Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Добро управление

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящото проектно предложение е насочено към подготовка за създаването на МИРГ на територията на общини Варна с Район Аспарухово, Белослав и Аксаково и разработване на стратегия за ВОМР, чрез следните дейности и етапи, които да бъдат финансирани от ПМДР 2014-2020 г.
1. Учредяване на МИРГ на територията на общини Варна с Район Аспарухово, Белослав и Аксаково , съгласно изискванията на ПМДР 2014-2020 г. и Регламент 508/2014;
2. Запознаване на местната общност с подхода ВОМР и процеса на разработване на стратегията за ВОМР;
3. Обучение на местни заинтересовани страни за подхода ВОМР и подготовка на стратегия;
4. Проучвания на потенциала за развитие и анализ на територията на МИРГ за подготовка на стратегия за ВОМР;
5. Подготовка на стратегия за ВОМР с активното участие на местната общност;
6. Координация и управление на подготвителните дейности.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Популяризиране на подхода ВОМР и процеса на изработване на стратегия: Дейността включва следните поддейности, чрез които ще бъде изпълнена основната дейност по проекта: 1. Подготовка и провеждане на информационни срещи по населени места - предвиждаме провеждане на две информационни срещи в две различни населени места за запознаване на местната общност с подхода ВОМР. Двете срещище бъдат на обща стойност 420 лева. 2. Изготвяне и разпространение на информационни материали - дейността включва подготовка на брошура с информация за ВОМР и проекта в тираж 600 бр. по 2,64 лева. Втората брошура ще бъде в тираж 600 бр. по 2.64 лева и ще съдържа информация с резюме на одобрената стратегията за ВОМР. Брошурите ще бъдат във формат А5 и цвят 4+ на гланцирана хартия. 3. Провеждане на еднодневен семинар за подхода ВОМР и възможностите които предоставя за финансиране на проекти ПМРД 2014-2020 г., чрез стратегиите за ВОМР. Ще бъдат проведени два еднодневни семинара в две населени места с участието на минимум 20 души на обща стойност 720 лева. 4. Провеждане на еднодневна информационна конференция. Ще бъдат проведени две еднодневни конференции с участието на най-малко 50 души на обща стойност 1880 лева. Първата конференция ще бъде представяне на профила на територията на МИРГ и обсъждане със заинтересованите страни на всичките му компоненти, а втората ще бъде след като бъде изготвена стратегията за нейното публично представяне. 5. Създаване на електронна страница на МИРГ - ще бъде възложено на външен изпълнител изготвяне на интернет страница на МИРГ за 1250 лева. 6. Поддръжка на електронната страница на МИРГ. Ще бъде възложено на един човек по време на изпълнението на проекта за 5 месеца да поддържа актуална информация за МИРГ и дейностите, които изпълнява в посочения период. За тази дейност ще бъде платено 900 лева за 5 месеца. 7. Публикации и излъчвания в местни и регионални медии. По тази дейност предвиждаме да направим 6 бр. публикации по 233 лева или общо 1398 лева в регионални и местни медии, чрез които да информираме широката общественост за дейностите по проекта, да представим информация за подхода ВОМР, както и да информираме за резултатите от проекта. 11 027.75 17 657.55
Обучение на екипа на МИРГ, в т.ч. представители на партньорите и местни лидери: Тази дейност ще бъде изпълнена с провеждане на две двудневни обучения, които ще бъдат проведени на територията на МИРГ с участието на минимум 30 души. Първото обучение е двудневно за запознаване на местните неформални лидери с подхода и тяхното привличане като активни участници в процеса по подготовка на стратегия за ВОМР. Второто обучение е за членовете на МИРГ, които ще бъдат запознати с новите моменти на ПМДР 2014-2020 г. и подхода ВОМР. Двете обучения са на стойност 2840 лева, които са по 23,6 лева на човек за 4 дни и включват материали за провеждане на обучението, наем на зала, кафе пауза и хонорар за лектори. 2 840.00 2 840.00
Подготовка на местна стратегия за ВОМР на територията наобщини Варна с Район Аспарухово, Белослав и Аксаково : Тази дейност включва няколко поддейности: 1.Извършване на проучване и анализ на пазара, средата, настроенията, участниците, създаване на база данни и т.н. От тази дейност се очаква да бъде направено едно проучване на потенциала за развитие на територията на база описание на състоянието на всички компоненти имащи отношение за развитие , както и анализ на силните и слаби страни и възможните направления за развитие на територията. За тази дейност са предвидени 8020 лева за проучване и анализ. 2. Експертна работа по подготовката на стратегия за ВОМР - с избран експерт/и ще бъда/ат сключени граждански договори за изготвяне на стратегия за ВОМР. Експерта ще подготви участието на всички заинтересовани страни всички части на стратегията, като на всеки етап от подготовката и ще я съгласува с тях. на базата на проучванията и анализите, той съвместно с членовете на МИРГ и ЗС ще определят визията, целите, мерките и дейностите на стратегията. За тази дейност са предвидени 7920 лева или 44 човекодни по 180 лева на ден. 3. Работни и информационни срещи за консултиране с местната общност - Предвидени са две еднодневни работни срещи с по 10 души с представители на МИРГ и три еднодневни информационни срещи с по 20 души. На първите срещи ще бъдат обсъждани целите, мерките и дейностите на разработваната стратегия за ВОМР, а на вторите ще бъдат представени обсъжданите цели, мерки, дейности и бюджет на стратегията за ВОМР. Като трите срещи ще бъдат в различни населени места. 4. Обществено обсъждане на разработваната стратегия за ВОМР - планирани са да бъдат проведени две обществени обсъждания на разработваната стратегия за ВОМР, като първото ще бъде проведено за обсъждане на стратегическата рамка на стратегията, а второто ще бъде при обсъждане на окончателния вариант на стратегията за ВОМР. Планирани са общо 760 лева за двете срещи по 280 лева, които вкл. наем на зала, инфо материали, лектор, кафе пауза. 18 260.00 7 920.00
Управление на проекта: Проектът ще се управлява от координатор, с който ще бъде сключен граждански договор за период от 5 месеца за сумата от 5640 лева в това число и всички суми за осигуровки. Координаторът ще е отговорен за изпълнението и отчитането на всички дейности по проекта, както и за правилното провеждане на всички процедури за избор на изпълнители. Координаторът отговаря на минималните изисквания за квалификация и стаж, съгласно насоките за кандидатстване за да се гарантира безпроблемното изпълнение на проекта. За управлението на проекта са предвидени следните разходи: 1. Извършване на разходи за поддръжка на офиса, ток, вода, интернет, телефон и други - 1500 лева. Планирани са разходи за 5 месеца по 300 лева на месец за поддръжка на офиса, ток, вода, интернет и телефон. 2. Закупуване на офис консумативи, тонери хартия и други - 1000 лева. Планираните разходи по това перо са на месечна база или 5 месеца по 200 лева, които ще бъдат за закупуване на тонери за принтери, хартия, канцеларски материали. 3. Разходи за наем на офис - 5 месеца по 180 лева на месец 4.Извършване на разходи за командировки, пътни и дневни - 1500 лева. Разходите са планирани за 5 месеца по 300 лева, като включват разходи за пътни дневни и нощувки на координатора и членове на УС на МИРГ за пътувания до София и за срещи свързани с дейностите по проекта. 5.Такса за издаване на решение за преценяване необходимостта от извършване на екологична оценка - 400 лева 10 940.00 6 144.48
Учредяване на МИРГ: Дейността включва дейности по подготовка на Устав и учредителни документи за съда и министерство на правосъдието за регистрация на сдружение с нестопанска цел в обществена полза. За целта ще бъдат проведени две срещи с участието на юрист, на които ще бъдат обсъждани различните части на устава и необходимите документи за учредяване на МИРГ. Ще бъде проведена учредителна среща среща, след което ще бъдат внесени документите за регистрация в съда, в регистър булстат и министерство на правосъдието. 2 250.00 2 250.00
Закупуване на оборудване за обзавеждане на офис: С оглед обезпечаване работата на координатора и дейностите по изпълнение на проекта се предвижда закупуване на офис оборудване, както следва: 1. Настолен компютър със следните минимални характеристики - - CPU I3-6100 - RAM -4GB DDR4 - HDD 256 SSD - HDD 1TB SATA III - Win 10 64 bits - DVD+/-RW - 22 “ FULL HD - Клавиатура и мишка на цена до 1500 лева. 2. Преносим компютър със следните минимални параметри - - 15.6" IPS FullHD - CPU i7-7500U - RAM 8GB DDR4 - HDD 1TB HDD 7200rpm - Windows 10 - Мишка на цена до 1600 лева 3.Принтер със следните минимални параметри - Цветен лазарен принтер - Печат черно до 27 ppm(А4). Първа страница 9сек(А4 формат) - Печат цветно до 27 ppm(А4). Първа страница 9.9сек(А4 формат) - Разрешаваща способност 600 x 600 dpi, до 38400 x 600 - Интерфейс USB 2.0 - Мрежа : Gigabit 10/100/1000 и WiFi на цена до 578 лева 4. Скенер със следните минимални параметри - Автоматично подаващо устройство(ADF) 50 листа А4 - Скорост на сканиране черно 20 ppm - Скорост на сканиране цветно 10 ppm - Дълбочина на цветa при сканиране 24-bit - Нива на сивото 256 - Интерфейс USB 2.0 на цена до 700 лева Общо не повече от 4378 лева. 4 378.00 4 046.40

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.