Идентификация

Номер от ИСУН BG05SFOP001-2.004-0004-C04
Наименование на проекта "Работим за хората" - укрепване капацитета на институциите за посрещане на предизвикателствата на съвременните публични политики.
Бенефициент 130403691 Институт по публична администрация
Източник на финансиране ЕСФ ==> Добро управление
Дата на сключване на договора/заповедта 23.12.2016
Дата на стартиране 01.08.2016
Дата на приключване 31.01.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България
  • Територията на ЕС

Описание

Кратко описание на проекта
Институтът по публична администрация е единствената административна структура, създадена със Закона за държавния служител за обучение на държавната администрация. Като такава ИПА реализира заложеното във всички документи, свързани с развитието на държавната администрация, електронното управление, включително Оперативна програма "Добро управление". 
Дейности:
- Развитие на капацитета на ИПА за подобряване на качеството на учебната и изследователската дейност 
- Обучения за подобряване капацитета на българската администрация за участие в процеса на вземане на решения в ЕС и изпълнение на ангажиментите на Република България
- Организиране на Академия за Европейските структурни и инвестиционни фондове
- Реализиране на обучения за повишаване на експертния капацитет на служителите в държавната администрация на всички нива по модерни обучителни програми в синхрон със стратегическите приоритети и потребностите на администрацията 
- Развитие на информационен и документационен център в ИПА
- Дейности за информация и публичност.
Като очаквани резултати са предвидени:
- повишени са знанията, уменията и капацитета на 19056 служители в администрацията;
- развитие на ИПА като водеща обучителна институция, която се ползва с доверието на служителите в България.
Дейности
  • Дейност: Развитие на капацитета на ИПА за подобряване на качеството на учебната и изследователската дейност: Изпълнението на Дейност 1 следва от необходимостта да се развие капацитета на ИПА за предоставяне на качествени обучения и включва: 1.1.Организиране и провеждане на обучения/ семинари за надграждане капацитета на ИПА. Изпълнението на дейността ще допринесе за надграждане на експертния капацитет на служителите на ИПА за планирането и организацията на обученията, за провеждането на изследвания и анализи по въпроси в дейността на администрацията. Придобитите знания и умения ще послужат за разработването на актуални курсове, взаимствани от евр. опит, публичния и частния сектор, за включването на алтернативни форми на учене, за интегриране на интерактивни методи в обученията. Ще бъдат проведени 3 обучения за всички служители на ИПА за повишаване на експертния им капацитет. Служители на ИПА ще участват и в обучения/семинари, предлагани от други обучителни организации в страната и чужбина свързани със специфичните им професионални задължения за организиране и провеждане на обучения. 1.2.Обмен на опит в сферата на обученията. В рамките на дейността ще се проведат събития с национални и чуждестранни обучителни институции. Ще бъдат осъществени 2 международни конференции с представители от региона в подкрепа на международното сътрудничество чрез трансфер на добри практики в областта на обучението. Ще бъде проведена и кръгла маса с представители на национални обучителни институции за споделяне на ноу хау, за съгласуване на общи обучителни стандарти, за бъдещо сътрудничество и др. Дейността е свързана със СРДА 2014–2020 и Пътната карта към нея и цели да постигне единно управление на обучението, да се премахне дублирането на обучителни курсове и да се повиши ефективността на използването на бюджетни средства. Изпълнението и следва и концепцията за развитие на ИПА и е насочена към утвърждаването му като център по отношение на стандартите за обучителни услуги. 1.3.Технологично обновление и обзавеждане на ИПА. Технологичното обновление ще обхване учебната база на ИПА в Банкя и зала на ул. Аксаков 1 в София и ще създаде условия за провеждане на качествени и ефективни обучения, което ще допринесе за повишаване на знанията, уменията и квалификацията на държавните служители То ще създаде модерна учебна среда и ще разшири възможностите за международно участие и включването на чуждестранни гости и лектори в инициативите на ИПА,с което ще се повиши качеството на обучителния процес. Обзаведените зали ще се използват както при провеждане на обучения по настоящия проект, така и за бъдещи такива с оглед гарантиране на устойчивост на извършените разходи. Подробна обосновка за необходимостта е приложена в допълнителните документи към проекта. 1.4. Софтуерно обновление на ИПА. Това включва актуализиране на интернет страницата на ИПА, което ще допринесе за подобряване на комуникацията със заинтересованите страни, ще разшири възможностите за сътрудничество, ще популяризира дейностите му, осигурявайки полесна ориентация и достъпност за потребителя и предоставяйки повече канали за обратна връзка. Новите функционалности в сайта ще позволяват бързо намиране на информация за семинари, обучителни ресурси, график на курсове, календар с предстоящи събития. Предвижда се и надграждане на информационна система, за да се усъвършенства управлението на обучителния процес. Изпълнението на дейност 1 ще допринесе за постигането на основната цел и на СЦ 2 и СЦ4 на проекта., Договорена стойност: 380 307.74 , Отчетена стойност: 256 439.05
  • Дейност: Обучения за подобряване капацитета на българската администрация за участие в процеса на вземане на решения в ЕС и изпълнение на ангажиментите на Република България: С присъединяването на България към ЕС държавната администрация започна да работи в условията на реално членство в ЕС. Това постави българските служители в държавната администрация пред нови предизвикателства и отговорности в тяхната работа, произтичащи от членството ни в ЕС. Въз основа на натрупания опит, Стратегията за развитие на държавната администрация 2014-2020 (СРДА) констатира определени проблеми в работата на администрацията в тази област и дефинира нови приоритети като: подобряване активността на участието на страната ни в процеса на вземане на решения в ЕС и правилно въвеждане на изискванията на европейското законодателство на национално ниво. В този контекст подобряването на капацитета на българската администрация за участие в процеса на вземане на решения в ЕС и изпълнение на ангажиментите на България е определено като основна цел в СРДА и в Пътната карта за нейното изпълнение. За успешното постигане на посочената цел е нужно задълбочаване познанията за ЕС и ангажиментите на България като държава член сред максимално широк кръг служители в администрацията с фокус върху развитие на практическите им умения и компетентности. Освен в стратегическите и оперативни документи, въпросът за нуждата от обучения в областта се дефинира и в последни проучвания за нуждите от обучения на служителите в държавната администрация (Анализ на потребностите от обучения в държавната администрация на България 2015-2018 г.). За удовлетворяване на идентифицираните нужди и поставените цели е необходимо да се разработи и реализира широкомащабна и интензивна комплексна програма с обучения, насочена към повишаване административния капацитет по въпросите на ЕС (специфична цел 4.5 от Пътната карта за изпълнение на СРДА 2015-2020). Изпълнението на дейност 2 включва следните две поддейности; Поддейност 2.1. Организиране и провеждане на обучения за подобряване капацитета на българската администрация за участие в процеса на вземане на решение в ЕС и изпълнение на ангажиментите на България“ Изпълнението на поддейност 1 ще допринесе за повишаване на знанията, уменията и квалификацията на служителите в държавната администрация чрез провеждане на обучения на българската администрация по ключови и актуални въпроси на евроинтеграционния процес, която да допринесе за развитие на нейните знания, умения и компетентности за активно участие в процеса на изпълнение на ангажиментите на България, произтичащи от членството ни в Съюза. В рамките на поддейността ще бъдат разработени три обучителни програми за подобряване капацитета на българската администрация за участие в процеса на вземане на решение в ЕС и ще бъдат обучени общо 1740 служители от администрацията по тях. Обученията ще бъдат с продължителност 2-3 дни и ще се провеждат в град София и град Брюксел. Поддейност 2.2. Съгласно Националната програма за развитие: България 2020, ИПА трябва да проведе обучение в чужбина за висши държавни служители с цел повишаване на качеството на управлението в администрацията в европейски институти по публична администрация. Чрез развитието на управленските умения на висшите държавни служители, провеждането на обучението ще допринесе за качественото изпълнение на ангажиментите на България като държава член на ЕС. При изпълненото на дейността ще бъдат обучени 40 брой висши държавни служители. Обученията ще се проведат в европейски институти по публична администрация. Изпълнението на дейност 2 ще допринесе за постигането както на основната цел на проектното предложение така и на следните специфични цели: - Подобряване на процеса на вземане на решения в Европейския съюз и управлението на средствата от Европейските структурни и инвестиционни фондове; - Укрепване на капацитета на служителите в администрацията за предоставяне на професионално и експертно управление; - Развитие на високото ниво на професионализъм и са повишени знанията, уменията и капацитета на служителите в държавната администрация чрез провеждането на специализирани обучения., Договорена стойност: 1 845 842.00 , Отчетена стойност: 1 656 141.46
  • Дейност: Организиране на Академия по Европейските структурни и инвестиционни фондове: През новия програмен период 2014 – 2020 г. държавната администрация в България е изправена пред предизвикателството посредством Европейските структурни и инвестиционни фондове (ЕСИФ) да постигне политиката за сближаване, като в това число да осигури необходимия капацитет за целесъобразното ефикасно програмиране, управление и изпълнение както на оперативните програми, така и на проектите по тях. За развитие на този капацитет съгласно Споразумението за партньорство на Република България, очертаващо помощта от Европейските структурни и инвестиционни фондове (ЕСИФ) за периода 2014-2020 г., се предвижда към Института по публична администрация (ИПА) да се създаде Обучителна академия по ЕСИФ. Академията ще предоставя модулно обучение за следните целеви групи: - служители на Управляващите органи (УО) и Междинните звена (МЗ) на оперативните програми; - служители с контролни функции по усвояването на средствата от Европейския съюз (ЕС) от дирекция „Национален фонд“ (Сертифициращия орган) в Министерство на финансите, Изпълнителна агенция „одит на средствата от ЕС“ (Одитиращия орган), Дирекция „АФКОС“ към МВР; - служители от институционалните бенефициенти, отговорни за разработването и управлението на проекти. След извършено проучване на потребностите ИПА определя общо 13 модула, които ще съставят обучителна програма по ЕСИФ и ще бъдат разработени в рамките на проекта. Създаването на обучителната академия по ЕСИФ чрез разработването на нови модули ще допринесе за постигането на следната специфична цел на проектното предложение „Развитие на високото ниво на професионализъм и са повишени знанията, уменията и капацитета на служителите в държавната администрация чрез провеждането на специализирани обучения“, което от своя страна допринася и за постигането на общата цел на проекта и целта на процедурата за безвъзмездна финансова помощ. , Договорена стойност: 29 900.00 , Отчетена стойност: 18 921.14
  • Дейност: Реализиране на обучения за повишаване на експертния капацитет на служителите в държавната администрация на всички нива по съвременни обучителни програми в синхрон със стратегическите приоритети и потребностите на администрацията: Развитието на високото ниво на професионализъм на служителите се явяват ключови предизвикателства в държ.администрация. Споразумението за партньорство на РБългария и СРДА 2015–2020 г. идентифицират като ключова необходимост за модернизиране на администрацията, да бъде постиганата административна ефективност. За да насърчи администрацията да постигне ефективност в работата си и да повиши експертния й потенциал за прилагане на нац.политики, ИПА ще проведе обучителна кампания в изпълнение на мерките от Пътната карта за изпълнение на СРДА и обучения и семинари по теми, идентифицирани от Анализа на потребностите от обучение 2015-2018. Обученията ще се провеждат в и извън София, като за цялата дейност ще бъдат осигурени до 9456 нощувки когато е приложимо. Поддейност 4.1 Осъвременяване и фокусиране на каталозите на ИПА с обучителни програми и провеждане на обучения. За изпълнение на предвидената дейност следва първо да се разработят нови и да се осъвременят съществуващи обучителните модули и програми (общо 19 нови/актуализирани модули/програми), които да бъдат включени в каталозите на ИПА. За осъвременяване и фокусиране на съдържанието ще бъдат организирани 2 специализирани обучителни семинари за 2 дни, извън София, за общо 40 лектори, служители на ИПА и експерти, на които ще се обсъдят методиката, формата и учебните материали на обученията. Обученията по програми и отделни модули ще се провеждат в присъствен и електронен формат. Присъствените обучения ще бъдат за 360 гр. по средно 25 уч. за по 2 дни, като от тях 288 гр. са в София и 72 гр. извън София. За 36 гр. ще бъде организиран транспорт. Дейността ще подкрепи развитието на специализирани програми в сферата на ЗОП (12 гр. по 25 уч.), академията за млади лидери в държ.администрация (2 гр по 30 уч.) и др. За удовлетворяване на специфични нужди на администрациите от обучение ИПА ще разработи механизъм за предоставяне на обучения по поръчка. Електронните обучения ще се проведат за 36 гр. с по 10 уч. Поддейност 4.2 Организиране на специализирани обучения в изпълнение на СРДА. Тази поддейност e насочена към подобряване на админ.капацитет за прилагане на приоритетни хоризонтални политики чрез провеждане на специализирани обучения за 7750 служители в администрацията. Темите за обучение са обвързани с прилагането на реформите по целите от Пътната карта, за които водещата отговорна институция е ИПА. Ще бъдат разработени 5 нови обучителни модули/програми. Лекторите, които ще провеждат обучения по нови обучителни програми ще преминат през предварително обучение. Обученията ще се провеждат в присъствен и електронен формат (вкл. онлайн решения) в гр. София и изнесено по места. Поддейност 4.3 Организиране на 4 международни форума в областта на обученията ИПА ще организира до 4 международни форума по теми, свързани с провеждането на приоритетни политики в подкрепа на админ. реформа и обученията. Събитията ще се осъществят в сътрудничество с Евр. институции и държави членки и целят да засилят координацията при провеждането на реформи в публ. администрация чрез трансфер на знание и обучения. Лектори в семинарите ще са международни и български експерти. Целева група на форумите са експерти от всички административни структури, лектори на ИПА, както и други заинтересовани страни по конкретната тема. Изпълнението на Д 4 ще допринесе за постигането на основната цел и следните специфични цели на проекта: - Укрепване на капацитета на служителите в администрацията за предоставяне на професионално и експертно управление; - Развитие на високото ниво на професионализъм и са повишени знанията, уменията и капацитета на служителите в държ.администрация чрез провеждането на специализирани обучения., Договорена стойност: 2 269 341.00 , Отчетена стойност: 1 305 504.33
  • Дейност: Развитие на информационен и документационен център в ИПА: Към момента в държавната администрация липсва единен център за генериране на идеи и знание, който да изпълнява функциите на точка за достъп до бази данни с ресурси в областта на публичното управление и публичните политики. Концепцията за развитие на ИПА 2016-2020г., съобразена с основните стратегически документи на национална ниво („Стратегия за развитие на държавната администрация 2014-2020; Пътната карта за изпълнение на СРДА 2015-2020г; Стратегия за развитие на електронното управление; Стратегия за обучение на служителите в държавната администрация и др.) предвижда ИПА да развие капацитет за изграждане на такъв информационен център генератор на идеи за развитие и модернизация на администрацията. Центърът, ще съдейства за подобряване качеството на предоставяните обучения в ИПА, чрез предоставяне на гъвкав достъп до актуална информация и чрез извършването на анализи и изследвания в подкрепа на доброто управление и модернизация на администрацията. Популяризирането на публикации/изследвания/добри практики ще спомогне за издигане публичния имидж на ИПА и повишаване експертния капацитет на служителите в държавната администрация. Дейност 5 „Развитие на информационен и документационен център в ИПА“ включва изпълнението нa поддейности: 5.1 Обособяване и оборудване на помещениe, изпълняващо функциите на информационен и документационен център. Центърът ще е разположен на ул. Аксаков 1, гр. София. Ще бъде направен проект за интериорен дизайн след което е предвидено закупуване на необходимото оборудване и обзавеждане. С оглед включването на определеното обзавеждане и оборудване в настоящия проект е направен предварителен анализ, който може да бъде променен след изготвяне на интериорния дизайн. 5.2 Провеждане на емпирични изследвания и анализи от приоритетни за държавната администрация теми. С оглед разрастването на изследователската и издателската дейност на ИПА като част от дейността ще бъдат реализирани 4 изследвания свързани с обучителната дейност и приоритетни въпроси от развитието и управлението на публичната администрацията. За развитието на Центъра се предвижда да бъдат привлечени и млади специалисти с висше образование, които съвместно с експерт от ИПА и външен консултант да разработят 3 броя аналитични документи от стратегически теми за развитието на публичната администрация до 2020 г. Външна експертиза ще допълни експертизата, с която ИПА разполага и ще допринесе за по-високото качество на документите и реализирането им в по-кратки срокове. Ще бъдат наети млади специалисти, всеки за период от 5 месеца. Необходимо е кандидатите да са с минимум завършена образователно-квалификационна степен „бакалавър“ в една от следните области: „Социални, стопански и правни науки“. 5.3 Надграждане и развитие на електронната библиотека на ИПА Е-библиотеката на ИПА е ключова инфраструктурна предпоставка за провеждане на пълноценен учебен процес, изследвания и анализи в Института.За захранване на библиотечния фонд ще бъдат събрани и систематизирани различни аналитични документи, ще бъдат сключени абонаменти към утвърдени научни списания и ще бъдат дигитализирани ресурси на ИПА от приоритетни за доброто управление области. 5.4 Развитие на инициативата „Конкурс за добри практики“ Предвижда се провеждане на две събития за финализиране на ежегодния „Конкурс за добри практики от дейността на администрацията“.Събитията ще бъдат с продължителност 1 ден и на всяко едно ще присъстват по среден брой от 80 участника. Целта е да насърчим администрациите, които прилагат добри практики да споделят своите успехи. Така добрите решения могат да се превърнат в общодостъпни инструменти за постигане на по-високо качество в административната дейност. 5.5 Подготовка и разпространение на нови е-ресурси на ИПА Предвижда се, чрез набор от софтуерни приложения да бъдат подготвени и графично оформени различни е- ресурси на ИПА. Изпълнението на Д5 ще допринесе за постигането както на общата цел по проекта, така и за СЦ2., Договорена стойност: 250 784.84 , Отчетена стойност: 192 081.22
  • Дейност: Дейности за информация и комуникация: Настоящата дейност е в изпълнение на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Чрез тази дейност ще бъдат популяризирани целите на Европейския съюз, Европейския социален фонд, Оперативна програма "Добро управление" и проекта, постигнатите резултати за повишаване експертния капацитет на служителите в администрацията. Тя е съществена при реализацията на всички останали дейности и е основополагаща като задължителна такава Екипът по проекта има яснота относно отговорностите на бенефициентите в процеса по информация и комуникация от задължителен характер; за правилата за техническите средства, които следва да се прилагат; относно формите за отчетност на мерките, както и за всички технически параметри и изисквания за предвидените мерки. За изпълнение на изисквания ще се използват: - Флага на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в Глава II от Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014, с упоменаване на Европейския съюз; - Названието на Европейския социален фонд; - Логото на оперативна програма „Добро управление“ 2014-2020 г. в съответствие с изискванията. По дейността е предвидено провеждането на общо 4 броя конференции със среден брой по 50 участници (общо 200 участника за 4-те конференции). Две от конференциите ще бъдат за представяне на проекта, като първата ще се проведе в началото на проекта, след избора на външен изпълните и на нея ще бъде представен проекта, в това число целите, дейностите и очакваните резултати. Втората конференция ще се проведе в края на проекта, като ще бъдат представени постигнатите цели и резултати. Две от планираните конференции са междинни и ще се проведат по време на изпълнение на проекта и на трябва ще бъдат представени постигнати междинни резултати по време на реализацията на дейностите и предстоящите събития, обучения и дейности. За провеждането на конференциите ще бъдат изготвени и отпечатани банери и флаери за популяризирането на проекта, ще бъде осигурен необходимия кетъринг, зала и техника. С оглед спазване на задължителните изисквания на Наръчника ще бъдат отпечатани А3 плакати за повишаване на информираността за проекта, като част от тях ще бъдат позиционирани на ул. Аксаков 1 в София и учебната база на ИПА в гр. Банкя. За подобряване на публичността за проекта е предвидено доставка на рекламни материали за популяризиране на проекта. Рекламните материали ще бъдат разпостранявани както по време на конференциите за информация и комуникация, планирани да се проведат по настоящата дейност, така и по други събития, организирани по проекта. За осигуряване на информация и комуникация и популяризиране на фиансовата помощ за изпълнението на настоящия проект по Оперативна програма "Добро управление", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд ще бъдат закупени и разпостранени следните рекламни материали: - 200 пакета рекламни материали, всеки от тях включващ папка, химикалка, тефтер и USB с визуализация. - 600 броя преносими батерии за телефон с визуализация. - 600 броя чаши с визуализация. - 600 броя кутии за кламери с визуализация. - 600 броя поставки за телефон с визуализация. В допълнение ще бъде публикувана подробна информация на интернет страницата на ИПА, както и безплатно ще бъдат разпространявани прессъобщения до медиите. Чрез това ще се насърчи не само подобряване на информираността, но и ще се обърне внимание на целевите групи за възможността да вземат участие в реализацията на проекта., Договорена стойност: 25 646.40 , Отчетена стойност: 19 675.20

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Татяна, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 288.70
  • Изпълнител: ХОТЕЛ ЛОВЕЧ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 45.00
  • Изпълнител: Ралица, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 88.19
  • Изпълнител: СИЕЛА НОРМА АД, Договорена стойност по проекта*: 73 440.00 , Отчетена стойност**: 73 680.00
  • Изпълнител: Велизар, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 907.34
  • Изпълнител: НАЦИОНАЛНА ЛАБОРАТОРИЯ ПО КОМПЮТЪРНА ВИРУСОЛОГИЯ, Договорена стойност по проекта*: 30 000.00 , Отчетена стойност**: 30 000.00
  • Изпълнител: Антоанета, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 558.07
  • Изпълнител: ЕКСПЕРТ-УЧЕБЕН ЦЕНТЪР ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 275.00
  • Изпълнител: Ваня, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 512.00
  • Изпълнител: Дочка, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 77.20
  • Изпълнител: СОФТУЕРЕН УНИВЕРСИТЕТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 520.00
  • Изпълнител: Ecole Nationale d'administration, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 39 116.60
  • Изпълнител: Ю ЕКС Трейнинг.ком, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 848.26
  • Изпълнител: Петя, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 447.46
  • Изпълнител: РИН КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 20 880.00 , Отчетена стойност**: 20 880.00
  • Изпълнител: Маргарита, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 994.32
  • Изпълнител: Олга, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 107.40
  • Изпълнител: Детелина, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 559.32
  • Изпълнител: Милен, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 870.20
  • Изпълнител: ЕСА-Образователен център Витоша ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 536.40
  • Изпълнител: М-КАПИ АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 108.00
  • Изпълнител: МК ОФИС ООД, Договорена стойност по проекта*: 28 567.50 , Отчетена стойност**: 28 567.50
  • Изпълнител: Трифон, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 200.00
  • Изпълнител: Невин, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 639.46
  • Изпълнител: Приятели 2016 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 49.00
  • Изпълнител: Теленор България ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 18 000.00 , Отчетена стойност**: 3 871.57
  • Изпълнител: Андон, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 514.58
  • Изпълнител: Морион Груп Плюс ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 120.00
  • Изпълнител: ЕКСПРЕС ГАРАНЦИОН ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 645.00
  • Изпълнител: Георги, Договорена стойност по проекта*: 17 600.00 , Отчетена стойност**: 19 774.26
  • Изпълнител: Милена, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 600.00
  • Изпълнител: Ясен, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 350.65
  • Изпълнител: Камен, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 5 944.00
  • Изпълнител: ХЕРМЕС БУЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 360.00
  • Изпълнител: Даниела, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 712.57
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 83 542.20 , Отчетена стойност**: 62 070.00
  • Изпълнител: Интерхотел Велико Търново ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 240.00
  • Изпълнител: Севелина, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 940.00
  • Изпълнител: Жулиета, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 192.00
  • Изпълнител: Младен, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 21 888.00
  • Изпълнител: Хотел Ес Пи Ес ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 274.00
  • Изпълнител: АВО-БЕЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 527.00
  • Изпълнител: СИП-2000 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 591.20
  • Изпълнител: Димитрина, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 447.46
  • Изпълнител: Венцислав, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 779.08
  • Изпълнител: АГЕНЦИЯ СТРАТЕГМА ООД, Договорена стойност по проекта*: 22 440.00 , Отчетена стойност**: 22 440.00
  • Изпълнител: Цветан, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 144.00
  • Изпълнител: ПРОДЖЕКТА ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 064.46
  • Изпълнител: Италиански културен институт, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 957.00
  • Изпълнител: Иванка, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 799.73
  • Изпълнител: Лора, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 644.40
  • Изпълнител: Албена, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 291.99
  • Изпълнител: РОСТОВ АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 60.00
  • Изпълнител: ОБЕДИНЕНИЕ „ ЕИПА и ЕНА“, Договорена стойност по проекта*: 1 537 272.00 , Отчетена стойност**: 1 434 591.47
  • Изпълнител: ТЕХНИЧЕСКИ УНИВЕРСИТЕТ-СОФИЯ-ТЕХНОЛОГИИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 60.00
  • Изпълнител: Теодора, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 995.25
  • Изпълнител: ЕЛБРУС ХОЛИДЕЙС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 160.00
  • Изпълнител: Албена, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 531.39
  • Изпълнител: Александър, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 420.00
  • Изпълнител: ЛАГУНА ТРАВЕЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 180.20
  • Изпълнител: Зорница, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 427.94
  • Изпълнител: МЕДИКОМ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 156.00
  • Изпълнител: Христина, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 059.15
  • Изпълнител: Емилия, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 986.41
  • Изпълнител: Виолета, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 321.00
  • Изпълнител: Велиян, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 067.37
  • Изпълнител: Нина, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 720.00
  • Изпълнител: ДОБИ ПРЕС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 462.00
  • Изпълнител: В и П КОМЕРС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 200.00
  • Изпълнител: Бисерка, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 13 063.15
  • Изпълнител: Стефан, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 058.36
  • Изпълнител: АТЛАС ТРАВЕЛС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 113 918.20 , Отчетена стойност**: 75 931.62
  • Изпълнител: Драгомир, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 143.28
  • Изпълнител: Българска тренинг група ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 800.00
  • Изпълнител: ПРОГРЕС 2013 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 354.00
  • Изпълнител: Интернешънъл Трейнинг Сентър, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 676.96
  • Изпълнител: АЙ СИ ТИ МЕДИА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 163.00
  • Изпълнител: Рени, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 214.78
  • Изпълнител: Димитър, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 580.00
  • Изпълнител: Стефка, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 150.00
  • Изпълнител: АЛФАБЕТИКОМ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 200.00
  • Изпълнител: Силвия, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 936.00
  • Изпълнител: ДИДЖИТЕК ООД, Договорена стойност по проекта*: 85 389.60 , Отчетена стойност**: 85 389.60
  • Изпълнител: Павлин, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 908.56
  • Изпълнител: РЕЗОН-България ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 90.00
  • Изпълнител: НЕПТУН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 200.00
  • Изпълнител: Савина, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 020.00
  • Изпълнител: Николай, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 053.55
  • Изпълнител: ЕС МЕДИА АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 240.00
  • Изпълнител: ИНГЛИШ УЪРЛД ЦЕНТЪР ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 500.00
  • Изпълнител: Николай, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 483.25
  • Изпълнител: Ина, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 998.72
  • Изпълнител: Тони, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 304.00
  • Изпълнител: Димка, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 576.00
  • Изпълнител: Мариана, Договорена стойност по проекта*: 10 500.00 , Отчетена стойност**: 13 423.84
  • Изпълнител: Снежана, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 7 245.42
  • Изпълнител: Надежда, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 241.45
  • Изпълнител: Сашо, Договорена стойност по проекта*: 3 750.00 , Отчетена стойност**: 5 033.94
  • Изпълнител: Десислава, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 427.94
  • Изпълнител: Вихър, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 130.74
  • Изпълнител: Николай, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 442.38
  • Изпълнител: Лора, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 448.50
  • Изпълнител: РАМИРА КЮСТЕНДИЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 45.00
  • Изпълнител: Веселина, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 6 490.64
  • Изпълнител: АРХИНАВТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 6 600.00 , Отчетена стойност**: 6 600.00
  • Изпълнител: Елена, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 101.34
  • Изпълнител: Евгени, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 019.81
  • Изпълнител: Благовест, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 151.54
  • Изпълнител: Деляна, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 576.00
  • Изпълнител: Тихомир, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 600.00
  • Изпълнител: Даниел, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 086.34
  • Изпълнител: Николай, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 7 611.40
  • Изпълнител: Даниел, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 670.22
  • Изпълнител: МИТ ПРЕС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 150.00
  • Изпълнител: Даниела, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 248.00
  • Изпълнител: ФОНДАЦИЯ "ЦЕНТЪР ЗА МОДЕРНИЗИРАНЕ НА ПОЛИТИКИ", Договорена стойност по проекта*: 22 440.00 , Отчетена стойност**: 22 440.00
  • Изпълнител: Емилия, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 549.61
  • Изпълнител: Димитър, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 756.08
  • Изпълнител: Д И К ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 100.00
  • Изпълнител: АРХ ДИЗАЙН СТУДИО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 14 868.00 , Отчетена стойност**: 14 868.00
  • Изпълнител: Кирил, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 384.00
  • Изпълнител: ЗОП ПЛЮС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 228.00
  • Изпълнител: НЮ ЕЙЧ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 268.14 , Отчетена стойност**: 5 268.14
  • Изпълнител: Генка, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 107.40
  • Изпълнител: Панчо, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 85.80
  • Изпълнител: Алеко, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 252.43
  • Изпълнител: Вера, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 535.80
  • Изпълнител: Осъм Турс 2017 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 105.00
  • Изпълнител: Облик Фото ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 200.00
  • Изпълнител: Ивайло, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 963.96
  • Изпълнител: МАРИЕЛА РУСЕВА СИМОВА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 200.00
  • Изпълнител: ИКОНОМЕДИА АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 298.00
  • Изпълнител: Термо Спот ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 5 417.00
  • Изпълнител: Здравко, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 849.70
  • Изпълнител: КИНГ ТРАВЕЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 360.00
  • Изпълнител: Евгени, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 152.00
  • Изпълнител: ВИДА ТУРС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 130.00
  • Изпълнител: Николай, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 7 332.04
  • Изпълнител: ЕВРОХОТЕЛС АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 148.00
  • Изпълнител: ГЬОТЕ-ИНСТИТУТ БЪЛГАРИЯ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 690.00
  • Изпълнител: Мария, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 357.97
  • Изпълнител: Борис, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 288.60
  • Изпълнител: БИЗНЕС ГРУП ИНВЕСТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 140.00
  • Изпълнител: Веселин, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 216.00
  • Изпълнител: Панорама Сървисиз ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 449.98
  • Изпълнител: ИРОН ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 120.00
  • Изпълнител: Жана, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 6 882.54
  • Изпълнител: Деница, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 107.40
  • Изпълнител: Парк-Хотел Санкт Петербург ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 80.00
  • Изпълнител: Конгресинженеринг ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 836.34
  • Изпълнител: Радослав, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 9 178.92
  • Изпълнител: Мартин, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 536.95
  • Изпълнител: АВА ПРИМАВЕРА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 135.00
  • Изпълнител: Гергана, Договорена стойност по проекта*: 3 000.00 , Отчетена стойност**: 3 047.46
  • Изпълнител: Георги, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 624.00
  • Изпълнител: Славчо, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 397.82
  • Изпълнител: Би Си Еф Груп , Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 906.68
  • Изпълнител: Живко, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 136.38
  • Изпълнител: Ралица, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 72.65
  • Изпълнител: Ваня, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 6 910.20
  • Изпълнител: Пенка, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 821.76
  • Изпълнител: ПАУТАЛИЯ - ТУРС АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 90.00
  • Изпълнител: Виолета, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 644.32
  • Изпълнител: Димитър, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 886.40
  • Изпълнител: ИНСТИТУТ ЗА ИКОНОМИЧЕСКИ ИЗСЛЕДВАНИЯ ПРИ БАН, Договорена стойност по проекта*: 500.01 , Отчетена стойност**: 500.01
  • Изпълнител: Нуша, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 145.37
  • Изпълнител: Светлана, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 696.41
  • Изпълнител: Мария, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 8 536.44
  • Изпълнител: Британски съвет-клон България, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 735.00
  • Изпълнител: Мариана, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 543.34
  • Изпълнител: Мариета, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 288.00
  • Изпълнител: Ашод, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 77.20
  • Изпълнител: Елена, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 200.00
  • Изпълнител: Калин, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 768.00
  • Изпълнител: БАЛКАН - СЕВЕР АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 540.00
  • Изпълнител: Николай, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 752.00
  • Изпълнител: ПЕЩЕРА ТУРИСТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 58.00
  • Изпълнител: Наталия, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 107.40
  • Изпълнител: Йордан, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 420.00
  • Изпълнител: ФРЕНСКИ ИНСТИТУТ - СОФИЯ, Договорена стойност по проекта*: 2 400.00 , Отчетена стойност**: 3 055.00
  • Изпълнител: Спартак, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 712.68
  • Изпълнител: Снежана, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 6 805.84
  • Изпълнител: ОБРАЗОВАТЕЛЕН ЦЕНТЪР БРИТАНИКА ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 478.60
  • Изпълнител: Славина, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 917.31
  • Изпълнител: Станислава, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 637.78
  • Изпълнител: Добромир, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 654.50
  • Изпълнител: Валентин, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 832.54
  • Изпълнител: Борислав, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 800.00
  • Изпълнител: Габриела, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 805.44
  • Изпълнител: Елена, Договорена стойност по проекта*: 10 350.00 , Отчетена стойност**: 12 864.50
  • Изпълнител: Анджелина, Договорена стойност по проекта*: 5 530.00 , Отчетена стойност**: 6 186.11
  • Изпълнител: Димитър, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 102.37
  • Изпълнител: Лъчезар, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 420.00
  • Изпълнител: ЕУРЕКА АДВЪРТАЙЗИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 27 000.00 , Отчетена стойност**: 13 500.00
  • Изпълнител: ЕВРОПА МХ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 350.00
  • Изпълнител: ДЕМЕКС ГРУП ЕНД СПА РЕЗОРТС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 320.00
  • Изпълнител: Милена, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 080.40
  • Изпълнител: Георги, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 752.00
  • Изпълнител: КОНГРЕС СЕРВИС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 5 820.00
  • Изпълнител: АДВОКАТСКО ДРУЖЕСТВО "ПОПОВ И ПАРТНЬОРИ", Договорена стойност по проекта*: 22 560.00 , Отчетена стойност**: 22 560.00
  • Изпълнител: Даниела, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 216.00
  • Изпълнител: Иванка, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 528.40
  • Изпълнител: ГЕОСТРОЙ-ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 160.00
  • Изпълнител: Румен, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 288.00
  • Изпълнител: БОЯНА ДЕВЕЛОПЕРС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 360.00
  • Изпълнител: БИ ЕС ЕЙЧ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 7 694.12
  • Изпълнител: Петя, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 965.87
  • Изпълнител: ВЯРА ЖИВКОВА ЮРУКОВА-ДАНАИЛОВА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 050.00
  • Изпълнител: Силвия, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 499.06
  • Изпълнител: Добринка, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 020.00
  • Изпълнител: Валерия, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 804.79
  • Изпълнител: Марияна, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 805.44
  • Изпълнител: ПЪТНА СИГНАЛИЗАЦИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 23 469.96 , Отчетена стойност**: 23 470.00
  • Изпълнител: Марияна, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 192.00
  • Изпълнител: Благовеста, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 255.17
  • Изпълнител: Нели, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 200.00
  • Изпълнител: Соня, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 020.00
  • Изпълнител: Ивелина, Договорена стойност по проекта*: 3 000.00 , Отчетена стойност**: 3 355.98
  • Изпълнител: АЙВИО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 240.00
  • Изпълнител: Божидар, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 214.78
  • Изпълнител: Ева, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 720.00
  • Изпълнител: Доротея, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 248.00
  • Изпълнител: АЙФРИЙ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 500.00
  • Изпълнител: ФЕНИКС-ГОЛД ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 100.00
  • Изпълнител: ЛУКРАТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 877.78
  • Изпълнител: Мариана, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 160.47
  • Изпълнител: КОНСОРЦИУМ ЛА ЕКСПРЕС ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 1 681 158.00 , Отчетена стойност**: 1 017 626.40
  • Изпълнител: Европейски институт по публична администрация, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 43 184.73
  • Изпълнител: ТЕХНОПОЛИС БЪЛГАРИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 798.00
  • Изпълнител: Тодор, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 407.80
  • Изпълнител: Димитрина, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 395.40
  • Изпълнител: ПРЕСТИЖ ЦЕНТЪР ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 740.00
  • Изпълнител: Ралица, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 022.50
  • Изпълнител: Борис, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 823.64
  • Изпълнител: Огнян, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 623.82
Подизпълнители Няма
Членове на обединение
  • Член на обединение: ЛА ФИТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 840 579.00
  • Член на обединение: ОБЕДИНЕНИЕ „ ЕИПА и ЕНА“, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: БАЛКАН ЕКСПРЕС ООД, Договорена стойност по проекта*: 840 579.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой подкрепени нови/ осъвременени обучителни модули за администрацията, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 76.00 , Достигната стойност: 68.00
Индикатор 2 Подкрепени анализи, проучвания, изследвания, методики, одити и оценки за администрацията, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 7.00 , Достигната стойност: 7.00
Индикатор 3 Брой подкрепени администрации, прилагащи механизми за организационно развитие и управление ориентирано към резултатите, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 4 Служители от администрацията, успешно преминали обученията с получаване на сертификат, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 17 172.00 , Достигната стойност: 26 046.00
Индикатор 5 Обучени служители от администрацията, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 19 056.00 , Достигната стойност: 26 046.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 3 619 694.27 BGN
БФП 3 619 694.27 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 3 619 694.27 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Актуализиране на Интернет страницата и информационната система на ИПА, Прогнозна стойност: 69 500.00
  • Обособена позиция 1: Актуализиране на Интернет страницата и информационната система на ИПА
    Изпълнител: СИЕЛА НОРМА АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 73 440.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на техническо оборудване за нуждите на ИПА, Прогнозна стойност: 80 350.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на техническо оборудване за нуждите на ИПА
    Изпълнител: ДИДЖИТЕК ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 85 389.60
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на самолетни билети и осигуряване на хотелско настаняване в чужбина“ по проект на ИПА, Прогнозна стойност: 94 931.84
  • Обособена позиция 1: Закупуване на самолетни билети и осигуряване на хотелско настаняване в чужбина“ по проект на ИПА
    Изпълнител: АТЛАС ТРАВЕЛС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 113 918.20
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Изработване и отпечатване на печатни и рекламни материали, и сертификати, Прогнозна стойност: 240 565.10
  • Обособена позиция 1: Изработване и отпечатване на печатни и рекламни материали, и сертификати
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 83 542.20
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Изследвания за укрепване на администрацията, Прогнозна стойност: 112 500.00
  • Обособена позиция 1: Практически наръчник и инструментариум за по-добро регулиране
    Изпълнител: АГЕНЦИЯ СТРАТЕГМА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 22 440.00
  • Обособена позиция 2: Създаване на общ център за административно обслужване в областна администрация
    Изпълнител: АДВОКАТСКО ДРУЖЕСТВО "ПОПОВ И ПАРТНЬОРИ"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 22 560.00
  • Обособена позиция 3: Изследване на добри практики и възможности за създаване на лаборатория за иновативни публични политики в България
    Изпълнител: ФОНДАЦИЯ "ЦЕНТЪР ЗА МОДЕРНИЗИРАНЕ НА ПОЛИТИКИ"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 22 440.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Логистично и техническо осигуряване на обучения и събития в България, Прогнозна стойност: 1 887 010.00
  • Обособена позиция 1: Логистично и техническо осигуряване на обучения и събития в България
    Изпълнител: КОНСОРЦИУМ ЛА ЕКСПРЕС ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 681 158.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Обучения за подобряване капацитета на българската администрация за участие в процеса на вземане на решение в Европейския съюз и изпълнение на ангажиментите на Република България, Прогнозна стойност: 1 807 920.00
  • Обособена позиция 1: Обучения за подобряване капацитета на българската администрация за участие в процеса на вземане на решение в Европейския съюз и изпълнение на ангажиментите на Република България
    Изпълнител: ОБЕДИНЕНИЕ „ ЕИПА и ЕНА“
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 537 272.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Провеждане на изследване за укрепване на администрацията на тема: „Киберсигурност и възможности за приложение на иновативни технологии в работата на държавната администрация в България, Прогнозна стойност: 25 000.00
  • Обособена позиция 1: Провеждане на изследване за укрепване на администрацията на тема: „Киберсигурност и възможности за приложение на иновативни технологии в работата на държавната администрация в България
    Изпълнител: НАЦИОНАЛНА ЛАБОРАТОРИЯ ПО КОМПЮТЪРНА ВИРУСОЛОГИЯ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 30 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN