Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 210 дървета
English

Програма: Добро управление

Район за планиране: Всички

Описание

„Микроинвест“ ООД е софтуерна компания, специализирана в разработката на POS софтуер.

С прогресивното развитие на новите технологии и навлизането на мобилни телефони и таблети, все по-голям акцент се поставя върху интернет базираните облачни решения. Те позволяват отдалечено управление на търговските обекти. Това се осъществява чрез облачни решения върху специализирани сървъри и връзката на всички работни станции към тези сървъри.

Затова и инвестиционното предложение е насочено към изграждането на клъстер от сървъри съответно чрез закупуването им. Проектното предложение на „Микроинвест“ ООД предвижда закупуването на  10 сървъра, 3 рак шкафа за съхранение на сървърите и 3 UPS-a с по два пакета батерии за осигуряване на безпроблемна работа на техниката. Сървърите се предвижда да бъдат:

• 6 сървъра за поддръжката на уеб базираните продукти на компанията, основния сайт и възможността за управление на електронните лицензи;
• 1 сървър – за среда за разработка на софтуера и публикуване на новите версии на продуктите;
• 1 сървър за балансиране на натоварването, при което да се обработват пиковите запитвания;
• 1 сървър в клъстер за съхраняване на базите от данни на клиентите, свързани в обща мрежа за преразпределение на натоварването на цялата система;
• 1 сървър за спомагателни дейности, например дистанционен достъп чрез инструменти за отдалечено подпомагане, както и за сваляне на стационарни и облачни версии на продуктите.

Трите UPS-а са разпределени в 2 локации, като ще работят в паралел, за да гарантират висока надеждност при натоварване.
Предвидената техника ще включва необходими високо качествени устройства за изграждането на такъв клъстер и създаване на облачни решения, които да се използват както от български, така и от световни клиенти на компанията.

При закупуване на техниката, описана в проектното предложение на „Микроинвест“ ООД, ще има сериозно увеличение на възможностите за дейност на фирмата.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Закупуване на 10 сървъра, 3 рак шкафа и 3 UPS-a с по два пакета батерии всеки: Целта на настоящия проект е доставка, инсталация и интеграция на клъстер от сървъри за добавяне на нови възможности към производствения капацитет на "Микроинвест" ООД. Техниката, която е планирана за закупуване е 10 сървъра, 3 рак шкафа за съхранение на сървърите и 3 UPS-a с по две батерии за осигуряване на безпроблемна работа на цялата тази техника, като разпределението е както следва: • 6 сървъра (5 основни и 1 резервен) за поддръжката на уеб базираните продукти на "Микроинвест" ООД, както и на основния сайт и възможността за управление на електронните лицензи (електронен магазин, технология за плащане и управление на лицензите); • 1 сървър –за среда за разработка на софтуера и публикуване на новите версии на продуктите; • 1 сървър за балансиране на натоварването, при което да се обработват пиковите запитвания около 14 число на месеца (свързано с предаване на ДДС дневниците) и края на месеца (свързано с масово издаване на фактури от компаниите); • 1 сървър в клъстер за съхраняване на базите от данни на клиентите, свързани в обща мрежа за преразпределение на натоварването на цялата система; • 1 сървър за спомагателни дейности, например дистанционен достъп чрез инструменти за отдалечено подпомагане (Team Viewer, Ammyy Admin, ISL Light и подобни), както и за сваляне на стационарни и облачни версии на продуктите; • 3-те UPS-а са разпределени в 3 локации по 2 пакета батерии (работа в паралел за гарантиране на висока надеждност при натоварване). Техническата част ще бъде разпределена в 2 физически локации: • София; • Нови пазар, в резервен дейта център за осигуряване на безпроблемна работа на цялата система. Връзката с указаните устройства ще се реализира чрез локална мрежа в централния офис на компанията в София и VPN. След придобиване на сървъри от страна на "Микроинвест" ООД, част от софтуера ще бъде преработен и допълнен с цел използване на облачни технологии. Клиентите ще бъдат обслужвани дистанционно, като на тях ще бъдат предоставени следните нови услуги: 1. Виртуално работно място, достъпно от всяка точна на света; 2. Отдалечен офис, разделен между един или няколко служителя, при което всяка операция може да се направи от произволно устройство – таблет, телефон, компютър или специализирано устройство; 3. Връзка с един или няколко касови апарати, които работят чрез предаване на данни през мобилни оператори; 4. Съхранение и архивиране на данните според изискванията на Наредба Н-18 и при сроковете, поставени от националните регулатори; 5. Оптимизиране на приходите, при което с по-малко ресурси, "Микроинвест" ООД ще може да обслужва централизирано повече клиенти, от различни региони и при най-добро време за реакция, тъй като всички сървърни машини ще са под контрол на "Микроинвест" ООД. Чрез закупуването на оборудването и изпълнението на проектното предложение ще се разшири капацитета на дейността на компанията и нейната конкурентоспособност. Това ще доведе до увеличаване на експортния капацитет на компанията, защото за допълнителните облачни услуги, които компанията вече ще предлага, има увеличено търсене не само в България, но и в света. За увеличаването на конкурентоспособността на фирмата ще допринесат и оптимизирането на процеса на работа, и по-голямото количество услуги с високо качество, които компанията ще предлага на своите клиенти. 175 700.00 174 510.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.