Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-1336-C02
Наименование на проекта Подобряване достъпа до заетост и създаване на устойчиви работни места в "АмРест" ЕООД
Бенефициент 175297584 АмРест ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 11.11.2016
Дата на стартиране 11.11.2016
Дата на приключване 11.12.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Варна, гр.Варна

Описание

Кратко описание на проекта
"АмРест" ЕООД е част от най-големия независим оператор на ресторанти за бързо хранене в Източна Европа "АмРест Холдингс" СЕ и е на българския пазар от 2007 г. В България дружеството развива чрез франчайзинг познатите марки Burger King и KFC. Дружеството притежава шест ресторанта в България – пет в гр. София и един в гр. Варна, пет ресторанта KFC и един ресторант Burger King.
Наетите лица в "АмРест" ЕООД са 143 – 65 мъже и 78 жени. От тях 105 са лица на възраст под 25 години.
Всичко в "АмРест" ЕООД е базирано на философията, че ресторантът е като собствен бизнес за всеки един служител. Корпоративната култура, основана на този принцип, позволява на мениджърите да са уверени в своите задължения, взимането на решения и прилагането на идеите на практика.
Във връзка с непрекъснато разрастващата се дейност на компанията, дружеството предвижда да наеме по проекта за срок до 12 месеца 21 лица на длъжност "Касиер" и 8 лица на длъжност "Мениджър Качество на продукта и оборудването" от категориите: безработни младежи до 29 г. включително, неактивни младежи до 29 г. вкл. и младежи до 29 г. с ниска степен на образование.
Основната цел на проекта е насочена към подобряване на достъпа до заетост на безработни младежи до 29г. вкл., неактивни и младежи с ниска степен на образование. След приключване на дейностите по проекта "АмРест" ЕООД ще осигури заетост за минимум 12 месеца на 15-ет от новоразкритите работни места.
По проекта са заложени и дейности за организация и управление на проекта и информираност и публичност.
Изпълнението на заложените по проекта дейности ще подпомогне трудовата реализация на безработните и неактивни младежи до 29г. вкл., ще им позволи да натрупат опит в упражняваната професия, ще доведе до увеличаване на бъдеща им трудова и социална мобилност, до преодоляване на ниските доходи и социалното изключване.
Дейности
  • Дейност: Дейност 1. Наемане на безработни лица за период до 12 месеца: "АмРест" ЕООД е част от най-големия независим оператор на ресторанти за бързо хранене в Източна Европа АмРест Холдингс СЕ. Наетите лица в "АмРест" ЕООД са 143 – 65 мъже и 78 жени. От тях 105 са лица на възраст под 25 години. Всичко в "АмРест" ЕООД е базирано на философията, че ресторантът е като собствен бизнес за всеки един служител. Корпоративната култура, основана на този принцип, позволява на мениджърите да са уверени в своите задължения, взимането на решения и прилагането на идеите на практика. Една от категориите, в които "АмРест" ЕООД води в изследванията на удовлетворението на служителите, е атмосферата. Среда, която е като семейство, в която всички се обръщат на първо име, работа в сплотен екип – това се оценява високо от служителите. Целта на "АмРест" ЕООД е да се изгради позитивен, отворен и ориентиран към успеха екип, така че всички да натрупат положителен опит. Развитието на служителите е възможно само чрез отворена комуникация и честна обратна връзка. Ние вярваме в хората – можем да се развиваме единствено благодарение на тях. Ето защо ние се грижим за нашия екип, като му предоставяме изключителни възможности за развитие. Награждаваме хората, които се стремят към съвършенство, имат идеите и търсят решения, които да работят не само на местно ниво, но и да са приложими в цялата организация и да допринасят за операционното съвършенство не само на един ресторант, но и на цялата компания. Поради разрастващата се дейност и увеличения обема на фирмата "АмРест" ЕООД има необходимост да наеме нови служители, които да предоставят качествени услуги на своите клиенти. За изпълнение на дейността дружеството планира да наеме и назначи 21 /двадесет и един/ служители на длъжност "Касиер" /код по НКПД-11 -52301001/ и 8 /осем/ служители длъжност "Мениджър Качество на продукта и оборудването" /код по НКПД-11 -24215023/. Основните отговорности на длъжностите са: спазване на съществуващите фирмени стандарти и изисквания; координация на дейностите и услугите; идентифициране и надхвърляне на очакванията на клиента; осигуряване на отлично и качествено обслужване; осигуряване чистотата на сервизната и клиентската част; създаване на приятна атмосфера в екипа. Основните изисквания за заемане на длъжности са: способност за работа в динамична среда; отлично разбиране на принципите за обслужване на клиенти; желание за работа в екип; отговорност и желание за развитие." Ще бъдат наети безработни младежи до 29г. включително, притежаващи основно или средно образование, неактивни младежи до 29г.вкл. и младежи до 29г. с ниска степен на образование. Стъпки за реализацията на дейността: 1.Подбор на лицата от целевата група. 2.Сключване на трудови договори с наетите лица. 3.Запазване заетоста на минимум 50% от новоразкритите работни места за период от минимум 12 месеца, след одобряване на окончателния доклад по проекта.. Подборът на лицата от целевата група ще се извършва от фирмата чрез обяви на сайта на дружеството и/или чрез заявки към съответните ДБТ. С представители на целевата група, чиито профил в най-голяма степен отговаря на изискванията на фирмата, ще бъдат проведени интервюта. Подборът на лицата от целевата група ще бъде направен на база образование, мотивация и желание за работа и кариерно развитие. С всяко от наетите лица ще бъде сключен трудов договор и на всяко наето лице ще бъде осигурена заетост за период до 12 месеца. "АмРест" ЕООД ще запази заетостта на 15 от новоразкритите работни места за период от минимум 12 месеца, след одобряване на окончателния доклад по проекта., Договорена стойност: 183 500.00 , Отчетена стойност: 69 104.07
  • Дейност: Дейност 2. Организация и управление на проекта: Организацията и управлението на проекта е свързана с изпълнение на поетите от Бенефициента ангажименти съобразно сключения договор и изпълнение на предвидените в договора цели. "АмРест" ЕООД ще изпълнява договора с грижата на добър стопанин, при спазване на принципите на икономичност, ефикасност, ефективност, публичност и прозрачност. Бенефициентът ще предоставя на Управляващия орган и Сертифициращия орган цялата изисквана информация относно изпълнението на договора в срок от 5 работни дни от поискването й. В изпълнение на чл.14 от Общите условия на договора за безвъзмездна финансова помощ, Бенефициентът ще води точна и редовна документация и счетоводни отчети, отразяващи изпълнението на договора, използвайки подходяща електронна система за документация и двустранно счетоводство. Бенефициентът ще допуска Управляващия орган /УО/, Сертифициращия орган, националните одитни органи, Европейската комисия, Европейската служба за борба с измамите, Европейската сметна палата и външни одитори да проверяват, посредством проучване на документацията му или проверки на място, изпълнението на договора, и да проведат пълен одит, при необходимост, въз основа на разходооправдателните документи, приложени към счетоводните отчети, счетоводната документация и други документи, свързани с финансирането на договора. Дейността по организация и управление на проекта ще бъде възложена на външен изпълнител. Задълженията на избрания изпълнител ще включват: 1. Изготвяне на месечни / ако е приложимо/, междинни и финални технически и финансови доклади за изпълнени дейности и изразходени средства; 2. Консултиране, подпомагане и подготовка на тръжна документация и съдействие при провеждане на процедурите за избор на изпълнители: •разработване на тръжната документация за избор на външни изпълнители и доставчици; •коригиране на тръжната документация в случай на отправени препоръки за това от страна на УО /; •консултиране в процеса на оценка на офертите; •подготовка на искания за допълнителни документи и информация от оферентите в процеса на разглеждане и оценка на техните оферти; •подготовка на протоколи от работата на оценителната комисия; •подготовка на решение за избор на доставчик; •консултиране относно документите, които избраният доставчик трябва да представи за подписване на договор; •подготовка на придружителните писма и друга кореспонденция с ДО и оферентите. 3. Оперативно наблюдение на навременното изпълнение на сключените с изпълнителите договори, съгласно заложения в проекта индикативен план. 4. Осъществяване на мониторинг и контрол върху качеството на работата на наетите външни изпълнители и доставчици; 5. Подготовка и комплектоване на документите, подлежащи от страна на ДО на текущ контрол /месечни отчети, справки и др./, съгласно изискванията на Оперативно ръководство за изпълнение на договори по процедура BG05M9OP001-1.003 "Ново работно място 2015"; 6. Осъществване на дейностите по визуализация на проекта и информираност; 7. Подготовка на документите за: авансово, междинно и окончателно плащане. , Договорена стойност: 18 000.00 , Отчетена стойност: 17 900.00
  • Дейност: Дейност 3. Информиране и публичност: Предвидените дейности за популяризиране на проекта са насочени към информиране на широката общественост за дейностите по проекта и финансовото подпомагане, което му е отпуснато от фондовете на Европейския съюз за неговата реализация. "АмРест" ЕООД ще направи всичко необходимо за разгласяване на факта, че договорът се финансира от Европейския социален фонд. Предприетите за тази цел мерки ще са в съответствие с приложимите правила за информация и комуникация, предвидени в Приложение XII от Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета и Единния наръчник на Бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Във всички обяви, публикации, печатни материали, свързани с договора, Бенефициентът ще уточни, че договорът е получил финансиране от Европейския социален фонд чрез Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2014-2020. Бенефициентът , в рамките на два дни от датата на сключване на договора за безвъзмездна помощ, ще публикува на подходящо място в на своята интернет-страница подробна информация за одобрения за финансиране проект. Материалът ще съдържа минимум следната информация: емблемата на ЕС, упоменаването "Европейски съюз", наименованието на фонда, общото лого за програмен период 2014-202г. със съответното наименование на финансиращата програма, наименование на проекта, общата стойност на проекта и размера на европейското и национално съфинансиране в български лева. При приключването на проекта ще бъде публикувано съобщение на интернет-страницата на дружеството за резултати от проекта. За да се информират участниците и обществеността за ролята на ЕС и държавата на видно място в офисите на фирмата ще бъдат поставени информационни табели /12 броя, по 2 броя във всеки офис/, съдържащи информация за проекта и в които ще се упомене финансовата подкрепа от Европейския съюз. Бенефициентът е съгласен Управляващия орган, националните одитни органи, Европейската комисия, Европейската служба за борба с измамите, Европейската сметна палата и външните одитори да публикуват неговото наименование и адрес, предназначението на отпуснатата безвъзмездна финансова помощ, максималния размер на помощта и съотношението на финансиране на допустимите разходи по договора, съгласно предвиденото в договора. , Договорена стойност: 800.00 , Отчетена стойност: 480.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ПРИОРИТИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 18 000.00 , Отчетена стойност**: 17 900.00
  • Изпълнител: АРТИПО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 480.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 29.00 , Достигната стойност: 36.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 15.00 , Достигната стойност: 15.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 202 300.00 BGN
БФП 202 300.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 73 817.34 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за „Информиране и публичност“, Прогнозна стойност: 800.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за „Информиране и публичност“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител на услугата по организация и управление на проект „Подобряване достъпа до заетост и създаване на устойчиви работни места в „АмРест“ ЕООД, Прогнозна стойност: 18 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител на услугата по организация и управление на проект „Подобряване достъпа до заетост и създаване на устойчиви работни места в „АмРест“ ЕООД
    Изпълнител: ПРИОРИТИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 18 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN