Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-1233-C02
Наименование на проекта Възможност за професионална реализация на специалисти в Стоматологичен център „Дентал Дизайн”
Бенефициент 200892761 ДЕНТАЛ ДИЗАЙН - Д-Р ЖИВКО КАБЗЕВ - ИНДИВИДУАЛНА ПРАКТИКА ЗА ПЪРВИЧНА ДЕНТАЛНА ПОМОЩ ЕТ
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 05.10.2016
Дата на стартиране 05.10.2016
Дата на приключване 05.05.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
ЕТ "Дентал дизайн - д-р Живко Кабзев - ИППДП" предоставя дентални услуги, зъболечение и профилактика. Фирмата развива социално ангажирана и отговорна политика по отношение на човешките ресурси. Настоящият екип от млади, но вече професионално реализирани специалисти се стреми да подпомага свои колеги и млади хора със сходни професии, като им предостави възможност за трудов опит и начален старт в професионалното развитие. С реализирането на проект: Възможност за професионална реализация на специалисти в Стоматологичен център „Дентал Дизайн” ЕТ "Дентал десинг - д-р Живко Кабзев - ИППДП" цели да разкрие осем нови работни места и да наеме 5 безработни младежи до 29г. вкл. и 3 безработни/неактивни лица на възраст 30-54 години, на които да се осигури заетост и професионална практика за период от 12 месеца, като така създаде условия за ефективна работа и постоянни доходи на петима лекари по дентална медицина, двама асистенти на лекар по дентална медицина и един администратор база данни. След приключване на проектните дейности четири от новоразкритите работни места ще останат устойчиви. С четирима от наетите, по проекта специалисти ще се продължат трудовите правоотношения с ЕТ "Дентал дизайн - д-р Живко Кабзев - ИППДП" за период от още една година. Чрез заложените дейности ЕТ "Дентал дизайн - д-р Живко Кабзев - ИППДП" ще допринесе за увеличаване броя на заетите младите хора и хората в активна трудоспособна възраст, както и за популяризиране на приноса на Европейския социален фонд и  ОП"Развитие на човешките ресурси" за намаляване на безработицата.
Дейности
  • Дейност: Наемане на безработни лица за период до 12 месеца: Целта на тази дейност е да се наемат 8 служители: 5 безработни младежи до 29г. вкл. и 3 безработни/неактивни лица на възраст 30-54 години, на които да се осигури заетост и предостави възможност за професионална реализация в сферата на денталните услуги, както и постоянен доход за период от 12 месеца.Фирма ЕТ"Дентал дизайн" развива успешна практика:работеща стоматологична клиника в София,изцяло оборудван кабинет в гр.Лом и подготвя за разкриване стоматологичен кабинет в кк Слънчев бряг.Към настоящият момент фирмата е работодател на 2 лекари по дентална медицина с трудови договори, които работят в стоматологична клиника „Дентал дизайн”-София. Клиниката работи от няколко години,през които успява бързо да се наложи на пазара на този вид услуги, като привлича все повече пациенти с отговорност към лечението, ползване на висококачествени материали, умерени цени и изключителен професионализъм.Поради това, че все повече пациенти желаят да се лекуват и ползват стоматологичните услуги на клиника „Дентал дизайн”-София.Часовете в месечните графиците на двамата зъболекари са запълнени, те не успяват да обслужат всички желаещи и все по-често се налага се връщат пациенти.За да поеме обема от работа и за да не се налага да се отказва прием на пациенти, управителят на фирмата планира да разкрие 4 нови работни места: -за 2-ма зъболекари, които да диагностицират и лекуват болести, наранявания или деформации по зъбите, устната кухина, челюстта и свързаните с тях тъкани, поставят анестетици, извършват дентални възстановителни процедури като поставят импланти, коронки или мостове,ортодонтски корекции,поправят увредени зъби, хирургическо лечение, изваждане на зъби, биопсия и др. специфични медицински дейности,както и да контролират асистентите по дентална медицина и друг помощен персонал в клиниката; -за 1 асистент, който да подпомага дейностите на зъболекарите,като извършва основни медицински процедури, манипулации и други специфични дейности по указание,грижи се за стерилността на инструментите и на работното място,като цяло; - за 1 администратор,чиито задължения включват приемане на заявки и отразяване в графиците на зъболекарите, систематизиране на база данни в досиетата на пациентите, проследява конкурентността на пазара на медикаменти и материали, систематизира информацията за цените, прави заявки, отговаря за връзката с технически и медицински лаборатории, обновява информацията в е-страница на клиниката.През септември 2015г. фирмата оборудва и разкри стоматологичен кабинет в гр. Лом,където ще бъдат разкрити 2 нови работни места за:зъболекар - 1 и асистент -1. В к.к. Слънчев бряг ЕТ "Дентал дизайн" разкрива 2 нови работни места за: зъболекари - 2. ЕТ "Дентал дизайн - д-р Живко Кабзев - ИППДП" развива социално ангажирана и отговорна политика по отношение на човешките ресурси, настоящият екип от млади, но вече професионално реализирани специалисти има желание да подпомага свои колеги и млади хора със сходни професии, като им предостави възможност за трудов опит и начален старт в професионалното развитие. На новоразкритите работни места в гр. София, гр. Лом и к.к. Слънчев бряг фирмата ще наеме: 1) 5 безработни младежи на възраст до 29г. вкл. с нужното образование и съответната квалификация за длъжностите: - "лекар по дентална медицина"(код 2261 7001) - 3 младежи; - "асистент на лекар по дентална медицина"(код 5329 3001) - 1 младеж; - "администратор база данни"(код 2521 6002) - 1 младеж. 2) 3 безработни или неактивни лица на възраст 30 - 54г години с образование и квалификация за заемане на длъжност: - "лекар по дентална медицина"(код 2261 7001) - 2 лица. - "асистент на лекар по дентална медицина"(код 5329 3001) - 1 младеж; , Договорена стойност: 67 984.08 , Отчетена стойност: 67 920.83
  • Дейност: Закупуване на оборудване, необходимо в работата на новонаетите лица: Целта на тази дейност е да се закупи необходимото оборудване за обезпечаване на 5 от новоразкритите работни места. С оглед да се създадат условия за ефективна работа на ново наетите служители е необходимо да се закупи ново оборудване за денталните кабинети в София и к.к. Слънчев Бряг. Поради тези причини планираме по проекта да бъде закупено оборудване: 1) дентален юнит с аксесоари – 1брой /за работните места в кк Слънчев бряг/; 2) компресор – 1 брой /за работните места в кк Слънчев бряг/; 3) турбина – 1 брой /за работните места в кк Слънчев бряг/; 4) прав наконечник – 1 брой /за работните места в кк Слънчев бряг/; ; 5)въздушен микромотор с воден спрей – 1 брой /за работните места в кк Слънчев бряг/; 6) обратен наконечник с LED светлина, пуш бутон и воден спрей – 1 брой /за работните места в кк Слънчев бряг/; 7) автоклав клас В – 1брой; 8) машина за опаковане – 1 брой; 9) дестилатор – 1брой; 10) дентален микроскоп с оптика (базов модел) – 1 брой; 11) имплантологичен мотор с компоненти – 1 брой. Със закупеното по проекта оборудване ще се обезпечат 5 от работните места: две работни места в к.к. Слънчев бряг - 2 лекари по дентална медицина, и в гр. София - 2 лекари по дентална медицина и 1 асистента на лекар по дентална медицина, оборудването напълно и точно съответства на изискванията за длъжностите. За останалите 3 работни места - лекар по дентална медицина и асистента на лекар по дентална медицина в гр. Лом, както и за администратор база данни в тр. София, фирма ЕТ „Дентал дизайн” е осигурила нужното оборудване в съответствие с длъжностите и нормално протичане на работния процес., Договорена стойност: 33 000.00 , Отчетена стойност: 33 000.00
  • Дейност: Дейности по информиране и публичност: Дейностите предвидени за информация и публичност целят широката общественост да научи за приноса на проекта за наемане на безработни лица от целевите групи и спомагане за снижаване на безработицата сред образованите млади хора и лица в активна трудова възраст, както и за финансовата подкрепа, предоставена за реализацията му от фондовете на Европейския съюз - Европейския социален фонд и Оперативната програма “Развитие на човешките ресурси” 2014 - 2020. За популяризиране сред обществеността ролята на ЕС и ОПРЧР ще бъдат изработени и поставени на видно място 3 информационни табели, съдържащи информация за проекта, в които ще се упомене размера на финансовата подкрепа, задължително ще съдържат визуализацията на Европейски съюз, ЕСФ логото на Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2014 - 20 и пълното й наименование, заглавието на проекта и основната му цел, стойността на европейското и национално съфинансиране, начална и крайна дата на изпълнение на проекта. Трите информационни табели ще се поставят на видно място пред кабинетите, по една във всяко населено място - гр. София, гр. Лом и кк Слънчев бряг. Ще се изработят информационни стикери, които ще се поставят на всички закупени по проекта машини, съоръжения и инвентар. На е-страница на фирма ЕТ"Дентал дизайн" ще се публикува информация за заложените цели, приноса на ЕС и ОПРЧР за реализирането на проекта, хода на дейностите и постигнатите резултати. , Договорена стойност: 430.80 , Отчетена стойност: 430.80
  • Дейност: Дейности за организация и управление на проекта : Организацията и управлението на проекта е свързана с изпълнение на поетите от Бенефициента ангажименти съобразно сключения договор и изпълнение на предвидените в договора цели. ЕТ "Дентал дизайн - д-р Живко Кабзев - ИППДП" ще изпълнява договора с грижата на добър стопанин, при спазване на принципите на икономичност, ефикасност, ефективност, публичност и прозрачност. Бенефициентът ще предоставя на Управляващия орган и Сертифициращия орган цялата изисквана информация относно изпълнението на договора в срок от 5 работни дни от поискването й. В изпълнение на чл.14 от Общите условия на договора за безвъзмездна финансова помощ, Бенефициентът ще води точна и редовна документация и счетоводни отчети, отразяващи изпълнението на договора, използвайки подходяща електронна система за документация и осчетоводяване на всички разходи по проекта. Със стартирането на проектните дейности с ръководителя на проекта ще се сключи граждански договор. Отговорностите, свързана с изпълнение на проекта и поетите ангажименти, съобразно сключения договор, са на ръководителя на проекта, който има следните отговорности и задължения: - организация на дейностите на проекта; - проследява спазването на договорените срокове за изпълнение на дейностите и постигане на заложените индикатори; - организира и провежда дейностите свързани с подбора на лицата от целевите групи, включени в проекта, изготвя критериите за подбор и оценка на новите служители, съобразно заложените характеристики, следи за изпълнението на работата им по проекта; - изготвя протоколи, месечни отчети, справки и др. - работи в сътрудничество със счетоводителя на кандидата и представители на УО; - следи за целесъобразно разходване на средствата от бюджета на проекта; - осъществява непосредствен контрол върху работата на външните изпълнители и доставчици, навременното изпълнение на сключените договори, съгласно заложения в проекта индикативен план; - организира дейностите свързани с публичност и информиране - подготвя текстове, следи за спазван на визуализацията и др.; През първия месец от проекта ръководителят на проекта и управителят на ЕТ "Дентал дизайн - д-р Живко Кабзев - ИППДП" ще изберат подходяща фирма за осъществяване на дейностите произтичащи от организацията и управлението на проекта ще се възложат на външен изпълнител, който ще има следните задължения: - Изготвя междинни и финални технически и финансови доклади за изпълнени дейности и изразходени средства; - Консултира, подпомага и подготвя тържна документация, оказва съдействие при провеждане и финализиране на процедурите за избор на изпълнители; - Подготвя и окомплектова документи, подлежащи на текущ контрол /месечни отчети, справки и др./; - Подготвя документите за авансово, междинно и окончателно плащане., Договорена стойност: 11 268.00 , Отчетена стойност: 11 268.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ГАМА ЕНД ТРЕЙДИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 000.00 , Отчетена стойност**: 430.80
  • Изпълнител: КРИС-95 ООД, Договорена стойност по проекта*: 33 000.00 , Отчетена стойност**: 33 000.00
  • Изпълнител: Пламен, Договорена стойност по проекта*: 4 500.00 , Отчетена стойност**: 4 500.00
  • Изпълнител: ПРИОРИТИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 6 500.00 , Отчетена стойност**: 6 768.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 8.00 , Достигната стойност: 9.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 4.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 112 682.88 BGN
БФП 112 682.88 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 112 613.59 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на оборудване, необходимо в работата на новонаетите лица. , Прогнозна стойност: 27 500.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на оборудване, необходимо в работата на новонаетите лица
    Изпълнител: КРИС-95 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 33 000.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Избор на външен изпълнител/фирма за дейността „Организация и управление“, Прогнозна стойност: 6 500.00
  • Обособена позиция 1: Избор на външен изпълнител/фирма за дейността „Организация и управление“
    Изпълнител: ПРИОРИТИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 500.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за дейността „Информиране и публичност“, Прогнозна стойност: 833.33
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за дейността „Информиране и публичност“
    Изпълнител: ГАМА ЕНД ТРЕЙДИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN