Идентификация

Номер от ИСУН BG05SFOP001-3.001-0016-C10
Наименование на проекта Осигуряване на софтуерна и методическа обезпеченост, и изграждане на административен капацитет на ИВСС за превенция на корупцията в съдебната власт
Бенефициент 175451413 Инспекторат към Висшия съдебен съвет
Източник на финансиране ЕСФ ==> Добро управление
Дата на сключване на договора/заповедта 17.07.2017
Дата на стартиране 01.11.2016
Дата на приключване 31.07.2023
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение има за свое главно предназначение да осигури средства за обезпечаване с необходимия софтуер, вътрешни правила и обучения, изпълнението на задълженията и правомощията на Инспектората към Висшия съдебен съвет:
- да води и поддържа регистър на декларациите по чл. 175а, ал. 1, т. 1 и т. 2 ЗСВ;
- да води и поддържа регистър на влезлите в сила наказателни постановления, издадени от главния инспектор на ИВСС;
- да извършва проверка на имуществените декларации на съдии, прокурори и следователи;
- да извършва проверки за почтеност и конфликт на интереси и за установяване на действия, които накърняват престижа на съдебната власт, и проверки, свързани с нарушаването на независимостта на съдиите, прокурорите и следователите.
Следващо предназначение на проектното предложение е осигуряването на ВСС със софтуер и провеждането на обучения, необходими за водене и поддръжка на публичен електронен регистър на отводите,  включващ исканите отводи и мотивите, с които са уважени или не за всеки съдия.
Проектното предложение включва седем дейности:
1. Разработване на електронен публичен регистър на електронни декларации за обстоятелства, свързани с предотвратяване и установяване на конфликт на интереси и имуществени декларации;
2. Разработване на електронен публичен регистър на отводите, включващ исканите отводи и мотивите, с които са уважени или не за всеки съдия;
3. Разработване на вътрешни правила за извършване на проверки за почтеност (интегритет) на магистратите;
4. Разработване на вътрешни правила за извършване на проверка на имуществените декларации на съдии, прокурори и следователи;
5. Провеждане на обучения за работа с новите вътрешни правила и за работа с регистрите;
6. Закупуване на компютърно оборудване и друг хардуер;
7. Дейности за информация и комуникация.
Проектното предложение се изпълнява от  ИВСС -  кандидат и ВСС - партньор.
Дейности
  • Дейност: Разработване на електронен публичен регистър на електронни декларации за обстоятелства, свързани с предотвратяване и установяване на конфликт на интереси и имуществени декларации: Разработването на електронен публичен регистър на електронни декларации за обстоятелства, свързани с предотвратяване и установяване на конфликт на интереси и имуществени декларации на магистратите, се налага поради нормативното предвиждане ИВСС да води и поддържа такъв регистър - чл. 175г, ал. 1 ЗСВ. Същевременно докладът, изготвен в рамките на техническия одит на органите от сектор "Правосъдие" сочи, че ИВСС не разполага с такъв софтуер. Разработването на електронния публичен регистър ще позволи: - подаване на декларации на магистрати за имущество и интереси както на място, така и по електронен път, чрез използване на софтуерен продукт със сигурен и удобен за работа интерфейс; - възможност за проверка на декларациите за имущество и интереси на магистратите, чрез получаване на данни посредством автоматизиран машинен обмен (там където е налична техническа възможност) към регистъра на декларациите от автоматизираните информационни системи и/или електронни регистри на органите , пред които декларираните обстоятелства подлежат на вписване, удостоверяване или обявяванеЧаст от органите, пред които декларираните в декларацията по чл. 175а, ал. 1, т. 1 ЗСВ обстоятелства подлежат на вписване, удостоверяване или обявяване и от чиито информационни системи се очаква да се получават данни чрез машинен обмен са: Българска народна банка, Изпълнителна агенция морска администрация (ИАМА), ГРАО, Главна дирекция „Гражданска въздухоплавателна администрация“ (ГВА) , Агенция по вписванията, Централен депозитар, и други; - възможност за автоматизирано и/или ръчно (при необходимост) публикуване и актуализиране на данните от постъпилите декларации за имущество и интереси на магистрати в регистъра на декларациите по чл. 175а, ал. 1, т. 1 и т. 2 ЗСВ; - възможност за автоматизирано и/или ръчно (при необходимост) публикуване и актуалиране на данните за влезлите в сила наказателни постановления, издадени от главния инспектор в регистъра по чл. 175г, ал. 1, т. 2 ЗСВ; - възможност за подаване включително и по електронен път на сигнали, чрез които се сезира ИВСС да извърши проверки, съобразно правомощията на органа по чл. 54, ал. 1, т. 1 - 3 и т. 8, предл. III ЗСВ, както и възможност за проследяване на хода на сигнала също по електронен път; - други функции, свързани с документооборота, необходими за осигуряването на подаването на декларации/сигнали включително и по електронен път В структурно отношение се предвижда, софтуерът да бъде разделен на три модула: 1. Модул формуляр на декларация; 2. Модул регистрация на документи, въвеждане на данни и проверка на декларации; 3. Модул WEB; Софтуерният продукт ще бъде разработен и реализиран при спазване на Предварителните условия за допустимост на проекти за е-управление - Приложение № 7 към Насоките за кандидатстване по Процедура BG05SFOP001-3.001. След разработването му, софтуерът ще се внедри от разработчика на самостоятелен новозакупен сървър в ИВСС (по дейност 6) и ще се администрира от служители на Инспектората. Подробно описание на функционалностите на всеки от модулите, взаимовръзката между тях, примерно посочване на органите и институциите, с чиито информационни системи софтуерът следва да извършва машинен обмен на данни, се съдържат в приложениe № 1 към проектното предложение "Минимални технически характеристики на дейност "Разработване на електронен публичен регистър на електронни декларации за обстоятелства, свързани с предотвратяване и установяване конфликт на интереси и имуществени декларации". , Договорена стойност: 438 268.07 , Отчетена стойност: 47 964.27
  • Дейност: Разработване на електронен публичен регистър на отводите, включващ исканите отводи и мотивите, с които са уважени или не за всеки съдия.: Единен централизиран електронен публичен регистър на отводите към момента не съществува, което се потвърждава и от доклада по технически одит в сектор "Правосъдие". Необходимостта от създаването му се обосновава с аргумент, че с въвеждането на този регистър ще се даде публичност на случаите, в които съдът се отвежда, респ. отказва да се отведе от разглеждането на дела. Чрез даването на публичност, от една страна ще се създаде действителен инструмент за превенция на конфликта на интереси, а оттам и за борбата с корупцията в съдебната власт, а от друга страна - ще се повиши и прозрачността в работата на съдилищата. Наред с това, създаването на такъв регистър е измежду предвидените действия по мярка 1.3.1. "Интегрирана политика за предотвратяване на конфликта на интереси и корупцията в рамките на съдебната власт. Електронни регистри за деклариране на разширен кръг обстоятелства, включително фактически съжителства, принадлежност към организации с непубличен характер и др." по Специфична цел 3 "Систематична политика за превенция на корупцията в съдебната власт"' от Пътната карта за изпълнение на Актуализираната стратегия за продължаване на реформата в съдебната система. Електронният публичен регистър на отводите представлява достъпен през интернет страницата на ВСС регистър, който ще бъде инсталиран на сървър на ВСС и ще се администрира от служители на Висшия съдебен съвет. В регистъра следва да се публикуват съдебните актове, съдържащи произнасянето на съда по поисканите от страни по делата отводи и мотивите, с които са уважени или не, както и съдебните актове, обективиращи отводи по инициатива на съда (самоотводи). Съдържанието на регистъра е определено така, че да даде максимална информация относно случаите, в които съдът се е отвел от разглеждане на делото или въпреки искане от страна по делото, съдът е отказал да се отведе, която информация ще бъде ограничена само във връзка със защитата на личните данни на страните по делото. Чрез публикуването на информацията ще се създаде действителна възможност за засилване на обществения контрол върху дейността на съда. Всеки заинтересован ще може да съпостави информацията, публикувана в регистъра на електронните декларации за обстоятелства, свързани с предотвратяване и установяване на конфликт на интереси и имуществени декларации на съдии, прокурори и следователи и да съпостави данните за конфликт на интереси с обстоятелствата, заради които съдът се е отвел от разглеждането на делото, респ. е отказал да се отведе. По този начин регистърът се явява и инструмент за предотвратяване на корупция в съдилищата, респ. самото му съществуване съставлява мярка за повишаване на ефективността на превенцията на конфликта на интереси, което е и очакваният резултат от реализирането на дейността, съгласно посоченото в мярка 1.3.1. по Специфична цел 3 от Пътната карта за изпълнение на Актуализираната стратегия за продължаване на реформата в съдебната власт. Функционалностите на електронния публичен регистър на отводите са предвидени така, че регистърът да дава възможност за машинна обмяна на данни с Електронната деловодна информационна система на съдилищата и с Електронната информационна система на съдилищата, от които да генерира информация за подлежащите на публикуване в регистъра актове, по който начин да се сведе до минимум необходимостта от въвеждане на информация от съдилищата. Софтуерният продукт ще бъде разработен и реализиран при спазване на Предварителните условия за допустимост на проекти за е-управление - Приложение № 7 към Насоките за кандидатстване по Процедура BG05SFOP001-3.001. Подробно описание на функционалностите на програмния продукт се съдържа в приложения към проектното предложение проект на "Минимални технически характеристики на дейност "Разработване на електронен публичен регистър на отводите, включващ исканите отводи и мотивите, с които са уважени или не за всеки съдия"., Договорена стойност: 85 482.00 , Отчетена стойност: 85 479.64
  • Дейност: Разработване на вътрешни правила за извършване на проверки за почтеност (интегритет) на магистратите: Дейността включва разработването на проект на вътрешни правила, по които ИВСС да осъществява проверките за почтеност и конфликт на интереси, за действия, с които съдии, прокурори и следователи накърняват престижа на съдебната власт, както и за нарушаване на независимостта на съдии, прокурори и следователи. Разработването на вътрешните правила се явява необходимо, от една страна предвид нормативното задължение на ИВСС по чл. 54, ал. 1, т. 10, вр. т. 8 от Закона за съдебната власт, а от друга, че вътрешните правила ще създадат липсващата в ЗСВ детайлна уредба за провеждането на проверките за почтеност и конфликт на интереси на съдии, прокурори и следователи, и за установяване на действия, с които накърняват престижа на съдебната власт, и проверки, свързани с нарушаване на независимостта на съдиите, прокурорите и следователите. Реализирането на настоящата дейност ще спомогне за обновяване на съществуващите мерки за превенция на конфликта на интереси и обединяването им в една координирана политика в рамките на съдебната власт при гаранции за прозрачност и опазване независимостта на съдебната власт, какъвто е и очакваният резултат, съгласно мярка 1.3.1 по Специфична цел 3 от Пътната карта за прилагане на Актуализираната стратегия за продължаване на реформата в съдебната система. С изработването и приемането на вътрешните правила, ще се постигне и целта пред настоящото проектно предложение за гарантиране независимостта на съда и на другите органи на съдебната власт чрез ефективни мерки срещу корупция, политически и икономически натиск и др. - само при наличие на детайлни правила за провеждане на проверките по глава девета, раздел Iб ЗСВ, същите могат да бъдат проведени ефективно. Предвижда се вътрешните правила да съдържат реда, условията за провеждане и обстоятелствата, които да се установят, при извършването на четири вида проверки (чл. 175к, ал. 1- ал. 4 ЗСВ) - проверки на почтеност и конфликт на интереси на съдии, прокурори и следователи, проверки за действия, с които съдии, прокурори и следователи накърняват престижа на съдебната власт и проверки за нарушаване на независимостта на съдии, прокурори и следователи., Договорена стойност: 9 437.55 , Отчетена стойност: 9 437.03
  • Дейност: Разработване на вътрешни правила за извършване на проверка на имуществените декларации на съдии, прокурори и следователи: Дейността включва разработването на проект на вътрешни правила, по които ИВСС да осъществява проверките на имуществените декларации на съдии, прокурори и следователи.Настоящата дейност е пряко свързана с дейност 1 от проектното предложение, доколкото и софтуерният продукт и правилата за извършването на проверките на декларациите за имущество на съдии, прокурори и следователи, са свързани с това правомощие на Инспектората към Висшия съдебен съвет. Софтуерният продукт по дейност 1 ще даде възможност за автоматизирана проверка на декларациите за имущество на съдии, прокурори и следователи, при спазване на вътрешните правила относно процедурата за извършване на проверка на посочените декларации. Разработването на вътрешните правила се явява необходимо, от една страна предвид нормативното задължение на ИВСС по чл. 54, ал. 1, т. 10, вр. т. 8 от Закона за съдебната власт, а от друга, че вътрешните правила ще създадат липсващата в ЗСВ детайлна уредба за провеждането на проверките на имуществените декларации на съдии, прокурори и следователи. Реализирането на настоящата дейност ще спомогне за обновяване на съществуващите мерки за превенция на конфликта на интереси и обединяването им в една координирана политика в рамките на съдебната власт при гаранции за прозрачност и опазване независимостта на съдебната власт, какъвто е и очакваният резултат, съгласно мярка 1.3.1 по Специфична цел 3 от Пътната карта за прилагане на Актуализираната стратегия за продължаване на реформата в съдебната система. С изработването и приемането на вътрешните правила, ще се постигне и целта пред настоящото проектно предложение за гарантиране независимостта на съда и на другите органи на съдебната власт чрез ефективни мерки срещу корупция, политически и икономически натиск и др. - само при наличие на детайлни правила за провеждане на проверките по глава девета, раздел I"а" ЗСВ, същите могат да бъдат проведени ефективно. Предвижда се вътрешните правила да съдържат реда за извършване на проверките на имуществените декларации на съдии, прокурори и следователи. Изготвянето на отделни вътрешни правила за проверка на имуществените декларации се налага предвид съществените различия между тази дейност и дейността по проверки за почтеност и конфликт на интереси на съдии, прокурори и следователи, за действия, с които съдии, прокурори и следователи накърняват престижа на съдебната власт и за нарушаване на независимостта на съдии, прокурори и следователи. Проверката на имуществените декларации има коренно различен предмет от останалите гореизброени проверки - първата е за съответствие между декларираните обстоятелства в декларацията за имущество и интереси по чл. 175а, ал. 1, т. 1 ЗСВ, докато останалите проверки са такива по установяване на данни за дисциплинарни нарушения и конфликт на интереси. Предвид разликата в предмета на проверките, налице е и коренна разлика в процесуалния ред за извършването им (виж глава девета, раздел I"а" и раздел I"б" ЗСВ). Най-накрая съществува и разлика в изискуемата специалност на експертите, които подпомагат инспекторите в ИВСС при извършване на проверките на декларациите за имущество и интереси - в чл. 55, ал. 2 ЗСВ е предвидено, че освен експерти с юридическо образование, които да подпомагат инспекторите в ИВСС, се назначават и експерти с висше икономическо образование. Всички тези отлики налагат изготвянето и приемането на отделни вътрешни правила за извършване на проверките на имуществените декларации на съдии, прокурори и следователи., Договорена стойност: 3 838.16 , Отчетена стойност: 3 837.64
  • Дейност: Провеждане на обучения за работа с новите вътрешни правила и за работа с регистрите: Изпълнението на дейността ще допринесе за достигане на специфичната цел изграждане на специализиран експертен капацитет за извършване на проверка на декларациите за имущество и интереси на съдии, прокурори и следователи, за извършване на проверките за почтеност, конфликт на интереси, нарушаване на независимостта на съдии, прокурори и следователи и за действия, с които накърняват престижа на съдебната власт. Необходимостта от провеждане на предвидените обучения е обусловена от обстоятелството, че софтуерните продукти по дейност 1 и дейност 2, респ. вътрешните правила по дейност 3 и дейност 4 са свързани с нови правомощия на ИВСС, респ. създаване на нов регистър от ВСС, респ. служителите на двете организации са натоварени с нови задължения, изискващи и специфично обучение. Предвижда се в рамките на дейността да се извършат четири броя обучения, всяко от което за средно двадесет обучаеми от целевите групи по проекта. Обученията ще бъдат на следните теми: - обучение на служителите в ИВСС (деловодители и експерти в ИВСС ) за работа с регистъра на декларациите за имущество и интереси и декларациите за промяна в частта на интересите на съдии, прокурори и следователи, както и с регистъра на влезлите в сила наказателни постановления, издадени от главния инспектор на ИВСС; - обучение на съдебни служители – системни администратори и други ИТ експерти от ВСС и органите на съдебната власт, ангажирани с процеса по функциониране и поддръжка на регистъра на отводите по дейност 2; - обучения на служителите в ИВСС (експерти в ИВСС) за работа с вътрешните правила за извършване на проверките за почтеност и конфликт на интереси, за действия, с които се накърнява престижа на съдебната власт и за нарушаване на независимостта на съдии, прокурори и следователи; - обучения на служителите в ИВСС (експерти в ИВСС) за работа с вътрешните правила за извършване на проверките на декларациите за имущество на съдии, прокурори и следователи. Като ефект от изпълнението на дейността се цели обучаемите да повишат квалификацията си така, че да могат успешно в работата си да извършват проверките по глава девета, раздел I"а" и I"б" ЗСВ (обученията по вътрешните правила по дейност 3 и 4), респ. да работят с регистрите по дейност 1 и дейност 2. , Договорена стойност: 85 805.42 , Отчетена стойност: 65 315.42
  • Дейност: Закупуване на компютърно оборудване и друг хардуер: Закупуването на компютърно оборудване- един сървър, и друг хардуер - три броя термопринтери, три броя стационарни и три броя ръчни баркод скенери (четци), цели техническото обезпечаване с необходимата техника на работата на софтуера, разработването и внедряването на който ще се осъществи по дейност 1. От изготвения доклад от техническия одит на сектор "Правосъдие" става ясно, че ИВСС не разполага с подходящ сървър, на който да бъде инсталиран софтуерният продукт, който е предвиден по дейност 1. Именно поради това се обосновава и необходимостта от закупуване на сървър, който ще бъде разположен в сградата на ИВСС и ще се ползва от Инспектората. Също така, ИВСС не разполага с необходимия хардуер - термопринтери, стационарни и ръчни баркод скенери, които са необходими предвид функционалностите на програмния продукт по дейност 1. Последният предвижда възможност за автоматизирано издаване на входящ номер на постъпилите декларации, който да бъде разпечатан от специален термопринтер върху самозалепващи се етикети, които да бъдат залепени върху входящия документ. Програмният продукт ще поддържа и функционалност за въвеждане в машинно четим вид на информацията от декларациите по чл. 175а, ал. 1, т. 1 и 2 ЗСВ посредством сканиране на генериран върху хартиения екземпляр баркод, за което сканиране е необходимо закупуването на баркод скенери (четци). Термопринтерите, стационарните и ръчни баркод скенери (четци) ще бъдат разположени на подходящи работни места в ИВСС. Потребност от закупуването на компютърно оборудване и друг хардуер не е идентифицирана в рамките на настоящия проект по отношение на дейност 2, доколкото ВСС, който ще поддържа и води регистъра на отводите, е бенефициент по проект по ОПДУ, предмет на който е закупуване на компютърно оборудване. Дейността ще бъде изпълнена при спазване на изискванията, посочени в Предварителните условия за допустимост на проекти за е-управление, Приложение 7 към Насоките за кандидатстване по процедурата. , Договорена стойност: 32 776.80 , Отчетена стойност: 65 553.60
  • Дейност: Дейности за информация и комуникация: Дейностите за информация и комуникация по проекта включват: - подготвяне и публикуване на интернет страницата на кандидата и на партньора на подробна информация за одобрения за финансиране проект, в рамките на 2 дни след датата сключване на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ (началната дата на изпълнение на договора предхожда датата на сключването му, предвид посочените дейности с предварително изпълнение); - изпращане на покани до представителите на средствата за масова информация за началната и заключителната пресконференция; - подготовка и изпращане до средствата за масова информация на три броя платени прессъобщения за началото, напредъка и приключването на проекта; - изработка и поставяне на публично място на три броя информационни плакати, с минимален размер А3; - изработка и доставка на петдесет броя подаръчни комплекти (химикалка и USB flash памет), които да бъдат раздадени на участниците в началната пресконференция; - изработка, доставка и поставяне на десет броя информационни стикери върху закупеното със средства по проекта компютърно оборудване и друг хардуер - термопринтери, стационарни и ръчни бардкод скенери (четци); - провеждане на един брой начална и един брой заключителна прескоференция по проекта, всяка от които с продължителност от около 2 часа, като за всяко събитие се предвиждат поне 50 участника. Всички информационни материали, изготвени във връзка с дейности за информация и комуникация, ще бъдат съобразени с изискванията за съдържание и обозначение, съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г., Договорена стойност: 6 840.00 , Отчетена стойност: 4 788.00

Участващи организации

Партньори
  • Партньор: Висш съдебен съвет, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
Изпълнители
  • Изпълнител: Петър, Договорена стойност по проекта*: 2 000.00 , Отчетена стойност**: 1 999.48
  • Изпълнител: Мария, Договорена стойност по проекта*: 3 281.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: БЕНЕВЕНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 88 800.00 , Отчетена стойност**: 66 258.00
  • Изпълнител: ДЖЕЙ БИ ЕЛЕКТРОНИКС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 966.00 , Отчетена стойност**: 6 966.00
  • Изпълнител: КОНТРАКС АД, Договорена стойност по проекта*: 25 810.80 , Отчетена стойност**: 51 621.60
  • Изпълнител: Пенчо, Договорена стойност по проекта*: 2 000.00 , Отчетена стойност**: 1 999.48
  • Изпълнител: Георги, Договорена стойност по проекта*: 1 480.00 , Отчетена стойност**: 1 479.64
  • Изпълнител: ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ АД, Договорена стойност по проекта*: 366 000.00 , Отчетена стойност**: 84 000.00
  • Изпълнител: „СМАРТ - ПЛЮС 2022”, Договорена стойност по проекта*: 435 267.80 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АЙСИДЖЕН КОРПОРЕЙШЪН ООД, Договорена стойност по проекта*: 509 880.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Цветинка, Договорена стойност по проекта*: 4 875.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение
  • Член на обединение: ПЕРФЕКТ ПЛЮС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: СМАРТ СИСТЕМС 2010 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Въведени нови и усъвършенстване на съществуващи инструменти за модернизация на съдебната власт, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 3.00
Индикатор 2 Обучени магистрати, съдебни служители, служители на разследващи органи съгласно НПК, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 80.00 , Достигната стойност: 54.00
Индикатор 3 Проекти за реализиране на съвместни действия, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 4 Подкрепени анализи, проучвания, изследвания, методики и оценки, свързани с дейността на съдебната система, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 2.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 700 000.00 BGN
БФП 700 000.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 345 477.04 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 АЙСИДЖЕН КОРПОРЕЙШЪН ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 4 440.00 0.00 4 440.00 БЕНЕВЕНТ ЕООД
Липса на добро финансово управление 100.00 25 810.80 0.00 25 810.80 КОНТРАКС АД
Липса на добро финансово управление 100.00 6 966.00 0.00 6 966.00 ДЖЕЙ БИ ЕЛЕКТРОНИКС ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Възмездна консултантска услуга по дейност "Разработване на вътрешни правила за извършване на проверка на имуществените декларации на съдии, прокурори и следователи", Прогнозна стойност: 2 072.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Възмездна консултантска услуга по дейност "Разработване на вътрешни правила за проверки за почтеност (интегритет) на магистратите", Прогнозна стойност: 2 072.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Възмездна лекторска услуга по изготвяне на лекционни материали и изнасяне на обучителни лекции за работа с вътрешните правила за проверки за почтеност (интегритет) на магистратите, Прогнозна стойност: 1 036.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Възмездна лекторска услуга по изготвяне на лекционни материали и изнасяне на обучителни лекции за работа с вътрешните правила за проверки на декларациите за имущество и интереси на съдии, прокурори и следователи., Прогнозна стойност: 1 036.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на компютърно оборудване и друг хардуер за нуждите на ИВСС, Прогнозна стойност: 39 891.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на сървър
    Изпълнител: КОНТРАКС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 25 810.80
  • Обособена позиция 2: Доставка на баркод скенери и принтери за етикети (термопринтери)
    Изпълнител: ДЖЕЙ БИ ЕЛЕКТРОНИКС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 966.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на логистика за обучения на служители на ИВСС и ВСС, предвидени по дейност "Провеждане на обучения за работа с новите вътрешни правила и за работа с регистрите" и по дейност "Дейности за информация и комуникация", Прогнозна стойност: 97 321.00
  • Обособена позиция 1: Беневент ЕООД
    Изпълнител: БЕНЕВЕНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 88 800.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Разработване и внедряване на електронен публичен регистър на отводите, Прогнозна стойност: 148 400.00
  • Обособена позиция 1: Разработване и внедряване на електронен публичен регистър на отводите
    Изпълнител: ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 84 000.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Разработване на електронен публичен регистър на електронни декларации за обстоятелства, свързани с предотвратяване и установяване на конфликт на интереси и имуществени декларации , Прогнозна стойност: 334 955.00
  • Обособена позиция 1: Разработване на електронни регистри за нуждите на ИВСС и ВСС
    Изпълнител: АЙСИДЖЕН КОРПОРЕЙШЪН ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 509 880.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Разработване на електронен публичен регистър на електронни декларации за обстоятелства, свързани с предотвратяване и установяване на конфликт на интереси и имуществени декларации за нуждите на ИВСС, Прогнозна стойност: 276 500.00
  • Обособена позиция 1: Разработване на електронен публичен регистър на електронни декларации за обстоятелства, свързани с предотвратяване и установяване на конфликт на интереси и имуществени декларации
    Изпълнител: ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 282 000.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Разработване на електронен публичен регистър на електронни декларации за обстоятелства, свързани с предотвратяване и установяване на конфликт на интереси и имуществени декларации за нуждите на ИВСС, Прогнозна стойност: 444 160.00
  • Обособена позиция 1: Разработване на електронен публичен регистър на електронни декларации за обстоятелства, свързани с предотвратяване и установяване на конфликт на интереси и имуществени декларации за нуждите на ИВСС
    Изпълнител: „СМАРТ - ПЛЮС 2022”
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 435 267.80
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Разработване на електронен публичен регистър на отводите, включващ исканите отводи и мотивите с които са уважени или не за всеки съдия и отразяващ произнасянията на горната инстанция по тях, Прогнозна стойност: 180 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN