Организация, управление и отчитане на проекта: За коректното и навременно изпълнение на проекта е избран по реда на ЗОП външен изпълнител на дейността. Отговорностите на избрания изпълнител са както следва:
- извършва анализ на актуалната към момента нормативна база, свързана с процедурата по възлагане на обществени поръчки, както и с нормативните условия за реализирането и отчитането на проекта;
- изготвя документации, включващи и решения и обявления за обществените поръчки (или поканите – при процедура по чл. 18, ал. 1, т. 8 и 13 от ЗОП), свързани с възлагане на дейностите по проекта и на техническите спецификации към тях;
- оказва съдействие на Общината, относно подготовката на необходимата кореспонденция, свързана с изпълнение на конкретния договор към ДФЗ/РА;
- подготвя документи във връзка с докладване на изпълнението на проекта, включително:
- оказва съдействие на бенефициента при подготовка на необходимата документация за управление и отчитане на изпълнението на проекта, която се изисква от ДФЗ/РА;
- съдейства при подготовката и окомплектоването на необходимите документи за сключване на Анекс към Договора за безвъзмездна финансова помощ (при възникнала
необходимост);
- осъществява координация на документооборота при изпълнението на предвидените дейности в рамките на проекта, включително:
- съдейства при осъществяване на документални проверки, включително проверки на фактури и други документи, представени от Изпълнителите по договорите за осъществяване на предвидените по проекта дейности;
- координира и подпомага документалния обмен на информация между Община Съединение, ДФЗ/РА и изпълнителите на дейностите по проекта.
- съдейства на Общината при провеждане на проверки на място от страна на финансиращата и одитиращи институции;
- съдейства на бенефициента при отчитане на проекта пред ДФЗ/РА на всеки етап от неговото реализиране;
- извършва подготовка и окомплектоване на заявки за авансови, междинни и окончателно плащания, включително:
- изготвя заявления за съответните плащания по проекта и всички необходими документи, изисквани от ДФЗ/РА относно подаване на заявки за плащане;
- контролира и координира комплектоването на всички необходими документи, приложими към заявките за плащане;
- извършва проверка за съответствието на документацията към заявките за плащане с изискванията на финансиращата институция.
- осъществява необходимия контрол и преглед на изпълнението на предвидените дейности в рамките на проекта, включително:
- контрол по изпълнението на предвидените дейности по проекта в съответствие с Договора за безвъзмездна финансова помощ и указанията на Управляващия орган;
- извършва необходимия текущ и периодичен преглед и контрол върху осъществяването на строително-монтажни работи (СМР), в рамките на проекта, като следи дали те се извършват в пълния им обем и с необходимото качество;
- съдейства на общинската администрация по отношение на организацията и координацията на изпълнението на СМР, в съответствие с приетата оферта, техническите
спецификации и проектната документация;
- осъществява контрол и преглед на документацията при изпълнението на всеки етап от предвидените СМР;
- съдейства на Общината при проследяването на процесите във връзка с отстраняване на констатирани забележки и неизправности при осъществяване на СМР;
- предоставяне на юридически консултации по време на реализацията на проекта;
- Окончателно отчитане на дейностите по проекта след извършване на цялата инвестиция по проекта. |
8 600.00
|
8 321.00
|
Изпълнение на СМР: Строително-монтажните работи по проект "Реконструкция, ремонт, оборудване и обзавеждане на общинска образователна инфраструктура с местно значение в селските райони, която включва детска градина, финансирана чрез бюджета на общината, а именно „Детска градина с яслени групи „Осми март”, с адрес на сградите, в които се провежда обучението: пл. „Съединение” № 4 и ул. „Хан Крум” № 3а, гр. Съединение, област Пловдив" включват следните дейности:
- реконструкция на съществуваща покривна конструкция. Предвиждат се нови улуци, водосточни тръби, водосточни казанчета, дървена челна дъска и обшивка на всички стрехи с влагоустойчив гипсокартон, боядисан с латекс.
- подмяна на настилки на детските площадки и озеленяване
- демонтаж и подмяна на съществуващата ВиК инсталация в мокрите помещения в сградата;
- ремонт на мокрите помещения в сградата
- подмяна на съществуваща вътрешна дограма
- демонтаж на дървена ламперия в коридорите, шпакловане и боядисване на същите.
- подмяна на старо и доставка на ново обзавеждане
- ремонт на съществуваща ограда
- ремонт на външно съществуващо осветление в двора
Описаните СМР се извършват от избрания по реда на ЗОП изпълнител, съгласно одобрените проекти, спазвайки Техническите спецификации, изискванията по Договора и законовите разпоредби. По време на строителството Изпълнителят ще:
- поеме пълна отговорност за качественото и срочно изпълнение на дейностите по договора;
- съставя пълно и правилно всички актове и протоколи по време на строителството;
- осъществява лабораторен контрол с акредитирана строителна лаборатория при спазване на действащите нормативни документи;
- следи за осигуряването на временната организация по време на строителството;
- спазва изискванията за здравословни и безопасни условия на труд;
- недопуска увреждане на трети лица и имоти;
- следи за годността на Строежите за въвеждане в експлоатация.
Изпълнителят съхранява на строежите Заповедна книга, в която се вписват всички предписания и заповеди, свързани с изпълнението на СМР, издадени от оправомощени за това лица и специализирани контролни органи съгласно Закона за устройство на територията. След изпълнението на Строежите до степен на Съществено завършване, Изпълнителят изготвя екзекутивна документация съгласно изискванията на Закона за устройство на територията и уведомява за готовността си да предаде обектите. |
816 924.49
|
815 351.35
|
Упражняване на строителен надзор: При извършване на строително-монтажните работи ще бъде избран консултант, който ще бъде отговорен за:
- законосъобразното стартиране на строителните работи;
- съответствието на изпълняваните строителни работи с одобрените технически проекти;
- контрола на продуктите, влагани при изпълнението на строителните работи;
- спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството;
- недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството;
- коректното изпълнение на работите свързани с осигуряване на достъп на хора с увреждания;
- пълнота и правилно съставяне на всички актове и протоколи по време на строителството съгласно наредбата на министъра на регионалното развитие и благоустройството за актовете и протоколите;
- годността на строежа за въвеждане в експлоатация.
След приключване на строително-монтажните работи упражняващият строителен надзор ще изготви окончателен доклад до възложителя, както и ще съгласува констативния акт по чл.176, ал.1 от ЗУТ за предаване на строежа от строителя на възложителя. |
17 405.94
|
15 534.19
|
Упражняване на авторски надзор: Авторският надзор ще се осъществява от проектанта изготвил проекта. Авторският надзор по време на изпълнение на строително-монтажните работи на обектите ще се осъществява от проектанта на проекта в пълно съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията, на подзаконовите актове по прилагането му и с условията на договора за извършването на авторски надзор. Проектантът на проекта осигурява необходимата техническа и договорна помощ през периода на изпълнение и узаконяване на обекта. Проектантът осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част при следните случаи:
• При подписване на протоколи и актове;
• При обсъждане и промяна на конструктивните решения;
• При одобряване на конструктивни решения;
• При изготвяне на ревизирани чертежи/проекти;
• При изменение на проектни части по време на работа;
• Проектантът осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част на площадката за всички етапи на изпълнение на проекта;
• Проектантът осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част при аварийни или спешни ситуации след уведомяване от Възложителя или упълномощено от него лице;
• Проектантът проследява заедно със Строителя и Консултанта, упражняващ строителен надзор спазването на условията за безопасност съгласно проекта за организация на строителството, при извършване на определен вид дейност;
• Проектантът проследява заедно със Строителя и Консултанта, упражняващ строителен надзор спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд и ВОД (временна организация на движението);
• Проектантът съгласува екзекутивни чертежи, съгласно ЗУТ;
• Проектантът уведомява своевременно Възложителя за промяна в изпълнението на одобрените проекти, при замяна на материали или възникнали допълнителни работи/дейности по време на строителството, които водят до промяна на приетите КСС;
• При необходимост изготвя ревизирани чертежи или изменения на проектите по време на работа; |
8 702.97
|
7 170.00
|
Подготовка на проектно предложение: За нуждите за кандидатстване на Община Съединение с проектно предложение по подмярка 7.2, по обявената процедура за подбор, се сключи договор с избран изпълнител, който изготви проектното предложение и да подготви нужните документи съгласно Указанията за кандидатстване. |
8 600.00
|
8 321.00
|
Доставка на оборудване и обзавеждане: Доставката на оборудване и обзавеждане е от съществено значение за реализирането на настоящото проектно предложение. Целта й е да се изпълни в цялост изготвения технически проект, като се оборудва и обзаведе „Детска градина с яслени групи „Осми март”, с адрес на сградите, в които се провежда обучението: пл. „Съединение” № 4 и ул. „Хан Крум” № 3а, гр. Съединение, област Пловдив". Оборудването и обзавеждането на детската градина има и за цел подбряване нан образователната инфраструктура чрез повишаване качеството на предоставяните образователни услуги.
Доставката на оборудване и обзавеждане включва:
- доставка на нова мебелировка;
- доставка на нови спални комплекти;
- доставка на нови електроуреди;
- доставка на нова климатична система;
- доставка на нови занимателно-образователни игри и уреди за занимания със спорт;
- доставка на нова компютърна и офис техника. |
89 799.93
|
55 390.93
|
Изготвяне на технически проект: Във връзка с предстоящо кандидатстване на Община Съединениепо подмярка 7.2 от ПРСР 2014-2020 г., е проведена процедура за избор на изпълнител по реда на ЗОП, като е сключен договор. |
27 866.66
|
23 700.00
|