Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Добро управление

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът предвижда реализиране на предприемаческа идея от БЕЪР ДИДЖИТАЛ АРТ ООД в областта на архитектурните дейности в гр. Кюстендил. За постигане на заложените цели ще се създаде висококачествено студио за проектиране на жилищни и промишлени сгради и обекти, отговарящи в пълна степен на нормативните изисквания и покриващи очакванията на инвеститорите. Архитектурните дейности ще включват проектиране както на нови обекти, така и възстановяване и ремонт на съществуващи такива. Основните дейности, коио ще се изпълняват ще бъдат цялостно проектиране на технически инвестиционен проект в отделните му фази - идейна и техническа, както осъществяването на инвеститорски контрол и авторски надзор. За да може адекватно да се отговори на очакванията на клиентите, по настоящото проектно предложение се предвижда наемането на експерти с дългогодишен опит, както и закупуването на технологично оборудване, необходимо за обезпечаване на работния процес. 
Целевата група, към която е насочена реализирането на предприемаческата идея са инвеститори, които имат за цел извършването на ново строителство или възстановяване и ремонт на съществуващи обекти. Те могат да бъдат частни лица, както и големи компани, вкл различни общински и държавни институции. 
Целта на настоящото проектно предложение е създаване на архитектурно студио в гр. Кюстенди, чрез предлагане на качествени услуги за постигане на високи резултати. 
Основните дейности, които ще бъдат изпълнени по настоящото проектно предложение са: 
1. Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде реализиране, чрез наемане на персонал - 3 бр., закупуване на ДМА - 7 бр.); 
2. Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена съгласно „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020).
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде реализиране, чрез наемане на персонал - 3 бр., закупуване на ДМА - 7 бр.) - част 1: Като част от дейността ще бъдат наети 3 лица висококвалифициран персонал, необходими за реализиране на пазара на предприемаческата идея. В резултат от изпълнението на проекта се планира и закупуване на общо 7 бр. ДМА. Планираните експерти за реализиране на предприемаческата идея ще бъдат наети на трудов договор, от които един Архитект, които ще проектира различни проекти на жилищно и промишлено строителство, съгласно заложените на клиентите задания и изисквания. Заедно с него по проекта ще се включат двама инженери, който като част от екипа ще отговарят за проектирането на отделни части на технически-инвестиционните проекти. Единият от инженерите ще осъществява и инвеститорски контрол, като разработваните от компанията проекти, така и на външни проектанти. По този начин ще се гарантира най-високо качество на изпълняваните услуги. Всички лица от екипа ще бъдат назначени на 8 часов работен ден, в т.ч. и предприемача. По проекта се предвижда да се наеме лице с ТЕЛК над 50% на длъжност Инженер, който ще бъде включен в екип на етап изпълнение на поректа. Основните функции, които ще се изпълняват лицата в екипа на предприемача са: 1) Технически-инвестиционен проект: изготвяне на идеен и работен проект след съгласуване и по задание на инвеститорите, като проектната документация включва чертежи, технически спецификации, количествени сметки и обяснителна записка. 2) Инвеститорски контрол: участие в иконом. обосновки - изготвяне на задания за предпроектно проучване и проектиране; избор на проектанти, подготовка и сключване на договори и контрол на изпълнението им, както и участие в приемането на готовия проект; съдействие, окомплектоване и внасяне на документацията за издаване на строително разрешение, вкл. доклад за оценка на съотетствието на инвестиционния проект; проверка и съдействие за оптимизиране на КСС; организиране на процедурите и участие при избора на строител; анализ на стойността на строителството с пазарни аналози; участие в избора на подизпълнители и доставчици на обекта; контрол на изпълнението на СМР; консултиране на инвеститора при избор на материали, които подлежат на влагане в обекта; удостоверяване на действително извършените работи след измерване и контрол за съответствие с изискванията на проекта; контрол на изпълнението на СМР; удостоверяване с подписа си в Акт образец 19 стойността и обема на извършените и приети СМР и пр. 3) Авторски контрол: осъществяване на непрекъснат контрол по време на строителството с цел максимално доближаване до проектната концепция; съставяне на актове, протоколи и други документи, предвидени в цялостната уредба за контрол и приемане на СМР, както и в случаите, когато е необходимо съгласуване на промени при изпълнение на одобрени проекти. Общата стойност на възнагражедния са за 12 месеца на обща стойност 101 405.04 лв. За обезпечаване работата на наетите лица ще се закупят 7 бр. ДМА на обща стойносст 122 640 лв. Подбрани са висококачествени работни станции, принтери и фотоапарати., които максимално да осигурят високо качество на работата на екипа. Необходимостта от планираните ДМА е свързана с основната работа на екипа за реализиране на предприемаческата идея. С навлизане на новите технлогии, включително и в сферата на архитектурата и проектирането, очакванията на инвеститорите е да се използват високотехнологично оборудване и софтуер, които максимално да визуализират проекта в завърше вариант. 248 045.04 232 530.21
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде реализиране, чрез наемане на персонал - 3 бр., закупуване на ДМА - 7 бр.) - част 2: С настоящото проектно предложение се планира закупуване на ДМА , от които: - 2 броя фотоапарати с комлект обективи и светкавица. Подбрани са качествени фотоапарати и обективи, свързани най-вече с архитектурното заснемане на обектите, за които се предвижда ремонтни и възстановителни дейности. Много често самото измерване на сградите и помещенията не помагат в пълна степен да се разбере заданието на инвеститора. Изисква се фотозаснемане, върху което да бъдат определени параметрите на инвеститорското задание. Също така фотографската техника ще се използва при заснемане на терени, на които ще се изграждат нови или върху които се предвиждат дейности по благоустройство и паркоустройство. Фотографирането на обектите преди започване на проектирането те първа навлица на българския пазар поради високата стойност на професионалната фотографска техника и разнообразието от обективи към тях. Инвестирането в фотографска техника ще допринесе за по-качеството проектиране на инвеститорските задания, като максимално ще се достигне до желания краен резултат, което е предпоставка за минимизиране на преработваните задания и съответно препроектиране на готови проекти. Към фотоапаратите се предвижда и закупуване на комплект обективи, които служат за различен тип заснемане, според големината на обекта, светлината навън и помещенията, размера на обектите и компонените в тях. За да се постигне максимално доближаване до действителното състояние на обектите и терените, предмет на проектиране за ново строителство или за извършване на възстановителни и ремонтни работи е важно всички детайли да бъда заснемани с високо качество и мащаб. Заедно с фотоапаратите и комплекта обективи се планира закупуване на светкавица, чрез която в случаите на тъмни и не много добре осветени обекти да дава възможност за качествено заснимане. От друга страна фотогравското оборудване ще спомогне при осъществяването на инвеститорския контрол и авторския надзор, като ще дава възможност за по-детайлно обследване на обектите. Чрез заснемане на етапите по строителни и ремонтни работи ще могат да се описват по-детайлно, например допуснати неточности и констатирани несъответствия с изпълението на техническите проекти. - 2 броя широколентови принтери, необходими за разпечатване на архитектурни и инженрни чертежи и схеми на проектите. Един от най-големите разходи на архитектурните студия е разпечатването на проектите, в това число чертежи и схеми от външни изпълнители, което допълнително оскъпява предлаганите услуги. В тази връзка широколентовите принтери ще спомогнат не само за намаляване разходите, но ще осигурят постоянен достъп и възможност за разпечатване на готовите проекти. В същото време визиулазирането на проекти в съответните му части все още е задължителен елемент в България и всички проекти следва да бъдат разпечатани в 5 екземпляра преди входирането им за съоветните разрешителни. От друга страна инвеститорите все повече имат високи очаквания за качеството на услугите, за които плащат не малка стойност и очакват да получат чертежите цветни, като означенията да бъдат лесно разбираеми. - 1 брой Графична работна станция, представляваща високотехнологичен компютър, на който да може да се инсталират тежки за работа софтуери, като Autocad, CAD/CAM и пр. В същото време е необходимо висококачествена графика за по-ясно и точно показване на резултатите от проектирането, да се виждат малките елементи и да могат да се изследват допустати пропуски и неточности и да бъда отреагиране преди окончателното завършване на проектирането и разпечатване на документацията. За реализиране на пазара на предприемаческата идея се планира и наемането на помещение за 12 месеца в гр. Кюстендил. Предвид, че по проекта ще бъдат закупени два широколентови принтери ще се търси помещение за по-голяма квадратура, за да има достатъчно място, както за поставяне на оборудването, така и за осигуряване добра работно обстановка на екипа по проекта. Планираната стойност на наема общо за 12 месеца е 24000 лв. 0.00 0.00
Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена съгласно „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020): Дейността е задължителна за осигуряване на максимална информираност и пълна публичност на проекта, с цел създаване на прозрачност при реализацията на проекта и с цел информиране на обществеността за приноса на Европейския фонд за регионално развитие за изпълнение на целите на проекта и респективно на целите на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020.Дейността ще се изпълни при спазване изискванията на „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020, Условията за кандидатстване по процедура „Насърчаване на предприемачеството“ и изискванията на Управляващия орган на ОПИК. За да се осигури максимална публичност по проекта са предвидени следните дейности: - изработване на 1 бр. плакат с формат А3, показваща финансовата помощ на ЕФРР чрез ОПИК за реализиране на проекта; - изработване и разпространение на 3000 броя листовки за запознаване на обществеността с проекта и проектните дейности, с целите, които той си поставя и резултатите, които ще бъдат постигнати след неговото изпълнение; - изработване на 16 броя стикера, които ще се поставят върху закупените по проекта активи. Предвидени са 16 броя стикери, за да има за всеки един от обективите, включин в комплекта. - визализиране и разпространение на 50 броя тефтери, показващи приноса на ОПИК и ЕФРР; - визуализиране и разпространение на 100 броя химикали, показващи приносът на ОПИК и ЕФРР. 1 353.00 1 300.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.