Кандидат по настоящата процедура е “Винарска изба - Логодаж” ООД, с дългогодишна история и опит в сектор земеделие. Дружеството е специализирано в отглеждане на винени лозя, като стопанисва 500 дка в землището на община Петрич. Профилът на кандидатът напълно кореспондира с изискванията на процедурата, а именно:
- История като земеделски стопанин от 2013 години;
- Отлични финансови показатели, доказващи възможност за изпълнение на инвестиционните разходи;
- Развиване на дейност в приоритетен сектор – винени лозя;
Дружеството не е получавало финансиране за настоящите инвестиционни разходи по линия на ПРСР 2014-2020г. Фирмената стратегия е насочена към модернизиране и внедряване на нови технологични решения в стопанството, които не само ще механизират дейността, но ще позволят прецизност на извършваните мероприятия и ефективност на процесите.
Инвестиционните разходи по проекта включват:
1. Tрактор с мощност 96 к.с. - 1 бр.
2. Навигационна система - 1 бр.
3. Челен товарач - 1 бр.
4. Откланяща дискова брана за частични обработки - 1 бр.
5. Гроздокомбайн – прикачен - 1 бр.
6. Уред за предварителна резитба - 1 бр.
7. Шредер - 1 бр.
8.Ремарке със задно разтоварване - 1 бр.
Изборът на машините е основан на двата основни приоритета на процедурата, а именно:
- Цифровизация, автоматизация и контрол на процесите;
- Eкологизация;
Всички инвестиционни разходи осигуряват автоматизиране на процесите, повишаване на производителността в стопанството, модернизиране и възможност за контрол на дейността и отделните операции. Всички активи са насочени към подобряване на околната среда, тъй като чрез тяхната употреба ще се повиши ресурсната ефективност, част от тях способстват за подобряване на почвеното здраве и задържането на влага в почвата. Именно тези предпоставки определят проектното предложение като целесъобразно и ефективно.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Доставка и въвеждане в експолоатация на земеделска техника: След подписване на договор за финансиране и одобрена процесура за избор на изпълнител ще бъдат сключени договори за закупуване на земеделска техника. След доставка и заплащане ще бъде извършена необходимата регистрация и ще бъдат подадени за плащане от страна на УО.
909 005.00
0.00
Управление и отчитане на проект: След подписване на договор с УО, кандидатът ще проведе процедура за избор на изпълнител на база 2 оферти и ще сключи договор. След съглсуване на избрания изпълнител с ДФЗ, ще се пристъпи към закупуване на избраната техника, регистрация в КТИ на приложимата техника и внедряването и в дейността на дружеството. След това ще се пристъпи към отчитане и подаване на заявка за плащане.
0.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN