Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Добро управление

Район за планиране: Всички

Описание

"Ар Енд Ди Сървисиз" ООД е една от най-бързоразвиващите се компания в България в сферата на клиничните изпитвания. Само за четири години от създаването си, дружеството разполага с персонал от 43 души и извършва клинични изпитвания с 1216 пациенти. Спецификата на работата при извършването на клинични изпитвания налага администрирането на големи количества информация и спазване на високо ниво на сигурност на данните, което в комбинация с бързия растеж на дружеството и голямото количество пациенти води до тромавост на процесите.
С изпълнението на настоящия проект "Ар Енд Ди Сървисиз" ООД ще внедри ИКТ базирана система за управление на бизнес процесите, която ще оптимизира и автоматизира всички процеси във фирмата и ще подпомогне повишаването на конкурентоспособността и устойчивия растеж на националния и европейски пазар. Ще се внедри и Система за управление на Околната среда, която ще повиши и гарантира качеството на предлаганите услуги и ще ограничи негативното въздействие върху Околната среда.
Заложените цели ще бъдат постигнати чрез дейност по въвеждане на ИКТ базирани софтуери за управление на бизнес процесите и придобиване на 2 бр. сървъри, както и дейност по внедряване и сертифициране по Български държавен стандарт EN ISO 14001.
В резултат се очаква да се повиши конкурентоспособността и управленския капацитет на "Ар Енд Ди Сървисиз" ООД и да се гарантира устойчивото му развитие на националния и европейски пазар.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Въвеждане и сертифициране на система за управление на Околната среда в съответствие с изискванията на БДС EN ISO 14001: Дейността ще бъде изпълнена чрез въвеждането и сертифицирането на система за управление на Околната среда по Български държавен стандарт EN ISO 14001. Системата е необходима, за да може дружеството по-ефективно да използва ресурсите си, с цел повишаване ефективността на разходите. Основните клиенти на "Ар Енд Ди Сървисиз" ООД са фармацевтични компании, които имат изискване към определени клинични изпитвания да се извършват от изпълнители, които са отговорни към опазването на Околната среда. Въвеждането на системата ще повиши прозрачността на мерките за опазване на Околната среда и ще създаде по-високо доверие е дружеството, което от своя страна ще позволи на фирмата да отговори на изискванията на своите клиенти и да привлече нови от националния и европейски пазар. Внедряването и Сертифицирането ще бъдат изпълнени от различни и независими изпълнители, съгласно законоустановеното изискване. Цените на услугите са формирана след направено пазарно проучване и са определени така, че максимално ефективно да се разходват средставата по проекта. При изпълнение на дейноста ще бъда прилагани мерки за информиране и публичност (визуализация), които бенефициентите трябва да прилагат при изпълнение на проекти финансирани от ЕСИФ се съдържа в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020, за сметка на дружеството. 14 700.00 11 950.00
Придобиване и въвеждане на Система за управление на бизнес процесите в офис Враца и офис София и придобиване на 2 бр.сървър, необходими за внедряването му.: Настоящата дейност ще бъде изпълнена чрез придобиването на ИКТ базиран софтуери за управление на бизнес процесите и сървъри- 2 бр., необходими за внедряването му. 1.Внедряването на Система за управление на бизнес процесите в офис Враца и офис София е напълно допустимо и необходимо. Системата е в остновата на целия проект и без внедряването й изпълнението на проекта е невъзможно. Чрез внедряването на софтуер за управление на бизнес процесите "Ар Енд Ди Сървисиз" ООД ще има възможност да преодолее ограниченията пред своето развитие и ще подобри процесите на планиране и вземане на решения; процеса на организация на ресурсите; процеса на предоставяне на услуги; процеса на реализация на услугата; процеса на интернационализация на услугата. Внедряваната сиистема ще подпомогне решаването на проблемите на дружеството, свързани със сигурността на данните; ще подобри отчетноста и ще премахне ограничение през развитието на националния и европейски пазар. Подробна обосновка относно необходимостта от внедряването на ИКТ базиран софтуери за управление на бизнес процесите е направането в т.11.3 от настоящия проект. След направено пазарно проучване и анализ, се взе решение системата да бъде обособи в два бюджетни 27.1 за офис Враца и 27.2 за офис София, тъй като ще бъде използвана и на двете места. Стойността на внедряването във всеки офис бе изчислена от екипа на фирмата, изготвила индикативната оферта на база потреблението и сложността на внедряване. Системата ще се ползва от 21 служители във Враца и от 14 в София. Въпреки разделението в два бюджетни реда, системата е един цялостен актив, тъй като е клауд базирана и всички нейни модули ще се използват и в двата офиса и няма как да бъде разделена. Поради тази причина е посочена като един актив в Техническата спецификация на предвидените за закупуване ДМА и ДНА, който обхваща два бюджетни реда: 27.1 "Система за управление на бизнес процесите за офис Враца" и 27.2. "Система за управление на бизнес процесите за офис Враца". 2. С изпълнението на настоящата дейност ще бъдат придобити 2 бр. сървъри, които са необходими за внедряването на ИКТ базирана системата за управление на бизнес процесите. Необходимостта от придобиване на собствени сървъри се обуславя от заложеното изискване в индикативната оферта към системата за управление на бизнес процесите- да бъде инсталирана на сървъри с определена производителност, за да може да функционира ефективно. Друга предпосатавка за придобиването на собствени сървъри е изискването на нашите клиенти- цялата информация по процеса на клинични изпитвания да бъде конфиденциална. За целата ще придобием в бр. 2 сървъри, които ще се съхраняват в сървърното на дружеството в гр. София, което отговаря на изискванията за най-висок клас сигурност. Сървърите са специфично конфугурирани за нуждите на софтуера за управление на бизнес процесите и няма да се използват за други цели. Цените на активите са формирана след направено пазарно проучване и са определени така, че максимално ефективно да се разходват средставата по проекта. При изпълнение на дейноста ще бъда прилагани мерки за информиране и публичност (визуализация), които бенефициентите трябва да прилагат при изпълнение на проекти финансирани от ЕСИФ се съдържа в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020, за сметка на дружеството. 541 500.00 517 730.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.