Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 191 дървета
English

Програма: Добро управление

Район за планиране: Всички

Описание

Наблюденията показват, че квалификационното равнище на работната сила в България бележи трайна тенденция на намаление, дори на деградация. Съществена причина за това е емигрирането през годините на прехода на образовани и квалифицирани, предимно млади хора, което е непоправимо бедствие за българската икономика. Ето защо, повишаването на качеството на човешките ресурси е приоритет за „ЧЕЧОСАН” ЕООД.  Нашата фирмена политика  е насочена към повишаване на  производителността на труда, чрез  създаване на условия за развитие на професионалните умения и способности на служителите. Ефективността на една организация се определя от знанията, уменията и компетенциите на нейния персонал, селектиран съобразно параметрите на модела на работните места. Основен фактор, осигуряващ нейната конкурентоспособност се явява обучението на този персонал. 
Изпълнението на проектното предложение “Обучение за придобиване и повишаване на професионалната квалификация на заети лица в “Чечосан” ЕООД”  ще осигури по-висока и по-качествена заетост, чрез повишаване на адекватността на уменията на заетите лица съобразено с актуалните нужди на предприятието ни, като  за тази цел е предвидено да бъдат обучени 45 служители за придобиване на професионална квалификация по втора квалификационна степен по професия „Сътрудник в бизнес - услуги “, Специалност „Бизнес - услуги “.	

Проектът ще спомогне за осъвременяване на познанията, уменията, компетенциите и конкурентоспособността на заетите лица, както  и по-лесно да могат да посрещат настъпващите промени свързани  с интегрирането на българския пазар на труда към единния европейски пазар, бързото навлизане на новите производствени, информационни и комуникационни технологии.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Предоставяне на професионално обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация на заети лица : Дейността включва организиране и провеждане на обучение за повишаване на професионалната квалификация на 45 заети лица в „ЧЕЧОСАН” ЕООД. Лицата ще бъдат разпределени в две групи - първа група 20 лица и втора група 25 лица. 1. Наименование и код на професията, и код на специалността: Професия „Сътрудник в бизнес - услуги“ с код на професията: 345040, код на специалност: „Бизнес - услуги“ по код 3450401 по втора степен на професионална квалификация 2. Хорариум на обучението: 660 учебни часа при 8 /осем/ учебни часа дневно. Продължителността на един учебен час е 45 минути. 2.1. Теория: 264 учебни часа 2.2. Практика: 396 учебни часа 3. Брой на обучаваните лица:45 4. Документ, доказващ завършеното обучение: Свидетелство за професионална квалификация Професионалното обучение ще се осъществява в съответствие с изискванията на Закона за професионалното образование и обучение (ЗПОО), като придобиването на втора степен на професионална квалификация завършва с полагане на държавен изпит по теория и практика на професията и се удостоверява със Свидетелство за професионална квалификация. Професията, по която е предвидено да се проведе обучението е от списъка на професиите за професионално образование и обучение. Цената за обучението на едно лице е 1200,00 /хиляда и двеста/ лева. Основната дейност на „ЧЕЧОСАН” ЕООД е вътрешна и международна търговия с всички видове водопроводни инсталации, детайли, възли и съоръжения за такива инсталации, фитинги, тръби, строителни материали и др.подобни, извършване на в и k услуги на фирми и граждани, капитални ремонти, обзавеждане и оборудване на търговски обекти. Придобиването на професионални умения на заетите лица е важна предпоставка за повишаване на качеството им на живот и стимулиране на конкурентоспособността им в работна среда. В тази връзка нашата фирма се насочи към обучителни мерки по професия „Сътрудник в бизнес - услуги “, Специалност „Бизнес - услуги “ за повишаване на уменията и знанията в реална работна среда и да даде възможност на целевата група за професионално развитие в сферата на търговията. Сътрудникът в бизнес услуги създава и поддържа електронни и хартиени каталози на клиенти, доставчици, бизнес партньори и др. Осъществява контакти с потенциални клиенти и предлага подробна информация за фирмените услуги и продукти. Дава точна и изчерпателна информация по поставените въпроси от клиенти и бизнес партньори или ги насочва към съответен отдел или служител във фирмата, ако не са в неговата компетентност. Събира данни за реализацията на продукти и услуги на фирмата, както и данни за други фирми, икономически сектори и на национално равнище. Сътрудникът в бизнес услуги оформя писма, уведомителни документи, поръчки, проспекти, оферти, ценови листи, фактури, договори, споразумения и други документи и участва в работата, свързана с изпълнението им. Обработва кореспонденцията от и за страната и чужбина. Подготвя периодични, специални и текущи аналитични справки и отчети. Извършва отпечатване на нови копия, оформление, подвързване, прошнуроване и подреждане на технически и финансови документи. Попълва транспортни, търговски, финансови и паричнообменни документи. Опитът показва, че инвестиране в развитието на кадри носи на фирмата по-голяма печалба (бърза и висока възвръщаемост), отколкото инвестициите за усъвършенстване на производствени мощности, т.е. човешкият ресурс може да се определи като ключов и базов фактор за ефективността, доминиращ над всички останали ресурси, които притежава фирмата. 54 000.00 52 800.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.