Идентификация

Номер от ИСУН BG16M1OP002-5.004-0005-C03
Наименование на проекта Изпълнение на дейности за подобряване качеството на атмосферния въздух в Столична община чрез доставка на 52 броя нови електрически автобуси и специализирано оборудване за тях
Бенефициент 000696327 СТОЛИЧНА ОБЩИНА
Източник на финансиране КФ ==> Околна среда
Дата на сключване на договора/заповедта 09.10.2019
Дата на стартиране 24.10.2019
Дата на приключване 29.05.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът включва доставка на 52 броя нови електрически автобуси и специализирано оборудване за тях. В рамките на проекта с цел осигуряване на нормална експлоатация на превозните средства и устойчивост на проекта са включени следните основни дейности : 
•	повишаване на електрическите мощности, прокарване на трасе, изграждане на нови трафопостове и присъединяване към електроразпределителна мрежа
•	изграждане на навеси за зарядните станции и електрическите автобуси.
Проектът ще се изпълнява на територията на Столична община, като закупените електробуси ще се експлоатират от "Столичен автотранспорт" ЕАД по съществуващи автобусни линии и по новооткрити линии с довеждаща функция към системата на метрото и трамвайната мрежа.
Дейности
  • Дейност: Подготовка на проектното предложение: Дейността включва изготвяне на проектно предложение, съгласно изискванията на Насоките за кандидатстване по Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №BG16M1OP002-5.004. В рамките на възлагането се извършват следните основни дейности и услуги: - Идентифициране и описание на основните дейности, които да залегнат в проектното предложение - Изработване на бюджет - Изготвяне на прогнозен график за провеждане и възлагане на обществени поръчки - Изчисление и описание на индикатори за изпълнение на проекта - Консултации в процеса на оценка и одобрение на проектното предложение - допълнителна информация за оценка на проектното предложение и др., Договорена стойност: 10 200.00 , Отчетена стойност: 10 200.00
  • Дейност: Изготвяне на Анализ на разходите и ползите: Анализът разходи-ползи (АРП) е изготвен в съответствие с методологията, заложена в Регламент за изпълнение (ЕС) 2015/207 на Комисията и насоките за кандидатстване по процедура № BG16M1OP002-5.004 „Мерки за адресиране на транспорта като източник на замърсяване на атмосферния въздух“ по приоритетна ос 5 „Подобряване качеството на атмосферния въздух” на Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.” и е в следния обхват: (1) Представяне на контекста (2) Определяне на целите (3) Идентификация на проекта (4) Анализ на търсенето и на вариантите (5) Финансов анализ (6) Оценка на риска При изготвянето на анализа е съблюдавана следната нормативна рамка: • Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 година за определяне на общоприложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и за определяне на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд и Европейския фонд за морско дело и рибарство, и за отмяна на Регламент (ЕО) № 1083/2006 на Съвета (Регламент (ЕС) № 1303/2013) • Регламент за изпълнение на Комисията (ЕС) № 2015/207 от 20 януари 2015 г. за определяне на подробни правила за прилагането на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета по отношение на образците за доклад за напредъка, представяне на информация относно голям проект, съвместен план за действие, доклади за изпълнението по цел „Инвестиции за растеж и работни места“, декларация за управлението, одитна стратегия, одитно становище и годишен контролен доклад, както и методология за анализ на разходите и ползите и в съответствие с Регламент (ЕС) № 1299/2013 на Европейския парламент и на Съвета по отношение на образеца на доклади за изпълнението по цел „Европейско териториално сътрудничество“ • Делегиран Регламент (ЕС) № 480/2014 на Комисията от 3 март 2014 година за допълнение на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета за определяне на общоприложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и за определяне на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд и Европейския фонд за морско дело и рибарство; • Указанията за подготовка на Анализ на разходите и ползите за инвестиционни проекти – инструмент за икономическа оценка на Кохезионната политика за периода 2014-2020 г.; • Всички актуални национални методически указания., Договорена стойност: 35 940.00 , Отчетена стойност: 35 940.00
  • Дейност: Доставка на 52 броя нови електрически автобуси и специализирано оборудване за тях: Поддейност 1 Доставка на 52 броя нови електрически автобуси и специализирано оборудване за тях На 09.09.2019 г. е обявена обществена поръчка чрез открита процедура със следните обособени позиции: ОП 1: Доставка на 30 бр. електрически автобуси с дължина от 5.5-7.5 м. и допълнително оборудване към тях - Зарядни станции - 30 бр. единични с минимална мощност 20 kWили 15 бр. двойни с минимална мощност 40 kW - изходен куплунг (към превозното средство), отговарящ на европейските стандарти. - Оборудване със софтуер и други специални/специализирани инструменти за автомобилната индустрия, необходими за обслужване, диагностика и ремонт на тяговия електродвигател; минимум по 1 брой от всеки - Оборудване, (например преносим компютър -лаптоп или еквивалентен специализиран уред) със софтуер и други специални/специализирани инструменти за автомобилната индустрия, необходими за обслужването и ремонта на високоволтовата система и тяговата батерия; минимум по 1 брой от всеки - Оборудване за диагностика и ремонт на нисковолтовите електрически системи, в рамките на регламентираните от производителя - минимум 1 брой - Оборудване за диагностика и ремонт на пневматичните системи в рамките на регламентираните от производителя - минимум 1 брой Обявените обществени поръчки са прекратени с Решение № РД 09-319/16.12.2019 и Решение № РД 09-254/18.09.2020 на изпълнителния директор на „Столичен автотранспорт” ЕАД. ОП 2: Доставка на 22 бр. електрически автобуси с дължина от 7.6-9.6 м. и допълнително оборудване към тях: - Зарядни станции - 22 бр. единични с минимална мощност 40 kW или 11 бр. двойни с минимална мощност 80 kW - изходен куплунг (към превозното средство), отговарящ на европейските стандарти. - Оборудване със софтуер и други специални/специализирани инструменти за автомобилната индустрия, необходими за обслужване, диагностика и ремонт на тяговия електродвигател; минимум по 1 брой от всеки - Оборудване, (например преносим компютър -лаптоп или еквивалентен специализиран уред) със софтуер и други специални/специализирани инструменти за автомобилната индустрия, необходими за обслужването и ремонта на високоволтовата система и тяговата батерия; минимум по 1брой от всеки - Оборудване за диагностика и ремонт на нисковолтовите електрически системи, в рамките на регламентираните от производителя - минимум 1 брой - Оборудване за диагностика и ремонт на пневматичните системи в рамките на регламентираните от производителя - минимум 1 брой Предвид съществуването на интелигентна електронна система със специфичен протокол за обмен на информация между зарядната станция и конкретния модел електробус, зарядните станции могат да бъдат използвани само за зареждане на конкретните електробуси и няма да могат да се използват за зареждане на електробуси, различни от доставените по проекта. Разработени са схеми на 3 нови довозващи линии, по които ще се движат част от новите електробуси: ж.к. "Овча купел", ж.к. "Люлин", ж.к. „Малинова долина“ и кв. „Хладилника". Към тези 30 електробуса се залага резервен флот от 5 нови електробуса. Предвижданията за останалите 17 електробуса са да бъдат пуснати по определени нисконатоварени линии от обществения транспорт, които към настоящия момент се обслужват от 12 метрови дизелови автобуси. Поддейност 2 Задължителни застраховки за първата година на експлоатация на електрическите автобуси Поддейност 2 обхваща част от задължителните застраховки за първата година на експлоатация на електрическите автобуси. Застраховките, които са част от настоящия проект, ще включват: Застраховка „Гражданска отговорност“ на автомобилистите, Застраховка „Злополука на пътниците“ в обществения транспорт и Застраховка на сухопътни превозни средства, без релсови превозни средства, покриваща всички рискове, вкл. и кражба – Каско за новите 52 броя електрически автобуси. Допълнителна информация за Дейност 3 е дадена в отделен документ в секция 12., Договорена стойност: 33 696 000.00 , Отчетена стойност: 24 862 536.07
  • Дейност: Повишаване на електрическите мощности, присъединяване към електроразпределителна мрежа и изграждане на навеси за зарядните станции и електрическите автобуси: Дейност 4 се отнася към т. 13.1.4. „Дейности за оптимизиране експлоатацията на новопридобитите превозни средства“ от Насоките за кандидатстване и включва две поддейности, описани по-долу. Поддейност 1 Повишаване на електрическите мощности, прокарване на трасе, изграждане на нови трафопостове и присъединяване към електроразпределителна мрежа (инженеринг) За всяко автобусно поделение инженерингът ще обхваща: 1. Изготвяне на работен проект в съответствие с действащата нормативна уредба за проектиране и Наредба № 4 /за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти/ - изграждане на МКТП, КЛ СрН, КЛ НН и КТП за захранване на нови зарядни станции за ел. автобуси и съгласуването му с необходимите инстанции ; 2. Изпълнение на предвидените в работния проект строително-монтажни дейности; 3. Осъществяване на авторски надзор; 4. Изпитвания и пускане в експлоатация, както и предаване на екзекутивната документация. По указания на ЧЕЗ ще се определят необходими мощности и трасета, дължини на изграждането им, ел. захранване на нови трафопостове МКТП, разкъртване на настилки, изкопи за нова тръбна мрежа за кабелни линии Ср.Н. и Н.Н., полагане на PVC тръби, полагане на бетон за замонолитване на тръбите, кабелни шахти, доставка и изтегляне на кабели Ср.Н. и Н.Н., обратен насип, зариване, възстановяване на настилки, кабелни глави, почистване, изпитания, фундаменти за МКТП, проби 72 ч. и др., съобразено с работните проекти. Поддейност 2 Изграждане на навеси за зарядните станции и електрическите автобуси (инженеринг) Поддейност 2 включва изготвянето на проектна документация за навеси в двете позеления Земляне и Малашевци съгласно Наредба №4/ 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти за съответната фаза за проектиране. Проектирането и последващото изграждане е с цел спазване на изискванията за правилно съхранение, експлоатация и защита от неблагоприятни външни условия. Застроената площ на предвижданите навеси в двете поделения общо ще бъде приблизително 2000 м2, като проектното решение следва предостави конкретната площ, като е съобразено с броя на зарядни станции и броя автобуси, които ще се зареждат на тях, както и транспортната им схема и организация на разположение. Очаква се да бъдат изпълнени от стоманени носещи конструкции и колони, на които ще бъдат монтирани носещи греди. Светлата височина на покривната едноскатна конструкция ще бъде около 5-6 м. Покривните и стенните покрития се предвижда да бъдат от термопанели. Двете поддейности ще бъдат предмет на отделни обществени поръчки за инженеринг и ще включват проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР. Дейност 4 е директно свързана със закупуването на новите електробуси и зарядните станции към тях, като нейната реализация би допринесла за доброто стопанисване на активите и осигуряването на дълготрайност на направената инвестиция. В рамките на дейност 4 се предвижда и заплащане на всички необходими такси за различните етапи на реализацията, подготовката и съгласуването на работните проекти, съгласуване и издаване на становища от съответните експлоатационни дружества и инстанции , включително ЧЕЗ Разпределение, ПАБ СДВР, ДНСК и т.н. както и таксите при въвеждането на обектите в експлоатация, нанасяне в кадастър и др. Таксите са определени съгласно Тарифа 14 на МРРБ, утвърден ценоразпис за услуги и такси на ЧЕЗ, ПАБ СДВР и др. Изпълнението ще се осъществява от Екипа за управление на проекта. Допълнителна информация за Дейност 4 е дадена в отделен документ в секция 12., Договорена стойност: 2 002 260.00 , Отчетена стойност: 1 570 945.67
  • Дейност: Строителен надзор: Дейността обхваща осъществяването на строителен надзор при изпълнение на СМР в рамките на дейност 4, включваща повишаване на електрическите мощности, прокарване на трасе, изграждане на нови трафопостове и присъединяване към електроразпределителна мрежа; изграждане на навеси за зарядните станции и електрическите автобуси. Предоставяната консултанска услуга по смисъла на чл. 166 и чл. 168 от Закона за устройство на територията ще обхваща следните основни групи задачи: технически контрол при проектирането и изготвяне на доклад за оценка на съответствието на проекта; строителен надзор по време на строителството в съответствие с изискванията на чл. 166 и 168 от ЗУТ и подзаконовите нормативни актове; законосъобразно започване на строежа съгласно чл. 157 на ЗУТ, включително откриване на строителната площадка, подготовка и регистриране Заповедна книга и уведомяване всички специализирани контролни органи; контрол по спазването на изискванията на одобрените инвестиционни проекти и техническите спецификации в съответствие с чл. 169 на ЗУТ; контрол по спазването на условията за безопасност на труда и пожаробезопасност; координация на строителния процес до въвеждането на строежа в експлоатация и управление на изпълнението на строежа; дейност на координатор по безопасност и здраве в етапа на СМР; контрол на влаганите строителни продукти и на извършените СМР; строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити дефекти през гаранционните срокове, съобразно с чл. 168. ал. 7 от ЗУТ; съставяне на Окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация по по чл. 168, ал. 6 от ЗУТ; изготвяне на технически паспорт за строежа, съгласно чл. 176 а от ЗУТ и Наредба № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите; след подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (обр. 15); контрол върху геодезическото заснемане на обекта и отразяване на резултата от заснемането в кадастралната карта, изготвяне на документация за издаване на Удостоверения за изпълнено задължение по Закона за кадастъра и имотния регистър и съдействие на Възложителя за получаване на разрешение за ползване съгласно чл. 177 от ЗУТ и др. Изготвянето на комплексни доклади за оценка за съответствие на инвестиционни проекти с основните изисквания към строежите във фаза „Работен проект“ ще включва проверка за съответствие с: ˗ Предвижданията на действащия ПУП; ˗ Правилата и нормативите за устройство на територията; ˗ Изискванията по чл. 169, ал. 1 и 3 от ЗУТ; ˗ Взаимната съгласуваност между частите на проекта; ˗ Пълнотата и структурното съответствие на инженерните изчисления; ˗ Изискванията за устройство, безопасна експлоатация и технически надзор на съоръжения с повишена опасност, ако в обекта има такива; ˗ Специфичните изисквания към определени видове строежи съгласно нормативен акт, ако за обекта има такива. , Договорена стойност: 96 000.00 , Отчетена стойност: 47 280.00
  • Дейност: Организация, управление, информация и комуникация съгласно чл. 55, ал. 1, т. 4 от ЗУСЕСИФ: Организацията и управлението на проекта е задължителна дейност, която ще продължи през целия период на проекта. За целта ще бъде създаден Екип за управление на проекта (ЕУП) от служители на кандидата и партньора, състоящ се от 10 члена: ръководител, кооординатор, юрист, финансист, експерт „подвижен състав“, експерт „СМР“, експерт „мониторинг и докладване”, специалист “контрол и съхранение на документацията”, експерт “тръжни процедури”, специалист “изпълнение на мерките за информация и комуникация”. ЕУП е пряко отговорно за управлението на проекта и осигуряване качественото изпълнение на заложените дейности през периода на физическо изпълнение. Разпределението на отговорностите между членовете на екипа е направено по начин, който гарантира разделение на функциите и надеждни механизми за контрол върху работата на екипа за управление и на изпълнителите на дейностите, възложени на външни изпълнители по проекта. Функциите и отговорностите на всеки член на екипа са описани по-долу в т. 9. Екип. Ръководителят на проекта контролира изпълнението на задачите съобразно разписаните функции на всеки експерт. Отчитането на работата ще се извършва отдолу нагоре – всички експерти в ЗУП са подчинени на ръководителя на проекта Изпълнението на мерките за информация и комуникация има за цел повишаване на информираността на гражданите на Столична община за ролята и приноса на ЕС, както и подобряване на общото разбиране и признаване сред населението на необходимостта и ползите от проекта. Дейността ще включва следното: - до два дни след подписване на АДБФП, Столична община и Столичен Автотранспорт ЕАД ще публикуват на своите интернет страници описание на проекта, вкл. цели и резултати и финансовия принос на Кохезионния фонд на ЕС и на българската държава чрез ОПОС 2014-2020 г. за реализацията на проекта. - Ще бъдат произведени плакати с информация за проекта, които ще се поставят на видно място в сградите на общината и партньора и при провеждане на публични събития по проекта. Плакатите ще съдържат задължителните елементи за визуализация, вкл. емблемата на ЕС, пълните наименования „Европейски съюз“ и „Кохезионен фонд“; общото лого за ЕСИФ за програмен период 2014-2020 г., логото и слогана на ОПОС 2014-2020 г., наименованието на проекта; общата стойност на проекта и размера на европейското и националното съфинансиране, начална и крайна дата на изпълнение на проекта. - Ще се проведат публични събития за популяризиране на проекта – пресконференции, както и официални церемонии „първа копка“ и откриване на обектите. Публичните събития ще бъдат предварително анонсирани по подходящ начин. - Ще се подготви текст съобразно изискванията, указващ приноса на ЕС, който ще бъде поставян на всички изготвени писмени материали и документи по проекта - Ще бъдат поставени на видни места временни билбордове и постоянни обяснителни табели, както и информационни стикери на материалните активи и оборудването, закупени по проекта Дейността ще се изпълнява в съответствие с изискванията за задължителни мерки и за технически характеристики на материалите и продуктите, посочени в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“ към Националната комуникационна стратегия 2014-2020 г. Специалист “Изпълнение на мерките за информация и комуникация” от ЕУП ще осъществява контрол върху изпълнението на предвидените по проекта мерки по информация и комуникация. , Договорена стойност: 435 000.00 , Отчетена стойност: 321 255.67

Участващи организации

Партньори
  • Партньор: СТОЛИЧЕН АВТОТРАНСПОРТ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
Изпълнители
  • Изпълнител: "ИНТКОНС" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 39 400.00 , Отчетена стойност**: 47 280.00
  • Изпълнител: ЗД "БУЛ ИНС" АД, Договорена стойност по проекта*: 210 987.60 , Отчетена стойност**: 183 217.26
  • Изпълнител: БУЛАВТО БЪЛГАРИЯ АД, Договорена стойност по проекта*: 10 854 870.00 , Отчетена стойност**: 13 025 844.00
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО ЕДНОЛИЧНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП" ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 180 120.06 , Отчетена стойност**: 178 834.81
  • Изпълнител: ИНФРАПРОЕКТ КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 38 450.00 , Отчетена стойност**: 46 140.00
  • Изпълнител: ЧЕРИЪТ МОТОРС АД, Договорена стойност по проекта*: 9 562 200.00 , Отчетена стойност**: 11 474 640.00
  • Изпълнител: ГЕОДЕТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 37 600.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ИВТ ДИВЕЛЪПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 638 885.36 , Отчетена стойност**: 1 563 101.49
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Количество на ФПЧ10, Мерна единица: т/год., Базова стойност: 15.34 , Целева стойност: 12.31 , Достигната стойност: 4.06
Индикатор 2 Население, обхванато от мерките за намаляване на количествата на ФПЧ10 и азотни оксиди, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1 341 938.00 , Достигната стойност: 1 541 738.00
Индикатор 3 Проекти, насочени към намаляване количествата на ФПЧ10 и NOx, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 4 Доставени екологични електрически превозни средства на обществения транспорт, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 52.00 , Достигната стойност: 52.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 22 418 342.83 BGN
БФП 22 418 342.83 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 22 418 342.83 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 25 722.50 0.00 25 722.50 ИВТ ДИВЕЛЪПМЪНТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 25 722.50 0.00 25 722.50 ИВТ ДИВЕЛЪПМЪНТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ИВТ ДИВЕЛЪПМЪНТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ИВТ ДИВЕЛЪПМЪНТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 985.00 0.00 985.00 "ИНТКОНС" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 "ИНТКОНС" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 940.00 0.00 940.00 ГЕОДЕТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 940.00 0.00 940.00 ГЕОДЕТ ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на нови електрически автобуси и допълнително оборудване към тях по две обособени позиции", Прогнозна стойност: 27 600 000.00
  • Обособена позиция 1: ОП 1: Доставка на 30 бр. нови електрически автобуси с дължина от 5.5-7.5 м. и допълнително оборудване към тях
    Изпълнител: БУЛАВТО БЪЛГАРИЯ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 854 870.00
  • Обособена позиция 2: ОП 2: Доставка на 22 бр. нови електрически автобуси с дължина от 7.6 - 9.6 м. и допълнително оборудване към тях
    Изпълнител: ЧЕРИЪТ МОТОРС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 562 200.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: "Инженеринг - проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР на обект: Изграждане на навес над зарядни стации и места за зареждане на електрически автобуси на територията на Автобусно поделение Земляне и Автобусно поделение Малашевци", по две обособени позиции, Прогнозна стойност: 1 030 000.00
  • Обособена позиция 1: "Инженеринг - проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР на обект: Изграждане на навес над зарядни стации и места за зареждане на електрически автобуси на територията на АП Земляне"
    Изпълнител: ИВТ ДИВЕЛЪПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 514 450.00
  • Обособена позиция 2: "Инженеринг - проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР на обект: Изграждане на навес над зарядни стации и места за зареждане на електрически автобуси на територията на АП Малашевци"
    Изпълнител: ИВТ ДИВЕЛЪПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 514 450.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: "Инженеринг-проектиране, авторски надзор и извършване на строително-монтажни дейности за изграждане на кабелни линии CpH, кабелни линии HH и нов БКТП за захранване на нови зарядни станции за електрически автобуси на територията на Автобусно поделение Земляне и Автобусно поделение Малашевци по две обособени позиции", Прогнозна стойност: 610 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 – „Инженеринг-проектиране, авторски надзор и извършване на строително-монтажни дейности за изграждане на кабелни линии СрН, кабелни линии НН и нов БКТП за захранване на нови зарядни станции за електрически автобуси на територията на Автобусно поделение Земляне“
    Изпълнител: ИВТ ДИВЕЛЪПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 304 999.11
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2 – „Инженеринг-проектиране, авторски надзор и извършване на строително-монтажни дейности за изграждане на кабелни линии СрН, кабелни линии НН и нов БКТП за захранване на нови зарядни станции за електрически автобуси на територията на Автобусно поделение Малашевци“
    Изпълнител: ИВТ ДИВЕЛЪПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 304 986.25
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: „Изготвяне на комплексен доклад за оценка за съответствие и упражняване на строителен надзор при изпълнение на „Инженеринг-проектиране, авторски надзор и извършване на строително-монтажни дейности за изграждане на кабелни линии СрН, кабелни линии НН и нов БКТП за захранване на нови зарядни станции за електрически автобуси на територията на Автобусно поделение Земляне и Автобусно поделение Малашевци“, по две обособени позиции , Прогнозна стойност: 40 000.00
  • Обособена позиция 1: за Обособена позиция № 1 - Изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствие и упражняване на строителен надзор при изпълнение на „Инженеринг-проектиране, авторски надзор и извършване на строително-монтажни дейности за изграждане на кабелни линии СрН, кабелни линии НН и нов БКТП за захранване на нови зарядни станции за електрически автобуси на територията на Автобусно поделение Земляне
    Изпълнител: ГЕОДЕТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 18 800.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2 - Изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствие и упражняване на строителен надзор при изпълнение на „Инженеринг-проектиране, авторски надзор и извършване на строително-монтажни дейности за изграждане на кабелни линии СрН, кабелни линии НН и нов БКТП за захранване на нови зарядни станции за електрически автобуси на територията на Автобусно поделение Малашевци“
    Изпълнител: ГЕОДЕТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 18 800.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: „Предоставяне на услуги по застраховане на имуществените и неимуществените интереси на "Столичен автотранспорт" ЕАД, за нови електрически единични автобуси и допълнително оборудване към тях по две обособени позиции”, Прогнозна стойност: 480 000.00
  • Обособена позиция 1: „Предоставяне на услуги по застраховане на имуществените и неимуществените интереси на "Столичен автотранспорт" ЕАД, за нови електрически единични автобуси по две обособени позиции” в частта по Обособена позиция № 1: "Предоставяне на услуги по застраховане на 30 бр. нови електрически единични автобуси с дължина от 5.5-7.5 м. и допълнително оборудване към тях",
    Изпълнител: ЗД "БУЛ ИНС" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 210 987.60
  • Обособена позиция 2: „Предоставяне на услуги по застраховане на имуществените и неимуществените интереси на "Столичен автотранспорт" ЕАД, за нови електрически единични автобуси по две обособени позиции” в частта по Обособена позиция № 2: "Предоставяне науслуги по застраховане на 22 бр. нови електрически единични автобуси с дължина от 7.6-9.6 м. и допълнително оборудване към тях",
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО ЕДНОЛИЧНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 180 120.06
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Извършване на консултантски услуги във връзка с подготовка на АРП на Столична Община в партньорство със "Столичен Автотранспорт" ЕАД по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16M1OP002-5.004 "Мерки за адресиране на транспорта като източник на замърсяване на атмосферния въздух" по Приоритетна ос 5 "Подобряване качеството на атмосферния въздух" на Оперативна програма "Околна среда 2014-2020г.", Прогнозна стойност: 29 950.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на консултантски услуги във връзка с подготовка на АРП на Столична Община в партньорство със "Столичен Автотранспорт" ЕАД по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16M1OP002-5.004 "Мерки за адресиране на транспорта като източник на замърсяване на атмосферния въздух" по Приоритетна ос 5 "Подобряване качеството на атмосферния въздух" на Оперативна програма "Околна среда 2014-2020г."
    Изпълнител: ИНФРАПРОЕКТ КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 29 950.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Изготвяне на комплексен доклад за оценка за съответветствие и упражняване на строителен надзор при изпълнение на "Инженеринг - проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР на обект: Изграждане на навес над зарядни стации и места за зареждане на електрически автобуси на територията на АП Земляне и АПМалашевци" по две обособени позиции , Прогнозна стойност: 40 000.00
  • Обособена позиция 1: Изготвяне на компл.доклад за оценка за съответствие и упраж.на строит.надзор при изпълнение на„Инженеринг-проектиране, авторски н-р и извършв.на СМР за изграж.на навес над зарядни станции в АП Земляне
    Изпълнител: "ИНТКОНС" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 700.00
  • Обособена позиция 2: Изготвяне на компл.доклад за оценка за съответ.и упраж.на строит.надзор при изпъл-е на„Инженеринг-проектиране, авторски н-р и извършване на СМР за изгражд.на навес над зарядни станции в АП Малашевци
    Изпълнител: "ИНТКОНС" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 700.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Изготвяне на три проектни предложения за кандидатстване на Столична Община в партньорство със "Столичен автотранспорт" ЕАД и "Столичен електротранспорт" ЕАД по процедура за директно представяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16M1OP002-5.004 "Мерки за адресиране на транспорта като източник на замърсяване на атмосферния въздух" по приоритетна ос 5 "Подобряване качеството на атмосферния въздух" на Оперативна програма "Околна среда 2014-2020г.", Прогнозна стойност: 0.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN