Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.002-0425-C01
Наименование на проекта Развитие на управленския капацитет на "АТОМ ДЕВ" ЕООД
Бенефициент 202758387 АТОМ ДЕВ ЕООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 13.03.2017
Дата на стартиране 13.03.2017
Дата на приключване 21.03.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
„АТОМ ДЕВ” EООД стартира дейността си през  септември 2013 г. като еднолично дружество с ограничена отговорност, регистрирано съгласно Търговския закон. 

Основната дейност на компанията се състои в създаване, разработване и внедряване на софтуерни приложения и продукти, дизайн и разработка на уеб страници. С изпълнението на предлагания проект фирма „АТОМ ДЕВ” EООД предвижда да изпълни дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги. 

За целта по проекта ще бъде ползвана услуга за разработване и внедряване на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите, който включва: модул „Управление на проекти"; модул „Управление на работата с клиенти“ (CRM); модул „Персонал”; модул „Счетоводство и финанси”; модул „Справки, отчети, анализи” (BI); модул „Управление на отпадъците”. Проектът включва и дейности за инвестиции в ново оборудване, което допринася и е пряко необходимо за въвеждането на бизнес системата. 

Така планирани дейностите по проекта ще осигурят постигането на основната му цел – развитие на управленския капацитет и растеж на компанията чрез:
   - Подобряване на процесите на организация на ресурсите, оптимизиране на процесите на извършване на дейността на предприятието и процеса на реализацията на продуктите.
    - Увеличаване на производителността за първите 3 години след изпълнението на проекта спрямо 2015 г.;
     - Нарастване на експортния му потенциал чрез увеличение на нетните приходи от продажби, в т.ч. на средните генерирани приходи от износ.
Дейности
  • Дейност: Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии чрез закупуване на ново оборудване допринасящо за въвеждането на ИКТ базирания софтуер за управление на бизнес процесите : В рамките на тази дейност се предвижда доставката на 1 брой сървър, пряко необходим за инсталирането и функционирането на планираната за въвеждане бизнес система. Предвид стойността на това оборудване изборът на изпълнител ще бъде проведен без публична покана. Сървърът ще бъде доставен и инсталиран в гр. София, където се осъществява дейността на предприятието., Договорена стойност: 7 791.66 , Отчетена стойност: 7 750.00
  • Дейност: Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез разработване и въвеждане на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите: Като част от тази дейност ще бъдат извършени услуги по разработване и въвеждане на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в съответствие с нуждите на АТОМ ДЕВ ЕООД да подобри цялостната организация на основните работни процеси, планирането и вземането на решения, управлението на проектите и ресурсите, предоставянето на услуги, взаимоотношенията с клиентите на вътрешния и външния пазар. Планираната за разработване система за управление на бизнеса ще включва следните модули и функционалности: 1. Модул “Управление на проекти” - позволява моментален достъп до всички данни, необходими за управлението и контрола на един проект (под проекта се има предвид разработка на софтуерни продукти и услуги, което е основна дейност на АТОМ ДЕВ). Функционалностите на модула включват: информация и генериране на различни справки за служителите и техните отговорности по проекта, график и сроковете за изпълнение на задачите, сроковете за плащане и забавянията по проекта, графика за натовареността на служителите, рисковете по проекта и възможности за тяхното преодоляване. Системата ще изпраща напомняния, ще отбелязва в реално време прогреса над всеки един проект и ще информира автоматично клиентите за моментния прогрес. Контрагентите от своя страна ще получават автоматизирани известия за всички плащания към тях, както и за задачите които имат да изпълнят. Ще могат да се отчитат подробно времето отделено за всяка една задача, да се пишат коментари и да се задават различни статуси на всяка една задача. С помощта на модула могат да се ръководят множество проекти едновременно, като отделните служители могат да работят по няколко проекта едновременно. 2. Модул „Управление на работата с клиенти“ (CRM) - ще позволи работа с досиета на клиентите на АТОМ ДЕВ, като се автоматизират бизнес процесите свързани с проекти, продажби, маркетинг и реклама, обслужване и поддръжка на взаимоотношенията с клиентите, намиране на нови клиенти и тяхното следпродажно обслужване. CRM модулът ще обединява всички релевантни данни, като предоставя гъвкав инструмент за оптимално обслужване и постигане на високи нива на клиентска удовлетвореност. 3. Модул „Персонал”, в който се реализират бизнес процесите по администриране на служителите. В него са обхванати широк набор от функции, чрез които се регламентират и управляват отношенията на предприятието със служителя от неговото назначаване до напускането му. 4. Модул „Счетоводство и финанси”- автоматично генериране на счетоводни записи от другите модули в системата (услуги, продажби, вземания и т.н.) и последващото им осчетоводяване, възможност за ръчно и автоматизирано въвеждане на счетоводни записи и експортиранeто им, функционалност за автоматично генериране на електронни фактури и подаването им към банки, клиенти и др., регистриране на плащания към клиенти и изпълнители, закриване на фактури с плащания. 5. Модул „Справки, отчети, анализи” (BI) - позволява анализ на процеса на извършване на дейност, ресурси, клиенти, продажби и др., като позволява трансформирането на неструктурирани данни в детайлни справки/анализи с предложения за подобрения/решения на базата на информация от отделните модули, които ще позволят да бъдат ускорени процесите във фирмата. Модулът, ще обработва огромни обеми информация, за да подпомогне откриването, идентифицирането и използването на всяка нова бизнес възможност. Модулът ще позволява създаването на цялостна бизнес стратегия, което гарантира значително конкурентно предимство и дългосрочна стабилност на пазара. 6. Модул „Управление на отпадъците” – модулът ще осигурява възможност за проследяване и документиране на всички дейности, свързани със събирането и предаването за рециклиране на отпадъците от дейността и воденето на съответна отчетност. След разработване на отделните модули и функционалности на системата изпълнителят ще извърши настройка на системата, инсталиране, финални тестове, обучение на служителите като част от дейностите по внедряването й., Договорена стойност: 550 000.00 , Отчетена стойност: 550 000.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Калисто Груп ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 425.00 , Отчетена стойност**: 7 750.00
  • Изпълнител: УПХ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 385 000.00 , Отчетена стойност**: 550 000.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Производствени инвестиции Частни инвестиции, допълващи публичната подкрепа за предприятията (безвъзмездни средства), Мерна единица: евро, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 85 558.31 , Достигната стойност: 85 553.22
Индикатор 2 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 557 791.66 BGN
БФП 390 454.16 BGN
Собствено финансиране 167 337.50 BGN
Общо реално изплатени суми 390 425.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Публично съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС №160 от 01.07.2016 г. с предмет "Доставка на сървър", Прогнозна стойност: 7 791.66
  • Обособена позиция 1: Публично съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС №160 от 01.07.2016 г. с предмет "Доставка на сървър"
    Изпълнител: Калисто Груп ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 425.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Разработване и въвеждане на софтуер, Прогнозна стойност: 550 000.00
  • Обособена позиция 1: Разработване и въвеждане на софтуер
    Изпълнител: УПХ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 385 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN