Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 343 дървета
English

Програма: Добро управление

Район за планиране: Всички

Описание

Предприятие Стетекс ЕООД е създадено през 2014г. с основен предмет на дейност -производство на горно облекло, без работно. Фирмата разполага с производствени помещение с дългосрочен договор за наем в гр. Враца - основен изпълнител център на всички поръчки, към момента, гр. Своге и гр. Сапарева баня. 
Фирма Стетекс  изработва на ишлеме якета с пълнеж от гъши пух за доказани Италянски производители като „Доветика България“ „Бултесиле“, „Екземпляре“ и др. световно известни фирми на европейските пазари. Понастоящем дейността на дружеството се осъществява от общо 30 служители като 70% от тях са в гр. Враца, което се явява и водещо производствено звено за предприятието. Поради недостига на работна сила  в производствените звена в гр. Своге и гр. Сапарева баня, предприятието е принудено да възлага част от поръчките си на подизпълнители. 
Общата цел на настоящото проектно предложени е да допринесе за подобряване на достъпа до заетост и качеството на работните места. Специфичната цел на проекта е осигуряване на заетост за 31 безработни лица на възраст до 64 г. в Стетекс ЕООД.
За постигане на тези цели, предприятието предвижда дейнсоти по подбор и наемане на 31 незаети лица, като 60% от новонаетите ще попадат в целева група- безработни с ниска степен на образование, безработни лица на възраст над 54г и безработни лица до 29г. вкл. В следствие на позиционирането на производствените помещение в 3 различни населени места, новонаетите ще бъдат и от съответните региони- 10  от гр. Своге; 20 от гр. Сапарева баня и 1 от Враца.
Те ще бъдат заети за период от 12 месеца в рамките на проекта и след неговото приключване 16 от тях ще бъдат запазени на работа за минимум 1 година. Като част от изпълнението на проекта е заложено закупуване на оборудване, необходимо за създаването на новите работни места. 
Целите на проекта ще допринасат за решаване и идентифицираните нужди и проблеми на представителите на целевата група, включени в проекта посредством осигуряване на заетост
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта: Зададената дейност цели осигуряването на подходящи условия за успешното изпълнение и управление на проекта. Избрания екип по проекта ще гарантира и проследи целесъобразното и ефективно използване на човешките и финансови ресурси в рамките на проекта и ще осигури прозрачно управление, което ще доведе до постигане целите на проекта. . Изпълнението и управлението на проекта ще се осъществява от екип, който се състои от: ръководител на проекта, счетоводител, технически сътрудник и набиране подбор на персонал. Основната квалификация и отговорности на руководител проект са подробно описани в т. 9 Екип от настоящия формуляр. Разпределение на функции и задължения на членовете на екипа: Счетоводител: • осъществява контрол за законосъобразното и целесъобразното разходване на средствата по проекта, съгласно одобрения бюджет; • отговаря и следи за правилното оформяне на първичните и други счетоводни документи в фирма "Стетекс" ЕООД; • отговаря за съхранението на счетоводните документи по проекта; • следи за правилното движение на паричните средства по банковите сметки; • организира и осъществява счетоводното отчитане на проекта; • изпълява други дейности, наложени от ръководителя на проекта; • подготовка на финансовите отчети за изразходване на средства; • участие в оценителната комисия при провеждане на процедури за избор на изпълнител; • следене документиране и докладване на информация до Ръководителя на проекта относно степента на изпълнение на заложените в настоящото проектно предложение индикатори; • оповестяване на финансовия принос на "Оперативна програма Развитие на човешките ресурси" във всички документи, свързани с изпълнение на проект. Технически сътрудник: • да подпомага екипа при подбора на бенефициенти по проекта; • да участва в подготовката на междинните и окончателния доклади по проекта; • да докладва на Ръководителя на проекта при откриване на нередност или при подозрение за • нередност или измама, на който и да било етап от изпълнението на проекта; • да се отчита пред Ръководителя на проекта за извършената работа; • да сканира, размножава и разпечатва документи по указание на ръководителя на проекта; • да оповестява финансовия принос на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси“ във всички документи, свързани с изпълнение на проекта. Набиране и подбор на персонал • Отговаря и изпълнява набирането и подбора на персонал • Отговаря за методи на външно възлагане (обявяване на свободни позиция, чрез медия или публикация, съдържание на обявата • Администриране на процеса - обработка на молбите и документите на кандидатите • Предлага на служителите равни възможности за растеж и развитие; • Създава условия за по-голяма прозрачност в компанията, като се информират всички за съществуващите възможности: • Онагледява целите и задачите на организацията и спомага всеки служител да намери мястото си в длъжностната структура на организацията. • Мотивира служители да прилагат своите познания до край и да допринасят за иновационни процес и постигането на стратегическите цели на компанията. • Обновява познанията на досегашния персонал, както и на новия персонал, в съответствие с промените и развитието на вътрешната и външната среда Във връзка с успешното изпълнение и управление на настоящия проект екипът ще подготвя и представя междинни и финален технически и финансови доклади. По този начин ще се осигури редовно отчитане и следене напредъка на всеки етап от изпълнението на проектното предложение. През целия период на проекта следва своевременно да се събират документи, доказващи изпълнението и способстващи последващото отчитане на извършените дейности. 22 742.40 21 496.39
Закупуване на оборудване, свъразно със създаването на нови работни места : Дейността има за цел осигуряване на необходимите условия за създаване на новите работни места за представителите на целевата група. Тя ще гарантира целесъобразното и ефективно използване на одобрените финансови ресурси за създаване на условия за постигане целите на проекта. Тази дейност включва няколко под-дейности, а именно: - Провеждане на избор с публична покана, при която право да подават оферти имат всички заинтересовани лица -ПМС № 118/03.07.2015 г. Под-дейността включва разработване на тръжна документация за избор на доставчик на оборудване, необходимо за създаване на новите работни места, съгласно изискванията на ПМС № 118/03.07.2015г. с предмет „Доставка на шевно оборудване“. С оглед на предвидената стойност на оборудването в бюджета на проекта ще бъде изготвена документация за определянето на изпълнител чрез Избор с публична покана. Разработената тръжна документация ще бъде представена за предварителен контрол и одобрение от страна на УО, след което ще бъде проведена необходимата тръжна процедура със събиране и оценка на оферти. След одобрение на протокола от оценителната комисия и документацията по проведената процедура от УО, ще бъде сключен договор с избрания кандидат и ще се пристъпи към изпълнение на следващата стъпка от дейността. Закупуване, инсталиране и въвеждане в експлоатация на новото оборудване. След сключването на договор с изпълнител за доставка на необходимото оборудване, което ще обезпечи работата на новите служители, се предвижда да бъдат закупени следните ДМА и стопански инвентар: Оборудване необходимо за новите служители в град Своге, п.к. 2260, ул." Воденицата" 6: - 7 броя едноиглови прави машини, за леки до средно тежки материали и 3 броя текстилни машини снабдени с ролков транспорт - необходими за оборудване на 10-те нови работни места, а именно 8 шивачи на облекло, 1 координатор дейности бригадир и 1 организатор производство. Посредством шивашката машина, координатор дейности бригадир и организатор производство ще могат да участва активно в работния процес изготвяйки по-сложните елементи от спортните якетата. Оборудване необходимо за новите служители в град Сапарева баня: -17 броя едноиглови прави машини за леки до средно тежки материали и 3 броя текстилни машини снабдени с ролков транспорт, необходими за оборудване на 20-те работни места, които ще бъдат новооткрити в предприятието, а именно 14 шивача, 1 организатор производство, 1 координатор дейности бригадир, 1 машинен оператор кроене, 2 крояч текстил, 1 отговорник спомагателно производство. Поради техническата специфичност на машините и посредством тях, горепосочения персонал ще може да участва пълноценно в изготвянето на крайния продукт. Към момента предприятие Стетекс изпълва максимално производствената база, която се позиционира в град Враца. След като необходимото оборудване бъде закупено, то ще бъде инсталирано и внедрено в експлоатация, като ще се цели плавно въвеждане и ненарушаване на работния процес в предприятието. Също така, от страна на доставчика ще бъде изискано да осигури обучение за работа с новото оборудване на новоназначените лица, като това ще бъде включено като критерий при разработване на тръжната документация в предходната под-дейност, както и в договора за възлагане. Екипът по проекта ще има задължение за разработване на необходимата тръжна документация, провеждане на търга и осъществяване на контрол върху качественото изпълнение на дейността от страна на избрания изпълнител. Закупеното оборудване ще бъде застраховано за периода на изпълнение на проекта 57 742.86 57 742.86
Подбор и наемане на неактивни лица в предприятие Стетекс ЕООД: Текущата дейност има за цел осигуряване на заетост на 31 неактивни лица на възраст до 64 години в предприятие Стетекс ЕООД и тяхното устойчиво интегриране на пазара на труда, превенция на социалната изолация и изпадането в състояние на бедност. Към момента предприятие Стетекс разполага с три производствени бази, с дългосрочен договор за наем в три различни населени места, съответно : гр. Враца, гр. Своге и гр. Сапарева баня. Към момента производственото звено в град Враца поема 85% от заявените поръчки, поради недостига на човешки ресурс в останалите две производствени звена. Настоящото проектно предложение цели увеличаване на човешкия ресурс в град. Своге с 10 лица, в гр. Спарева баня с 22-ма. и с 1 технически Подбора и наемане на неактивни лица в предприятие Стетекс ЕООД ще включва дейност за: Подборът на бенефициенти ще включва етапи по набиране, оценка и одобрение на кандидати, които да бъдат назначени на работа в Стетекс ЕООД. Предвижда се набирането на кандидати за работа да се осъществи посредством обява за свободните работни позиции, която ще бъде публикувана в електронен сайт за търсене и намиране на работа и ще бъде отразена и в местна/регионална медия. Изборът на разнообразни канали за набиране на кандидати за свободните работни места в Стетекс ЕООД има за цел по-голямо популяризиране на възможността за заетост сред максимално широк кръг от представители на целевата група. Оценката на кандидатите ще се осъществи от екипа на проекта в два етапа: подбор по документи и индивидуално интервю с одобрените след първата фаза кандидати. В рамките на тази под-дейност ще бъдат избрани 31 безработни лица на възраст до 64 години. Половината от предвидения персонал ще попада в следните целеви групи : безработни лица с ниска степен на образование, безработни лица на възраст над 54г. и безработни лица до 29 г. вкл. според Насоките за кандидатстване по настоящата процедура за предоставяне на БФП. Подбора на новите служители по проекта ще се стартира изпълнение от 5-ти до 8-ми месец, включително от изпълнението на проекта. Разпределение нови служители по проекта: Група НКПД Брой новонаети лица 7 75311003 Шивач, мъжко/дамско облекло - 22 3 31223002 Организатор, производство - 2 4 44193010 Координатор, дейности бригадир- 2 8 81532001 Машинен оператор, кроене - 1 7 75322002 Крояч, текстил - 2 4 44193007 Отговорник, спомагателни дейности- 1 4 41102005 Технически сътрудник - 1 С одобрените в предходния етап на дейността 31 неактивни лица ще бъдат сключени трудови договори за период от 12 месеца (от 9-ми до 20-ти месец от изпълнението на проекта включително) за следните длъжности: 189 826.44 192 283.58
Информиране и публичност: Тази дейност има за цел осигуряване на публичност относно подкрепата на ЕСФ чрез ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г. за осъществяването на проекта. Дейността включва 5бр. А3 плакати, който целят да информират общността в гр. Враца, гр. Своге и гр. Сапарева баня. Плакатите ще съдържат информация за проекта , финансовата подкрепа от ЕС. Три от плакатите ще бъдат поставени на входа на производствените помещения, позициониращи се в три различни населени места. Информационна табела 3 бр. - По един брой информационна табела ще бъде поставена на входа на производстените помещения, позициониращи се в гр. Враца, гр. Своге и гр. Сапарева баня. Табелата ще уведомява настоящи и бъдещи клиенти на фирмата, нейните служители, представители на местната общност и други относно подкрепата на ЕСФ за реализиране на настоящия проект. Информационна брошура –300 бр., която ще представя целите и дейностите по проекта. Целта на брошурата е да се популяризира осъществявания проект и приносът на ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г. за неговата реализация. По- сто информационни брошури ще бъдат представени в гр. Враца, гр. Своге и гр. Сапарева баня Информационни стикери за закупеното оборудване – 30 бр., които ще бъдат поставени върху върху новото оборудване Подготовка и реализация в местна/регионална медия – 2 бр., свързана с подбора на бенефициенти. Екипът по проекта ще изготви и разпространи публикацията с цел популяризиране на свободните работни места и възможността за намиране на работа за представители на целевите групи. 1 100.30 1 100.30

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.