Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 779 дървета
English

Програма: Добро управление

Район за планиране: Всички

Описание

Целта на проектното предлжоение е да осигури устойчиво развитие на съществуващо социалното предприятие - Агенция за дистанционни услуги. В Агенцията работят лица от рисковите групи на пазара на труда,  които са възпрепятствани по някаква причина, да бъдат в конвенционална работна среда и затова работят от дома в дистанционна форма. 
Целевите групи са: Съществуващи социални предприятия - НПО, развиващи стопанска дейност.

Главната цел ще се постигне посредством изпълнение на пакет дейности:
1 Разработване на  бизнес стратегия за развитие на онлайн информационна услуга - туристически информационен сайт; 	
2 Развитие на съществуващ туристически информационен сайт ; 	

Резултати:
Бизнес стратегия за развитие на онлайн информационна услуга - туристически информационен сайт;
Доразвит и надграден съществуващ туристически информационен сайт, по отношение на :
- Мобилна многоезична версия;
- Автоматизирана форма за запитване и последваща комуникация;
- Автоматизирано управление на база данни с обекти - въвеждане на абонаментна и рейтингова система.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Разработване на бизнес стратегия за развитие на онлайн информационна услуга - туристически информационен сайт: Целта на дейността е да се да се разработи бизнес стратегия (стратегически документ) за развитие на онлайн информационна услуга - туристически информационен сайт, като основна бизнес концепция и модел за нейната реализация. Значението на самата бизнес стратегия е да очертае основните приоритетни направления на услугата, по създаване и управление на база данни от туристически обекти, с цел реализация на продажби на абонаментни, рекламни и комисионерски услуги, които да обезпечат устойчивото развитие на самото социално предприятие. Изготвената стратегия трябва да има характер на конкурентна стратегия , като определя как в конкретната дейност ще се конкурираме в рамките на съответния пазар. Същността на бизнес стратегията се отнасят до дефиниране на дългосрочната посока на това направление в социалното предприятие и изразява в обозримо бъдеще каква е очакваната му позиция, в конкретната сфера на информационните услуги. Основните решения за които се очаква формулировка: кои пазари да следват и какви конкурентни стратегии трябва да се използват на тези пазари се определят в стратегиите за бизнес ниво., като фокусът е върху дизайна на организационния процес по предоставяне на услуги. Задължителните елементи, в съдържанието на документа, трябва да са: (1) доклад от стратегически анализ; (2) концепция на стратегически избор; (3) модел за осъществяване на стратегията (в средносрочен период - до 3 г.). Посочените в поле "Описание" елементи на бизнес стратегията, представляват и хронологичните стъпки (етапи) в реализация на дейността, като всяка една от тях ще изисква по средно 1 месец. 2 150.00 2 150.00
Развитие на съществуващ туристически информационен сайт: Целта на дейността е да се да се развитие съществуващ туристически информационен сайт за развитие на онлайн информационна услуга, като предпоставка за реализация на устойчива стопанска дейност на кандидата. Значението на техническото и функционално подобрение на сайта е да подобри качеството на услугата, разшири обхвата на потенциалните потребители и стимулира продажбите на абонаментни, рекламни и комисионерски услуги, свързани с поддържаната база данни от туристически обекти, които да обезпечат доходите на кандидата и устойчивото му развитие. Нуждата от заложените подобрения са породени от констатирани досега недостатъци, за които е направена оценка че са от изключително значение за успеха на бизнес услугата (туристическия информационен сайт). Такива са: (1) Липсата на многоезична мобилна версия, която органичава посещаемостта през мобилни устройства, а тенденциите са за близо 90% дял на тези посещения; (2) Липсата на автоматизиране на процеса по изпращане на запитвания до обекти, връщане на служебни потвърждения за обработката им и последваща връзка, както и превенция от нежелан спам през нея ; (3) Липсва "умно" и автоматизирано управление на подредбата на туристически обекти при визуализирането им в потребителските търсения, което намалява стимула на самите собственици на обекти да заплащат абонаментни такси за по-висок приоритет (извеждане по-горе в списъците), както и за значението на обратната връзка от клиентите за качеството на предоставяните от туристически услуги, чрез даване на потребителска оценка и последващо класиране на тази база. Посочените в поле "Описание" елементи на бизнес стратегията, представляват и хронологичните стъпки (етапи) в реализация на дейността, като всяка една от тях ще изисква по средно 1 месец. 2 795.00 2 795.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.