Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 194 дървета
English

Програма: Добро управление

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение предвижда предоставяне на интегрирани социално-здравни услуги за лица с увреждания и лица в риск, във връзка с ограничаване разпространението и преодоляване на последиците от COVID-19.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
НАПРАВЛЕНИЕ 1 – дейност Патронажна грижа: Цели: Продължаване на подкрепата по осигуряване на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домове на лицата, които са най-застрашени от Корона вируса. Ясни, регламентирани права и задължения на персонала. Равен достъп на лица от целевите групи до услугите, осигуряване на пълна прозрачност при техния подбор. Осигуряване на качествена грижа за потребителите съобразно техните потребности. Повишаване на професионалната компетентност на персонала към Звеното, снемане на напрежението в трудни работни ситуации. Подобряване качеството на живот и възможностите за социално включване на хората с увреждания и възрастните хора, живеещи на територията на община Долни чифлик. Услугите ще бъдат предоставяни от следните лица: диспечер, шофьор, социален работник, домашни санитари, експерт "психо-социална подкрепа", медицинска сестра, супервайзор, като с тях ще бъдат сключени трудови/граждански договори. В съчетание с информационната кампания в тази дейност през месец 1 лицата от целевите групи ще бъдат информирани относно условията за включване в услугите, персонала, необходими документи за кандидатстване, и ще бъдат подпомагани при тяхното окомплектоване. Ще бъде изготвена „Методика за подбор на потребители на Звеното” съобразена с предоставената по Компонент 1 "Методика за предоставяне на патронажна грижа". Лицата от целевите групи подават заявления по образец, въз основа на които експертът "психо-социална подкрепа", социалният работник, диспечерът и медицинската сестра извършват оценка на потребностите (за потребителите по К2 и К4 ще бъдат използвани съществуващите оценки, които при необходимост ще се актуализират). Комисия извършва първоначален подбор на 52 лица, а при отпадане на потребител подбор ще бъде извършван и текущо. С подбраните лица се сключват договори с посочени услуги, съобразно оценката на потребностите и предпочитанията на потребителите, изготвя се регистър на потребителите. На база оценка на индивидуалните потребности се изготвят индивидуални планове за потребителите, съдържащи подробно описание на услугите. В зависимост от индивидуалния план в периода 2-13 месец на всеки потребител ще бъдат предоставяни някои от следните услуги: 1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги за нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора- оказване на помощ при общуването и поддържането на социални контакти, развлечения и занимания в дома и извън него; индивидуални, социални и адмнистративни консултации; организиране на свободното време; медицински прегледи на потребителите с цел установяване на техните здравни потребности, първа и доболнична медицинска помощ, хигиенни грижи, здравни консултации, следене на регулярното вземане на лекарства, мерене на кръвно, организиране и подпомагане посещения на личния лекар, манипулации, помощ при рехабилитационни или други интегрирани услуги, придружаване до болнични заведения. 2. Предоставяне на психологическа подкрепа, консултиране и супервизия- провеждане на психологична рехабилитация, мотивационна работа, подкрепа при кризи, ресоциализация, индивидуална супервизия. 3. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по настоящата операция), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по настоящата операция). 4. Транспорт на персонала, предоставящ патронажна грижа, от/до домовете на лицата- поради териториалната разпръснатост на 17-те населени места в община Долни чифлик, ограничения автобусен междуселищен транспорт, както и с цел осигуряване на по-голяма мобилност при предоставяне на услугите ще бъде осигурен транспорт на персонала на Звеното чрез закупеното по К2 транспортно средство. Продължителността на дейността е 13 месеца, като първият месец е подготвителен, а предоставянето на услугата е 12 месеца. 0.00 81 619.20
НАПРАВЛЕНИЕ 2 – дейност Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности: Цел: Реализирани мерки за ограничаване на разпространението на коронавирусната инфекция в процеса на предоставяне на социалните услуги, делегирани от държавата дейности. Ще бъдат осъществявани следните дейности: 1. Осигуряване на ЛПС. 2. Въвеждане на мерки за дезинфекция на сградния фонд на социалните услуги, делегирани от държавата дейности. 3. Тестване на персонала и на потребителите на социалните услуги, делегирани от държавата дейности за COVID-19. 4. Въвеждане на мерки за разделяне/изолиране на потребителите на услугите. Осигуряване на компютърна техника, таблети, телефонни апарати и др. електронни устройства с цел адаптиране и приспособяване на средата на социалните услуги, делегирани от държавата дейности в контекста на въведените ограничения в резултат от епидемичната обстановка и осигуряване на възможности за тяхното предоставяне дистанционно (онлайн консултиране, скайп връзка и др.). Продължителността на дейността е 14 месеца, като първите 2 месеца са подготвителни, а дейностите за превенция на COVID-19 в социалните услуги – делегирани от държавата дейности са за период от 12 месеца. 0.00 201 880.72

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.