмируема мощна задна подравняваща, чувствителен на допир екран, с инфра-червена светлинна завеса за безопасност. Гилотината е оборудвана с новата патентована система за активация на рязането EASY-CUT. 2. Биговачка Биговачката се отличава с голям капацитет на полезно действие. С нея могат да бъдат биговани разнообразни хартиени материали с плътност на хартията до 400 гр./м2 Новите машини са придружени с подробни технически спесификации и отговарят на нуждите на кандидата за подобряване на вида и качеството на предлаганите продукти и изискванията на пазара за предлагане на нови продукти. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Закупуване на компютърна и фотографска техника и оборудване: За изпълнение на проекта кандидата предвижда закупуване на: 1. Монитор – 3 бр. 2. Компютърна система – 3 бр. 3. Сървър - 1 бр. 4. Твърд диск – 6 бр. 5. Фотоапарат – 2 бр. 6. Обектив – 2 бр. 7. Непрекъсваем ТЗИ – 3 бр. , Договорена стойност: 29 748.33 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Закупуване на климатични системи - 4 бр.: С цел осигуряване на добра среда за работа и подобряване на условията на труд, кандидата предвижда закупуване на климатични системи., Договорена стойност: 9 992.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Провеждане на процедура по избор на доставчик на копирна машина за дигитален печат: След одобрение на проекта се предвижда да се започне процедура по избор на изпълните за доставка и монтаж на , Договорена стойност: 39 200.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Изпълнение и отчитане на проекта.: Изпълнение на всички дейности и цели заложени в проектното предложение. Подготовка на всички изискуеми документи за междинно плащане. .Подготовка на пакет с документи необходими за подаване на Заявка за окончателно плащане., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ЛАНГРИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 11 474.99 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АНОНС БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 42 995.86 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: МП Клима 2018 ООД, Договорена стойност по проекта*: 7 497.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ПРИНТ МЕДИА ООД, Договорена стойност по проекта*: 6 585.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: РАЙС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 29 400.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АДКОМ - ВАСИЛЕВ И С-ИЕ СД, Договорена стойност по проекта*: 6 381.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДиПиО Консулт ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 22 311.25 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АФРОДИТА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Създадени работни места, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Брой предприятия с иновативни инвестици, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 176 860.14 BGN
БФП 132 645.10 BGN
Собствено финансиране 44 215.04 BGN
Общо реално изплатени суми 0.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 90.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на Копирна машина за дигитален печат, Прогнозна стойност: 39 200.00
  • Обособена позиция 1: Копирна машина за дигитален печат
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител, доставка, монтаж за 4 бр. машини, Прогнозна стойност: 57 327.81
  • Обособена позиция 1: “ГРАВИР”– 1бр, „ЛАЗЕР за гравиране на метали“ – 1бр, „ЛАЗЕР за гравиране и рязане на неметали“ – 1бр, „ЛАЗЕР“ – 1бр
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN