Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.008-0990-C01
Наименование на проекта По-добра и сигурна работна среда за работещите в Ка Билд БГ ООД
Бенефициент 131342394 КА БИЛД БГ ООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 14.06.2017
Дата на стартиране 14.06.2017
Дата на приключване 14.02.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Ка Билд БГ ООД е специализирана строителна фирма, която участва в реализацията на част от най-големите  инфраструктурни проекти в България през последните години. Посредством изпълнението на проекта фирмата цели да осигури на своя персонал работна среда и условия на труд в съответствие с най-високите европейски стандарти. Ка Билд БГ ООД има постоянна цел за подобряване на качеството на работните места и организацията и управлението на човешките ресурси, която ще бъде реализирана и посредством настоящия проект. Работодателят и понастоящем гарантира на своя персонал безопасност и здраве при работа надвишаващи съществено минималните изисквания на приложимата нормативна уредба.
С изпълнението на проекта ще бъде осигурено значително подобрение на работната среда и защитеността на работещите посредством осигуряване на висококачествени колективни и лични предпазни средства, и специално работно облекло. Дейностите са съобразени със спецификата на работните места, възможните опасности и риска при работа. Ще бъде осигурена социална придобивка за работещите - съоръжения за хранене и краткотраен отдих по време на работа. Ще бъде използвана възможността за въвеждане на иновативни практики и системи за развитие на човешките ресурси в предприятието, като са предвидени дейности за по-добро съвместяване на личния и професионалния живот и промяна в организацията на работното време, съобразено с индивидуалнтие потребности на персонала. За тези цели ще бъде закупен и специализиран софтуер за управление на човешките ресурси, разработен и адаптиран спрямо специфичните нужди на фирмата и нейния персонал. Ще се въведе и сертифицира стандарт за безопасност и здраве при работа BS OHSAS 18001:2007. Ще бъде проведено и специализирано обучение за поддържане и допълване на знанията на двадесет и един служители по безопасност и здраве при работа.
Предвидените дейности ще окажат положителен ефект и върху качеството и производителността на труда в Ка Билд БГ ООД.
Дейности
  • Дейност: Разразботване и въвеждане на нови системи за развитие на човешките ресурси и модели за организация на труда: Дейността има за цел да подобри организацията на труда и управлението на човешките ресурси в Ка Билд БГ ООД. Понастоящем в дружеството работят 25 души, включително 7 лица на възраст над 54 години и 5 лица с уврежданя, и това е стратегическа цел на фирмата, пряко свързана с успешното и бъдещо развитие и повишаването на производителността на труда. Постигането на тази цел ще има положителни последици за целия персонал на Ка Билд БГ ООД, тъй като ще даде нови възможности за по-добро съвместяване на професионалния и личния живот, по-голяма гъвкавост по отношение на организацията на работното време, по-добри системи за определяне на системи за заплащане на труда. Поставените цели ще бъдат постигнати посредством комплекс от мерки в рамките на тази дейност, включително: 1. Разработване и въвеждане на система за управление на човешките ресурси, ориентирана към потребностите на предприятието и заетите в него лица. Системата ще включва елементи свързани с подбора и наемането на персонала, кариерното развитие и повишаването на квалификацията, организацията на работното време, отпуските и почивките, въвеждане на възможности за гъвкавост на гъвкавост по отношение на трудовите задължения, работното време и заплащането, ,организация на труда и разпределението на задачите между отделните звена и служителите в тях. В системата ще бъдат отчетени специфичните потребности на заетите лица, като ще бъдат предвидени конкретни мерки за по-добро съвместяване на професионалния и личния живот, включително реорганизация на работното време и почивките, съобразени с индивидуалните им потребности, преразпределение на задълженията им в съответствие с квалификацията и професионалния им опит. Такива възможности ще бъдат предоставени с предимство на работещите над 54-годишна възраст и заетите лица с увреждания, както и на други категории работници и служители, включително родители на малки деца, на млади работници, които участват в образование и учене през целия живот, както и за целия останал персонал в случай на необходимост и желание. Ръководството на фирмата оценя високо ползата от своите служители на възраст над 54 години, които на база своя опит и екипна работа пряко допринасят за оптимизиране на работните процеси и съответно повишаване на производителността на труда в предприятието. В този контекст системата за развитие на човешките ресурси ще взема предвид добавената стойност на всеки един от работещите и ще предвижда мерки за тяхното ангажиране в квалификационното развитие на персонала, участието им в планирането и въвеждането в практика на промени при организацията на труда. Към момента Ка Билд БГ ООД няма цялостна система за управление на човешките ресурси и изпълнението на тази дейност ще даде съществен принос за по-доброто развитие на фирмата. 2. Закупуване и въвеждане в практика на специализиран софтуер за управление на човешките ресурси, с какъвто дружеството не разполага. Софтуеърът ще позволи да се прилагат по-ефективно всички елементи на новата система за управление на човешките ресурси, а от друга страна ще доведе до съществена оптимизация на редица административни и организационни процеси в предприятието. Софтуеърът трябва да включва редица елементи, които да позволяват по-голяма гъвкавост в организацията на труда по отношение на работното време, локализацията на работното място, трудовите задължения и системите за заплащане, както и автоматизация на редица административни процеси, свързани с трудовите правоотношения., Договорена стойност: 16 000.00 , Отчетена стойност: 16 000.00
  • Дейност: Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло: Целта на дейността е повишаване на безопасността и здравето при работа за 24 работници и служители на дружеството. Ще бъдат закупени необходимите лични предпазни средства и специализирано работно облекло в съответствие за намаляване на вредните въздействия и ограничаване на рисковете с съответствие с индивидуалните оценки за професионалния риск на работните места. Оценката за личните предпазни средства, които се използват при работа и изготвена в съответствие с чл. 17, ал. 3, т.1-4 от Наредба № 3 от 19 април 2001 г. на МТСП и МЗ. Ще бъдат закупени такива лични предпазни средства и специализирано работно облекло, които да заменят съществуващи с изтекъл период на износване и/или осигуряващи по-високи нива на защита спрямо сега ползваните. За всеки от 21 работещи на длъжности "Шофьор, тежкотоварен автомобил - 12 и повече тона" - 3 души, "Работник, строителство" - 2 души, "Пазач, портиер" - 4 души, "Работник-копач, канали и изкопи" - 2 души, "Машинист, еднокофов багер", "Техник, транспортно строителство", "Технически ръководител, строителство", "Общ работник", "Спасител при бедствия, аварии и катастрофи", "Координатор, дейности", "Инженер, енергетик", "Домакин-чистач, сграда" и "Технически сътрудник" ще бъдат закупени по един брой: зимен полущаеризон, хидрофобиран; летен полугащеризон; лятно работно яке; зимно студозащитно работно яке с подплата от полар, дишащо, устойчивост на проникване на вода 5000 mm, EN 343, EN 471; летни работни ударозащитни обувки от водонепропусклива кожа с композитно бомбе и противопробождаща композитна вложка, EN ISO 20345; зимни работни ударозащитни боти от водонепропусклива кожа с композитно бомбе и противопробождаща композитна вложка, EN ISO 20345. За същата група работещи, с изключение на лицето на длъжност ""Домакин-чистач, сграда" ще бъдат закупени и общо 20 бр. предпазна каска с корпус от полипропилен и регулиране на околожката с винт, ЕN 397. За всяко от 7 лица на длъжности "Работник, строителство" - 2 души, "Работник-копач, канали и изкопи" - 2 души, "Технически ръководител, строителство", "Общ работник" и "Спасител при бедствия, аварии и катастрофи" ще бъдат закупени и по един брой опорен колан без окачване с 2 странични халки за осигуряване, EN 358; поглъщател на енергия с предпазен ремък с дължина 1,8 м., EN 355; предпазно въже с дължина 2 м. със спирачно устройство и две карабини, EN 358. За шест лица на длъжности "Главен счетоводител", "Мениджър, логистика", "Архитект", "Технически сътрудник", "Технически секретар" и "Инженер, енергетик", чиито служебни задължения включват работа с видеодисплеи ще бъдат закупени по 1 чифт очила за работа с видеодисплеи с UV защита и защита от синя светлина. За едно лице на длъжност "Спасител при бедствия, аварии и катастрофи" ще бъдат закупени и специализирани предпазни средства, необходими за аварийно-спасителни дейности в дълбоки изкопи и/или при височинна работа, включително: - каска за височинна работа и спасителни акции, EN 397, EN 12492, EN 50365; - комбиниран предпазен колан срещу падане от височина, пет-точков, регулируем, гръдно и задно окачване за закачване на спирачна система, странични халки за позициониране, предна ниско разположена точка, EN 361, EN 358, EN 813; - Y-образен осигурителен ремък с вграден поглъщател на енергия и 2 съединителя с голям отвор, EN 355, EN 362; - позициониращо въже с устройство за бързо и лесно регулиране на дължината EN 358; - ергономичен карабинер с автоматична муфа, EN 362; - карабинер с елипсовидна форма, ръчно завиваща се муфа с червен предпазен индикатор върху ключалка, показващ дали муфата е завита, EN 362 B, EN 12275 B; - карабинер с асиметрична класическа форма, ръчно завиваща се муфа с червен предпазен индикатор за муфата, EN 362 B, EN 12275 B; - автоматично блокиращ десандьор-осигурител за единично въже с функция против паника, EN 341 A, EN 12841. Лични предпазни средства и специално работно облекло са предвидени и за всички 7 лица на възраст нд 54 години, както и за 5 лица с увреждане., Договорена стойност: 23 142.33 , Отчетена стойност: 23 142.34
  • Дейност: Осигуряване на условия за отдих и хранене на работещите в Ка Билд БГ ООД: Дейността има за цел да подобри качеството на работната среда и трудовия климат в предприятието посредством осигуряване на социална придобивка за работещите. Социалната придобивка ще се изразява в предоставяне на възможност за хранене и краткотраен отдих по време на работата. Предвид специализацията на дружеството в инфраструктурното строителство, работата се извършва на строителни площадки, които много често са и извън границите на населените места. Това създава проблем за мениджмънта на фирмата и за самите работници, тъй като в полеви условия не могат да се осигурят необходимите условия за пълноценна почивка и хранене. Подходящо решение е закупуването на преместваеми контейнери с необходимото оборудване и санитарни помещения, които да могат да бъдат разполагани непосредствено на или в близост на обектите, които Ка Билд БГ ООД изпълнява. В тази връзка в рамките на дейността се предвижда да бъдат закупени общо 4 такива контейнери, всеки от които с размери 240/600/250 см. Контейнерите следва да бъдат с конструкция от стоманени профили с стенни и покривни сандвични панели с изолация от пенополиуретан. Предвижда се настилките да са от ламинирани подови панели, а в санитарните помещения - от гранитогрес. Всеки контейнер трябва да разполага с външни и интериорни врати от алуминиев студен профил и прозорци с 24 мм. стъклопакет и четирикамерна PVC дограма. Във всеки от контейнерите е необходимо да има отделна електрическа инсталация 2000 W, 220 V, 50Hz с индивидуално разпределително табло, както и монтирани, контакти, ел. ключове и осветителни тела. Два от контейнерите ще бъдат обзаведени като помещения за краткотраен отдих, с по един умивалник с мивка и смесител. Всеки от тях ще бъде разделен на две отделни помещения , като ще бъдат обзаведени с общо 4 двуетажни легла и 2 телевизора. На всеки от двата контейнера ще бъде монтиран и по 1 бр. климатик за осигуряване на отопление и съответно охлаждане в зависимост от атмосферните условия. Единият контейнер ще бъде оборудван за санитарни нужди с 2 бр. тоалетни и баня с два душа. Всяка от тоалетните ще е снабдена с мивка със смесител и моноблок. Отделно ще бъде монтиран и бойлер за осигуряване на топла вода. Четвъртият контейнер ще бъде оборудван като място за хранене. В него ще бъдат обособени две помещения с отделни входове. Ще се обособи трапезария с кухненски блок. Кухненският блок ще бъде обзаведен с горен и долен ред кухненски шкафове с мивка и смесител за мивка, а трапезарията с маса за хранене с шест стола. Ще бъде закупено и следното оборудване за кухненския блок: хладилник, кафе машина, грил, микровълнова фурна, диспенсър за вода и бойлер за осигуряване на топла вода. В допълнение на контейнера ще бъде монтиран и 1 бр. климатик за осигуряване на отопление и съответно охлаждане в зависимост от атмосферните условия. Описаната социална придобивка ще бъде от огромно значение за работещите в Ка Билд БГ ООД, тъй като те полагат тежък физически труд много често при неблагоприятни условия. Осигуряването на възможност за почивка и за хранене непосредствено до работното място ще има позитивно отражение както за тяхното общо физическо състояние, така и за производителността на труда. От социалната придобивка ще могат да се възползват всички работници и служители, които изцяло или частично работят на терен - 18 души на длъжности Шофьор, тежкотоварен автомобил - 12 и повече тона" - 3 души, "Работник, строителство" - 2 души, "Пазач, портиер" - 4 души, "Работник-копач, канали и изкопи" - 2 души, "Машинист, еднокофов багер", "Техник, транспортно строителство", "Технически ръководител, строителство", "Общ работник", "Спасител при бедствия, аварии и катастрофи", "Координатор, дейности" и "Технически сътрудник". В тази група са и 6 лица на възраст над 54 години и 5 лица с различни увреждания., Договорена стойност: 36 807.75 , Отчетена стойност: 36 807.75
  • Дейност: Внедряване и сертифициране на стандарт за безопасност и здраве при работа BS OHSAS 18001:2007: Изпълнението на дейността е в пълен унисон с предвидените цели на проекта, съответно с целите на процедурата за предоставяне на БФП, тъй като посредством внедряването и сертифициране на Стандарт за безопасност и здраве при работа: BS OHSAS 18001:2007 ще се подобри работната среда в дружеството кандидат и ще се осигурят по-добри и безопасни условия на труд, което пряко влияе върху подобряване качеството на работните места и рефлектира положително върху производителността на труда. Стандартизирането на работните процеси в съответствие с изискванията на BS OHSAS 18001:2007 ще направи възможно осъществяването на непрекъснат контрол по отношение на безопасните и здравословни условия на труд в дружеството, както и тяхното непрекъснато подобряване. Това от своя страна ще гарантира надежден механизъм за управление и мониторинг на равнището на здравословни и безопасни условия на труд във фирмата. Чрез въвеждането на стандарта за здраве и безопасност при работа ще се постигне по-нататъшно усъвършенстване на организацията на трудовата дейност, по-безопасна работна среда и защита на персонала от трудови злополуки. Ръководството ще има възможност да управлява и минимизира рисковете за трудовото здраве на своите служители. Внедряването и сертифициране на стандарт, кореспондира пряко с поставените цели пред дружеството за непрекъснато развитие и усъвършенстване на условията на труд на служителите в пълно съответствие с приложимите правни и регулаторни изисквания. Предвидените по дейността внедряване и сертифициране на стандарт за безопасност и здраве при работа BS OHSAS 18001:2007 ще допринесат и за постигане на заложените в проекта индикатори, а именно в предприятия, ще се въведат нови процеси за безопасни и здравословни условия на труд. Едновременно с това ще се спомогне за минимизиране на рисковете за персонала на дружеството по отношение на рискове за здравето и безопасността, ще утвърди прилагането на добри практики и ще осигури по-качествена работна среда. Въвеждането на международния стандарт ще гарантира изграждането на устойчива система за контрол на безопасните условия на труд в предприятието, ще изгради у всички служителите завишени критерии към организацията на труда, към опазването на околната среда, към поддържането на оптимални характеристики на работната среда, Договорена стойност: 10 800.00 , Отчетена стойност: 10 800.00
  • Дейност: Закупуване на колективни предпазни средства: Строителството и в частност инфраструктурното строителство е рисков отрасъл, което налага предприемането на значителни допълнителни мерки за гарантирането на безопасността и здравето на работещите. Един от най-съществените рискове при дейността на Ка Билд БГ ООД е този от навлизане в опасна зона - падане в изкопи, работа в близост до проводници на високо напрежение, пропадане на почви и др. Поради тази причина е необходимо да бъдат закупени колективни предпазни средства, които да осигуряват защита от тези рискове. Предвижда се в рамките на тази дейност да бъдат осигурени 9 бр. мобилни панелни ограждения с размери 2х3,5 м. в комплект с 10 бр. бетонови основи и 8 бр. конектори за загражденията. В допълнение ще бъде закупена и сигнално-маркировачна осигурителна мрежа с оранжев цвят с дължина 50 м. и височина 1,8 м. Изборът на предпазни ограждения с посочените характеристики е породен от необходимостта те да бъдат стабилни и да могат да издържат на натиск при подхлъзване на преминаващите лица, както и да бъдат добре видими при всякакви атмосферни условия. Мобилните заграждения могат да се използват в цялостната дейност на фирмата, тъй като са преместваеми от един обект на друг и ще могат да бъдат използвани за защита на персонала във всяка една точка, в която фирмата извършва строително-монтажни работи. С изпълнението на тази дейност ще бъде осигурено допълнително ниво на безопасност при работа на всички работници и служители, които изцяло или частично работят на терен - 18 души на длъжности Шофьор, тежкотоварен автомобил - 12 и повече тона" - 3 души, "Работник, строителство" - 2 души, "Пазач, портиер" - 4 души, "Работник-копач, канали и изкопи" - 2 души, "Машинист, еднокофов багер", "Техник, транспортно строителство", "Технически ръководител, строителство", "Общ работник", "Спасител при бедствия, аварии и катастрофи", "Координатор, дейности" и "Технически сътрудник". В тази група са и 6 лица на възраст над 54 години и 5 лица с различни увреждания. , Договорена стойност: 1 199.03 , Отчетена стойност: 1 136.83
  • Дейност: Обучение на работниците и служители относно специфичните рискове за здравето, свързани с индивидуалното работно място и методите и средствата за тяхното ограничаване и предотвратяване: Дейността има за цел поддържане и допълване на знанията на работещите по безопасност и здраве при работа на индивидуалното работно място. Нуждата от обучението възниква от факта, че фирмата развива дейност в сектор с висока степен на риск и в различни сегменти, включително ремонт на пътни, железопътни и хидротехнически съоръжения. Това налага познаването на различните условия, в които се работи, специфичните рискове, свързани с тях, а не на последно място и консумативите и материалите, които се използват в тези процеси, част от които са корозивни и/или токсични и изискват допълнителни мерки за безопасност при работа. В обучението няма да има елементи, които да се покриват със задължителния въвеждащ инструктаж за безопасност на труда, съгласно чл. 26, ал. 2, т. 1 „а” и „б” от Закона за здравословните и безопасните условия на труд, а то ще надгражда и обучението, което се осигурява на персонала за безопасност при работа. Основните теми, които ще бъдат обхванати в обучението са свързани с мерките за безопасност при работа на или в близост до шосета и релсови пътища, електробезопасност, особено при работа в близост електропреносна мрежа под високо напрежение, безопасност и здраве при работа с опасни вещества, които се използват в строителството. Като част от темите ще бъдат обхванати и въпросите за мерките, които трябва да се предприемат с оглед опазването на околната среда, особено по отношение на използването и съхранението на консумативи и вещества, които са токсични и са опасни замърсители в природата. Темите ще бъдат допълнително прецизирани в съответствие с характера на изпълняваната работа, конкретните условия на индивидуалното работно място и съществуващият професионален риск. В обучението ще бъдат обхванати общо 21 лица - "Шофьор, тежкотоварен автомобил - 12 и повече тона" - 3 души, "Работник, строителство" - 2 души, "Пазач, портиер" - 4 души, "Работник-копач, канали и изкопи" - 2 души, "Машинист, еднокофов багер", "Техник, транспортно строителство", "Технически ръководител, строителство", "Общ работник", "Спасител при бедствия, аварии и катастрофи", "Координатор, дейности", "Инженер, енергетик", "Домакин-чистач, сграда", "Технически секретар" и "Инженер, енергетик". В тази група са и 7 лица на възраст над 54 години и 5 лица с различни увреждания., Договорена стойност: 7 350.00 , Отчетена стойност: 7 350.00
  • Дейност: Информиране и публичност по проекта: Дейността има за цел да бъде осигурена публичност на подкрепата от Европейския социален фонд и ОП РЧР и визуализация на проекта в съответствие с нормативните изисквания и правилата на ОП РЧР. Ще бъдат изготвени рекламни и информационни материали, които да популяризират програмата и да представят целите по проекта. Те ще имат заслугата достъпа до информацията по проекта да бъде прозрачен и да достига до заинтересованите страни. Предвижда се да бъдат закупени и поставени/рзпространени: - 4 бр. информационна табели за четирите контейнера за отдих и хранене; - 1 бр. информационно табло, което ще бъде поставено на сградата на фирмата в гр. София; - 30 бр. информационни стикери, които ще бъдат поставени на закупеното по проекта оборудване и обзавеждане; - 300 бр. брошури формат А4 с целите и дейностите на проекта. Всички закупени по проекта бройки лични предпазни средства и специализирано работно облекло ще бъдат брандирани по подходящ начин (щампи/бродерия или стикери) указващи, че са закупени с финансовата подкрепа на ЕСФ и ОП РЧР. В допълнение бенефициентът предвижда да бъдат организирани и 2 бр. публични събития – 1 в началото на изпълнението на проекта за неогвото представяне и 1 в края на изпълнението на дейностите за представяне на постигнатите резултати. Дейностите ще бъдат в пълно съответствие с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.“, Договорена стойност: 2 160.00 , Отчетена стойност: 2 160.00
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Дейността има за цел да се осигури ефективното и ефикасно управление на проекта в съответствие с приложимата нормативна уредба и правилата на ОП РЧР. За целите на дейността ще се сформира четири членен екип от специалисти с опит в управление на проекти, които ще отговарят за цялостното изпълнение на дейностите по проекта. Те ще са на позиции, както следва: - ръководител на проекта; - координатор по проекта; - счетоводител по проекта. Предвижда се ръководителят на проекта да бъде ангажиран в рамките на 462 часа, координаторът - 390 часа, а счетоводителят за 385 часа, които ще бъдат разпределени за 8 проектни месеца в зависимост от ангажиментите на членовете на екипа по изпълнението на дейностите. Координаторът ще бъде по-тясно ангажиран с дейностите, свързани с подобряването на безопасността и здравето при работа, както и с комуникацията със заинтересованите страни и избраните външни изпълнители по отделните дейности. На счетоводителя ще бъде вменена финансова отговорност при разходването на средствата по проекта. В рамките на техните задължения се включва общото ръководство и наблюдение от страна на бенефициента по изпълнението на проекта в съответствие с договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, както и осъществяването на координация и комуникация с Договарящия орган. Екипът по проекта ще носи отговорност за водене на цялостната доументация по проекта, включително изготвянето на съответните справки, технически и финансови отчети, искания за междинно и окончателно плащане и друга документация в съответствие с изискванията на Договарящия орган. Екипът по проекта ще бъде ангажиран и ще носи отговорност и за избор на външни изпълнители за реализацията на дейностите по проекта в съотвествие с разпоредбите на Закона за управление на средствата от Европейските структурни и инвестиционни фондове., Договорена стойност: 10 820.00 , Отчетена стойност: 11 487.91

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: АНИМАКС ООД, Договорена стойност по проекта*: 7 350.00 , Отчетена стойност**: 7 350.00
  • Изпълнител: БАЛКАН КОНТЕЙНЕР ООД, Договорена стойност по проекта*: 26 800.00 , Отчетена стойност**: 26 800.00
  • Изпълнител: Петър, Договорена стойност по проекта*: 4 620.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "ТСС СЕРТИФИКЕЙШЪН" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 320.00 , Отчетена стойност**: 4 320.00
  • Изпълнител: РОСИМА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 136.83 , Отчетена стойност**: 1 136.83
  • Изпълнител: КОВАТЕХ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 847.75 , Отчетена стойност**: 6 847.75
  • Изпълнител: Николай, Договорена стойност по проекта*: 3 120.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ПАЛТЕКС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 23 142.33 , Отчетена стойност**: 23 142.34
  • Изпълнител: ДЕНАРИУС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 16 000.00 , Отчетена стойност**: 16 000.00
  • Изпълнител: Христина, Договорена стойност по проекта*: 3 080.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: МИБОСТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 160.00 , Отчетена стойност**: 3 160.00
  • Изпълнител: Т и С - консулт груп ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 480.00 , Отчетена стойност**: 6 480.00
  • Изпълнител: Крис Бранд ЕООД , Договорена стойност по проекта*: 2 160.00 , Отчетена стойност**: 2 160.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой предприятия, получили подкрепа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 заети, включително самостоятелно заети, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 24.00 , Достигната стойност: 15.00
Индикатор 3 Брой предприятия, въвели нови процеси за безопасни и здравословни условия на труд, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 4 Брой предприятия въвели нови системи, практики и инструменти за развитие на човешките ресурси и организация на труда, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 108 279.11 BGN
БФП 108 279.11 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 85 812.53 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Неизпълнение на индикатори 1 200.00 0.00 1 200.00 ДЕНАРИУС ЕООД
Неизпълнение на индикатори 4 751.47 0.00 4 751.47 ПАЛТЕКС ЕООД
Неизпълнение на индикатори 291.60 0.00 291.60 Т и С - консулт груп ЕООД
Неизпълнение на индикатори 237.00 0.00 237.00 МИБОСТ ЕООД
Неизпълнение на индикатори 4 020.00 0.00 4 020.00 БАЛКАН КОНТЕЙНЕР ООД
Неизпълнение на индикатори 170.53 0.00 170.53 РОСИМА ЕООД
Неизпълнение на индикатори 455.86 0.00 455.86 Крис Бранд ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на колективни предпазни средства във връзка с изпълнение на проект „По-добра и сигурна работна среда за работещите в „Ка Билд БГ“ ООД., Прогнозна стойност: 1 199.03
  • Обособена позиция 1: Доставка на колективни предпазни средства във връзка с изпълнение на проект „По-добра и сигурна работна среда за работещите в „Ка Билд БГ“ ООД.
    Изпълнител: РОСИМА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 136.83
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на лични предпазни средства и специално работно облекло във връзка с изпълнение на проект По-добра и сигурна работна среда за работещите в „Ка Билд БГ“ ООД, Прогнозна стойност: 23 142.33
  • Обособена позиция 1: Доставка на лични предпазни средства и специално работно облекло във връзка с изпълнение на проект По-добра и сигурна работна среда за работещите в „Ка Билд БГ“ ООД
    Изпълнител: ПАЛТЕКС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 23 142.33
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на мобилни оборудвани контейнери във връзка с изпълнение на проект По-добра и сигурна работна среда за работещите в „Ка Билд БГ“ ООД., Прогнозна стойност: 26 995.50
  • Обособена позиция 1: Доставка на мобилни оборудвани контейнери във връзка с изпълнение на проект По-добра и сигурна работна среда за работещите в „Ка Билд БГ“ ООД.
    Изпълнител: БАЛКАН КОНТЕЙНЕР ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 26 800.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка на специализиран софтуер и система за управление на човешките ресурси по проект BG05M9OP001-1.008-0990, „По-добра и сигурна работна среда за работещите в „Ка Билд БГ“ ООД“, Прогнозна стойност: 16 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на специализиран софтуер и система за управление на човешките ресурси по проект BG05M9OP001-1.008-0990, „По-добра и сигурна работна среда за работещите в „Ка Билд БГ“ ООД“
    Изпълнител: ДЕНАРИУС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 16 000.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Избор на Координатор проект във връзка с изпълнение на проект По-добра и сигурна работна среда за работещите в „Ка Билд БГ“ ООД., Прогнозна стойност: 3 120.00
  • Обособена позиция 1: Избор на Координатор проект във връзка с изпълнение на проект По-добра и сигурна работна среда за работещите в „Ка Билд БГ“ ООД.
    Изпълнител: Николай
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 120.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Избор на Счетоводител проект във връзка с изпълнение на проект По-добра и сигурна работна среда за работещите в „Ка Билд БГ“ ООД., Прогнозна стойност: 3 080.00
  • Обособена позиция 1: Избор на Счетоводител проект във връзка с изпълнение на проект По-добра и сигурна работна среда за работещите в „Ка Билд БГ“ ООД.
    Изпълнител: Христина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 080.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Информиране и публичност във връзка с изпълнение на проект По-добра и сигурна работна среда за работещите в „Ка Билд БГ“ ООД, Прогнозна стойност: 2 160.00
  • Обособена позиция 1: Информиране и публичност във връзка с изпълнение на проект По-добра и сигурна работна среда за работещите в „Ка Билд БГ“ ООД
    Изпълнител: Крис Бранд ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 160.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN