Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-6.002-0042-C02
Наименование на проекта Патронажна грижа + в община Сопот
Бенефициент 115816423 ОБЩИНА СОПОТ
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 22.03.2021
Дата на стартиране 22.03.2021
Дата на приключване 08.07.2022
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пловдив (BG421), Сопот

Описание

Кратко описание на проекта
„Проектното предложение предвижда предоставяне на интегрирани социално-здравни услуги за лица с увреждания и лица в риск, във връзка с ограничаване разпространението и преодоляване на последиците от COVID-19.“
Дейности
  • Дейност: НАПРАВЛЕНИЕ 1 – дейност Патронажна грижа : Кратко описание на дейностите, които ще бъдат извършени по направление 1: 1.Диспечер - координатор ще извършва възложените от ръководителя задачи и ще се занимава с работата на терен, като ще държи постоянна връзка с останалите служители и ще информира и преразпределя(при получени правомощия) определените служители по оперативните задачи. Диспечера ще осигурява транспорт на персонала, предоставящ патронажна грижа, от/до домовете на лицата по програмата. 2.Социален асистент(ти), след координиране с диспечера ще покриват следните дейности: - Транспортиране на потребители в нужда до болнични заведения, банки или др. учреждения с автомобил. - Закупуване на хранителни и други необходими за домакинството продукти, в ситуацията на извънредно положение или при невъзможност на потребителя да излиза. - Съдействие при заплащане на битови сметки и други услуги. - Съдействие при доставяне на полагаща се храна от съответна трапезария. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по настоящата операция), заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по настоящата операция). Помощ в дома, почистване, помощ за хигиена. Лица за социални асистенти, които ще бъдат назначени - общо 2 служители Социален асистент(ти) - ще работят на терен с подопечните лица по програмата, като ще съгласуват задачите с ръководителя и с диспечера с цел максимално покриване и не превишаване на определените лимити. 3.Психолог ще се занимава със емоционалното здраве на подопечните лица и предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране. 4.Здравно лице - ще следи за здравния статут на целевата група, като ще предоставя почасови здравни услуги за нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора. Избраните служители ще осъществяват връзка с лицата от целевата група: Чрез телефон, електронна поща, комуникация с лицата при спазване на разстоянията и средствата за безопасност. Дейности се извършват екипно. Назначените лица за 12 месеца: 1. психолог - 400 лв., с осигуровки - 476,88 лв. (Назначен на 4 часа) 2. координатор - 800 лв. , с осигуровки - 953,76 лв. 3. здравно лице - 800 лв. , с осигуровки - 953,76 лв.(Назначени 2 лица на 4 часа) Общо за 3 мата, за 12 месеца - 28 612,80 лв. Реализирана икономия от психолог – 5 722,56 лв. Изчисленията са формирани на база МОД на база Методологията за регламентиране на възнагражденията за 12 месеца на трудов договор. Социален работник - 2 лица. Назначени лица за 12 месеца: 1. Социален работник - 750,00 лв. с осигуровки - 894,15 лв.(Назначен на 8 часа) 2. Социален работник - 750,00 лв. с осигуровки - 894,15 лв.(Назначен на 8 часа) Общо за двама соц. работници, за 12 месеца – 21 459,60 лв. Увеличение – 4 214,64лв. Общо от заплати остава като остатък 1724,40 лв., които ще се използват за изравняване в края на отчетния период. Изчисленията са формирани на база МОД на база Методологията за регламентиране на възнагражденията за 12 месеца на трудов договор Разходите, които допълват размера на компенсацията в размер на 14 731.20лв. са за: 1.Лични предпазни средства за персонала - 7 365,60 лв. 2.Разходи за командировъчни и транспорт на персонала в т.ч. и до/от лица под карантина - 7 365,60 лв. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 59 832.04
  • Дейност: НАПРАВЛЕНИЕ 2 – дейност Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности: На територията на общината има "Комплекс за Социални Услуги" където се извършва цялостно обслужване на потребителите през деня, задоволяване на ежедневните, здравните и рехабилитационни потребности; оптимални условия за корекционно – компенсаторна, възпитателна и интеграционна работа с деца и възрастни хора с увреждания; организация на свободното време и личните контакти; включваща, приемаща и стимулираща развитието среда; насърчаване и подкрепа на социалното, емоционалното, образователното и културно развитие; подкрепа на лицата с увреждания и техните семейства; постоянна и качествена грижа за всяко лице. Както и "Центърът за обществена подкрепа" При него са налични социални индивидуални и групови услуги. Индивидуалните се провеждат като срещи, разговори, консултации в домашна (онлайн)среда, училище или в ЦОП. Превенции на зависимости. Ангажирани в социалните услуги, делегирани от държавата дейност на територията на общината са: "Комплекс за Социални Услуги" - 18 човека "Центърът за обществена подкрепа" - 5 човека Ще се наеме помощен персонал, който е пряко ангажиран с дейностите по превенция на COVID 19 (дезинфекция, почистване и др.). Помощен персонал Брой лица - 5 бр. Длъжност - помощен персонал Вид договор - трудов Планирано възнаграждение: 1. Помощен персонал - 750 лв. с осигуровки - 894,15 лв. 2. Помощен персонал - 750 лв. с осигуровки - 894,15 лв. 3. Помощен персонал - 750 лв. с осигуровки - 894,15 лв. 4. Помощен персонал - 750 лв. с осигуровки - 894,15 лв. 5. Помощен персонал - 750 лв. с осигуровки - 894,15 лв. 1 лице по 894,15лв. за 12 месеца – 10 729,80 лв. Общо за 5 лица – 53 649,00 лв. Изчисленията са формирани на база МОД на база Методологията за регламентиране на възнагражденията за 12 месеца на трудов договор Предвижда се да има резервен бюджет за извънредна дейност, за допълнителни плащания на персонала при положен извънреден труд и пр., който да бъде в размер на 9 501,28лв. годишно. Задълженията, които ще имат по преките дейности са описани, както следва: помощен персонал - съобразно длъжностната си характеристика. Общинските сгради в които се предоставят обществени услуги по заложената програма ще попадат в обхвата на дейност. Предвижда се подкрепа на 80 лица. - Осигуряване на ЛПС. - Въвеждане и реализиране на мерки за дезинфекция на сградния фонд на социалните услуги, делегирани от държавата дейности. - Тестване на персонала и на потребителите на социалните услуги, делегирани от държавата дейности за COVID-19. Ще се извърши текущ ремонт по смисъла на ЗУТ, за разделяне/изолиране на потребителите на услугите, в т.ч. и физическо разделяне/преграждане на помещения. Ще се осигури компютърна техника, таблети, телефонен апарат. (онлайн консултиране, скайп връзка и др.) Модели 1.Таблет Lenovo М8 IPS - 2 бр. - единична цена - 313,20 лв./включва ДДС/ - общо 626,40 лв. 2.Мобилен телефон Samsung А71 -1 бр. - 739,20 лв./включва ДДС/ Обща сума: 1365,60 лв. с ДДС. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 63 009.87

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители Няма
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Заети лица, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 28.00 , Достигната стойност: 30.00
Индикатор 2 Участници., вкл. с увреждания в риск от заразяване с COVID-19, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 113.00 , Достигната стойност: 186.00
Индикатор 3 Подкрепени участници, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19 със запазена заетост, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 28.00 , Достигната стойност: 30.00
Индикатор 4 Подкрепени участници, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 113.00 , Достигната стойност: 186.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 146 709.85 BGN
БФП 146 709.85 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 146 709.85 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 100.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN