Организация и управление на проекта: Зададената дейност цели осигуряването на подходящи условия за успешното изпълнение и управление на проекта. Избрания екип по проекта ще гарантира и проследи целесъобразното и ефективно използване на човешките и финансови ресурси в рамките на проекта и ще осигури прозрачно управление, което ще доведе до постигане целите на проекта. . Изпълнението и управлението на проекта ще се осъществява от екип, който се състои от: ръководител на проекта, счетоводител, технически сътрудник и набиране подбор на персонал. Основната квалификация и отговорности на руководител проект са подробно описани в т. 9 Екип от настоящия формуляр.
Разпределение на функции и задължения на членовете на екипа:
Счетоводител:
• осъществява контрол за законосъобразното и целесъобразното разходване на средствата по проекта, съгласно одобрения бюджет;
• отговаря и следи за правилното оформяне на първичните и други счетоводни документи в фирма "Стетекс" ЕООД;
• отговаря за съхранението на счетоводните документи по проекта;
• следи за правилното движение на паричните средства по банковите сметки;
• организира и осъществява счетоводното отчитане на проекта;
• изпълява други дейности, наложени от ръководителя на проекта;
• подготовка на финансовите отчети за изразходване на средства;
• участие в оценителната комисия при провеждане на процедури за избор на изпълнител;
• следене документиране и докладване на информация до Ръководителя на проекта относно степента на изпълнение на заложените в настоящото проектно предложение индикатори;
• оповестяване на финансовия принос на "Оперативна програма Развитие на човешките ресурси" във всички документи, свързани с изпълнение на проект.
Технически сътрудник:
• да подпомага екипа при подбора на бенефициенти по проекта;
• да участва в подготовката на междинните и окончателния доклади по проекта;
• да докладва на Ръководителя на проекта при откриване на нередност или при подозрение за
• нередност или измама, на който и да било етап от изпълнението на проекта;
• да се отчита пред Ръководителя на проекта за извършената работа;
• да сканира, размножава и разпечатва документи по указание на ръководителя на проекта;
• да оповестява финансовия принос на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси“ във всички документи, свързани с изпълнение на проекта.
Набиране и подбор на персонал
• Отговаря и изпълнява набирането и подбора на персонал
• Отговаря за методи на външно възлагане (обявяване на свободни позиция, чрез медия или публикация, съдържание на обявата
• Администриране на процеса - обработка на молбите и документите на кандидатите
• Предлага на служителите равни възможности за растеж и развитие;
• Създава условия за по-голяма прозрачност в компанията, като се информират всички за съществуващите възможности:
• Онагледява целите и задачите на организацията и спомага всеки служител да намери мястото си в длъжностната структура на организацията.
• Мотивира служители да прилагат своите познания до край и да допринасят за иновационни процес и постигането на стратегическите цели на компанията.
• Обновява познанията на досегашния персонал, както и на новия персонал, в съответствие с промените и развитието на вътрешната и външната среда
Във връзка с успешното изпълнение и управление на настоящия проект екипът ще подготвя и представя междинни и финален технически и финансови доклади. По този начин ще се осигури редовно отчитане и следене напредъка на всеки етап от изпълнението на проектното предложение. През целия период на проекта следва своевременно да се събират документи, доказващи изпълнението и способстващи последващото отчитане на извършените дейности. |
22 742.40
|
21 496.39
|
Закупуване на оборудване, свъразно със създаването на нови работни места
: Дейността има за цел осигуряване на необходимите условия за създаване на новите работни места за представителите на целевата група. Тя ще гарантира целесъобразното и ефективно използване на одобрените финансови ресурси за създаване на условия за постигане целите на проекта.
Тази дейност включва няколко под-дейности, а именно:
- Провеждане на избор с публична покана, при която право да подават оферти имат всички заинтересовани лица -ПМС № 118/03.07.2015 г.
Под-дейността включва разработване на тръжна документация за избор на доставчик на оборудване, необходимо за създаване на новите работни места, съгласно изискванията на ПМС № 118/03.07.2015г. с предмет „Доставка на шевно оборудване“. С оглед на предвидената стойност на оборудването в бюджета на проекта ще бъде изготвена документация за определянето на изпълнител чрез Избор с публична покана. Разработената тръжна документация ще бъде представена за предварителен контрол и одобрение от страна на УО, след което ще бъде проведена необходимата тръжна процедура със събиране и оценка на оферти. След одобрение на протокола от оценителната комисия и документацията по проведената процедура от УО, ще бъде сключен договор с избрания кандидат и ще се пристъпи към изпълнение на следващата стъпка от дейността.
Закупуване, инсталиране и въвеждане в експлоатация на новото оборудване.
След сключването на договор с изпълнител за доставка на необходимото оборудване, което ще обезпечи работата на новите служители, се предвижда да бъдат закупени следните ДМА и стопански инвентар:
Оборудване необходимо за новите служители в град Своге, п.к. 2260, ул." Воденицата" 6:
- 7 броя едноиглови прави машини, за леки до средно тежки материали и 3 броя текстилни машини снабдени с ролков транспорт - необходими за оборудване на 10-те нови работни места, а именно 8 шивачи на облекло, 1 координатор дейности бригадир и 1 организатор производство. Посредством шивашката машина, координатор дейности бригадир и организатор производство ще могат да участва активно в работния процес изготвяйки по-сложните елементи от спортните якетата.
Оборудване необходимо за новите служители в град Сапарева баня:
-17 броя едноиглови прави машини за леки до средно тежки материали и 3 броя текстилни машини снабдени с ролков транспорт, необходими за оборудване на 20-те работни места, които ще бъдат новооткрити в предприятието, а именно 14 шивача, 1 организатор производство, 1 координатор дейности бригадир, 1 машинен оператор кроене, 2 крояч текстил, 1 отговорник спомагателно производство. Поради техническата специфичност на машините и посредством тях, горепосочения персонал ще може да участва пълноценно в изготвянето на крайния продукт.
Към момента предприятие Стетекс изпълва максимално производствената база, която се позиционира в град Враца.
След като необходимото оборудване бъде закупено, то ще бъде инсталирано и внедрено в експлоатация, като ще се цели плавно въвеждане и ненарушаване на работния процес в предприятието. Също така, от страна на доставчика ще бъде изискано да осигури обучение за работа с новото оборудване на новоназначените лица, като това ще бъде включено като критерий при разработване на тръжната документация в предходната под-дейност, както и в договора за възлагане.
Екипът по проекта ще има задължение за разработване на необходимата тръжна документация, провеждане на търга и осъществяване на контрол върху качественото изпълнение на дейността от страна на избрания изпълнител.
Закупеното оборудване ще бъде застраховано за периода на изпълнение на проекта
|
57 742.86
|
57 742.86
|
Подбор и наемане на неактивни лица в предприятие Стетекс ЕООД: Текущата дейност има за цел осигуряване на заетост на 31 неактивни лица на възраст до 64 години в предприятие Стетекс ЕООД и тяхното устойчиво интегриране на пазара на труда, превенция на социалната изолация и изпадането в състояние на бедност. Към момента предприятие Стетекс разполага с три производствени бази, с дългосрочен договор за наем в три различни населени места, съответно : гр. Враца, гр. Своге и гр. Сапарева баня.
Към момента производственото звено в град Враца поема 85% от заявените поръчки, поради недостига на човешки ресурс в останалите две производствени звена. Настоящото проектно предложение цели увеличаване на човешкия ресурс в град. Своге с 10 лица, в гр. Спарева баня с 22-ма. и с 1 технически
Подбора и наемане на неактивни лица в предприятие Стетекс ЕООД ще включва дейност за:
Подборът на бенефициенти ще включва етапи по набиране, оценка и одобрение на кандидати, които да бъдат назначени на работа в Стетекс ЕООД. Предвижда се набирането на кандидати за работа да се осъществи посредством обява за свободните работни позиции, която ще бъде публикувана в електронен сайт за търсене и намиране на работа и ще бъде отразена и в местна/регионална медия.
Изборът на разнообразни канали за набиране на кандидати за свободните работни места в Стетекс ЕООД има за цел по-голямо популяризиране на възможността за заетост сред максимално широк кръг от представители на целевата група.
Оценката на кандидатите ще се осъществи от екипа на проекта в два етапа: подбор по документи и индивидуално интервю с одобрените след първата фаза кандидати. В рамките на тази под-дейност ще бъдат избрани 31 безработни лица на възраст до 64 години. Половината от предвидения персонал ще попада в следните целеви групи : безработни лица с ниска степен на образование, безработни лица на възраст над 54г. и безработни лица до 29 г. вкл. според Насоките за кандидатстване по настоящата процедура за предоставяне на БФП.
Подбора на новите служители по проекта ще се стартира изпълнение от 5-ти до 8-ми месец, включително от изпълнението на проекта.
Разпределение нови служители по проекта:
Група НКПД Брой новонаети лица
7 75311003 Шивач, мъжко/дамско облекло - 22
3 31223002 Организатор, производство - 2
4 44193010 Координатор, дейности бригадир- 2
8 81532001 Машинен оператор, кроене - 1
7 75322002 Крояч, текстил - 2
4 44193007 Отговорник, спомагателни дейности- 1
4 41102005 Технически сътрудник - 1
С одобрените в предходния етап на дейността 31 неактивни лица ще бъдат сключени трудови договори за период от 12 месеца (от 9-ми до 20-ти месец от изпълнението на проекта включително) за следните длъжности:
|
189 826.44
|
192 283.58
|
Информиране и публичност: Тази дейност има за цел осигуряване на публичност относно подкрепата на ЕСФ чрез ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г. за осъществяването на проекта.
Дейността включва 5бр. А3 плакати, който целят да информират общността в гр. Враца, гр. Своге и гр. Сапарева баня. Плакатите ще съдържат информация за проекта , финансовата подкрепа от ЕС. Три от плакатите ще бъдат поставени на входа на производствените помещения, позициониращи се в три различни населени места.
Информационна табела 3 бр. - По един брой информационна табела ще бъде поставена на входа на производстените помещения, позициониращи се в гр. Враца, гр. Своге и гр. Сапарева баня. Табелата ще уведомява настоящи и бъдещи клиенти на фирмата, нейните служители, представители на местната общност и други относно подкрепата на ЕСФ за реализиране на настоящия проект.
Информационна брошура –300 бр., която ще представя целите и дейностите по проекта. Целта на брошурата е да се популяризира осъществявания проект и приносът на ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г. за неговата реализация. По- сто информационни брошури ще бъдат представени в гр. Враца, гр. Своге и гр. Сапарева баня
Информационни стикери за закупеното оборудване – 30 бр., които ще бъдат поставени върху върху новото оборудване
Подготовка и реализация в местна/регионална медия – 2 бр., свързана с подбора на бенефициенти. Екипът по проекта ще изготви и разпространи публикацията с цел популяризиране на свободните работни места и възможността за намиране на работа за представители на целевите групи. |
1 100.30
|
1 100.30
|