Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.101-0145-C01
Наименование на проекта "Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания в Община Пиродоп - Компонент 3"
Бенефициент 000777216 ОБЩИНА ПИРДОП
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 28.05.2020
Дата на стартиране 16.03.2020
Дата на приключване 31.12.2020
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Област (BG412), Пирдоп

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящият проект цели Община Пирдоп да предоставя патронажна грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване, лица с увреждания и хора в риск. Общиниата ще наеме персонал за предоставяне на услуги по домовете за справяне с извънредната ситуация заради пандемията COVID-19. Наетите служители ще доставят хранителни продукти, лекарства и продукти от първа необходимост на нуждаещите се, които са закупени със средства на потребителите. Хората в нужда биха могли да получат съдействие и в заплащане на битовите им сметки или в заявяване и получаване на неотложни административни услуги. На наетия по проекта персонал ще бъдат осигурени лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати. Услугата ще бъде предоставена на 38 лица.
В административната сграда на общината ще се обособи диспечерски център с едно работно място за диспечер, който ще приема, обработва и предава информацията на екипа, извършващ услугата. Към центъра ще се назначат 11 лица за предоставяне на услуги по домовете за справяне с извънредната ситуация заради пандемията COVID-19. Наетите служители ще доставят хранителни продукти, лекарства и продукти от първа необходимост на нуждаещите се, които са закупени със средства на потребителите. Хората в нужда биха могли да получат съдействие и в заплащане на битовите им сметки или в заявяване и получаване на неотложни административни услуги. На наетия по проекта персонал ще бъдат осигурени лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати и превоз за извършване на дейностите, като ще бъде предоставен  автомобил, собственост на общината за ползване.
Дейности
  • Дейност: Подбор и наемане на персонал за предоставяне на услугата за преодоляване на последиците от коронавируса.: Настоящата дейност включва подбор и наемане на персонал за предоставяне на услуги на лица от уязвими групи в борбата с COVID 19. Чрез съобщения на сайта на общината и поставяне на съобщения на територията на община Пирдоп ще бъдат уведомени всички жители на общината, че стартира приемът на заявления на кандидати да ползват и предоставят услуги по проекта. 1. Подбор на потребителите на услугата. През първия месец на проекта ще се извършат идентифициране на нуждите и потребностите на кандидат-потребителите. При определяне на най-нуждаещите се лица, които ще ползват почасови услуги по проекта ще се вземе предвид желанието на всеки кандидат-потребител, като резултат от ще бъде изготвен списък на лицата подали заявления да ползват услуги по проекта. Принципите за прозрачност на процедурите, равнопоставеност между кандидатите и недопускане на дискриминация ще залегнат като основни изисквания към Изпълнителя на услугата за извършване на подбора. 2. Подбор на персонала за предоставяне на услугите „ и сключване на договори Оценката на кандидатите ще се извърши на два етапа: по документи и чрез провеждане на интервю, като резултатите на кандидатите ще бъдат съпоставени с минималните критерии за подбор на лицата и утвърдени от Кмета на община Пирдоп. Принципите за прозрачност на процедурите, равнопоставеност между кандидатите и недопусканеа дискриминация ще залегнат като основни изисквания към членовете на Комисията при извършване на подбора. На видно място в сградата на Община Пирдоп ще бъдат поставени списъци с класираните кандидати по позиции, към одобрените лица ще бъдат отправени покани за сключване на трудови договори. Ще се изготви и списък с резерви, които ще бъдат поканени, ако някои от титулярите напусне през периода проект, Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Доставка на храна, хранителни продуктии продукти от първа необходимост, включително лекарства /закупени със средства на потребителите или с други средства/, различни от тези по договора. : Доставка на храна, хранителни продуктии продукти от първа необходимост, включително лекарства /закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора. Заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 44 378.00
  • Дейност: Транспорт на персонала, предоставящ услуги, от /до домовете на лицата.: Ще бъде предоставен общински автомобил, който ще се използва от персонала, извършващ дейностите от/до домовете на лицата. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Осигуряване на хигиенни материали, лични предпазни средства и дезинфектиращи препарати за лицата , предоставящи услугите. : Ще се закупят и осигурят лични предпазни средства и дезинфектиращи препарати на назначените лица, предоставящи услуги по проекта за обезпечаване на противоепедемичните мерки. Тази дейност попада в обхвата на чл. 13 от ЗМДВИПОРНС от 13.03.2020 г., поради което при избора на изпълнител/и не се спазават правилата на действация Закон за обществени поръчки., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители Няма
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Участници над 18г., вкл. с увреждания, получаващи грижа във връзка с пандемичната ситуация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 38.00 , Достигната стойност: 39.00
Индикатор 2 Брой доставчици на услуги за социално включване, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Лица над 18 г., Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 38.00 , Достигната стойност: 39.00
Индикатор 4 Брой доставчици на услуги за социално включване, разширили обхвата на дейността си, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 62 129.20 BGN
БФП 62 129.20 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 62 129.20 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN