Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0430-C02
Наименование на проекта Етнографски комплекс „Чифлика Чукурово”
Бенефициент 200500609 Нордекса ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 15.11.2016
Дата на стартиране 15.11.2016
Дата на приключване 15.12.2017
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Добрич, Добрич, с.Прилеп

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение предвижда разкриването на осем нови работни места, обзавеждането и оборудването им, обучаването на част от новонаетия персонал и осигуряването на устойчива заетост на безработни / неактивни лица на възраст под 29 години и над 54 години - двете най-уязвими групи на пазара на труда.
Включените участници ще бъдат в субсидирана заетост в рамките на 12 месеца, което ще даде възможност на фирмата Кандидат да осигури възможност за по-нататъшна реализация.
Проектното предложение трябва да се осъществи в рамките на 13 месеца.
Дейности
  • Дейност: ДЕЙНОСТ 1: НАЗНАЧАВАНЕ И РАБОТА НА ПЕРСОНАЛ: Дейността стартира във втория месец от проекта с поетапното назначаване на осем нови работника, които се явяват нетно увеличение в средно-списъчния брой на персонала на Кандидата. Ще бъдат разкрити следните работни места - по групи професии и съответен минимален осигурителен доход (МОД) за дейността: Уредник етнографски музей / код на професията:2 и МОД: 800лв. Рецепционист / код на професията: 4 и МОД 505лв. Гл. Счетоводител / код на професията 2 и МОД 800лв. ГОТВАЧ /код на професията:5 и МОД: 450лв. за 2016г. и 460лв. за 2017г. Студена кухня /код на професията 5 и МОД: 450лв. за 2016г. и 460лв. за 2017г. Сервитьор /код на професията 5 и МОД 450лв. за 2016г. и 460лв. за 2017г. Поддръжка парно /код на професията:9 и МОД 420лв. за 2016г.и4 60лв.за 2017г Мияч /код на професията:9 и МОД 420лв. за 2016г.и 460лв.за 2017г , Договорена стойност: 60 017.80 , Отчетена стойност: 36 047.02
  • Дейност: ДЕЙНОСТ 2 ОБУЧЕНИЕ НА ПЕРСОНАЛА: Описание Проектното предложение предвижда обучението по професия и ключови компетенции на трима от новите работници - квалифициран персонал. Определението за квалификация включва всички умения, които са обективно необходими за изпълнението на задачи, присъщи на съответната длъжност. За да се осигурят тези умения, Кандидатът ще предостави обучение по професионална квалификация на готвача студена кухня, рецепциониста и сервитьора. Обученията, които са предвидени са: 1. Професия: Готвач - код: 811070 , Специалност: Производство на кулинарни изделия и напитки - код: 8110701 за 660 учебни часа, втора степен на професионална квалификация. Работникът по студена кухня трябва да има следната квалификация при назначаването си - средно образование и опит или подходяща професионална квалификация за заемане на длъжността, които са подробно разписани в длъжностната характеристика. Предвиденото обучение ще позволи на работникът да разгърне своя потенциал, до повиши мотивацията и капацитета си на работа. 2. Професия: 811080 СЕРВИТЬОР - БАРМАН - Степен на професионална квалификация: ВТОРА. Съгласно изискванията, заложени в длъжностната характеристика, минималното образование и квалификация за сервитьор, е средно образование. Предвид младата възраст на работещите в тази сфера, Кандидатът е заложил възможност за придобиване на знания и умения по професията, с което да осигури качествено обслужване, независимо от липсата на опит. 3.За част от професия по трета степен на професионална квалификация код 811060 Ресторантьор, специалност код 8110602. Производство и обслужване в заведенията за хранене и развлечения от професионално направление код 811 Хотелиерство, ресторантьорство и кетъринг. Това обучение е предвидено за служителя, назначен на рецепцията - салонен управител, който също се предвижда да е млад кадър на възраст под 29г. За задържане на персонала, мотивиране и извличане на пълния му потенциал е нужно повече от осигуряване на работно място, заплата и другите задължителни придобивки по КТ., Договорена стойност: 3 525.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: ДЕЙНОСТ 3 ОБОРУДВАНЕ И ОБЗАВЕЖДАНЕ НА НОВИТЕ РАБОТНИ МЕСТА: Дейността е заложена за изпълнение в първите месеци от проекта. Повечето активи ще бъдат закупени, преди назначаване на персонала, за да се осигури основното оборудване и обзавеждане на работните места. За нормалното протичане на работния процес на работниците, заети в кухнята (готвачи, мияч и сервитьор), е необходимо следното оборудване: 1.Конзолна миялна машина -Teka Свободностояща съдомиялна машина 60 см LP7 850 - цена 3700.00 лв. 2.Конвектомат среден клас до 2500.00 лв. 3.Аспирационен чадър до 700.00 лв. 4.Микровълнова проф. печка – до 650.00 лв. 5.Шокова охладителна камера – до 2500 лв. 6.Колектори за топла вода – 8000.00 лв. За осигуряване на комфорта на работещите и клиентите на комплекса е предвидена система за отопление, която ще се поддържа от работник по парното, назначен по настоящата схема. Хибридна система 2460Wp - 6497.00 лв. За дейността на уредника, който ще провежда своите лекции в конферентната зала е предвидено следното оборудване: Оборудване на конферентна зала (30 места) - Лекционен Флипчарт -100.00 лв. -Конферентна маса до 500.00 лв. - Озвучаване 1453.00 лв. -Индивидуални столове+подв. масичка към тях – 30 бр. Х 80.00 = 2400.00 лв. За всички нови служители и работници са предвидени униформи/работно облекло: Работно облекло – 8 бр. Х 100.00 лв.= 800.00 лв. Оборудването и обзавеждането ще бъдат застраховани за всички основни рискове от погиване. Стойността на застраховката за 12 месеца е заложена - 200лв., Договорена стойност: 30 000.00 , Отчетена стойност: 10 534.99
  • Дейност: ДЕЙНОСТ 4 ОСИГУРЯВАНЕ НА ПУБЛИЧНОСТ: Изискванията на настоящата схема за финансиране регламентират задължителни мерки за информиране и разясняване приноса на Оперативната програма, които за настоящия проект включват обозначаване на закупеното оборудване със стикери, използването на бланките и формулярите от насоките на бенефициента, информиране с табели посетителите на обекта на Кандидата, отпечатването на стикери, съдържащи освен рекламна информация за дейността и подробни данни и обозначения за ОП РЧР, Договарящия орган, проекта, финансирането и пр. Дейността включва провеждането на едно информационно събитие за популяризиране на проекта, оперативната програма и дейността на центъра. , Договорена стойност: 1 050.00 , Отчетена стойност: 599.90
  • Дейност: ДЕЙНОСТ 5 ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТ: Дейността обхваща стартирането на проекта, неговото изпълнение и успешното му приключване и отчитане пред Договарящия Орган. Етапите, които са включени в работата на екипа на управление, са: Подготовка, координиране и отчитане на всяка дейност, която изпълнява Кандидата; Текущо контролиране на дейностите тяхното протичане, резултати и намеса, когато е необходима корекция; Подготовка на доклади, отчети, искания за междинни и окончателни плащания и кореспонденция с Договарящия орган, съгласно изискванията на програмата; Подготовка на анекси и искания за малка промяна, когато това е необходимо, като се спазват всички срокове за успешното осъществяване на дейностите; Консултации и представителство във връзка с изпълнението на договора за финансиране., Договорена стойност: 10 500.00 , Отчетена стойност: 4 175.09

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ВЕНИСГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 100.00
  • Изпълнител: МИРА, Договорена стойност по проекта*: 5 250.00 , Отчетена стойност**: 2 134.38
  • Изпълнител: СТЕФКА, Договорена стойност по проекта*: 5 250.00 , Отчетена стойност**: 631.45
  • Изпълнител: ДЖИЙ ПИ ДЖЙ ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 290.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 8.00 , Достигната стойност: 7.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 4.00
Индикатор 3 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 105 092.80 BGN
БФП 105 092.80 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 45 743.35 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Неизпълнение на индикатори 10.00 0.00 10.00 Финансова корекция на ниво проект

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване, Прогнозна стойност: 24 166.66
  • Обособена позиция 1: 1 Конзолна миялна машина
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Об. позиция2.Конвектомат среден клас - Бюджетно перо II Външни услуги,оборудване и обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, СУМА 2500.00 лв.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Об. позиция3.Аспирационен чадър
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Об. позиция4.Микровълнова професионална. печка
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 5: Об. позиция5.Шокова охладителна камера
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 6: Об. позиция6.Колектори за топла вода
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 7: Об. позиция7. Система за отопление
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 8: Об. Позиция 8- Лекционен Флипчарт
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 9: Об. Позиция 9-Конферентна маса
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 10: Об. позиция 10- Озвучаване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 11: Об. позиция 11-Индивидуални столове с подвижна масичка към тях
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: ДОСТАВКА НА Работно облекло /униформи/, Прогнозна стойност: 666.67
  • Обособена позиция 1: Об. позиция Работно облекло – 8 бр.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор за доставчик на услуга: координатор на проекта, Прогнозна стойност: 5 250.00
  • Обособена позиция 1: координатор
    Изпълнител: МИРА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 250.00
  • Обособена позиция 2: координатор
    Изпълнител: СТЕФКА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 250.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на доставчик за обучение на персонала, Прогнозна стойност: 3 525.00
  • Обособена позиция 1: Избор на доставчик за обучение на персонала
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: ИЗБОР НА ДОСТАВЧИК НА УСЛУГА: КООРДИНАТОР НА ПРОЕКТА, Прогнозна стойност: 5 250.00
  • Обособена позиция 1: КООРДИНАТОР НА ПРОЕКТА
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: ОСИГУРЯВАНЕ НА ПУБЛИЧНОСТ И ВИЗУАЛИЗАЦИЯ , Прогнозна стойност: 875.00
  • Обособена позиция 1: Об. позиция 1 - Информационни визуални носители:
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 – публикации
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: ТРУДОВА МЕДИЦИНА, Прогнозна стойност: 1 000.00
  • Обособена позиция 1: Трудова медицина
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN