Провеждане на 12 броя специализирани обучения за служители на ММС.: Темите на обученията на обученията са ориентирани към нуждите за повишаване на компетентността на служителите на ММС, като съответствието с изпълняваните функции съгласно Устройствения правилник на ММС (http://mpes.government.bg/Documents/Documents/Pravilnici/2017/USTROJSTVEN_PRAVILNIK_na_Ministerstvoto_na_mladejta_i_sporta.pdf) и съответния брой участници, за всяко едно от тях, са както следва:
1. Управление на инструменти за финансиране на младежки дейности – инициативи, стратегия и тактика, специфика спрямо източниците на финансиране - държавния бюджет, европейски и международни - 23 бр участници, обучението е в директна връзка с функциите посочени в чл. 34, ал. 11
2. Стратегически подход за популяризиране на актуална младежка информация – успешни модели, съвременен подход и тактика - 23 бр. участници, обучението е в директна връзка с функциите посочени в чл. 34, ал. 25
3. Нови модели при анализа, разработването и внедряването на критерии за подбор на перспективни състезатели - световни практики - 24 броя участници, обучението е в директна връзка с функциите посочени в чл. 33, ал. 7
4. Стратегически подход за оптимизиране на тренировъчния процес - теория в „теорията“; процесите „на живо“ - внедряване в практиката на научните достижения в областта на спорта; модели за контрол на ефекта от тренировъчните въздействия. - 24 бр. участници, обучението е в директна връзка с функциите посочени в чл. 33, ал. 11 и 12
5. Рамка за мониторинг на програмите в областта на спорта за високи постижения – роля и значение; заинтересовани страни и разпределение на задължения; приложима терминология; индикатори, резултати; събиране, обработка и оценка на данни (кои данни?); инструменти за събиране на данни; мониторинг в практиката - 23 броя участници, обучението е в директна връзка с функциите посочени в чл. 32, ал. 6
6. Специфика при договаряне на условията за изпълнение по програмите в областта на спорта за високи постижения – добри практики, нови международни модели и изисквания, др. - 23 броя участници, обучението е в директна връзка с функциите посочени в чл. 32, ал. 14
7. Приложение на съвременните изисквания по отношение на организацията и подготовката на официалните български делегации за участие в олимпийски игри и в други международни състезания – визия, стратегия и тактика - 23 броя участници, обучението е в директна връзка с функциите посочени в чл. 32, ал. 18
8. Европейски и международни инициативи и приложими практики за разработване на учебни програми, тестове за прием и нормативи за оценка на учениците във връзка със специализираната подготовка на учениците в спортните училища - 24 броя участници, обучението е в директна връзка с функциите посочени в чл. 31, ал. 8
9. Съвременни техники за набиране, съхраняване и анализ на информацията за състоянието на спорта за учащи и за дейността на спортните училища – приложими нови практики, информационни технологии, стратегически подход при аналитичната дейност и др. - 24 броя участници, обучението е в директна връзка с функциите посочени в чл. 31, ал. 11
10. Правилният начин за мотивиране и подпомагане на общественополезната дейност на национални спортни организации и многоспортови федерации, администриращи спорта на ведомствен и отраслов принцип – кой, как и къде? - 23 броя участници, обучението е в директна връзка с функциите посочени в чл. 30, ал. 5
11. Разработване и изпълнение на национални и международни/партньорски програми и проекти за развитието на спорта за хора с увреждания и на спорта за всички - 23 броя участници, обучението е в директна връзка с функциите посочени в чл. 30, ал. 7
12. Рамка за мониторинг и оценка на укрепващата здравето физическа активност – роля и значение; заинтересовани страни и разпределение на задължения; приложима терминология; индикатори, резултат; събиране, обработка и оценка на данни (кои данни?); инструменти за събиране на данни - 23 броя участници, обучението е в директна връзка с функциите посочени в чл. 30, ал. 10. |
138 600.00
|
125 827.20
|