Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Добро управление

Район за планиране: Всички

Описание

Сградата на Районна служба Пожарна безопасност и и защита на населението  е въведена в експлоатация през 2008 г.  Поради дългия срок на експлоатация и в резултат на естественото овехтяване на материалите, експлоатационните характеристики на сградата са значително занижени. Прозорците и вратите са PVC със стъклопакет, но има останали неподменени гаражни метални врати. Отоплението на сградата е с котел на мазут с вътрешни отоплителни тела и тръбна разводка от метални тръби. Сградата не отговаря на съвременните изисквания за енергийна ефективност в сградите. В настоящето състояние нормализираното енерго-потребление в сградата е 260 120.00 кWh/у, а сградата попада в клас на енерго-потребление D от скала на енерго-потреблението. При реализиране на всички предложени енергоспестяващи мерки, общият брутен годишен разход на енергия ще се редуцира с 36 % до 186 326.00 кWh/у и сградата ще попада в клас „B“ от скалата на енерго-потреблението. Предложеният пакет от енергоспестяващи мерки ще доведе до значителен екологичен ефект: емисиите на въглероден диоксид ще се редуцират с 16.4 тона/год.  Прилагането на заложените енергоспестяващи мерки значително ще подобри комфорта на обитаване за служителите на Районната противопожарна служба и ще повиши готовността им за 24 реакция в случай на пожар или природно бедствие.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проектното предложение: Предвид размера на обекта, които ще бъдат предмет на интервенция на настоящия проект, организацията и управлението на проекта ще се осъществяват от екип за управление (ЕУ), включващ 2 експерта: ръководител и счетоводител. Всички експерти са с висше образование и компетенции в областта на управлението и отчитането на инфраструктурни проекти. Функционирането на екипа ще гарантира устойчивото и качествено изпълнение на проекта, организацията и провеждането на процедури за избор на изпълнители, докладването и отчитането на дейностите по проекта, осъществяването на мониторинг и контрол, финансово управление на проекта и документооборота. Автобиографията на предварително избрания ръководител на проекта е приложена към проектната документация. Цялостното изпълнение на проекта ще бъде подпомагано от външен изпълнител, част от ЕУ, изборът на който се осъществява съгласно съответните законови нормативни актове. Координатора на проекта има основната отговорност за наблюдение и контрол по изпълнението на всички дейности. 1 400.00 1 383.62
Инженерингова дейност по изпълнение на инфраструктурния проект: В резултат от инженеринговата дейност за обекта, включен в проекта, Община Мездра ще получи пълна техническа документация - работни проекти, с приложени обяснителни записки, КСС, Анализи на цените, становища на главен архитект, разрешителни за строеж, протоколи на ОЕСУТ, скици, схеми, становище РИОСВ и изпълнени СМР по въвеждане на енергоспестяващите мерки за сградата на РС "ПБЗН". 71 925.00 82 588.42
Извършване на дейности по оценка на съответстието на инвестиционните проекти: Оценка на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите, изготвен като комплексен доклад от лицензирана фирма-консултант /независим строителен надзор/ 342.50 360.00
Осъществяване на строителен надзор на инфраструктурния проект: Строителният надзор ще носи отговорност за законосъобразно започване на строежа, пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, изпълнение на обектите , съобразно одобрените инвестиционни проекти и нормативните изисквания (ЗУТ), спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството, недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството, годността на обекта за въвеждане в експлоатация. 3 082.50 2 580.00
Дейности по въвеждане на обектите в експлоатация: Софрмирана комисия със заповед по смисъла на ЗУТ с представители на Възложителя и строителния надзор, ще извършат необходимите административни и процедурни действие за подготвката и рапзисването на документите по ЗУТ за въвеждането на сградата в експлоатация. 500.00 0.00
Осъществяване на мерки по публичност и информираност: Проектът предвижда изпълнение на комплекс от мерки в съответствие с чл. VI от Общите условия към договора за безвъзмездна финансова помощ и Насоките за осъществяване на мерките за информация и публичност. Мерките включват: 1. Организиране и провеждане на информационни събития – в рамките на проекта ще бъдат организирани 2 броя информационни събития за популяризиране на проекта сред местната общност с участието на регионални и местни медии, както следва:  Начална конференция - официален старт на проекта - пресконференция за представяне на проекта;  Финална конференция - откриване на ремонтираните сгради и официално представяне на постигнатите резултати и ефекти. 2. - Публикации в местни издания - 2 бр. публикации в местни издания за напредъка на проекта. 3. Изработка и поставяне на постоянни обяснителни табели – 2 бр. постоянни табели. 4. Подготовка и отпечатване на информационни брошури за проекта - 200 бр. Листовките ще бъдат в размер А4, пълноцветни, двустранни, и ще съдържат информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта, снимки. На заглавната страница на брошурата ще се съдържа: логото на ЕФРР; логото на Оперативната Програмата; името на проекта; изречението “Този документ е създаден в рамките на проект „.......................”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Цялата отговорност за съдържанието на публикацията се носи от lt;наименование на Бенефициентаgt; и при никакви обстоятелства не може да се счита, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Управляващия орган на ОПРР 2014-2020 г.” 5. Община Мездра ще публикува съобщение на официалната си уеб- страница кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати и финансовата подкрепа от Европейския съюз. 780.08 863.93
Провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки: Eкипът за управление по проекта ще изготви документация за избор на изпълнители по планираните за външно възлагане дейности по проекта. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.